کامل بودن.

تو یه قسمتی از نیمه تاریک وجود میگه که جهان در درون ماست، و این یعنی اینکه ما کامل هستیم و تمام جنبه های جهان در درون ما وجود داره و ما باید همه این جنبه ها رو بپذیریم. کامل بودن به معنای تماما خوب بودن نیست! کامل بودن به معنای سفید بودنه نه بی رنگ بودن. و سفید برآیندی از همه رنگ هاست، ما باید بپذیریم که در ازای هر ویژگی خوب نقطه مقابلش هم در ما وجود داره و اگه ما هر ویژگی رو که نفی کنیم ناخوداگاه نقطه ی مقابلش هم در ما کمرنگ میشه!

شبیه اینو قبلا تو یکی از برنامه های مجتبی شکوری هم شنیده بودم که عشق یه احساس کامله و برایندی از تمام احساساته،عشق رنگش سفیده نه بی رنگ، عشق گاهی محبته، گاهی علاقه است، گاهی تکیه گاه بودنه، گاهی نفرته، گاهی عصبانیته، گاهی مخالفته و تمام اینها در کنار هم عشق رو میسازه...

کامل بودن یعنی اینکه هر چیزی در کنار عنصر مخالفش معنا پیدا میکنه، تا وقتی تاریکی نباشه نور معنی نداره، تا وقتی خشم وجود نداشته باشه بخشش معنی نداره و این موهبت تمام ویژگی های منفیه، موهبتی که به واسطه اون وجوه منفی، وجوه مثبت میتونن دیده بشن.

 

+موارد بالا نقل به مضمون هستن.

  • ** گُلشید **

سلام. سلام.سلام

عالی بود،واین میشه معنب زندگی...

اصلاً یه لحظه فکر کردم آقای متجبی شکوری دارن میگنش😅👌

سلام
ممنون که خوندین:)

سلام گلشید:))

سلام به روی ماهت خانم کم پیدا:)
خوبی؟

قربووون تو 

خوبم شکرر 

تو چطوری جییگر 

دنیا به کامت هست؟

خداروشکر خوبی.
خیلی خوشحال شدم که پیامتو دیدم عزیزم.

منم خوبم خداروشکر.
چه خبرا؟ دیگه نیستی چرا؟

مرسی عشقم 

خداروشکر

هیچی سلامتی 

حرف که زیاد دارم حال نوشتن ندارم 

تو سرم کلی فکر و حرفه 

احساس پوچی میکنم حقیقتا🥲

 

عزیزم:(
میفهمم احساس پوچی وقتی میاد سراغ آدم، حوصله انجام هر کاری رو از آدم میگیره. 
ولی خب دائمی نیست این احساس. تلاش کن ازش خارج بشی.
بنویس، این خودش باعث میشه حالت یکم بهتر شه.

اگرم گوش شنوا خواستی من هستم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan