و من امروز آسمان را آبی تر دیدم!

آن حسی که سبب می‌شود خورشید را پر فروغ تر و درخشان تر ببینی، پاییز را زیباتر، برگ های زرد و نارنجی و قرمز درختان را زرین تر، آتشین تر و گلگون تر بنگری، آسمان در نگاهت آبی تر از هر وقت دیگری جلوه کند، دلت مثل سیر و سرکه بجوشد اما همزمان جوش و خروشش هم مثل امواج دریا، آرام و زیبا باشد، همان حسی که می‌گویند خودش هم درد است و هم درمان، همان حسی که در این روز های پر التهاب می‌تواند تنها زیبایی پاییز باشد، شاید زود باشد برای گفتنش و شاید هم زود باشد برای تشخیصش، اما، اما گمان می‌کنم رد پایش را دارم می‌بینم، دیدنی که از جنس حس کردن است.....

  • ** گُلشید **

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan