در کوچه پس کوچه های عشق

به نام خالق عشق

میخواهم شروع کنم به نواختن نُت های عاشقانه و تنهایی ها و نمیدانم و چقدر سخت است این نداستنِ شروع کردن با کدامین نُت ها.

گاه در میان گذر تند زمان، در میان هیاهوی جمعیت خروشان، گاه در خلوتگاه خودم و هزاران گاه و زمان های دیگر خیالاتم در پی تو میدود و تپش قلبم در دنیای خیالی عاشقانه ام امواج مغناطیسی قلبت را می رباید و ربایش قلبت مرا میفهماند که تو نیز در این دنیای خیالی در پی مغناطیس قلب من بوده ای...!

هراسان و هیجان زده در کوچه های باران زده ی شهرِ خیال در پی تو میدوم، صدای قدم های تو را که در پی ام میدوی میشنوم اما صدای شرشر باران مرا از یافتنت باز میدارد.

برایت آواز عشق سر میدهم و میدانم که عشق زیباترین روحی است که خدا در درونمان دمیده است و یقین دارم که عشق بزرگترین موهبتی است که الهه ی عشق بر بندگانش ارزانی داشته است.

صدای آواز تو را میشنوم، از کوچه پس کوچه های خیال...

صدای تو آشنا ترین صدای ناآشنایی است که شنیده ام، صدایی که تنها، روح صدایی در خیالاتم است، صدایی که نشنیده ام اما آشناترین صدا برای من است.

در پی تو زیر درختان باران زده ی کوچه پس کوچه های عشق میدوم و نمیدانم کی این دویدن به پایان می رسد.

آنجا که قلب دیوانه وار میکوبد، آنجا که باران زیبا تر از هر جایی میبارد، آنجا که درختان سرسبز تر از هرجایی است،آنجا که خدا بیشتر از هر جایی حس میشود می ایستم و نظاره میکنم خانه ای را که در چوبی اش نیمه باز است و حیاطی که بوی زندگی میدهد...

و به انتظار مینشینم تا تو نیز از این کوچه ی بن بست گذری کنی و اینجا را بیابی، به انتظار مینشینم تا خدا نیز آن بزرگترین موهبتش را بر من ارزانی بدارد، به انتظار مینشینم تا روزی که یک جفت چشمی در برم باشد و غرق شوم در آرامش دوست داشتنی اش و به انتظار مینشینم برای تو که آشناترین غریبه ی زندگی منی...

دریافت 

 

....................

پ ن۱: سلام دوستان ، امیدوارم که حال همتون خوب باشه، متن بالا صرفا یه متنه همین:)

پ ن۲: اعیاد شعبانیه خیلی مبارک باشه بر همگی، امیدوارم که هممون بهترین عیدیارو از صاحب این اعیاد بگیریم.

پ ن۳: شاعر میگه که: 

تعریف من از عشق همان بود که گفتم

در بند کسی باش که در بند حسین است

"محسن کاویانی"

 

 

 

  • ** گُلشید **

سلام جانا😘❤

خیلی قشنگ نوشتی:)💖

انشاالله خیلی زود عشق دو طرفه رو تجربه کنی

ونیمه گمشدتو پیدا کنی:)

 

چقدر شعر پ.ن۳قشنگ بود:)

سلام عزیزم❤
قشنگ خوندی😘😘
مرسیییی:))) و همچنین:)


اره قشنگه، دوست داشتی برو شعر کاملشو سرچ کن بخون.

عکس هم خیلی قشنگه

مثل خودت که خیلی قشنگی:)

اره من اصلا عاشق این خونه های قدیمیم.

قشنگی از خودته:)

سلام 

 

ممنون اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک .

 

 

وای چه خونه ی قدیمی وسنتی قشنگی . احیانا کاشان نیست؟

سلام

ممنونم.

نمیدونم، قبلا از تو اینترنت عکسشو پیدا کرده بودم:)

سلام عزیزم

اعیاد زیبای این ماه پربرکت مبارک

چقدر قشنگ، زیبا و خوشگل به کلمات روح دادی

سلام همراز جانم
ممنونم🌺
ممنون عزیزم احساسات قشنگت کلماتو قشنگ حس کرده

سلام

خیلی قشنگ نوشتی😍

 

+ منم تبریک    

سلام عطسه جون
قشنگ خوندی عزیزم❤

مرسیی🌺

سلام.

 

هنوز اون نویسنده ای نشدی که بخوام تشویقت کنم 

نیاز به تلاش بیشتر  :))

سلام

:))
البته من نویسنده نیستما ،فقط واسه دل خودم مینویسم :)
ولی باشه بیشتر تلاش میکنم:)

یکی از قشنگت ترین متن هایی که تاحالا خوندم بود

 

:)

عزیییزم😍😍

تو هم یکی از قشنگ ترین خواننده های این متن بودی:)

سلام گلشید جاان🌸🌸

حس قشنگی بوود

آفرین به قلمت

انشالله صاحب این شاعرانه هات روبروت نشسته باشه و برامون بنویسی 😍👧👏👏👏

سلام معصومه جون
ممنون عزیزم🌺
مرسییی عزیزم همچنین:)❤😍

عیدت مبارک گلشید جان :)

 

 

خیلی ممنون عزیزم😍🌺

سلام علیکم

اعیاد بر شما مبارک!

ان شاء الله بتوانیم از خیرات این ایام بهره بگیریم و به لطف و عنایت خودشان خبرهای خوب هم بشنویم.

سلام
خیلی ممنونم.
ان شالله که واقعا همینطور باشه.

گلشید خیلی قشنگ نوشتی..دلنشین و هنرمندانه : )

واااییی مرسی فرشته من که ذوق مرگ شدم از این همه تعریف😍❤❤

گلی جان سلام

ارادتمندم

عید نوروز و اعیاد شعبانیه بر تو هم مبارک😍

دلت همیشه عاشق

نوشته ات حس خوب عاشقی رو تو وجودمان زنده کرد

سلام بانو جان😍
ارادت از ماست
خیلی ممنونم🌺
مرسییی خوشحالم که حس خوبی بهتون القا کرده😍

صرفا یک متن قشنگه.

و صد البته دوست داشتنی.

خیلی ممنونم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan