راکدم و در درگهِ تو خروشان می شوم.

یا مُنتهَی الرَّجایا

 

می ترسم از روزهایی که خودم را یادم میرود، یادم میرود چه هستم؟ که هستم و دارم چه کار می کنم وسط این هیاهوی زمان؟!

می ترسم از روزهایی که تو را نمی بینم.

می ترسم از روزهایی که ایستادن در پیشگاه تو برایم عادت می شود

می ترسم از نماز هایی از روی عادت خوانده می شوند

وحشتناک اند...

روزهایی که نمازهایم بی حس عاشقانگی برای تو ادا می شوند.

نماز صبح هایی که اول وقت خوانده نمی شوند، علیرغم ساعتی که زنگ گذاشته می شود.

پر از دلهره می شوم وقتی اشکی از چشمانم نمی چکد، وقتی حس می کنم تمام احساسات در من فروکش کرده است.

آتش در دلم زبانه می کشد وقتی می فهمم تمام این منع شدن ها تقصیر خودم است که تو این نعمت را از من ستانده ای.

روزها را کنکاش می کنم تا بدانم کجای کارم می لنگد و نفس وامانده ای که سعی در توجیه اعمالش را دارد.

من این دوری را نمی خواهم...

من این بی احساسی را نمی خواهم...

نگیر از من این احساسات ناب را، آن هم پس از آنکه به من بخشیدی...

نمی خواهم چون قبل تر ها باشم...

بگذار نماز های صبحم عاشقانه برای تو ادا شوند.

بگذار این چشمه ی خروشان بجوشد، بگذار هر چقدر من بد هستم باز هم در درگاه تو باشم.

 

..................

پ ن۱: عید همگی خیلی مبارک باشه، امیدوارم که امروز بهترین عیدیا نصیب هممون بشه و راس این عیدیا هم مسلمان و شیعه ی واقعی بودنمون باشه.

پ ن۲: امروز شله زرد پختیم:) خیلی حس خوبی داره نذری دادن، فوق العادس:)

پ ن۳: درج تصویرم بالاخره درست شد:)

تابلوی نقاشی اثر استاد گلشید ۱۱ ساله که قبلا قرار بود براتون بذارم:)

اون موقع  تو تابستون یه دوره نقاشی رنگ روغن رفتم و چندتا تابلوی کوچیک کشیدم و این اولین تابلوی بزرگم بود که قرار بود آخرین نباشه ولی متاسفانه آخرین شد و الان سالهاست طبیعت حاضر در اتاقمه:)

  • ** گُلشید **

عید شما هم مبارک، نذرتون قبول باشه انشالله

چه نقاشی قشنگی (: من نگران اون پیرزنم که نیفته تو آب D:

خیلی ممنونم

:)
دقیقا یادمه اون آدما رو آخرین مرحله باید میکشیدم چون خسته شده بودم کج و کوله شدن:)

سلام علیکم

عیدتان مبارک!

ان شاء الله همیشه عاشقانه در مسیر رشد و عبودیت باشید!

سلام
ممنونم
خیلی ممنون ان شالله و همچنین.

عهههههههههههه ایول گلشید:))

 

واسه یازده سالگی معرکه بوده :)

 

من رنگ روغن هیچ نمیدانم اما مسلما از سیاه قلم سخت تره.

 

دختر بد چرا ادامه ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

عیدت مبارک .بیا یه ماچ بده:)))

 

اگه نزدیکت بودم میومدم دم خونتون این تابلو رو عیدی ازت میگرفتم!!!!

 

:) الان من ذوق مرگ شدم:)

تو اون دوره ی سه ماهه هم سیاه قلم کار کردم هم رنگ روغن، مربیم انقدر کیف میکرد، میگفت خیلی استعداد داری.

نشد دیگه، شرابط زندگی نذاشت...
ولی به محض اینکه شرایطش جور بشه حتی اگه یه روزم از عمرم مونده باشه میرم سراغش.

ماااااچ محکمممم:))

:) میخوای پست کنم برات؟

واقعا قشنگه!!!

عید شما هم مبارک

چشمات قشنگ دید:)

ممنون عزیزم

سلام گلشید مهربون وااای منم از خدا همین رو مسخوام واقعا خیلی دردناکه آدم این طوری بشه:*(

عیییددد شما هم مباااارک 

واااای چه قدر هنرمنددددد خعلی خوجگله♥_♥

سلام عزیزدلم
اوهوم خیلی:(

ممنونم عذار جون.
قربونت :)

عیدتون مبارک باشه ان شاءالله

+تابلو هم خوب نیست، عالیه.

خیلی ممنون.

+واقعا ممنون نظر لطفتونه:)

:(

ناراحت نباشید، عیده:)

سلام گلشید جان 😍

عید شما هم مبارک 😍😘😘

نقاشیت هم خیلی خوشگله 😍

کاش ادامه میدادی :)

سلام بهارجونم
مرسی عزیزم😍😍😘😘

اگه خدا بخواد در آینده ای نه چندان دور ادامه میدم:)

سلام و درود :)))

عیدتون مبارک باشه :)

نقاشی رنگ روغن ^_^

سلام بر شما
ممنونم:)
:)

سلام عزیزم😍😘

عیدت مبارک😍😘

حستو خوب میفهمم....:(((

 

نذریتون قبول باشه:)

 

نقاشیت عاااالیه😍😍😍😍 تو ۱۱سالگی این بودی ادامه میدادی الان ونگوگ بودی😉😁

من هیچ من نگاه😐😂😍

سلام محیا جونم
مرسی 😘😘😘

سلامت باشی:)

قربونت😍😍😘😘
ونگوگ گفتی بازم یادم افتاد😅😅

ببین برو سرچ کن شب پرستاره ونگوگو

که اثر شاهکارومعروفشه نه تنها شاهکارشه بعنوان یکی از نمادهای هنر نوگرایی اروپا حساب میشه

برام تحلیلش کن

بگو چی میبینی😅 یه شب و ستارس دیگه 😐

چرا من هیچ لذتی ازاین نقاشی یاشاهکار نمیبرم😐وبنظرم خاص نیست😐

آیا چشمهاراباید شست جور دیگر باید دید؟

مشکل منم واقعا؟:))

نگاهم حتماً هنری نیست! نه؟

:(

تو مثلا. نگاش میکنی لذت میبری؟

یا مونالیزا داوینچی:/

بنظرم زشته اصلا😐😂

تن هرچی نقاش بود تو قبر لرزید  بااین نگاه غیر هنریم😐😅

 

دیدم اوندفه😂
به خاطر تحلیلی که اوندفه ازش کردی هر دفه خندم میگیره دیگع😂😂

😂😂😂😂منم قادر به تحلیلشون نیستم😅

 

پس مونالیزارو دیگه برات تحلیل نکنم چون اسم داوینچی هم بیاد خندت میگیره باز😂😂😂

 

گلی دوباره رفتی سمت نقاشی ازاین چیزا واضح مثل همین تابلو که ما لذت میبریم نکش

یه چیزایی بکش که بقیه متوجه نشن چیه؛)))

رنگ همینجوری بپاچ تو بوم خودش اثر هنری نو درمیاد😅

 

😂😂😂😂


والا😂😂الکی رنگو میپاچن تو بوم اسمشم میذارن اثر هنری😂😂😅😅

چه تابلوی قشنگی. آفرین :)

ادامه داده بودین الان یه Bob Ross بودین واسه خودتون :)

ممنونم لطف دارید.
:)
نشد دیگه:)

سلام گلشیدجان

عیدت مبارک و نذرت هم قبول

متنت عالیه، نقاشیت هم همین‌طور اونم برای اون سن؛ خیلی قشنگ و واضح یه زندگی روح‌دار ساده روستایی رو بین اون طبیعت بکر به تصویر کشیدی. 

حتماً ادامه بده این هنر زیبا رو مطمئناً خیلی زود پیشرفت می‌کنی.

سلام همرازدل جانم
ممنونم عزیزم
لطف داری همرازجون، قشنگ خوندی و قشنگ دیدی.
ان شالله اگه خدا بخواد حتما اینکارو میکنم.

شله زرد دوست ندارم. 

چیز زیادی برای گفتن به مقرب درگاه ندارم که بگم. فقط اینکه شله زرد دوست ندارم. همین. شله زرد دوست ندارم.

به هر حال قبول باشه. ولی شله زرد برای درآمدن از دوران قبض کافی نیست. چلومرغی، شیشلیکی... 

یکی باید قبل اذان صبح زنگ بزنه بیدارت کنه. چه معنی میده کسی که این همه خدا بهش ذوق هنری داده، گوشی رو خاموش کنه.

آدم خوب. یک آدم درست. میزان. خوش شانس.

خوشحالم.

موفق باشی. 

شنیدم برای اشک باید برای رضای خدا کار انجام داد. تو روی مهربان خدا نگاه کرد و گفت برای تو نفس میکشم. برای تو گوش می‌دهم. برای تو راه می‌روم. برای خشنودی تو... اینطوری آدم فکر می‌کند برای خدا کوه کنده است. بعد خودش را یک جایی احساس می‌کند که گرم است. 

اگر انسان کاری را انجام دهد و سر خدا منت نگذارد، بدرد نمی‌خورد. ورزش می‌کند برای خدا. کباب بخورد برای خدا. فیلم نگاه کند برای خدا. این حالت بهترین حالت است که انسان دایم به فکر خداست. وب گردی می‌کند برای خدا. ناخن می‌گیرد برای خدا. 

و جالب این است که همه کارهای دیگر را هم می‌شود انجام داد، و گفت خدایا می‌دانم که دوست نداری، ولی من انجام ش می‌دهم ای مهربانترین. ای دوست داشتنی. ای وقتی که ذره ای از عظمت را نشان میدهی آدم می‌خواهد از وسط دو پاره شود. 

هدف این است که ما دستمان تو دست خدا باشد. گاهی مثل بچه آدم دست ش را داریم و راه می‌رویم، در شهر. یک بار مثل یک بچه سرتق خودمان را در جهت مخالف می‌کشیم کف زمین و لج می‌کنیم. مهم نیست. مهم این است که دستمان در دست...

شله زرد که خیلی خوشمزس.
 
ممنونم شما هم موفق باشید

این انجام دادن کار برای خدا رو که باید همینطور باشه
ولی خب آدم گاهی یادش میره، فراموش میکنه اصلا برای چی داره زندگی میکنه و این فراموشیه که آدمو بدبخت میکنه.
بله خدا همیشه دست مارو گرفته این ما هستیم که دست خدا رو رها میکنیم...

سلام عزیزم 

چقدر این جملات تو سر خودمم هم میگذره واقعا چرا هرچی میگذره از طهارتمون کمتر میشه قشنگ میشه حس کرد که داریم دور میشیم از خدا ...

 

چقدر تابلوت خوشگل بود منکه فک کردم عکسه 😍🌸👌👌

سلام معصومه جانم
آره واقعا😔

مرسی عزیزم خوشگل دیدی❤❤

سلام گلشید جانم عیدشماهم باتاخیرمبارک

تابلوی خیلی قشنگیه  دلم نیخوادیه گوشه توهمون فضاروبه اسمون درازبکشم نفس عمیق بکشم

 

منم ازلحظه هایی که خودموگم میکنم خیلی میترسم

سلام پریناز جانم
ممنونم عزیزم
آره دقیقا خیلی کیف میده:)


هععییی😔

واقعا زیباست...

خیلی ممنونم:)

چه تابلوی زیبایی.

بهار من ۵ سالشه و به نقاشی علاقمنده‌ به نطرت از همین ابتدا استاد خوب براش بگیرم یا تفننی شروع کنه

ممنونم😊
چه خوب:)
آره چرا که نه؟ حالا که علاقه داره بذارید اصولی پیش بره، قطعا زیر نظر استاد بهتر و زودتر پیشرفت میکنه.
البته به نظرم چون سنش کمه از کلاسای عمومی شروع کنید که براش کسل کننده هم نباشه

ممنونم‌عزیز جانم🌹

خواهش میکنم❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan