تو همه بار و بری، تازه بهارا تو بمان!

گاه در برابر گذرگاه های حساس و شاید هم سخت همچون کودکی می‌شوم که ترس از عبور از گذرگاه، او را از گام برداشتن باز می‌دارد؛ سرش را بالا می‌گیرد و با نگاهی ملتمسانه دستش را به سوی مادرش دراز می‌کند تا او را از آن معبر حساس عبور دهد.

و من نیز شبیه آن کودک می‌شوم، تمام چیزهایی که بلد بودم را به فراموشی می‌سپارم، می‌شوم همان طفل نوپا که تنها چیزی که می‌داند این است که تو او را از بهترین گذرگاه می‌گذرانی...

.....................

سلام:)

حالتون چطوره؟

مدتی نبودم، از دل مشغولیا و ذهن مشغولیا گرفته تا دل و دماغ نوشتن و خوندن نداشتن باعث شد یه مدتی دور باشم.

تو این مدت بیشتر از هر چیزی درگیر درس و پروژه های عظیمی که اساتید به عنوان بخشی از نمره ی ارزشیابی برامون در نظر گرفتن و کلاسای جبرانی که به لطف کرونا که خدا بگم چیکارش کنه، بودم.

و خب یه فاصله ی ۱۰_۱۱روزه تو این بین ( شما که غریبه نیستید در گوشتون میگم یه آشنایی از نوع امرخیر که پروندش بسته شد) باعث شد که حسابی فکر و ذهنم همراه یک استرس مشغول بشه و همه برنامه ریزیام به هم بریزه.

و دوتا از ارائه هام موندن برا دقیقه ی ۹۰!

یکیش برا دوشنبه بود که اونو آماده کردم و از شانس من استاد اون روز درس داد و گفت بمونه برا جبرانی روز چهارشنبه و جبرانی امروز هم به دلیل قطع شدن سایت لغو شد:/)

و اما اون یکی که برا سه شنبه بود و و فقط متن مقاله رو ترجمه کرده بودم و تازه برا بار اول خوندم و دیدم ای وای من چقدر سخته!! و اون شب تا ۵ صبح بیدار موندم و یه اسلاید سرسری درست کردم و دعاهام مبنی بر قطع شدن اینترنت جواب نداد و به ناچار ساعت یک ظهر سه شنبه ارائمو شروع کردم.

اما چه ارائه ای:))))

فقط از رو متن و خوندم و به روش سمبلسازیون( عملیات سمبل سازی) اونو به اتمام رسوندمD: و خوشبختانه استاد از جمله اساتیدی بود که رو ارائه حساس نبود و تشکر کافی و وافی از من نمود:)

حالا اگه اون یکی ارائه رو آماده نمیکردم استاد حتی ترتیب رو به هم میزد( چون یه نفر قبل من باید ارائه می‌داد) و میگفت تو بیا اول ارائه بده:):

۴ تا از همکلاسیامون متاهلن، بچه هم دارن، یکیشون دوتابچه و یکیشون سه تا! اون وقت این دو نفر از همه تو درس پیگیرتر و فعال ترن:) به راستی که ایول دارن:)

جدیدا به ضبط صدا و دکلمه گویی علاقه پیدا کردم:) نه اینکه بلد باشم یا صدام دوبلوری و خوب باشه ها ولی کلا بهم میچسبه:) 

دیگه چی میخواستم بگم؟

آهان ۴۱ ستاره ی روشن اون بالا دارن چشمک میزنن:) به زودی میرم سراغ تک تکشون.

فعلا همین دو بیت تا پست بعدی:)

 

با منِ بی‌کسِ تنها شده یــارا تــو بمـــان 
همه رفتند از ایـن خانه خدا را تو بمـــان 

منِ بی برگِ خزان‌دیـده دگـــر رفتنی‌ام 
تو همه بار و بری تازه بهـارا  تو بمـــان 

هوشنگ_ابتهاج

  • ** گُلشید **

سلام

خوش برگشتین:)

ما که حالمون خوبه، شما هم از اتفاقات افتاده معلومه که حسابی مشغول و ذهنتون شلوغ پلوغه😄

از این اتفاقا واسه همه می افته.

برای دانشجو بدترین چیزی که داخل امتحانات ترسناک هست میدونی چیه؟ اینکه آزمون فرمی باشه، بعد وسط آزمون، اینترنت قطع بشه!، بعد از وصل شدن بگه: شما اجازه ورود به آزمون را ندارید:|

یعنی قشنگ با خاک یکسان میشی، صفر قشنگ و خوشکل برات ثبت میکنن:|🌹

ستاره من هم روشنه؟🤔

سلام
مچکرم:)
خداروشکر که خوبید ان شالله همیشه خوب باشید.
خوشبختانه ذهنم یکم سبک تر شده:)
بله اینو هم شنیدم و اتفاق خیلی ناگواریه:/ نصیب هیچ دانشجویی نشه الهی:)
بله برای شما هم روشنه:) کلا از ۱۰ آذر به اینور اکثر وب ها رو نخوندم.

آه ای دل مغموم آروم باش آروممم ای حال نامعلوم آروم باش آروم

 

نمیدونم چرا پستتو خوندم یاد این بیت افتادم:):

شاید بخاطر شعر آخرش بود!

البته هرروزم برا خودم میخونم این بیتو:):


همه حرفا یه طرف یارا که میگی بهش بمان یه طرف 

اول بگو یارا کیه من بیخبرم تا بعدش😐😒

 

 

:))


وااییی😂😂یارا، یار فرضیه که هنوز نیومده، پیشاپیش دارم براش میخونم😅

بعد یه ماه میای یه دودقه بمون من اذیتت کنم بعد برو آنلاین نیستیا 

کجا رفتیییی بیا بگو یارا کیهه 

کیهههه

کیههههههه😛😐😅

مدل بابا اتی قهوه تلخ بخون:))

 

😂😂اتفاقا همون مدل بابا اتی خوندم😂
گفتم دیگه هنوز معلوم نیست کجاست😂و اصلا نام و نشونشم معلوم نیست:)

من آخرش میام برت میدارم برا خودمون😅😂

بخون برا یارا داداش خودمه😝😂😅

 

همونم که پروندش بسته شد بهتر که بسته شد توجوجه رنگی منی نمیدمت به کسی😟😁😘😍

 

حالا تازه سلامممم:)))

دلتنگ خوندن نوشته هات بودم  دلتنگ همین اذیتا مثلا. انگار توواتساپ اذیت نمیکنم😐😅

 

خداقوت بابت درسا و...

واقعاً اراده داری

خیلی درسخوندن سخته😢😭😤

 

متاهلا دوره کارشناسی ماهم از ما مجردا فعالترو پیگیرترو درسخون تر بودن 

بعد من همیشه ته کلاس درحال چرت زدن اونا درحال جواب دادن به سوالا استاد تودلم میگفتم اینا کی وقت میکنن درس بخونن چه حالی دارن😖😂😅

 

دلبرم دلبرکم خوشگلو بانمکم بقیه اهنگم یادم نمیاد 😅 خب حالا که علاقمند شدی مثل من وویس بگیر بذار وبت ذوق کن😁

 

ازهوشنگ ابتهاجم هیچ خوشم نمیاد

😒

اونم تقصیر یه ادمیه که منو به هوشنگ ابتهاجم منفی کرده:)))

 

خواستی شعر بخونی ابتهاج نذار😑

 

چه پروووام خودم میدونم😂

😂😂😂از دست تو

علیکم السلام و رحمت الله:)
اره واقعا تو این شرایط درس خوندن سخته، اگه بهشون علاقه نداشتم طاقت نمیاوردم.

ما تو کارشناسی متاهل نداشتیم:)
ولی واقعا پیگیریشون ستودنیه، سر کلاس همش میکروفنشون روشنه دائم سوال میپرسن:) منم پیش خودم میگم اوف بر من😅

نه دیگه در اون حد نیست بخوام بذارم تو وب😀

بنده خدا هوشنگ ابتهاج:))
باشه دیگه ازش نمیدارم:)

چقد مذهبی جواب سلام دادی😅😂

ببخشید درست اومدم؟ جوجه رنگی خودمونی؟😅

 

خداروشکر علاقه داری:)

درساتونم سخته 😑 

 

هم دختراهم پسرا دغدغه ذهنیشون بعد ازدواج کمتر میشه واسه همینه متاهلا فعال وپویاترن:))

 

چرا دراون حد نیست؟ بذار اتفاقا خوشمزس مدل حرف زدنت:)

رِ ت میزنه من سین وشین و رِم میزنه😐 

آرمین فقط فهمید😐😅

شایدم بقیه فهمیدن به رو نیوردن😂😅

 

آره واقعاًبنده خدا هوشنگ ابتهاج شاعر محبوبمم بود:/(

 

😂😂😂یاد فیلم دل شکسته افتادم هاهای بای بای😂

:))))عجب دلیلی آوردی:)

آخ این ر زدنام خیلی رو مخ خودمه😅
تو سین شینتو متوجه شدم ولی ر رو نه!


:)

به به 😍

خیلی دو بند اول رو دوست داشتم، بسیار زیبا بود :))

من که اغلب دقیقه نودی ام حتی بعضاً پیش اومده نیم روز قبل از کنفرانس یا امتحان به دنبال منابع و مطالعه باشم 😅

منم علاقه دارم ولی برای من از اون چیزاییِ که از مرحله ی علاقه جلوتر نمیره و بعید میدونم به عمل کردن برسه 🙃

حسن ختام هم عالی 😍

:)
خوشحالم که دوست داشتی😍

عه پس دقیقه نودی هستی:)
منم تو کارشناسی ۵۰_۵۰ بودم ولی الان حجم کارا زیاده اصلا نمیشه دقیقه نودی بود و یهو میبینی ۱۰ تا گل خوردی😅

ولی من معتقدم علاقه تو یه چیزی وجود داشته باشه بالاخره یه روزی به عمل هم میرسه.حتی شده دلی و فقط برای خودت. مثل من که فقط واسه خودم اینکارو میکنم😅

ممنون از لطفت😊🌹

 سلام گلشید جان خوبی

به سلامتی ارشد مشغول شدی تبریکک کدوم دانشگاهی؟

ما چقدر ازین ارائه ها که ندادیم !

درواقع ارشد رو کلا خودمون تدریس کردیم :)

راجب متاهلا هم موافقم ... تو کلاس ما هم پیگیرترا و خرخونا خانم های متاهلند (البته راجب همه صدق نمیکنه ها😂)

 

به به سلام معصومه جان قربانت خودت خوبی؟
ممنونم عزیزم سلامت باشی، علامه طباطبایی.
:) اره واقعا بچه ها بیشتر از اساتید فعالیت دارن😅

ولی تو ارشد در مورد ۹۹ درصدشون به نظرم صدق میکنه:)

دلیل کاملاً روانشناسانه بود:))))

 

چرا بانمکه کهههه😍

البته من خودم سین شینم بیشتر میزد انقدر تمرین کردم کمتر بشه ولی باز هست😑😕

 

ولی سیاوش خیرابی رو دیدی اونم رِ ش میزنه خیلی بانمکه:))

توهم مدل رِ زدنت بانمکه😍

من رِ م کمتر تو میزنه ولی میزنه😑

یادم اسی صداتو اوایل شنیده بود میگفت شبیه منه

بنظر خودمم شبیه میومد بخاطر همون لحن وبیانه ورِ زدنه:)

 

چند روز پیشم تو بیان صدا یکیو شنیدم تو کامنتا هست بهش گفتم لحنت منو یاد یکی از دوستام میندازه منظورم توبودی:)

اونم رِ ش میزد:)

 

بانمکه :)

هرچند من بدبخت سر سین شینم هرکی میفهمید میگفت بگو سوسیسو کالباس باسس فرانسوی😁

من😐 میگفتم اونام ذوق میکردن انگار عروسک کوکیشونم😒😅

البته توواقعیت خیلی معلوم نیست خیلی تعداد کمی فهمیدن توویس بیشتر معلومه که اونم کسی به روم نیورد:))

 

 

:)

آخه اصلا به تمرین کردن نیست این حروف زدنا معمولا به خاطر فیزیولوژی زبون و دندون و این چیزاس.

نمیدونم برا خودم خیلی رو مخه😅حالا از نظر من سین و شین بامزس:)

عه ندیدم تو کامنتا، یعنی کیه که لحنش شبیه منه؟🤔

حالا بگو سوسیس😅

سلام خوشحالم که برگشتی انشالا حالت همیشه خوب باشه و بتونی از پس امتحانات ترم هر بر بیای :)

 

سلام یاسمن عزیزم ممنونم امیدوارم تو هم همیشه خوب و عالی باشی🌹
بازم ممنون:)

سلااااام بعد از مدت ها :) 

 

 

گرم خوندن کامنت های محیا شدم، اینکه چی نوشته بودی رو یادم رفت کلا😅

سلام به روی ماهت:)

:)))
همینجا اعلام میکنم اگر متن پست را فراموش کردید در مورد کامنت ها نظر دهید و مشارکت نمایید، مشارکت نمره داره😅، با تشکر😊

اع سلام D:

چه عجب از این طرفا =)

 

خب من الان وسط امتحان ادبیاتم :/

بعدا میام نظرمو میگم XD

سلام به روی ماهت:)

وسط امتحان اومدی وب گردی؟ از دست شماها:))

خب تموم شد ...

آره دیگه :/

کی فکرشو میکرد بشینیم تو خونه امتحان بدیم ؟ :|||

خودم زود نوشتم تموم شد ، به بچه ها هم کمی رسوندم ... ×__×

آره واقعا هیچ وقت تصور چنین شرایطی رو هم نمیکردیم:/

احسنت به تو:)

های🙋

 

چرا روشای گفتار درمانی هست که باتمرین شدتشو کم میکنه مثل نحوه چرخوندن زبون و...

وبراخودم وقتی شمرده وبادقت واروم حرف بزنم وتوجه کنم به ادای کلماتم واون نوع بیان سین وشین وسعی کنم درست ادا کنم بنظرم کمتر میزنه:))

 

لحن ااین منو یاد تو انداخت:)

صداشم  قشنگه😍

http://shabhayesormei.blog.ir

 

س س سسسوس س سسیسسسسی:)))

الکی مثلاً من لکنت زبونم دادم بهش😂

 

های های:)

آره اون دسته از مشکلاتی مربوط به فیزیولوژی زبان و اینا نباشه تا حدودی حل میشه ولی اکثرشون به طور کامل رفع نمیشن، بعد کلا خب ادم وقتی خیلی با تمرکز حرف بزنه معلومه که بهتر میشه ولی همیشه که نمیشه اروم و شمرده حرف زد:)

رفتم دیدم وبشو:) اره لحنش تقریبا شبیه خودمه😅

😂😂😂

دسته گل محمدی به وبلاگت خوش امدی:)

 

سلام من خوبم ان شاالله توهم خوب باشی

 

ارائه هم خراست!

 

بمون وبنویس:)

😂😂😂مرسی😂

خداروشکر که خوبی ما نیز خوبیم:)

👌👌👌:)))

چشم❤😊
جمعه ۱۲ دی ۹۹ , ۰۷:۲۶ 🌱...Masoumeh ...🌱

قربانت عزیزم❤

به سلامتی 

چقدرم عالی👌خیلی خیلی موفق باشی 😊😊🌹

باید علت این حجم از وقت اوردن و پیگیری شون رو فهمید:)

 مورد داشتیم با بچه پنج شیش ماهه میومد سر کلاس درس بچه رو میذاشت گوشه کلاس 😁

ممنونم عزیزم همچنین🌹❤

بچه ی پنج شش ماهه اخه؟:)
واقعا باید دلیل اینهمه انگیزه رو ازشون پرسید😅

تصور می‌کنم خانمی که با بچه‌ها ش بازی می‌کنه و بچه‌ها که خوابیدن می‌ره و ارایه رو آماده می‌کنه و بعد اقاش میاد خونه و دور هم یک فیلم می‌بیند. 

چه تصور قشنگی.

:)
بله تصور قشنگیه ولی واقعیت فراتر از این چیزاست:)
مثلا این که بچه های الان تا وقتی پدر ومادر نخوابن خودشون نمیخوابن:)

یه اشنا از نوع امر خیر ؟ فقط منم که فضول شدم ؟

عههه فاطمه بالاخره برگشتی؟؟ کجا بودی تو دختر؟؟

آشنا نه، آشنایی:)
همون خواستگاری:)

😀 همون دیگه بازم فضول شدم 

:)))) بلی که بازگشتم

:)))

خوش برگشتی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan