وظیفه ی ما نیست

شاگرد: خیلی خب، اما وقتی به من گفتی "برو شراب بخر" گمان کردم میخواهی درستی اعتقادم را امتحان کنی. از کجا می دانستم امتحانم همین است؟ فکر کردم ایمانم را امتحان میکنی.
شمس تبریزی : آزمودن صحت ایمان دیگران وظیفه ی ما انسانها نیست. بنده نمی تواند ایمان بنده ای دیگر را بسنجد. مگر نمیدانی ؟

 

ملت عشق
الیف_شافاک

 

پ ن: عکس رو خودتون ربطشو با متن پیدا کنید:D
هوووم؟؟؟ربطی ندارن؟؟؟
دیگه مشکل شماست اگه ربطی پیدا نمیکنید:D
اصلا دوس داشتم این عکسو بذارم حرفیه؟؟

  • ** گُلشید **

خخخخ

نه حرفی نداریم 😂😂😂

ولی یه سوال ربط عکس با متن چیه ؟😂😂😂

گفتم دیگه خودتون ربطشو پیدا کنید.
میخوام ببینم کیا باهوشن😂😅
پیدا کردید به منم بگید😂

سلام عزیزدلم خوبی؟😘

اینجوری که تو گفتی حرفیه؟!😐نه والا کی جرئت داره حرفی داشته باشه؟😂😦

 

جمله خیلی خوبی گفته شمس تبریزی:)

کاش اینو همه درک کنن...

 

ربط عکسم امممم نیافتیدم😳😅ولی قچنگه😍

سلام به روی ماهت😘
قربونت برم تو خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود❤
😂😂😂البته آزادی بیان داریما ولی نباید حرفی باشه😂😅

همون قچنگ بودن رو تو یه ربط فرض کن😂
چهارشنبه ۲۰ شهریور ۹۸ , ۲۱:۲۵ ... به دنبال حقیقت ...

هنوز فرصت نکردم بخونمش متاسفانه.

 

با دنیای سوفی زمین گیر شدم.

حتما در اسرع وقت بخونیدش، دید آدمو نسبت به خیلی چیزا عوض میکنه...جملات نابی داره

^_^

 

عکس خیلی قشنگه*_*

😘😘
صد امتیاز مثبت تقدیم به ماهور:)

خوبم شکر😍😘

منم دلم تنگیده بود میخواستم شب تلگرام بیام حالتو بپرسم که پست زدی😍

فیلترشکن نصبیدم باز میتونم برم تلگرام😁

 

ازادی بیانتو قربون😂😍😘

خداروشکر خوبی😘
بالاخره نصب کردی:)

اره دیگه اینجوریاس:D

من ربطی بین عکس و متن نمی بینم

 

ولی دلم می خواد برم جنگل نوردی 

 

تنهای تنهای تنها

:))))

جنگل نوردی خوبه:)

هر عکسی دوست داری بذار اصلا :دی

ربطش تو بی ربطیشه :دییی

:)))
۲۰۰ امتیاز مثبت😘😘

سلام

کتاب فوق العاده ایه که من تو تابستون خوندمش.. اخرش برای عزیز گریه کردم

سلام خانم معلم
آره خیلی خوبه منم اخر پاییز پارسال خوندم
عزییزم

گل رو گذاشتی رو شاخه ایی ک گل نمیده ؟ :دی یا شکل کفش دوزک روی انگشتر به این معنی نیست که طرف مزدوجه :دی

اتفاقا یه شعری دوستم برام فرستاد امروز:

من نشستم بروی می بخری برگردی

ترسم این است مسلمان شده باشی جایی!

مهدی فرجی.

چقد جالب.کاش الیف شافاک اینم داخل کتابش میزاشت:دی

عجب ربطی پیدا کردی انصافا:)))))
اووم شعر جالبیست
میخوای حالا یه ایمیل به الیف شافاک بزن بگو من یه استاد فیزیک خلسویم پیشنهاد میکنم این شعرو به این بخش کتاب اضافه کنی:D

اصلنم ربطی نداش😃

 

حالا ببینم حرفیه؟؟؟؟😠😠

 

کتابوقبلناخوندم ولی سرسری خوندم.

:///

نه دیگه تو قضیت فرق میکنه دربرابر تو نمیشه حرفی داشت😁

خب دوباره بخون
آخ که من چند وقته کتابو خریدم حوصلم نمیشه بخونمش:(

+یه ربطی پیدا کردم ولی اصلا منطقی نیست
تنبل خانوم😉
شروع کنی حوصلت میاد، بخون قبل مدرسه ها تمومش کن

حالا ربطشو میگفتی امتیاز مثبت میگرفتی:)

منم هنوز نخوندمش.

بخونش حتما

همه اینا که گفتی درست به من بگو ربط عکس با متن چیه؟( با لحن اون دوبله ی فیلم هندی)

:))))
بلووووو ربط عکسو فهمیدی به منم بگو:)

حتما :)

فدات حوا جون:)

ارتباطشون زیباییه:)

:))
۱۰۰ امتیاز مثبت هم تقدیم به تو:)

اگر باغبون دلسوزی داشته باشی

هرجایی گل میدی

حتی تو کویر

 

گل کویر.... 

گل کویر شخصیت جالبی داشت...

چقدر دلم میخواد یبارم شده این کتاب ملت عشق رو بخونم

خب بخونید، اینکه دیگه غصه نداره:)

عالی و اثرگذار...

ممنون از توجه شما
خوش اومدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan