و بالاخره نتیجه ی نهایی(موقت)

واقعا نمیدونم از دیشب چندبار سایت سازمان سنجشو(اول نوشتم جَنسش:)) ) باز کردم تا جایی که این اواخر سازمان سنجش میگفت اه بازم تو، حالا خوبه خودت ۹۰ درصد احتمال میدی کجا قبول میشی.

بالاخره لحظاتی پیش وقتی وارد سایت شدم، سایت با قیافه ای طلبکارانه کارنامه ام را به طرفم گرفت و گفت بیا کشتی منو، خداروشکر دیگه ریختتو نمیبینم( خیلیم دلت بخواد)

همون چیزی که فکرشو میکردم شد، اولویت دومم دانشگاه علامه، اولی دانشگاه تهران بود، حیف شد، ولی خب..عیبی نداره فدای سرم:)

موقع انتخاب رشته یه دلم میگفت اولویت دوم رو بهشتی بزنم یه دلم میگفت علامه، ولی از اونجایی که آدمی هستم که دلم میخواد چیزای جدید رو تجربه کنم دلم بیشتر با علامه بود.

خلاصه یه حرکتی زدم.

رفتم صفحه ی دانشکده ی مدنظر در دانشگاه تهران رو تو اینستا پیدا کردم و پس از گشت و گذارهای بسیار در میان فالورها و خواندن بیوها، افراد هم رشته ای که در مقاطع مختلف در هر دو دانشگاه تجربه ای داشتند را پیدا نموده و با کمال ادب( شما بخوانید پررویی) سوالات مدنظر را پرسیدم و نتیجه ی کلی به همان علامه رسیدم:)

انصافا همشون هم خیلی مهربانانه و با سعه ی صدر جوابمو دادن، خدا خیرشون بده.

ولی جدا چقدررررر زمان زود میگذره، اصلا باورم نمیشه پارسال این موقع ها تازه شروع کرده بودم به خوندن...

  • ** گُلشید **

سلام خیلی هم عالی موفق باشید.

سلام
تشکر همچنین

ان شاء الله که موفق باشی :))

ممنونم فاطمه جان همچنین:)

مبارکه :))) حالا چی قبول شدی دخی؟:)

 

بهت افتخارمیکنم دخملم:)

 

 

سلامت باشی:)
تو که دیگه میدونستی چی شرکت کردم دخمل:)

منم به تو بیشتر افتخار میکنم:)
دوشنبه ۵ آبان ۹۹ , ۲۰:۵۵ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

موفق باشید.

خیلی ممنونم همچنین.

موفق باشید :) چه رشته‌ای میخواهید بخونید!؟

ممنونم همچنین:)

چرا وبتونو غیرفعال کردید؟
اومدم خصوصی بهتون بگم دیدم غیرفعاله.
یه پیام خصوصی بدید بهتون بگم.

چقد خوب :)

تبریک :)

خدا را شاکر باش بابت قبولی فرزندم :)

ایشالا که با موفقیت این مرحله از زندگیت رو هم پشت سر میزاری :)

ممنونم عزیزم:)
امیدوارم به زودی منم به تو تبریک بگم.
چه فرزندیم من از تو بزرگ ترم😂
شاکر هستم:)
بازم ممنون🌹

سلام 

موفق باشید ان شالله

سلام
ممنونم حسانه ی عزیز، همچنین.

نه ازکجابدونم؟؟  تو کلا چیزی به من نمیگی( امروز ازدنده چپ بیدارشده)

 

 

:)

تو نمیدونی من چی شرکت کردممم؟؟؟ وجدانا؟؟
قشنگ معلومه از اون دنده پا شدی چون بهت گفتم:)

میدونم ولی نمیدونم چی قبول شدی!

 

( درحال فروبردن خشم وکظم غیض واین حرفا)

اه چرا هیچ وقت موقعیتی برا من پیش نمیاد از کلمه ی کظم غیض استفاده کنم؟:)

الان میام خونتون بهت میگم:)

یعنی من عاشق کظم غیض و فعل درنوردیدن هستم!!
 

الان هی دنبال موقعیتی هستم تا از  درنوردید استفاده کنم:)))))

 

گلشید مرزهای خرخونی را درنوردید!

 

(:

😂😂😂

درنوردیدن😂
فعلش یجوریه ولی ازش زیاد خوشم نیومد:)

پ خرخون ندیدی به من میگی خرخون:)

مبارک باشه^^
منم فعلن در حال انتخاب رشته برای دهم هستم:))

مرسی:)
آخیی:)
به سلامتی چی انتخاب میکنی؟:)

هنوز تصمیم نگرفتم در واقع در حال تصمیم گیری برای انتخاب رشته ی دهمم:))

حسابی فکر کن و مشورت کن، این یکی از بزرگترین و مهترین تصمیات زندگیه.
امیدوارم تصمیم درستی بگیری

سلام تبریک میگم ^_^

سلام
مچکرم:)

تبریک دوبارهههههه :))

چرا دوباره؟:))))

مبااارکا باشه :)))

شیرینیمون پس چی میشه؟؟

ممنونم:))
والا در حال حاضر واسه شیرینی جز ایموجی چیزی ندارم:)🍰🍰🍰🍰🍰🍰
باید یه فکر اساسی واسه شیرینی مجازی بکنیم:)

سلام علیکم

ان شاء الله مبارک باشد و مسیری پر از خیر و پیروزی پیش رو داشته باشید!

سلام
متشکرم.
خیلی ممنونم از دعای خوبتون.

کلا علامه علوم اسانی فوق العاده ست و غیرقابل  مقایسه ... شهید بهشتی فقط  جو علمی کلیش جدی تره 

 

بازم خداقوت قوت ... راستشو بخواین خیلی خوش حال شدم

 

انشالله مبارکتون باشه

بله دقیقا همه ی اون دوستان هم همینو گفتن که علامه تو علوم انسانی خیلی قوی داره کار میکنه.

خیلی ممنونم:)
تشکر از لطف و توجهتون.

احساس کردم یبار کمه😂

😂😂
پس دوباره تشکر:)

تبریک.

دانشگاه های سخت که فرصت فکر کردن رو از انسان می گیرن. اما همچنان تبریک.

ممنونم.
همچنان ممنونم:)

سلام 

مبارکههههه🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎈🎈🎈🎈💐💐🌸🌸💮💮🏵🏵🌹🌹🌺🌺🌻🌻🌼🌼🌷🌷⚘⚘

حال خوب الانتو خریدارم😄

سلام
مرسییی مشکات😍😍❤❤🌷🌷
چند میخری؟:)
ان شالله از این حال خوبا به زودی قسمتت:)

سلام

تبریک میگم😄بسلامتی🌹

منم میخوام بدونم چه رشته ای🤔البته اگه میشه...

و اینکه الان تو چه مقطعی هستین-_-(همه پست ها رو نخوندم متاسفانه)

سلام
سلامت بلشید ممنونم:)
شدنش که میشه ولی قبلا پرسیده بودید بهتون گفته بودما:)

سلااااام عزیز دلم 

تبریک می گممممممممم

خوشحالم وقتی خوشحالی:)

سلام بهارجانم
ممنونم عزیزم❤
ما نیز خوشحال تر میشویم وقتی میبینیم خوشحالی:)

🤦‍♂️ببخشید:) یادم رفته بود😑

خواهش میکنم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan