در هوایت بیقرارم روز و شب


در هوایت بی قرارم روز و شب
سر ز پایت بر ندارم روز و شب

روز و شب را همچو خود مجنون کنم
روز و شب را کی گذارم روز و شب

جان و دل می خواستی از عاشقان
جان و دل را می سپارم روز و شب

تا نیابم آنچه در مغز من است
یک زمانی سر نخارم روز و شب

تا که عشقت مطربی آغاز کرد
گاه چنگم، گاه تارم روز و شب

ای مهار عاشقان در دست تو
در میان این قطارم روز و شب

زآن شبی که وعده دادی روز وصل
روز و شب را می شمارم روز و شب

بس که کشت مهر جانم تشنه است
ز ابر دیده اشک بارم روز و شب


مولانا

  • ** گُلشید **
خیلی خوب بود.. الان مخاطب خداست یا شمس؟؟
+ ن این بیتم خیلی دوس دارم:
به روز مرگ چو تابوت من روان باشد
گمان مبر که مرا فکر این جهان باشد
برای من مگری و مگو دریغ دریغ
به دوغ دیو درافتی دریغ آن باشد...
:) نمیدونم از مولانا بپرس

آره اینم خیلی قشنگه
سلام، خوبی؟
به‌به به این شعر:)))))
سلام عزیزم 
شکر بد نیستم تو چطوری؟
به به:)
جمعه ۲۴ خرداد ۹۸ , ۲۲:۵۵ آرمین جی اف ایکس
موفق باشین
پیش ما هم بیاین... :)
ممنونم همچنین
خیلی خوش اومدید.
چشم حتما
عاشقم من عاشقی بی قرارم...


گلشید ارزویی جزتو دردل ندارم.


گلشید من که میگم مولانا واسه دختر شمس گفته اینو.
عاشقتم عزیزم:)

:))شمس که دختر نداشته.شمس دختر خونده ی مولانا رو گرفت:)
ملت عشقو بخون
یاد این شعر بخیر...چقدر تو بدبختی ها اینو نجوا میکردند...
شعر قشنگیه ولی

خیلی خوش اومدید
خوانیده ام بچه

شاید ما همه چیو ندونیم

شاید شمس قبلش یه زنی داشته جداشدن دختری داشته 

شاید مولانا عاشقش میشه ونمیدونه عاشق دختر دامادش شده 

شاید...
ببشخید ننه😂😂
وااای مریمم😂😂کلا داستانو عوض کردی😂

البته در این که کل حقیقت اون نیست هم شکی نیست.
حقیقت مولانا چه بود؟

برم یه کتاب درباره اش بنویسم اسمشم بزارم متساوی الساقین عشق

شمس ومولانا ودختراشون.
خدا خفت نکنه مریم😂😂
امروز دندون پزشکی بودم اثر بی حسی هنوز نرفته نمیتونم بخندم مثل سکته ایا میشم😂😂
:) چه شعر قشنگی
کلمه روز و شب رو میشه داخل اکثر شعر ها پیدا کرد و این برام خیلی جالبه!:) 
آره واقعا شعر قشنگیه
دقیقا،به نکته جالبی اشاره کردید:)
به به.
خاطرمان خوش شد.
ای مهار عاشقان در دست تو /  در میان این قطارم روز و شب.
سوار قطار عاشقان بودن، بخت بلند می‌خواهد. این قطار، دو دو چی چی کنان جلو می‌رود و هر که سوار است، خوشا به بخت او، و هر که پیاده شود، بدا به حال او. مهم نیست کدام واگن، یا کدام شتر..، همینکه سوار باشیم، باید کلاه مان را از شیشه بیندازیم بیرون. هرچند چه بهتر که مثل مولانا و شمس، کوپه های لوکس داشته باشیم. با شیرمز، آبمیوه، روزنامه روز و صندلی راحت!

:)
واقعا خوشا به حال همه اونایی که سوار قطار عاشقان هستن
شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۰:۲۸ فرشته ی روی زمین
چقدر قشنگ بود ...
"زآن شبی که وعده دادی روز وصل
روز و شب را می شمارم روز و شب"  *_*
:)
سلام گلکم😘

خیلی قشنگ بود😍
خونده بودمش ولی باز ازخوندنش لذت بردم:) 
سلام عزیزم خوبی؟😘
دلم برات تنگ شده بود کجاهایی؟
آخییی^...^
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan