قبلا به یکی گفته بودم عنوان چنین پستی را «آغاز فصل جدید» خواهم گذاشت:| :)

یادم است چند روز قبل از اینکه جواب آزمایش بیاید، همان شبی که شب شهادت حضرت زهرا بود و خاله جان بساط سمنو پزان راه انداخته بود و تا نیمه های شب پای دیگ سمنو بودیم، موقع هم زدن سمنو هر بار بعد از یاد کردن هر کسی که در ذهنم بود، دعا کرده بودم که هر چه صلاحم است همان شود فقط هر چه زودتر از آن برزخ خلاص شوم.

روزی که جواب آزمایش آمده بود و سردرگمی های پس از آن و پزشک دیگری که برای مشاوره پیش او رفته بودیم و توضیحات تکمیلی او و فکر کردن و مشورت با خانواده ها و همه و همه دست به هم دادند و در آخر در زمانی کوتاه، شروع برهه جدیدی از زندگی را برایم رقم زدند.

همه اش این شد که ۱۹ ام همان ماه به خانه مان آمدند و از آن شب اگر بخواهم بگویم استرس و خجالت و لرزش دستها هنگام چای بردن و خنده های ته دلی همه مان در اخر شب و عکس های یادگاری دونفره مان وقتی که مثلا برای حرف زدن به اتاق رفته بودیم چرا که ما دو ماه بود که داشتیم حرف هایمان را می‌زدیم و در آن لحظه ای که وارد اتاق شده بودیم و هر دو نفسی بلند از حجم استرس کشیده بودیم دیگر حرف و کاری به ذهنمان نمی‌آمد جز خندیدن و عکس گرفتن:)

و در آن لحظات افراد بیرون از اتاق تصمیم گرفته بودند که سه روز بعد جشنی با عنوان نامزدی و خطبه و این حرف ها داشته باشیم و دلیل عجله شان هم این بود که اولا پنجشنبه شب، شب ولادت حضرت زهرا بود و دوما چند روز دیگر مادربزرگ آقای داماد عازم کربلا بودند و اگر بنا بود صبر کنند تا برگردد زمان طولانی می‌شد و دل خانواده ها آب:|

و اینگونه شد که یک سه شنبه و چهارشنبه و یک نصف روز پنجشنبه برای خرید و انجام همه کار ها داشتیم و نگم برایتان از بدو بدو و خستگی ان چند روز، تازه سرمای بیش از حد هوا و سرما خوردن و استرس و بی اشتهایی را هم به آن اضافه کنید.اما خب راستش را بخواهید با تمام اینها آن چند روز روزهای خیلی قشنگی بودند. و اینگونه شد که ۲۶ دی امسال در حالی ۲۶ سالگی ام تمام شد که به قول امروزی ها سینگل نبودم:|

این را هم بگویم که فکر نکنید ادم بی وفایی هستم و فقط موقع غم هایم اینجا پیدایم می‌شود، دقیقا از همان ۱۹ ام دنبال فرصتی میگشتم که به اینجا بیایم و بنویسم برایتان اما خدای بالای سر شاهد است که حجم زیاد مهمانی ها و این سوسول بازی های اول نامزدی را که کنار بگذاریم، یکهو به خودم آمدم دیدم که تا آخر بهمن باید پایان نامه ام را تمام کنم و دفاع کنم وگرنه با ورود به ترم ۶ جریمه می‌خورم و اینطور شد که در یک ماه گذشته عزمم را جزم نموده و همین دیروز همه اش را تمام کردم و همین پریروز هم زمان دفاع تا ۲۴ ام اسفند تمدید شد:|

خلاصه اینکه بلی هفته آینده هم دفاع کرده و خلاص خواهم شد:)

عیدتونم مبارک:)

  • ** گُلشید **

مبارک باشه عروس خانم

ممنونم:)

چشام میسوخت نتونستم کامل بخونم ببخشید...

 

عیدتون هم مبارک

ممنون از شما.

مبارک باشهههه :))))))

ان شالله خوشبخت شین :))))

مرسییی دختر مهربون :))

مبارکتون باشه.

ان شاء الله اتمام پایان نامه، آغاز زندگی خوش و خوشی های زندگی شما باشه. 

خیلی متشکرم
ممنونم از دعای خیرتون انشالله سلامت باشین.

مبارکت باشه عزیزدلم 

زندگیتون پرنور باشه همیشه ،خیلی خوشحال شدم 

داماد خیلی خوش شانسه همچین دختر گلی نصیبش شد جدی میگم هرکسی لیاقت تورو نداره :)

مرسی مریم عزیزممم:)

قربونت برم ممنون تو و محیا حسابی هندونه دادین زیر بغلم:))

جییییییییغغغغغغغ ازهارختزنفطنفطنفطهفط 

میارکهههههههه 

انشالله باهم خوشبخت خوشبخت خوشبخت خوشبخت باشید

 

 

ممنون عزیزممم:)

مرگ، نقطه خلاصی است.

اره واقعا درست میگین:)

مبارک باشه عزیزم الهی خوشبخت بشید

 خوشحالم به مراد دلت رسیدی:)

ممنون فوریه جان:))
انشاالله عروسی پسر گلت:)

گلشید عزیزم 

چقدر خوشحال شدم😍

مبارکت باشه عزیزم، از زمان پست قبلی دوست داشتم بدونم نتیجه چی شد...

خداروشکر... ان‌شاءالله به خیری و مبارکی💚🌷❤️

 

 

ممنونم بانو آرامش عزیز:)
سلامت باشی عزیزم

😍 عزیزممممم مبارک باشه خوشبخت بشین :******

امیدوارم دفاعت هم با موفقیت انجام بشه.

فقط اون عکسای دو نفرتون:)❤️

ممنونم ویانای مهربون:)

انشاالله به امید خدا.

اره هنوزم خودم به اون عکسا میخندم:)

عزیزدلممم🥰

اینارو که خوندم خوشگلی نامزدیت اومد تو ذهنم ودوباره برای چندینو چندمین بار  ته دلم ضعف برات 

وکلی ذوق کردم

یه چیزی 😑اینارو خوندم یادم افتاد من ندیدم خواستگاری چی پوشیدی؟

نگو که دیدم یادم نمیاد🥲

حافظم خیلی داغون شده ولی فک کنم ندیدم😌 همون عکس دونفریای تواتاق ازاونا😁

# دوست فضول سینگل:))))

انشاالله خوشبخترین بشی وهمیشه کنارهم دلتون شاد باشه پرازحسای خوب یه جین بچه 

:)))

یادمه این تیترو که باهم حرفشو زده بودیم کجا نمیدونم !توگروه بود بسن خودمون بود

یادته من قرار شد چی بذارم؟

عصرجدید:)))))

جا عصر پاییزی:)))

 

پایان نامتم مبارک باشه تموم کردی خداروشکر راحت شدی نفس راحت کشیدی

انشاالله دفاع خوبی داشته باشی با نمره بالا🥰😗

قربونت برم عزیزمممم

نه فکر کنم یادم رفت عکسای خواستگاری رو برات بفرستم🤦
قرار بود با عکسای نامزدی بفرستم ولی یادم رفت،  مشکل از حافظه من بود به خودت شک نکن😅😐الانم کلی فکر کردم نمیدونستم فرستادم یا نه.

اررره یادمه گفتی عصر جدید چقدرم خندیدیم سر این حرفا🤣🤣😂

فدات شم عزیزم ممنون از دعاهای خوبت:)❤️😘

سلام.خیلی مبارکه عزیزم😍

خوشبخت باشی الهی🥰

سلام ریحانه بانو 
ممنونم عزیزم:)

واااای مباااارکه

چقدر خوشحال شدم :))))

حقیقت خیلی نگرانت بودم ولی چون نظرات پست قبلی بسته بود. گفتم شاید دلت نمیخواد صحبتی کنی 

خداروشکر بابت این پایان خوشکل و آغاز فصل جدید 

الهی حال دلت همیشه خوب. چشمات همیشه قلبی :)))

:)
ممنونم فائزه جانم
خیلی مرسی از دعای خوبت امیدوارم تو هم همیشه خوشبخت و خوشحال باشی عزیزم.

سلام. سلام.سلام:)).

خیلی غیر منظره بود!😅به امید خدا یک عمر با عشق و صفا و با هم باشید

عید شماهم پساپس مبارک

ممنونم از دعای خوبتون حالا همچینم غیر منتظره نبودا:))

مبارک باشه گلشید عزیزم

الهی که خوشبخت بشید و زندگی پر خیر و برکتی داشته باشید :)

واقعا خیلی خبر خوبی بود :')

سلام فرشته:)
مرسی عزیزم ممنون از دعای قشنگت:)

واییییی جدی گلشید؟؟ اگه بدونی وقتی قضیه رو فهمیدم با چه ذوقی خوندمش😍😍😍😍

فکر نمیکردم پستی با همچین مزمونی باشه

مبارکت باشه😍❤️

بعله جدی:))
عزیزمممم:) پس سوپرایز شدیD:

سلام علیکم

همه‌ی اتفاقات خوب و همه‌ی اعیادی که گذشت و آن‌چه پیش رو است بسیار مبارک باشد ان شاء الله!

ان شاء الله سعادتمند باشید و در مسیر رشد و عاقبت‌به‌خیری!

سلام
خیلیی ممنون از دعای خوبتون انشالله همیشه سلامت و سرزنده باشید.

خیلی خیلی مبارکه! ((=

ممنونم:))

مبارکا باشه مبارکا باشه

ممنونم:)

سلام عزیزم سال نوت مبارک 

انشالا که سال خوبی داشته باشی عروس خانم :)

سلام یاسمن بانو:)
ممنون عزیزم سال نوی شما هم مبارک دختر مهربون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan