هر آنچه که هستی،بهترینش باش


اگر نمیتوانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی،بوته ای بر دامنه ای باش.
ولی بهترین بوته ای باش که در کنار دامنه ای می روید.
اگر نمیتوانی بوته باشی علف کوچکی باش.
و چشم انداز کنار شاهراهی را شادمانه تر کن.
اگر نمیتوانی نهنگ باشی فقط یک ماهی کوچک باش.
ولی بازیگوش ترین ماهی دریاچه!
همه ی ما را که ناخدا نمیکنند،ملوان هم میتوان بود.
در این دنیا برای همه ی ما کاری هست.
کار های بزرگ و کار های کمی کوچکتر.
و آنچه وظیفه ی ماست چندان دور از دسترس نیست.
اگر نمیتوانی شاهراه باشی کوره راه باش.
اگر نمیتوانی خورشید باشی ستاره باش.
با بردن و باختن اندازه ات نمیگیرند.
هرآنچه که هستی،بهترینش باش!
داگلاس مالوچ

  • ** گُلشید **
دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ , ۱۱:۵۳ ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۷۴📆
عکس عالیه😍😍😍😍😍😍😍😍😍
منم ازین نی‌نیا میخوام❤❤❤❤
یه عاااالمه براش خرگوش میگیرم🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇
خرگوشاش هم نی‌نی ان❤❤❤🐰🐰🐰🐰🐰


آره باید درک کنیم بهترین خودمون باشیم ، به موقعش به خیلی چیزا می‌رسیم.بهترین بودن یک اصله . 

ولی حیف ، فک می‌کنیم خیلی بد شده که توی فیلم نقش اول نیستیم. همش خودمونو جای نقش اول می‌ذاریم و خودمو با اون مقایسه می‌کنیم، درحالی که اگه همین سیاهی لشکر رو بهترین خودمون باشیم ، به موقع ش به خیلی چیزا می‌رسیم. 
ممنون.خوش اومدین.
انشالله خدا بهتون بده یدونه از این نی نیا😊
بله درسته.
سلام تابان دخت 
وب جدید مبارک 😊👌مطلب هم قشنگ بود مرررسی 
سلام
ممنون .خوش اومدی.
خواهش میکنم😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan