پرسش تشنگی را تو آبی جوابی.

قبلا بارها تو وبلاگ نوشتم از امام رضا.

از اینکه مدت هاست سالی بیاد و بدون امام رضا بره برام انگار نشدنیه و خدا دیگه اون روزی رو نیاره که دوری از امام رئوفم بیشتر از یک سال بشه!

از اینکه تمام سال به امید رسیدن به اون روز برام سپری میشه، از اینکه پا گذاشتن تو حرمش دقیقا مثل ریختن آبی رو آتش آشفتگی ها و نابسامانی های دلمه.

قبلا هم نوشته بودم که اگه روزی بخوام ازدواج کنم هر سال یه سفر مشهد رو به عنوان تمام یا بخشی از مهریه انتخاب می‌کنم.

امسال هم خیلی یهویی و با جریان های عجیبی مشهد رفتنمون جور شد و فکر می‌کنم دومین بار بود که تولد امام علی مشهد بودیم.

حس و حال عجیبی داشت زیارت امسال. خصوصا اینکه عزیز و آقاجون هم باهامون بودن.

از اون شب اول که تو قطار بودیم میخواستم چنین پستی بنویسم ولی خب قسمت نشد و نهایتا موکول شد به امشبی که شب آخره.

به یاد همتون بودم.

پ ن: حرف برای گفتن خیلی زیاد دارم و حالا که از شلوغی درس ها و باقی چیزها کمی رها شدم دیگه خیلی بیشتر می‌تونم بنویسم.

  • ** گُلشید **

سلام علیکم

الحمدلله! زیارت قبول!

سلام
سلامت باشین ان‌شالله به زودی قسمت خودتون بشه.

التماس دعا 🙏 (امام رضا خودش یه نگاهی به دل ما کنه) 😔

حتما.
قطعا نگاه میکنه، مگه میشه کسی رو یادش بره:)

سلام.سلام.سلام

زیارت قبول ،سلام مارم به کبوترا میرساندید

سلام:)
ممنونم.
رساندیم:)

عزیزم خوش به سعادتت😢💚

 

عکستم خیلی قچنگه:)

بنویس برامون زودتر منتظرما 

بنویس شاید قفل ذهن وزبون منم باز شد باخوندن متنای تو:)💚

منتظرم😒

دیر نشه😒😛

دیر بشه ناراحت میشم😆

گفتم یانگفتم؟

که منتظرم؟

کی میای پس مینویسی؟

الان تو دلت میگی مرضض؟

متاسفانه مرضم گرفته:))))

مامیرسیمممم بازم بهمممم

دنیا اگه وارونه شه

پاییز منم

بارون تویی

زیبایی پاییز به این بارونشه

باور نکن تنهاییو 

دل کندنو یادم نده

از قلب من دوری نکن

حالا که حال هردوتاییمون بده

بزن بیرون از تنهایی

برگرد کنارم

همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم

که من طاقت ندارم.منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

 

موزیک پس زمینه مرض ریختنام:)))

خیلی رمانتیک آزار میرسونم:))

اومدی بدون متن نوشتن از بیان خارج نشی

این یه تهدید بود😎

جدیش بگیر😠

متاسفانه داشتم میرفتم 

تو پنلم دیدم این همه کامنت دادم خوشم اومد برگشتم به مرضم ادامه بدم

کجا بودم؟

بذار اهنگمو عوض کنم!

 

چشمای تو نقاشیه

اتقدر ارومی که قلبم میره دوراز حاشیه

تو مثل دارویی برام

قدر دریایی ولی  حتی یه قطرت کافیه

وقتی بهم میریزم سرموقع میرسی منو مرتب میکنی

من خیلی برات میمیرم

خوبه که توهم یوقتایی برام تب میکنی(الکی میگه)

حال دلم وصله به حال دلت

جون من جون خودت عوض نشو(توجه کن گلی عوض نشو😛)

واسه دلم  خوبه چون آب وگلت

عشقمون (دوستیمون)چه خوشگله کنارهم

تورگام خونی 

واسه منه تشنه تو مثل بارونی

(این اهنگم اشاره به بارون بودن طرف مقابل داره)

 

خسته شدم اهنگ بعدی

کلیلیلییی شاده

ای دل خانه ات خراب این  همه رویا تاکی؟

 

نکنه انتطار داری اینم بنویسم؟

مگه کنسرت اومدی؟

😛:))

کنسرت تامام برو خونتون

یادت نره قبلس بنویسی برامون بعد بری😛😂

میخواستم 20 تا کامنت بدم اومدی تو پنلت قشنگ برگات بریزه

دیدم گوناه داری اذیت میشی 

بیشتر ازاین آزار نمیرسونم

تا آزارهای دیگر بدرود😆

خدا بگم چیکارت نکنه محیا😂😂😂😂😂
دو ساعته دارم میخندم😂😂

واقعا برگام ریخت اومدم یهو گفتم یا علییی ۱۳ تا کامنت یهویی از کجا اومده😂😂
یعد دیدم همه رو تو دادی بیشتر برگام ریخت😅

گلبونت برم واسه اهنگایی که نوشتییی دوستت دارم عزیزممم❤❤❤
خیلی خوشحالم که دوباره اتیش سوزوندنتو میبینم:)

باجه باجه می‌نویسم حتما منتها الان گوشیم شارژ نداره اصلا یه فرجه بده شارژ بشه حتما مینویسم😅تهدید نتون منو فعلا😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan