شاید...

این پست ح جیمی رو که خوندم با خودم گفتم آره گاهی برای راحت کردن خودمون، برای شاید آروم کردن خودمون به راحتی خودمونو فریب میدیم.

شاید تعداد این فریب دادنا خیلییی کمتر از کم باشه ولی بدون شک وجود داره و البته این فریب دادنا شاید جنبه ی بدی نداشته باشه و اصلا شاید گاهی لازم باشه ولی به هر حال فریب دادنه!

وقتی تو برای آدما مایه میذاری، دوسشون داری، برات مهمن ولی تو برای اونا اینجوری نیستی و آخرش به خودت میگی:"زندگی همینه، من برای دل خودم اینکارو کردم، هیچی دائمی نیست و..." تو داری خودتو گول میزنی.

وقتی همش با خودت کلنجار میری، با خودت هزار جور حرف میزنی که شاید اونی که فکر میکنی نباشه، شاید اونجوری که فکر میکنی نشه، شاید بهتر از این در انتظارت باشه...

یهو به خودت میگی خودتو فریب نده، خودتم خوب میدونی!

این بار تو لایق اون نبودی!

شاید تو برای اون کم بودی، هم اندازه ی اون نبودی!

و خدا، هم اندازه ها رو کنار هم میذاره...

خودتو فریب نده....

 

  • ** گُلشید **

دلم ترکید و هر تیکه اش رفت به هوا!

 

چه غم داشت :(

ببخشید:(

:(

مخاطب داشت به امید خدا؟؟؟

 

محیا اوف برتو  که مارو گذاشتی رفتی

 

باز مارو کاشتی رفتی

 

دروغ نگم به جز ما یکی دیگه داشتی رفتی:)

مخاطب که داشت.

ولی الان گفتی محیارو یادم اومد.

محیا اوف برتو اوف بر تو:)

تنها گذاشتی رفتی رو جا انداختی اون وسط:)

آره یادم رفت ، هرچی فکرکردم یادم نیومد که یه چیزی میگفت خواننده اش چی بود؟؟

 

گلشید چرا دارم فراموش کارتر میشم؟؟؟

 

کی بود مخاطبش؟؟:)))

مخاطب پست من کی بود؟؟:)

یه آدم یا آدم هایی:)

خب میدونم آدم بود مخاطبت

 

میگم کی؟؟ ( آیکون التماس و فضولی)

:))))))

 چند وقت پیش تو ایمیل بهت گفتم:)

آهااااااااااااااان 

 

خییلی اسکولی گلشید!!

 

 

:))

:)
شاید:)

لازمه ادم گاهی وقتاا خودش رو گوول بزنه 

به نظرم با برداشتی که من از این متن داشتم اصلا مهم نیست که آدم به خودش بگه بهتر در انتظاره 

 

آره به نظر خودمم گاهی لازمه...

اونم یه نوع گول زدنه دیگه.

خودمونو گول میزنیم چون شجاعت روبرو شدن با حقیقت رو نداریم،مخصوصا اگه از نوعِ تلخش باشه،که اغلب همینطوریه ! وگرنه کی از حقیقتِ شیرین بدش میاد و ازش تفره میره؟ ! :))

اوهوم دقیقا.

دلسرد نشو. انسان‌هایی که در بازی محبت سریع خسته میشن، تنها میمونن.

خود ارتباط مهمتره تا شکل و شمایل شروع ارتباط.

در رمان‌ها و داستان ها زوم بر فرایند نزدیک شدن است، اما دروغ شأن را باور نکن. هر طوری هست،اگر یک رابطه را صحیح میدانی، وارد ش شو، حتی اگر مقدار زیادی غرور خرج راه ش شود، مهم این است که پس از وصل، همه اینها فراموش میشود. یک مقدار بیشتر انرژی بگذار. دلسرد شدن، پشیمانی دارد،  اما زیادی غرور را مصرف کردن، خیلی کمتر درد دارد. درد پشیمانی.

نه راستش خیلی وقته دیگه به این رمان ها و داستان ها اهمیتی نمیدم.
به غرور بی جا هم اعتقادی ندارم.
منتها کلا قضیه چیز دیگس.
ممنون از حرفاتون.

سلام 

آخرش همینه ، یا خودت باید خودت رو با جملاتی آرام کنی یا توسط دیگران بشنوی و آرام بشوی ، چون بیشتر نمیدانم به همین اندازه که از نوشته فهمیدم نوشتم و شاید زیاد هم بدردت نخوره. بهرحال این هم دیدگاهیه دیگه. 

موفق باشی گلشید خانم . 

راستی خبر کارشناسی ارشدت چی شد ؟ 

ارشد ، دوستی قدیمی یقم رو گرفت که چرا به من نگفتی نمره قبولی ارشد باید ۱۲ باشه و معدل مشروط نشدن ۱۴ هست؟ گفتم آخه من که پیشت نبودم بعدش یعنی  برای ده و دوازده خواندی ؟ 

بعد بهش گفتم برای دفاع خودت آماده کن . 

 

همین ، گفتم اینرو بگم ، فضات عوض بشه. 

 

سلامت باشی. 

 

سلام 
بله همینطوره.
خیلی ممنونم ازتون شما هم موفق باشید
کنکور افتاد ۲۲ خرداد دیگه، ماه بعده ان شالله.

:)
بنده خدا چه توقعی داشته:)

خیلی ممنونم:)

بیشتر انسان ها خودشان ر گول میزنن شاید زندگی بهتر شد براشان

چه غم انگیز بود😢

بله متاسفانه.

پوزش:(

اون پست از ح جیمی رو به علت غیرفعال بودن وب نتونستم بخونم و نفهمیدم موضوع چیه :

اره غیرفعال شده وبش:/
ولی موضوعش همون در مورد گول زدن خودمون بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan