بذار که کوله بارمو رو شونه ی شب بذارم.

۱_نوشته بود:

‏دلم از اون موقعیت ها میخواد که با دوستم داریم از خنده می‌ترکیم بدون اینکه حتی دلیلی برای خندیدن وجود داشته باشه.

:)

یاد روزای کارشناسیم افتادم که چقدر بی دلیل و بی بهونه می‌خندیدیم، یبار من و نرگس قبل از وارد شدن به کلاس سر یه چیز الکی فقط ده دقیقه پشت در وایستادیم و اونقدر خندیدیم تا تموم بشه و رفتیم سرکلاس ولی بازم موقع نشستن خندمون میومد:)

۲_هفته ی قبل تست کرونای بابا مثبت شد، البته از چند روز قبل ترش حالش خوب نبود که دکتری پیشش رفنه بود گفته بود کرونا نیست ولی وقتی حال بدش ادامه پیدا کرد به اصرار ما رفت و تست دادم و مثبت شد که از همون روز هم تو اتاق قرنطینه شد.

جمعه عصر یه سری علائم تو خودم حس کردم و همون شب تا صبح از شدت تب و لرز و سردرد خوابم نبرد، فرداش رفتم تست دادم و دیروز که جوابش اومد همونطور که فکر می‌کردم مثبت بود.

این دو سه شب بدترین حال ممکن رو داشتم و دوباری هم رفتم زیر سرم تا یکم بهتر شدم.

چند روز پیش با داداش حرف میزدیم، بهش گفتم اگه حق انتخاب داشتی که زمان زندگیت رو تو ایران انتخاب کنی دوست داشتی کدوم زمان باشی؟

هر دوتامون رفتیم تو فکر ، نظر هر دومون یکی بود که از همون اول تا همین حالا مردم ایران در حال سختی کشیدن بودن، تو هر زمان به یه شکلی!

خندید گفت: بیا تو انتخاب هم شانس نداریم حداقل حق انتخاب کشور یا خانواده اشراف زاده ای چیزی رو می‌دادی که در اون صورت فرقی نداشت تو کدوم زمان بودیمD:

۳_داشتم لیست آهنگامو زیر و رو می‌کردم چندتا آهنگ غمگین گوش کنم، پیدا نمی‌کردم:) تو هر صدتا یدونه غمگین پیدا می‌شد:)

تو همین حین این آهنگه پلی شد.

 

 

ترم ۵ و ۶ یه استادی داشتیم استاد خوبی بود، با خانومش هر دو عضو هیئت علمی بودن. یادمه یه سال روز استاد که مراسم بود بچه ها واسه اساتید صندلی داغ گذاشتن:)

پایه ثابت سوالای صندلی داغم که میدونید چیه؟:)

خلاصه این استادمونم گفت که تو دانشگاه عاشق شدم و به ازدواجم رسید که اون موقع فهمیدیم با خانومش از دانشجویی با هم بودن.

خلاصه یبار سر کلاس که بودیم گوشی استاد زنگ خورد و زنگ خورش هم همین اهنگ بود. بعد استاد گفت این اهنگو از زمان دانشجوییم گذاشتم رو زنگ خور گوشیم تا الانم همچنان همونه:)

بچه ها گفتن استاد دلیل خاصی داره؟ استاد هم گفت دیگه جوونی بود و عشق و عاشقی و ...:)

همه لبخند زدن تا بناگوش:)))

۴_یکی دیگه نوشته بود: از نوجوونی تو گوشمون خوندن که میوه ای که بالای درخت باشه دست هر کسی بهش نمیرسه و اون کسی که تو رو بخواد واسه به دست آوردنت هر کاری می‌کنه! بالای درخت موندیم کسی هم برای به دست آوردنمون تلاش نکرد، الانم اون پایینیا خوش و خرم دارن لاو میترکونن:)

باز یکی دیگه نوشته بود: گذشت اون زمانی که جذب آدمایی می‌شدن که به دست آوردنشون سخت بود، الان دیگه هیشکی حوصله ی خودشم نداره!

و اینجاست که تا مدت ها با یه تفکر بزرگ میشی ولی یه جایی حس می‌کنی شاید اشتباه بوده ولی دیگه طوری شده که ترک عادت موجب مرض است میشه...

۵_می‌گفت پیرمرده ۷۰ و خورده ای سالش بود که همسرشو از دست داد، بچه هاشونم همه خارج بودن و این دوتا همه کس و کار هم بودن.

پیرمرده خیلی براش سخت بوده نبود همسرش. ولی از یه روزی به بعد میگه راحت تر دارم تحمل می‌کنم نبودشو.

پرسیده چرا؟

پیرمرده گفته: اگه قرار بود این اتفاق برعکس میفتاد و قرار بود همسرم تو نبود من این همه تنهایی و رنج رو تحمل کنه.

من خوشحالم از اینکه اینطور نشد و اون این رنج رو نمی‌کشه!!

همین که اون سختی و رنج نمی‌کشه تحمل غم نبودش برام آسون‌تر می‌شه.

به قول یکی از بلاگرا: خدایا یدونه از اینا که اینقدر همدیگه رو دوست داشته باشیم:)

 

 

 

آخ که چقدر این آهنگو دوست داشتم و دارم، قشنگ از اون آهنگاییه که آدم شکست عشقی هم نخورده باشه با گوش دادنش حس می‌کنه شکت عشقی خوردهD: 

  • ** گُلشید **

چه اهنگ قدیمی عی :)))))

آره:))

آهنگای قدیم قشنگ ترن، مثل همه ی چیزای قدیمی:)

جفت آهنگ ها قشنگ بودن.مخصوصا اولی (:

چه پست نصف شبانه خوبی بود.

بهتر باشی عزیزم.

اوهوم:)

مرسی ریحانه عزیزم🌹❤

سلام

انشالله که همه مریضا از جمله پدرتون و خودتون هرچی زودتر خوب بشین و از این مریضی نجات پیدا کنید.🌹🌹

اتفاقا منم همین فکرو میکنم، میگم زمان دهه 40 بهتر بود، جنس ها ارزون تر بود ولی از اون طرف نگاه میکنم میبینم مردم بدبخت تر بودن نسبت به الان و ...

همیشه این فکره میاد تو ذهنم، از طرفی آینده رو هم نمیشه پیش بینی کرد همونطور که هیچکسی نمیدونست کرونا چیه و خیلی زود تو کل دنیا پخش شد. یاد فیلم world war z میفتم! حتما ببنیدش وصف حال کروناست ولی خیلی بدتر!

به نظر من ادم نباید چیزی که حالش رو بد میکنه گوش بده:) ما همینجوری تو مشکلات غرقیم ، انرژی منفی فقط بدترش میکنه...

سلام
خیلی ممنونم ان شالله.
ان شالله به زودیاین کرونا بره و همه راحت بشیم.
دقیقا تو هر زمانی یجور سختی و عذاب کشیدن بوده.
حتما دانلودش میکنم ممنون.

اتفاقا من به ندرت اهنگ غمگین گوش میدم ولی خب گاهی حس میکنم نیازه. یعنی گاهی لازمه ادم یکم با حال بدش کنار بیاد و قبولش کنه تا خود اون ناراحتیه کم کم بلند شه بره:)

به به کیف کردم با پست و آهنگ ها مخصوصا دومی که پرت شدم قدیما

ممنونم ❤

 

خوشحالم که اینطور بوده:)

خواهش میکنم ممنون از حضورت🌹❤

سهم ما از خاک وقتی مستطیلی بیش نیست

جای ما اینجاست یا آنجا چه فرقی می کند؟

:)

سلام علیکم

ان شاء‌ الله هر چه زودتر برای شما و پدر گرامیتان و همه‌‌ی بیماران سلامت حاصل شود. نگران نباشید و مراقبت‌های معمول را دنبال کنید، ولی حتماً به پزشک خوب (در صورت امکان متخصص عفونی یا ریه) هم مراجعه کنید و به‌صورت مرتب شرایط را با پزشک بررسی کنید (که البته حتماً خودتان بهتر می‌دانید و عمل می‌کنید).

سلام
خیلی ممنونم. ان شالله.

تشکر از توصیه هاتون بله حتما همین کارو خواهیم کرد.

گل یخ توی دلم جوونه کرده ** گل یخ خیلی قشنگه و دلیل اسمش رو نمیدونم.

ان‌شاءالله زودتر سلامتی کاملتون رو بدست بیارید🌱

منم نمیدونم کدوم دوره رو انتخاب میکردم ولی احتمالاً خیلی قدیم‌تر شاید زمان سعدی یا حافظ یا مولانا، با اینکه اونا توی زمان خودشون مثل الان شناخته‌شده نبودن ولی بازم حس خوبیه گلشید :)

اره خیلی قشنگه:)
ممنون عزیزم🌹

به خاطر حافظ و سعدی و اینا میخواستی بری قرن ۶ و ۷ ؟:)
من منظورم این بود که مثلا یه دوره ای که سختی و مشقت برای مردم عادی کمتر بوده باشه که دوره ای به ذهنم نرسید:/

اومدم عیادت یه جوجه رنگی درونگرا:))))

 

کی تست دادی؟ اسکن ریه کردن؟

 

الان کرونا ی دلتا علائمش فرقی باسرما خوردگی معمولی نداره

 

حالت چطوره؟ بابات چطوره؟

 

سوپ بلدرچین و اب هویج بخور خوبه

 

سرخ کردنی مدتی نخور مایعات زیادبخور

 

کمی هم وزن کم میکنی احتمالا

خوش اومدی:)❤

شنبه تست دادم.
نه دکتر نگفت برم واسه اسکن ریه.

حالم الان بهتره، تقریبا دیگه نه سردرد دارم نه تب و لرز.
فقط بی حالی و کوفتگی و معده درد. در روز هم شاید چهار پنج بار سرفه کنم.از دیروز فکر کنم سرفه هام شروع شد.
بابامم خوبه دیگه واسه اون اخراشه، جمعه  فکر کنم میشه ۱۴ روز.

انقدر که مایعات خوردم خودم دیگه مایع شدم😂

وزن کم کنم؟😟
نهههه اخه چرااا من تازه به سختی یکم وزن زیاد کرده بودم😫😫

حتی عیب نداشت یه مغول منو بکشه اگه سعدی رو دیده بودم مثلاً :")

درسته، واقعاً پیدا نمیشه :'

وووااااوووو به تو میگن یه طرفدار واقعی:)
سعدی باید به طرفدارانی چون تو افتخار کنه:)

یه اسکن ریه میرفتی بد نبود

 

 

چشم خانم دکتر:)

سلام

ان شاءالله هر چه زودتر هم پدرتون هم خودتون دوباره سلامتیتون بدست میارید

سلام خوبید آقا آرش؟
کم پیدایین؟

ممنونم سلامت باشید.

چطوره حالت اسکن رفتی ؟

 

 

خوبم دیگه دارم خوب میشم:)

رفتم دکتر بنویسه گفت نیاز نیست.

سلام مجدد

حالتون بهتر شده ؟

جایی نیستم کمی دور از فضای مجازی حتی واقعی بیشتر سعی میکنم از بمباران اخبار منفی خودم دور کنم هر چند هر ایرانی یه خبرگزاری رسمیه برای خودش

سلام
شکر خدا بهترم ممنون.
بله هر کاری هم ادم بکنه نمیشه از اخبار منفی دور بمونه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan