قاب دلخواه خانه من( +یک پیشنهاد برای عزادارن حسینی)

این قاب دلخواه خانه ی منه.

همین تصویر به ظاهر ساده ی سبز و آبی که برای من دنیاییه.

اسمش رو گذاشتم رعنا!

دوستانی که از قبل تر ها منو همراهی میکنن احتمالا یادشون هست که چندین بار ازش عکس گذاشتم و درموردش نوشتم.

رعنا تفاوت سنی زیادی با من نداره، شاید چندسالی من ازش بزرگتر باشم ، یادمه خیلی بچه بودم که بابا اونو آورد و تو کوچه کاشتیمش.اما حالا اون خیلی از من بزرگتره، خیلی از من صبورتره و خیلی هم فروتنه!

رعنا همراه من قد کشید و حالا به قدری بزرگ شده که از فاصله ای که همیشه نگاهش میکنم دیگه تو قاب دوربین کاملا جا نمیشه.

هر وقت دلم بگیره بلند میشم و از پشت پنجره ی اتاق نگاهش میکنم یا میرم و رو پله ی تو حیاط میشینم و باهاش حرف میزنم، البته حرفامو فقط با نگاه کردن بهش میفهمونم و اونم با تکون دادن برگاش با من حرف میزنه!

میدونم که رعنا تا وقتی که ما هستیم سرجاش هست، ولی خیلی وقتا نگرانش میشم که نکنه بعد از ما بلایی سرش بیارن!

همیشه هم بهش میگم تو باید حالا حالا اینجا بمونی و خونه ی گنجشکای بازیگوش باشی و خاطراتت با من رو براشون تعریف کنی، حالا حالاها باید بمونی و سایت رو بی منت تو گرمای تابستون اینجا پهن کنی...

ممنونم از مریم عزیزم بابت دعوتم به این چالش و ممنون از بلاگردون برای شروعش.

دعوت میکنم از همه ی دوستانی که دلشون میخواد شرکت کنن ولی کسی دعوتشون نکرده.

 

 

+و اما پیشنهادی که دارم برای عزادارن حسینی.

حالا که ایام محرمه و فهم علت ها و درک این واقعه و بالتبع تلاش برای خودسازی و نبودن بین یزیدیان خیلی بیشتر از فقط و فقط گریه و زاری و بعد عاطفی اهمیت داره، بیاید فقط یه قسمت کوچکی از عزاداریامون رو به مطالعه و بینش در این مورد اختصاص بدیم، خیلیامون تو این زمان چله هایی مثل زیارت عاشورا میگیریم، بیاید یکم متفاوت تر و مفیدتر عمل کنیم و چله ی مطالعاتی بگیریم که شاید حتی به چهل روز هم نرسه.

در این مورد نویسنده ی وب تلاجن ( پست رو مطالعه کنید تا با روند آشنا بشید) حرکت مثبتی رو ایجاد کردن که پیشنهاد میکنم حتما همراهی کنید.

اینجا قسمت اول این مجموعه هست که امروز شروع شده و فکر کنم حدودا یه ربع وقت لازم داشته باشه.

اگر دوست داشتید اطلاع رسانی کنید تا به تعداد عزاداران آگاه اضافه بشه و هر چقدر گروه همخوانی بزرگتر بشه قطعا خیلی بهتر خواهد بود.

ممنون از همراهیتون.

  • ** گُلشید **

سلام گلشید جان. ممنون از بازنشر :)

سلام
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم که:)

سلام 

 

درخت انجیره؟

سلام.

درخت چناره.

قد وبالای تورعناروبنازم:)

 

منم دنبال یه کاری بودم که این مدت عزاداری انجام بدم میرم میخونم مرسی:)

اتفاقا تو اون پست قدیمیام این تیکه رو براش نوشته بودم مریم:))

خواهش میکنم:)

واقعا؟؟(:

 

چقد ذهن دخترا بهم نزدیکه!

آره:)))

خیلی:)
البته ذهن دوستا بیشتر به هم نزدیکه:)

اره ذهن دوستا بهم نزدیکتره چون معمولا ادم باکسی دوست میشه که اندکی شبیه خودش باشه

آره دقیقا همینه.

درخت چنار رو خیلی دوست دارم و چقدر این قاب رو دوست داشتم، منم همچین وضعیو با یه درخت خرمالو توی خونمون دارم 

حرکت جالبیه و به نظرم لازمه 

چقدر خوب، درخت خرمالو هم قشنگه:)

آره واقعا.
يكشنبه ۲ شهریور ۹۹ , ۱۶:۴۸ واژه های لاجوردی

درختِ سبز و آسمونِ آبی ترکیب فوق العاده ایه :)

اوهوم:)

قابت خیلی خوشگله:)❤

اسمشم خیلی خوشگله

چه باحال که توومریم با گل وگیاه ودرخت حرف میزنید

من اصلا تاحالا نه داشتم نه دردودل کردم:(:

 

خدا رعناتونو حفظ کنه:)

 

درمورد پیشنهاد برا عزادارای حسینی

لینکارو میخونم

ومرسی❤

خوشگلی از خودته❤

:)

مرسی عزیزم😘

خواهش میشود:)

سلام عزیزدل خواهر😃چطوری فداتشم؟😘😍

بیا بغلم که دلم برات یذرررره شده❤😊

تازه امروز تونستم ب چالشا برسم و جالبه هر کی که مریم دعوت نکرده بود رو من دعوت کردم ولی چند روز قبل از من نوشته بودن😅

قابت قشنگ بود و حرفات دلنشین😊

منم کل متن ذهنم هی منحرف میشد سمت قد و بالای تو رعنا....ولی سریع فرمان ایست صادر میکردم براش!! محرم اخه عه😒

درخت خرمالو هم شاعرانس...چون میوش یکی از برترین میوه هاست واسه من😋

در وصف موقعیت بگم 😌این برنامه کودک شو رو بعضی وقتا دیدنی مامانم یا هر کی که منو خوب میشناسه درجا علایق منو میشمرن و تو میوه ها ب خرمالو میرسن😅

 

ممنون بابت اطلاع رسانی 😊

منم همون روند سابق رو طی کردم و قرار گروهی زیارت عاشورا از عاشورا تا اربعین بخونیم...

التماس دعا خواهری جونم😘😍😊

سلام عزیزم خوبم تو خوبی؟😍😘
بخل بخل بخل😍😅
آره خرمالو منم دوست دارم ولی از برترینا نیست برام😅

خواهش میشود:)
زیارت عاشورا منم سعی میکنم بیشتر روزا بخونم.
حتما خواهری تو هم دعا کن❤

بنظرم واقعا خیلی خوبه!

من خودم رو مثال میزنم  من به اون اندازه که باید هیچ اطلاعاتی درباره امام زمان(عج) ودینم ندارم و همینطور اهل بیت(ع) مامیتونیم با خوندن کتاب هایی درباره این موضوعات فهم خودمون روبیشتر کنیم که در اصل اینا علم نافع وهمینطور اطلاعات مورد نیاز زندگی ماهستن!

اوهوم.
دقیقا متاسفانه خیلیامون اطلاعات کاملی از ائمه و سیره شون نداریم و فقط به ابعاد عاطفی توجه داریم.

قابِ خونت همیشه سبز:)

ممنونم عزیزم🌹

سلام...

 

توی قرعه کشی لایو بلاگردون برای این چالش(قاب دلخواه)

اسم شما رو دیدم

خوش شانسینا...:))

سلام

جدا؟:)😢
لایو رو نگاه نکردم، میخواستم نتیجه رو از پست وبلاگ پیگیری کنم که اونم هیچ امیدی نداشتم:))
آخه تا حالا اسم من تو هیچ قرعه کشی ای درنیومده:)

چه قصه خوبی

هر روز تورو دیده. نگاهت کرده. خنده هاتو. گریه هاتو. اخماتو. همه رو تو ذهنش داره. یه درختی که دفترخاطراتته :)

:)
چه چیز جالبی گفتی:)
دفترخاطرات:)
یه دفتر خاطرات زنده که درخته:)

خوش اومدی و ممنون از حضورت.

سلام عزیزم،عزیزم سلام😍😍😍

 بیا بخلم🤗فداتشم منم خوبم ب خوبیت😘😍

من رو خرمالو کراش دارم😋😂

 

محتاج دعا عزیزم😊لایق باشم همیشه دعاگوتونم🙏❤

راستی برنده شدنت هم غرور افرین بود عزیزدلم😘😙😍تبریک میگم 😉تا باشه شانس بیشتر تو موقعیت های بهتر😘😊

سلام عزیزم😍😍
بخل بخل😍😅😘

قربونت برم مرسی مهربان خواهرم❤😘
يكشنبه ۶ مهر ۹۹ , ۱۷:۱۳ زندگی به شرط سید

سلام عشق...

خوبی گلشید جونم...اجی فدات شه...دلم براتون ی ذره شده

قابتم  خیلی خوجیله😍

موفق باشی 

سلام عزیزم😍
خوبم سیدجان خودت خوبی؟
خدا نکنه عزیزم، ما هم دلمون برات تنگ شده🌹
خوجل دیدی:)
مرسیییی خواهر تو هم همینطور❤
دوشنبه ۷ مهر ۹۹ , ۱۸:۱۵ زندگی به شرط سید

قربانت...بوس بوس...ستاره بچینی...

گل و گیاه بزاری:))

فدای مهربونیااااااااااتون😍

التماس دعا

قربانت عزیزم❤😘
محتاجیم به دعا🌹🌷🏵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan