از تراوشات ذهن آشفته.

گاهی وقتا آدم از گفتن حرف ها عاجزه، از دلداری دادن، از آروم کردن، از امید دادن، از حرف زدن...!

 

دهانمو باز میکنم تا کلماتی رو بیرون بریزم، اما دریغ از کلمه ای!

 

در آخر حجم هوایی رو قورت میدم و لب هامو رو هم فشار میدم!

 

صد بار میام بگم که" غصه نخور، درست میشه" ولی نمیتونم!

 

با خودم میگم چجور انتظار داری غصه نخوره؟ 

چجور حرفی رو که خودت نمیتونی الان بهش عمل کنی رو میخوای بهش بگی؟!

 

واقعا چجوری میخواد درست بشه؟ چجوری؟ وقتی این وسط یه نفر دق کرد اونوقت میخواد درست بشه؟

 

لعنت به آدمایی که حروم میکنن زندگی رو به بقیه!

 

 

...............

پ ن۱: سلام امیدوارم که خوب باشید.

شرمنده ی همتونم که این روزا نمیتونم همراهی کنم مطالب خوبتون رو و احتمالا این شرمندگی تا دوم سوم مرداد طول بکشه، شاید هر از گاهی فقط تراوشات این ذهن رو اینجا خالی کنم.

پ ن۲: دخترای گل روز همتون خیلی مبارک🌺❤🌹😍

 

 

  • ** گُلشید **

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan