تو خود همه چیزی!

گر تو گرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم
داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم
مولانا

تو خوب میدانی احوال عاشقی را.

خوب میدانی رسم عشق ورزیدن را.

و تنها و غریب تر از همه تویی.

و بی وفا و ناسپاس تر از همه منم.

عجیب نمک میخورم و نمکدان میشکنم.

اما نمکدان های پر تو تمامی ندارد!

تو خوب میدانی آرام کردن مرا.

و من خوب تر میدانم بی وفایی را.

هر وقت دلم برایت تنگ شود به سویت می آیم.

اما تو همیشه پیش منی.

تو میدانی و میفهمی منِ نادانِ بینوا  را.

و همین است که مرا رها نمیکنی!

بگذار بار دیگر بگویم، شاید باز هم بی وفایی کنم!

اما بگذار باز هم بگویم...

من جز تو چیزی نمیخواهم!

تو فقط مرا دوست داشته باش، آن وقت من همه چیز دارم!

اصلا هر چه تو بخواهی، هر چه تو بگویی!

فقط بگذار که تو را داشته باشم!

آخر میدانی؟

میدانم که میدانی، اما بگذار بگویم!

تو همه چیزی، تو راز های دلم را ناگفته میدانی!

اصلا راز چیست؟" تو خود راز دلی"

تو خوب میدانی با یک اشاره چطور دلم را سرشار از خودت کنی.

پس بیا و تمام مرا سرشار از خودت کن.

 

......

پ ن۱: ماه زیبای خدا، چقدر خوبه که تو هستی، ممنونم ازت که اینقدر خوبی.

پ ن۲: بچه که بودم، یه بار که داشتم برنامه ی رنگین کمانو میدیدم، خاله نرگس که حرف میزد میگفت خدایا شکرت، خدایا شکرت که دارم میگم شکرت!

از اون موقع این جمله برام خیلی جالب و قشنگ بود، بزرگتر که شدم بار ها از افراد دیگه شنیدم که بابت شکرگزاری هم از خدا شکرگزاری کنید.

پ ن۳: حسن پست های قدیمی اینه که بار ها میتونی بخونیشون و به یاد لحظات خوبت دوباره پر از حس خوب بشی، مثل این پست که پارسال نوشتمش.

  • ** گُلشید **

چقدر شعر زیبا و پر احساسی بود ...

+ چقدر محبوب دل‌ها بودن زیباست ...

اگه شعر منظورتون شعر مولاناست که اره واقعا عالیه و اگه منظورتون پایینیه که هنوز با شعر خیلی فاصله داره:) به هر حال ممنونم از توجهتون:)

+خیلییییی...

عجب لذت بردم. لذت بردم. لذت بردم.

آفرین. آفرین به تو دختر خوب. لذت بردم.

خدایا، عشق تویی.

ممنون از توجهتون.

فقط و فقط خدا:)

چند روز پیش یه جمله ای خوندم خیلی به دلم نشست نوشته بود: فکر کن خدااا با این بزرگیش تو رو دوست داره :))

 

 تو فقط مرا دوست داشته باش من همه چیز دارم :)))

واقعا:)
اصلا قند تو دل آدم آب میشه، چشمای آدمم قلبی قلبی میشه:)

:))
عجب جمله ای گفتما😉

سلام عزیزم

مناجاتت خیلی زیباست

اصلاً تو این ماه دردودل و راز نیاز با خدا حتی شکرگزاری تو این روزا یه حس خاصی داره که تو هیچ روز و ماهی تکرار نمی شه انگار خدا زیبایی و رازهای نزدیکی به خودش رو یک جا تو این ماه پنهان کرده و باید خیلی هوشیار باشیم تا ثانیه ای از این روزها رو از دست ندیم که اگه بدیم باید بار سنگین حسرت یه ثانیه غفلتمون رو سال ها به دوش بکشیم.

اگه این ماه نبود همه ما آدما یه حفره بزرگی از خلأ و معلق بودن رو تجربه می کردیم.

سلام همراز جان
ممنونم عزیزم.
آره واقعا این ماه کلا همه چیش حس خاصی داره.
خدا کنه بتونیم ازش استفاده کنیم.

چه قشنگ بود

ممنونم:)

سلام علیکم

بسیار زیبا و بسیار بسیار دلنشین بود.

خداوند خیر فراوان نصیبتان کند!

سلام
خیلی ممنونم، نظر لطف شماست.
متشکرم همچنین.

من فکرمیکنم خدا همه بنده هاشو دوست داره حتی بداشو

 

 

اوهوم.
قطعا خدا همه ی بنده هاشو دوس داره.

الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا أن هدانا الله ...

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan