پراکنده نوشتِ( نمیدانم شماره ی چند)

تقریبا فروردین پارسال بود که یه پیج تو اینستا ایجاد کردم و اسم و بیو و فالو شدن از سوی دوستان و آشنایان و فالو کردنشون و از این حرفا.

خب دلیلم برای عدم نصب تا اون موقع این بود که از این لوس بازیا خوشم نمیاد ولی خب گفتم بذار اینم یه امتحانی بکنیم.

خلاصه چند ماهی گذشت، به گمانم ۶ ماه شاید، و من اون اواخر با حالتی شبیه به اوق( عوق؟)زدن فضای اینستا را همراه با آن صفحه پاک کردم.

اگه تا موقع ایجاد صفحم فکر میکردم لوس بازیه، موقع پاک کردن یقین پیدا کردم که لوس بازیه:)

نه تنها لوس بازی پر از زندگی و لبخندای فیک و الکی و مسخره و تقلید و بگذریم...آهان اینم بگم در این حد که کسانی رو داشتم که چک میکردن من چه پیجایی رو فالو کردم کجارو لایک کردم کجا نظر گذاشتم:) در این حد یعنی بیکار و ...

چند ماهی گذشت و دوباره نیاز به اون چند عدد پیج مفیدی که داشتم کردم و اینبار یه پیج زدم و فقطططط صفحات آموزشی و مفیدی که میخواستم و دنبال کردم و چی از این بهتر؟:)

چند وقت پیش این به ذهنم رسید که خاطراتمو تو اون صفحه ثبت کنم، به این صورت که عکس از لحظه هام بذارم و متن روزمره ام رو بنویسم:)

البته نه فقط خاطرات، هر چیزی که قبلا فقط متنشو تو دفتر ثبت میکردم حالا یه عکس هم همراهش میذارم که کاملا به یادم بیاد بعدها.

احتمالا اگه کسی به طور اتفاقی صفحم رو ببینه با خودش بگه این دقیقا واسه کی داره پست میذاره؟ احتمالا یه چیزیش میشه:)

دیروز این عکسو همراه چند عکس دیگه گذاشتم و یه متن بلند بالا هم نوشتم پاش. نوشتم: 

"من خوبم:)

هنوزم گرین گیبلز( به تقلید از آنه شرلی اسم اینجا رو گذاشتم گرین گیبلز) برام پر از حس خوبه، هنوزم میتونم بخندم، هنوزم میتونم هیجان زده بشم، امروز.......................................................... .

مطمئنم این روزای کسل کننده به زودی تموم میشه، دنیا لطفا زیباتر شو...."

 

عکاس این عکس هم همون شاگرد ده سالم یعنی امیرمحمده:)

داره میره کلاس گیتار، بهم گفت تو بهم ریاضی یاد میدی منم بهت گیتار یاد میدم:)

چندشب پیش نت سفید و سیاه و گرد و پرچم دار و اینارو بهم یاد داد، یجوری ژست معلم بودنم گرفته بود که نگو:)

همینقدر بگم که این بچه به اندازه ی خودش مثلا میخواد سعی کنه هوامو داشته باشه:)

دارم به حس معلما وقتی شاگرداشون براشون کادو و گل میبرن فکر میکنم:)

 

+وقتایی که حوصله ی فکر کردن برای عنوان رو ندارم، عنوان پراکنده نوشت رو میذارم:)

 

  • ** گُلشید **

اینستا خیلی وقت آدمو میگیره. هم جنبه ی مثبت داره هم منفی! بستگی داره چطور ازش استفاده بشه *-*

حتی اینجا هم وبلاگهایی هست که واقعا بی محتوان -__- یا چرت محتوا @-@

 

میتونم بپرسم شما چند سالتونه ؟ =)

+ عق فکر کنم :دی

اوهوم همینطوره:)

بله چرا نشه؟:)
من ۲۳ سالمه عزیزم.

توصیفاتتون و این که چه روندی داشتید رو دقیقا منم داشتم و عالی بود. اون لبخندهایی که گفتید...

ولی باید فعالیت کنیم و ماهم محتوای مفید ارائه بدیم. نباید بذاریم اینستا هی کثیف و کثیف تر بشه :)

البته من منظورم محتواهای کثیف نبود، که این بخش اصلا نیازی به بحث نداره.
من حالم از اون قسمت نمایش دادن زندگیا و رقابت کردن و عقب نموندن از تقلیدها به هم میخورد( این بخش از ادما نه به محتوای کثیف کار دارن نه به محتوای مفید)

و قطعا اگه کسی توانایی تولید محتوای خوب داره نباید عقب بشینه:)

دقیقاً! این به رخ کشیدن زندگی ها و این که جدیدا از این ها تجلیل هم میشه خیلی کار رو خراب میکنه...

دقیقا
اصلا فلسفه ی این کارو درک نمیکنم.

سلام:)

هیچ وقت نشنستم ببینم داخل اینستا رو، حتی پیج و چیزای مفید 

یه پیج زدم، به اسم وبلاگم، ولی هیچ استفاده ای نمیکنم، هیچوقت برام جالب نبود اینستا

فقط از ویدئو های محسن ایزی خیلی خوشم اومد😄این تنها پیجی هست که کلی باهاش خندیدم

عکس قشنگی شده🌹:)مبارک صاحابش😅

هر وقت خوب یاد گرفتی باید برامون بنوازی(بی کلام منظورمه)😄

سلام:)
دقیقا برای منم هیچ وقت اینستا فضای جالبی نبود و نیست، برعکس فضای وبلاگ به قدری برام لذت بخش بود که زمانی تا مرز معتادی پیش رفتم:)
ممنونم:)
اوه حالا کو تا اون موقع؟😅فعلا تا وقتی خود گیتار رو ندارم نمیتونم چیز خاصی یاد بگیرم:) اون با گیتار خودش بهم یاد داد همون مقدار کم رو:)

کسی که پیج های فالو کرده انسان را چک می‌کند، شاید بیکار نباشد، شاید علاقمند باشد.

نه آخه من این دوستام رو میشناختم دقیقا از رو بیکاری و سرک کشیدن اینکارو میکردن.

معلمید ؟ منظورم اینه که دانشگاه فرهنگیان درس خوندین ؟ *-*

نه عزیزم من معلم نیستم:)

تو این پستم در مورد این امیرمحمد نوشتم

http://tblabkhand.blog.ir/1399/07/05/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan