پسندم آنچه را جانان پسندد.

یــکی درد و یــکی درمان پســـندد
یک وصل و یکی هجران پسندد
من از درمان و 
درد و وصل و هجران
پســندم آنچه 
را جانان پسـندد

"بابا طاهر"

+می‌پسندم هر آنچه را تو پسندی که صلاح و عاقبت خیر من را تو بهتر دانی!

 

۱_اون کیه که دوباره با دیدن سکانس هایی از فیلم لحظه گرگ و میش دلش برای یاسمن و حامد بسوزه و های های برای عشقشون گریه کنه؟:)

 

۲_اولین جلسه از دوره ای که تو پست قبل گفتم دیروز و امروز با سرفصل مدیریت کلاس درس شروع شد. کلا ۱۲_۱۳ تا سرفصل هست که واسه هر کدوم یه پنجشنبه جمعه از ساعت ۹ تا ۱۴ اختصاص داده شده. نگم از پرباری و مفید بودن و جذابیت این دو جلسه! اونقدرررری بهم دانش و مهارت(برای زندگی شخصی خودم حتی) اضافه کرد که هر چقدر بگم بازم کمه. 

۳_فیلم نجلا رو دوست ندارم:| از شخصیت نجلا خوشم نمیاد:/ 

خب که چی؟چرا اینو نوشتم خودمم نمیدونم؟:)

۴_احتمالا هفته ی بعد دوباره برم دانشگاه برای گرفتن نامه واسه ادامه کار پایان نامه.

دانشگاه کاملا حضوری میشه از بیستم.

امروز پیج دانشگاه عکسی از ورود دانشجوها به خوابگاه رو گذاشته بود و ما هیچ ما نگاه:(

یه کتاب ترم قبل اخرین بار که رفتم دانشگاه از کتابخونه امانت گرفتم و تا الان چهار بار هی تلفنی تمدیدش کردم چون نشده برم دانشگاه و پسش بدم:) چند روزه گذاشتمش جلو چشمم که خواستم برم یادم نره، اخه چند شب پیش خواب میدیدم رفتم و کتاب رو با خودم نبردم:|

۵_عید یه سفر پنج روزه رفتیم،در واقع مقصد خاصی نداشتیم و بیشتر هدفمون شهر گردی بود:) از خرم آباد و دزفول و شوشتر و بندر ماهشهر و گناوه گذشتیم و دو شب دزفول و یه شب بندر گناوه موندیم.همشون فوق العاده زیبا و بی نظیر بودن، دزفول رو خیلی دوست داشتم مردم مهربونی هم داشتن کلا شهرش یجوری بود ادم احساس غریبگی نمیکرد. اولین بار بود که کلا این سمتا میومدیم و خلیج فارس و ساحل جنوب و انتهای بیکرانش فوق العاده بود. 

برگشتمونم از گچساران و یاسوچ گذشتیم،چقدر اخه این مسیر خوشگل و دلنواز بود!  شب رسیدیم شهرضا و اونجا یه مدرسه پیدا کردیم، ساعت ۱۱ نشده بود ولی خب عابر پیاده اصلا تو خیابونا نبود. اول رفتیم ستاد مرکزی اسکان نوروزی که اونجا ادرس یه مدرسه رو دادن و خب وقتی راه افتادیم که بریم مسیر ناآشنا بود و وقتی وایستادیم از یه اقا که با خانمش تو ماشین بودن بپرسیم بنده خدا خودش سریع گفت کجا میخوای بری و وقتی گفتیم خودش افتاد جلو و ما پشت سرش و در واقع به خاطر ما تا اونجا اومد:) حرکت زیبایی بود:)

اون شب رو هم خیلی دوست داشتم،اسکان تو مدرسه حال و هوای قشنگ و با صفایی داشت.منو یاد فیلم وضعیت سفید انداخت:)

فردا صبحش اومدیم بریم اصفهان که سر راه امام زاده شهرضا تو خود شهرضا رو هم رفتیم خیلی امام زاده ی قشنگی بود و اتفاقی دیدیم که مزار شهید همت هم اونجا بود( تا قبل از این فکر میکردم تو خود اصفهانه) حس عجیب و خوبی بهم دست داد اون لحظه.

دزفول

 

خرم آباد

یاسوج

خلیج فارس

اسکان مدرسه ای شهرضا:)

در طول مسیر خصوصا خرم آباد و یاسوج رو فیلم گرفتم به خاطر زیبایی های زیادش که خب به خاطر حجمش نمیشد اینجا بارگذاری کنم.

۶_این مورد حذف شد:)

۷_دیگه اینکه روزه نماز و طاعاتتون قبول باشه و التماس دعا.

  • ** گُلشید **

نجلای قبلی با سارا رسول زاده قشنگ تر بود:(

نجلای یک رو اصلا ندیده بودم:)

وای گرگ و میش🥺

:)

سلام.چه عکسای زیبایی (:

طبیعت یاسوج خیلی قشنگه و همینطور خلیج فارس.

بقیه شهرایی که گفتی رو نرفتم هنوز.

سلام
نگاهت زیباست ریحانه جان:)
اره خیلییی طبیعت قشنگی داره.
بقیه شهرارو هم ان شالله قسمت بشه بری.

سلام عزیزم 

سال نوت مبارک :)

ایشالا همیشه به گشت و گذار و حال خوب :)

منم فیلم نجلا رو دوست ندارم :/

سلام یاسمن جان 
مرسی عزیزدلم ان شالله حال تو هم همیشه خوب باشه❤
نچسبه:))

سلام.

همیشه در سیر و صیرورت به گشت و گذار باشید. 

عکس ها فوق العاده اند.

احسنت.

سلام
ممنونم زنده باشید به همچنین.
سپاسگزارم:)

سلام

طاعات شماهم قبول :)

ان شاالله همیشه به خوشی :))

سلام
ممنونم.
ان شالله همچنین:)
خوشحالم دوباره دارید مینویسید.

سلام علیکم

سپاس بابت مطلب و اشتراک عکس ها و تجربیات سفرها.

سلام
خواهش می‌کنم ممنون از شما بابت حضورتون.

امیدوارم به فضل پروردگار همیشه خوشحال باشید و خوشحال بمونید :)

خیلی ممنونم از دعای خوبتون منم متقابلا همین آرزو رو براتون دارم:)

دوران دبیرستان رفتم خرم اباد بااینکه همه جاشو نرفتیم ولی خوب بود

دلم سفر خواست:)

چه عجب ما روی ماه شما رو اینجا دیدیم:)
خبر میدادی یه گاوی گوسفندی چیزی قربونی میکردیم:)

ما هم به هر شهر فقط یه ناخونک زدیم از هر کدوم یکی دوجا رو رفتیم:)

چه خوبه مسافرت‌هایی که مقصد خاصی نداره و چقدر دلم تنگ شده برای اسکانهای مدرسه‌ای :*) موفق باشی گلشید بانو و نمازه و روزه‌های توام قبول💚

اره واقعا خیلی خوبن این سفرای بدون مقصد:)
ممنونم عزیزدلم و با تاخیر از تو هم قبول باشه🌹💗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan