گاهی فراموش میکنم در انتظار تو بودن را

 

گوشه گوشه شهر پر است از منتظر نبودن

بایست که تمام شهر پیدا باشد

در خانه ای همه مشغول تماشای تلوزیونند

عده ای درگیر به هم نخوردن معاملاتشانند

یک کنج شهر معتادی کز کرده

عده ای مشغول قدم زدن در پاساژ هاهستن

عده ای هم فقط گریه میکنند

عده ای رفته اند شهر بازی

صدای بوق ماشین ها را هم میتوان شنید

میبینی...؟هر کس ماجرایی شنیدنی دارد

اما داستان تو در میان ما رنگ و رو رفته شده انگار...

گوشه گوشه ی شهر پر است از منتظر نبودن...

 

پ ن۱: حرفم اول از همه به خودمه که گاهی فراموش میکنم در انتظار تو بودن رو، فراموش میکنم قول هایی که به تو دادم رو، فراموش میکنم قدم هایی که برای خودسازی خودم باید برمیداشتم و هرروز بهتر از قبل میشدم رو، فراموش میکنم برنامه ریزی هام برای هدفمند تر کردن زندگیم به عنوان یه بچه شیعه رو، فراموش میکنم عشق تورو، فراموش میکنم قانون روزانه دردودل کردن با تو رو...

اما تو انقدر آقایی ، انقدر سروری و انقدر وصف ناپذیر مهربونی که خودت با دعاهات به دادمون میرسی.اون موقعس که قلبمون دوباره به تپش میفته و یادش میاد که هرروز باید این چند بیتو زمزمه کنه:

همه جا بروم به بهانه ی تو

که مگر برسم در خانه ی تو

همه جا دنبال تو میگردم

که تویی درمان همه دردم

یا اباصالح مددی مولا

یا اباصالح مددی مولا

 

پ ن۳: نامردیه اگه تشکر نکنم از محیای عزیزم و آقای 00:00:. که با پستاشون تلنگری بهم زدن و جرقه ی زدن این پستو ایجاد کردن.

 

 

  • ** گُلشید **

حرف دل بود پیاماتون... 

به دل نشست

ممنون از توجهتون:)

عزیییییزم چقد قشنگ نوشتی😍😢

همه حرفایی که نتونستم بنویسمشون چون نویسندگیم خوب نیستو اکتفا کردم به همون شعر ،تو نوشتی....

خیلی خوب بود❤

فدای تو محیا جونم قشنگ خوندی😘😘

میخواستم طولانی ترش کنم ولی گفتم بعضیا حوصله ی متن طولانی ندارن، بذار همه حوصلشون بیاد بخونن😅

😍😘

 

منم بعضی وقتا میگم کوتاه بنویسم بقیه حوصله خوندنشون بیاد ولی ازمن کوتاه نوشتن برنمیاد😅😁

طولانی بنویس

حرف دل به دل میشینه وخونده میشه😚

اینم حرفیه
چشم از سری بعد😊

 

چشمات بی بلا چشم قچنگم😍😚

😘😘

خیلیم عالییی تلنگر زدی بهمون 😍😍

انشالله که همینطور باشه:)🌹

موفق باشید

خیلی ممنونم همچنین
ممنون از حضورتون

خیلی قشنگ بود :)

قربونت برم بهارجانم قشنگ خوندی:)

متاسفانه دقیقا...گاهی فراموش میکنم در انتظار تو بودن رو... : (

://

 عالی نوشتی

ممنون عزیزم
خوش اومدی بهار جان

اونایی که منتظر هستند واقعاً خیلی کم اند.

تا اینکه حالمون خوب شه یادمون میره یه نفر غایبه

بله دقیقا
خوش اومدید

واقعا...چقد قبلن باش خوب بودم.چقد دلم براش تنگ شده.خیلی وقته کمرنگ شده...

کاش میشد باهاش شربت بخوریم.

اوهوم
واقعا ادم دلش میگیره وقتی یهو به خودش میاد و میبینه چقدر دور شدیم ازش

خوش اومدی ریحانه جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan