روز نوشت همراه اندکی پراکندگی

روزهایم با یاد تو زیبا میشوند، برای تو پیش میروم و برای تو به زیبایی زندگی میکنم.

 

۱_امروز بالاخره رفتم دانشگاه و گواهی موقتی که قرار بود یک ماه پیش ارسال بشه ولی به خاطر اشتباهی به این ماه موکول شد رو گرفتم؛ بعدش با دوستم از ساختمونای اداری رفتیم دانشکدمون( دانشکده ی سابق البته) و طی مسیر وقتی دانشجوهارو میدیدم، وقتی مسیر و راه هایی که خودمون ۴ سال رفته بودیم رو میدیدم یه غم عجیبی تو دلم میفتاد، به این فکر کردم تا وقتی چیزی رو داریم اونجور که باید قدرشو نمیدونیم و وقتی تموم شد حسرتشو میخوریم، یاد روزی افتادم که ترم دو بودم و به بچه های ترم ۶ گفتم خوشبحالتون آخراشه و اونا گفتن انقدر زود تموم میشه و اخرش حسرت میخوری، اون موقع خندیدم و تو دلم گفتم کو تا اون موقع و دقیقا وقتی خودم ترم ۶ بودم این اتفاق بین من و یه ترم دویی افتاد و این چرخه همینطور ادامه داره و هیچ کس هم متوجه موقعیتش نمیشه.

۲_ به دوستم گفتم تو نمازخونه بمونه و بعدش هم خودم رفتم سمت دانشکده ای که قراره واسه ارشد اگه خدا بخواد یکی از رشته های اونجا رو بخونم که شاید بچه های ارشد باشن و چیزی بپرسم ازشون؛ جای اون دانشکده رو بلد نبودم، خب من اصلا تا حالا به بخش گروه انسانی کاری نداشتم و نمیدونستم کدوم کجاست و کی به کیه:/ همینجور از شیب تند بالا میرفتم و نفس نفس زنان یکی یکی دانشکده هارو رد میکردم که مقصد من دقیقا اخرین دانشکده و انتهای شیب تند بود:( و بدبختانه تر اینکه هیچ ارشدی موجود نبود:( و من داداش سیا ضایع شد گونه برگشتم😅

اما خوشبختانه خدا یجور دیگه کمکم کرد و توسط  بنده های خوبش راهنمایی های لازم رو بهم رسوند. بعضی وقتا آدم با دیدن کارای خوبو و با معرفتانه ی دیگران انرژی میگیره واسه انجام کارای خوب.

۳_نمیدونم خوبه یا بد؟ ولی خیلی زود فراموش میکنم و میزنم به در بیخیالی، دوستانی که چند روز پیش تصمیم به حذفشون داشتم  هنوزم دوسشون دارم و شاید دیگه برام اون دوستایی که باید نیستن ولی من همچنان دوستشونم. و امروز با دیدن یکیشون کلی ذوق زده شدم.

۴_اینکه اگه یه قدم به سمت خدا برداریم خدا ده قدم سمت ما میاد حس کردم و دوباره دارم حس میکنم، اینکه تصمیم به ترک یه کار یا ایجاد یه ویژگی مثبت رو میگیری و وقتی اولین قدم رو برمیداری اصلا بقیش یجوری جفت و جور میشه و انگاری که واقعا یکی هولت میده یا نگهت میداره. امروزم یه حرفی رو زدم که انگاری یه باری از رو دوشم برداشته شد:) خیلی بابتش خوشحالم:)

۵_هیچی بدتر از این( و البته شاید هم خنده دار تر از این) نبود که واسه برگشت از قطار جا بمونیم😅با وجود اینکه کلی وقت اضافه داشتیم😅و هیچی بهتر از این نبود که قطار بعدی یک ساعت و نیم بعد بود:)

۶_زندگی بدون هدف پوچ ترین حالت ممکنه، حتی اگه چند روز یا چند هفته باشه؛ شنبه ان شالله مسافرم ، به سمت دیار عشق...پس از اون زندگی و هدف جدیدم شروع میشه.

۷_عهدی بستم با خدا که تا الان اینجوری زندگی نکرده بودم و لی اینبار برای خدا جور دیگه میخوام زندگی کنم و راهمو برم، خدایی که بهتر از هر کسی شرایط و حال منو میدونه و تنها حامی منه....

زیاد حرف زدم ، در آخر حال همتون به بهترین شکل ممکن خوب:)

 

  • ** گُلشید **

موفق باشید ان شاءالله:)

خیلی ممنونم همچنین

خوش اومدید:)

سپاسگزارم:))

:)

سلام گلشید جان

از سر بالایی نوشتی یاد علوم تحقیقات افتادم. نمیدانم دانشگاهت همونه یا نه ولی دو سال ارشدم رو تو اون دانشگاه گذروندم‌ چقدر نفس نفس میزدیم تا اون سربالایی رو به اخر برسونیم.

برای تمام هدفهای قشنگت امین میگم و ان شاالله خیر و سلامتی توش باشه

سلام لبخند ماه عزیز:)
نه علوم تحقیقات نبودم:)

خیلیییی ممنونم از دعای خوبتون، ان شالله که سلامت باشید

عزیزی..

مواظب خودت باش❤

ممنونم🌹🌹❤❤❤

همیشه حالت خوب باشه حتی اون سربالایی رفتناهم.

 

 

مرسییی مریمی تو هم همینطور😘😘❤❤

سلام کنم؟:)

من عادت دارم سلام میکنم اول پستام

اینکه از بعدازظهر تاالان دارم باهات حرف میزنم چیزیو تغییر نمیده

پس سلامممممم😂😅

من این همه مسخره بازی درنیارم انگار روزم شب نمیشه😅

حالا بزن زنگو که محیا وارد میشود

۱- بابت گرفتن گواهی موقت تبریک،انشاالله موفقیتای بیشتر:)

دقیقا همینه...هیچوقت قدر لحظه هامونو نمیدونیم...تو لحظه زندگی نمیکنیم...از لحظه لذت نمیبریم

همش دنبال تموم شدنیم ... 

 

۲-شیب تند بی ترادب:/

دست اون آدمه دردنکنه:)

واقعا آدمای بامعرفت دنیا رو جای قشنگتری میکنن:)

۳-مثل منی...یادم میره...انقد هی یادم میره ومیگذرم تایه جایی که دیگه از حجم بی معرفتی نابود میشم ....

۴-خداروشکر:)خوشحالم خوشحالی❤

۵- پرحرفیا من که علت جا موندنت از قطار نبود؟:)))

۶-منم ببرررررر:((((

انشاالله بسلامتی:)

۷-انشاالله همونی بشه که میخوای😍❤❤❤

 

تو حرف بزن من عشق کنم😍😘

حال توهم همیشه خوب باشه انشاالله❤

 

سلام به روی ماهت😘

دینگ دینگ محیا وارد میشود😅
۱-مرسیییی عزیزدلم😘
۲_:) اره واقعا همینطوره
۳-هعععععی چه کنیم دیگه اینم سیستمه اخه ما داریم
۴-بوووس❤
۵-نه بابااااا:)))) امان از این ترافیک تهران:/
۶-تو دلت هرجا باشه همونجایی:)
۷- ان شالله

تو عشق منییی😍😍😘😘

مامخلصیم چاکریم نوکریم ده کریم😅😂

این ده کریمو از این آدم خلافکاره تو فیلم ستایش یاد گرفتم😂😂😂

اصلا  نمیدونم برداشتم درست بوده یانه😂

دَکریم یا ده کریم یا کلاً یه چیز دیگس😅

ده کریم😳😳😂😂😂😂
بابا اوطی😅😅خاک پاتیم😅😅😳😳
منم نومودونم😳

ما لُنگ جلو پاتیم😳😆😂😂😂

خودمم نمیدونم از کجا اوردم اینو😂😂😂

امروز خیلی مسخره شدم😳😅😂

 

برو بخواب خوابت میاد شبت بخیر خوب بخوابی😘

😳😳😂😂😂این دیگه چی بود😂😂😂

😘😘
چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ , ۰۱:۵۶ فرشته ی روی زمین

دانشکده علوم انسانی جای خیلی با کلاسیه : ) موفق باشی*_*

۶_به سلامتی انشاءالله ..‌التماس دعا

البته خود دانشکده علوم انسانی منظورم نبودا:) یکی از دانشکده های گروه انسانی:)

سلامت باشی فرشته جانم😘😘

سلام علیکم

ان شاء الله همواره در مسیر رشد پویا باشید. سربالایی سختی دارد، اما اگر در مسیر انسانی (انسان‌تر شدن) باشد، حتماً ارزشمند است و با امداد مضاعف الهی همراه می‌شود چنان که حتی شاید دلنشین و بهشتی شود.

سلام
خیلی ممنونم همچنین

بله همینطوره که میفرمایید

سلام گلی جان 

دقیقا همینه ادما باید رشد کنند برن جلو همینجوری مقاطع مختلف زندگی.رو طی کنند ممکنه حسرت گذشته ها اذیت کنه ادمو ولی زندگی همینه  الان به ارشدت فکر کن قراره وارد یه دوره جدیدی از زندگی بشی😍😍

واینکه بهت تبریک میگم دوباره فارغ التحصیلی تو ❤😘😘

سلام خواهری
آره درست میگی

مرسی معصومه ی عزیزم😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan