صدا کن مرا!

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

.........

چیزی هست که این روزها میان من و تو فاصله انداخته است...چیزی هست که دارد عشق تو را در من کمرنگ می‌کند...چیزی هست؟...گمان می‌کنم...شاید هم چیزهایی....نمی‌دانم....

.........

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید

........

بیا مرا دوباره عاشقت کن، بیا قلب مرا دوباره مالامال سرشار از خودت کن....بیا....بیا که این دل، صاحبی جز تو نمی‌خواهد...بیا که دلم برایت تنگ شده است...تنگ تر از هر وقت دیگری...

...........

می‌خواند:

«می‌شه خدا رو حس کرد

تو لحظه های ساده

تو اضطراب عشق و گناه بی اراده»*

حس می‌کردم تو را در تمام لحظاتم، در تمام گناهان بااراده و بی اراده ام.

لاَ لأَِنَّکَ أَهْوَنُ النَّاظِرِینَ وَ أَخَفُّ الْمُطَّلِعِینَ 

بَلْ لأَِنَّکَ یَا رَبِّ خَیْرُ السَّاتِرِینَ وَ أَحْکَمُ الْحَاکِمِین وَ أَکْرَمُ الأَْکْرَمِینَ.**

«عاشق نباشه آدم 

حتی خدا غریبه است»

............

اگر اشک، چکیده احساسات آدمی است، بیا و احساسات خشکیده ام را دوباره خروشان کن....مرا عاشقت کن دوباره...عاشقت می‌شوم باز....فقط اشاره ای از جانب تو کافی است...

..........

صدا کن مرا.

صدای تو خوب است.

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم.

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است.

و تنهایی من شبیخون حجم تو را پیش‌بینی نمی‌کرد.

و خاصیت عشق این است.***

.........

«هرچی محال می‌شد

با عشق داره می‌شه

انگار داره می‌شه......»

.............

*میوه ممنوعه_احسان خواجه امیری

**دعای ابوحمزه ثمالی

(گناهم نه به این خاطر بود که تو سبک ترین بینندگانی و بی مقدارترین آگاهان، بلکه پروردگارا از این جهت بود که تو بهترین پرده پوش، و حاکم ترین حاکمان، و کریم ترین کریمانی) 

***سهراب سپهری

  • ** گُلشید **

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan