ساده ترین وسایل ولی حال خوب کن.

داشتم به این فکر می‌کردم که چه چیزیه که با ساده ترین حالت ممکن حال من رو خوب کنه و دو تا شرط داشته باشه یک اینکه تکراری نباشه و قبلا تو وب ازش حزف نزده باشم و دو اینکه در لحظه حاضر باشه و نیاز به کار خاصی نداشته باشه وگرنه در این صورت چیزهای حال خوب کن زیادن!

مسلما ساده ترین و دم دستی ترین چیزی که حالم رو خوب میکنه رعناست که اینجا   در موردش قبلا نوشتم.

اما دو تا چیز دیگه باهاشون حالم خوب میشه همین عکسهای زیر هستن.

بله!

این قسمت از کمدم که دفتر یا بهتر بگم سررسیدهایی( به جز اون دفتر بزرگه و اون دفتر قلبیه) که حالم با دیدنشون و نوشتن توشون خوب میشه، دفترهایی که هر کدوم مخصوص نوشته هایی خاص هستن.

اابته که اون دفتر قلبیه اون شکلی اونجا قرار نمیگیره:) فقط واسه اینکه تو عکس معلوم بشه اون شکلی گذاشتمش:)

قدیمی ترینشون همون دفتر بزرگس که از سال ۹۰ اگه اشتباه نکنم دارمش و اون دوتا سررسید کوچولوها که واسه سال ۹۲ هستن و اون سه تای دیگه که ۳_۴ سالیه دارمشون و اون دفتر قلبی که پارسال داداش کادوی تولدم بهم داد:)

و عکس بعدی حال خوب کن هم خودش موجودیتش عکسه، یعنی تو گوشیه و حالم رو خوب میکنه که اونم تو این پست گذاشتم قبلا. ولی خب بازم اینجا آوردمش:)

 

پ ن ۱: ممنون از یاس ارغوانی برای دعوتم و شروع این چالش و دعوت میکنم از هر کسی که دوست داره شرکت کنه:)

پ ن۲: یه مدته از بس پست کوتاه ننوشتم الان حس میکنم هیچی ننوشتم، دستم تازه داشت گرم میشد که تموم شد:)

  • ** گُلشید **

😍❤️👌🏼

:)❤

سلام

ان شاءالله حالتون همیشه خوش، کامتون شیرین و روزگار همیشه بر وفق مراد تون باشد.

سلام
خیلی ممنونم از دعای خوبتون.
ان شالله برای شما و همه مردم همینطور باشه.

چالش باحالیه:)

منم سررسیدایی که پر روزمره نویسیامن خیلی دوست دارم:)

 

اون عکس پایینیم منم دارم😢 خیلی دوستش دارم

 

اخیرا دوست خواهرم وقتی فهمیده بود مریضم اسممو داده بود و اصن دیدمش انقدر ذوقققق کردم 😢😍

:)


خودت میتونی بری تو سایتش و بنویسی بعد برات لینک عکسش میاد:)

تو هم بنویس:)

من اول فکرکردم این قلب صورتی جعبه کادوئه 

 

داشتم فکرمیکردم چیزهای حال خوب کن من چیه ؟ 

 

چیزی نیست 

جعبه کادو:))

برو فکر کن بالاخره یه چی پیدا میشه مگه میشه چیزی نباشه؟

اصلا حالا که اینجوره دعوتی تا بنویسی:) باید بنویسی من دیگه نمیدونم.

عه من نمیدونستم:)

 

فعلا تنها چیزی که حال منو خوب میکنه سلامتیه یه برگه آزمایش که نشون بده حالم خوبه ولاغیر

انقدر حالم هرروز بدمیشه که هیچی دوروبرم حالمو نمیتونه خوب کنه 

 

امیدوارم که اون برگه ی حال خوب کن رو به زودی بدن دستت.

چیزای ساده ی مثبتی که لبخند به لبت میاره 🙈

 

گلشید قشنگم حالت چطوره ؟!

سلامتی 

سر کیفی؟!:)))

به به:)
سلااام
از اینورا ؟ منور کردی:)
خوبم شکر تو چطوری؟ کجاهایی دختر؟:)

جمع همه حال خوب کن ها یک جا جمعِ :)) ❤️

عزیزمی یاسمن خوشگلم:)❤

با دیدن عکس کمدت میدونی یاد چی افتادم؟ من بچه اخر بودم و فلذا اتاقامونم همیشه با بچه های قبلی در خانه مشترک بود. بعدش که بچه ها ازدواج کردن رفتن بازم اونقدر وسیله توو اتاق ها بود که عملا از حوزه جولان دادن من خارج بود:دی بعدش که خونمون رو عوض کردیم و خیلی خونمون بزرگ تر شد و من عملا صاحب یک اتاق بزرگ به تنهایی بودم که قشنگ میتونستم تووش جولان بدم و کلی برای چیدمانش ایده ها داشتم درگیر کار و بعدم ازدواج شدم و اصلا اتاقم منو به خودش ندید:دی 

عه بیست و دو!
خوشحالم اینجا میبینمت:)
اه حیف شد پس نشد اون اتاق حسابی از ایده هات استفاده کنه:d
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan