شکل لبخند تو شدم...

خدای مهربان من!

خدای زیبای من!

خدای تمام حس های قشنگ!

خدای تمام لبخند های دلپذیر!

خدای تمام دل های امیدوار و ناامید!

خدای من، خدای من، خدای من...

چقدر زیبا و دوست داشتنی است صدا زدنت!

چقدر پر از احساسات ناب است آوردن نامت بر لب ها!

چقدر بی نظیر است بودنت در قلب.

ای اِله من!

ممنونم.

ممنونم.

ممنونم.

ممنونم که مرا آفریدی!

ممنونم که به من اجازه ی بودن دادی.

ممنونم که اجازه دادی تو را صدا بزنم.

از تو ممنونم.

از تو ممنونم حتی بابت تمام سختی هایی که مرا در آن قرار دادی و در تک تکشان کنار من نشسته بودی و دستم در دستانت بود، هر چند که من تو را ندیده بودم!

از تو ممنونم که گذاشتی سختی ها مرا بزرگ کنند.

از تو ممنونم که هر لحظه حواست به من بوده و هست!

معبود بی همتای من!

دوستت دارم.

دوستت دارم.

دوستت دارم...

می‌خواهم آنقدر فریاد بزنم دوستت دارم که، که... نمی‌دانم که در آخر چه شود! ....فقط این را می‌دانم که می‌خواهم دیوانه وار فریاد بزنم و بگویم دوستت دارم.

می‌خواهم اشک هایی که از سر احساسم می‌چکد را ببینی، که می‌بینی!

می‌خواهم بدانی، که می‌دانی، دلم می‌خواهد هر چه تو می‌خواهی بشود، می‌خواهم دستم تا ابد در دستان تو باشد و تو مرا ببری به همان جایی که می‌خواهی، همان جایی که قرار است من باشم!

محبوب من!

شاید بگویند که نگو شاید کفر باشد ولی من می‌خواهم بگویم. مثل همان شبانی که موسی به او خرده گرفت.

بگویم که دلم می‌خواست جسمی بودی و تو را بغل می‌کردم، لبخند تو را می‌دیدم و آغوش امنت را حس می‌کردم، تو با من حرف می‌زدی و من شکل لبخند تو می‌شدم و تا ابد به همان شکل می‌ماندم و از آغوشت بیرون نمی‌آمدم.

اما می‌دانم.

شاید جسم محدود من نداند، اما روحم می‌داند که در آغوش توست و حالا این روح من است که می‌گوید: شکل لبخند تو شدم...

.............

در آخرین شب ۲۵ سالگی ام می‌نویسم که بگویم حالم خوب است. بی آنکه اتفاق خاصی افتاده باشد، بی آنکه خبر خوشی به من رسیده باشد، بی آنکه از دغدغه ها چیزی کم شده باشد.

اما من امشب خدایم را عاشقانه دوست دارم، من امشب بی انتها به او امید دارم، من امشب بی اغراق می‌دانم که هر صدم ثانیه حواسش به من بوده و هست، حتی آن لحظه هایی که من از او غافل بوده ام.

من امشب می‌خواهم بنویسم که تمام ۲۵ سال گذشته ام را دوست دارم، تمام ثانیه هایش را ‌که هیچ کس نمی‌داند بر من چه گذشته است، اما من همه شان را دوست دارم.

من، این منی که هستم را دوست دارم و عاشقانه برای حال خوبش تلاش می‌کنم مثل شیرینی های خوش عطری که خودم برای تولدم پختم:)

 

 

 

  • ** گُلشید **

سلام علیکم

الحمدلله! ان شاء الله مبارک باشد و همیشه تندرست و در مسیر رشد باشید و دلتان از مهر خداوند گرم باشد و از نورش روشن!

سلام
خیلی ممنونم از دعاهای خوبتون، متقابلا همین دعاها رو براتون دارم.

عزیز دلم😍

خوشحالم برااین حست خوشگلم😍

خیلی دارم تلاش میکنم بنویسم

یه دور نمیشه پیام تو واتساپمو کپی کن؟:)):

نه دوباره مینویسم ارزشتت بیشترازایناست که باحال بد تلاش کنم خیلیخیلی بیشتر:)

منم از خدا ممنونم که تو به دنیا اومدی

دنیا به آدمای خوب نیاز داره وگرنه خیلی بدو تلخ وسخت میگذشت

آدمای خوب آدمای مهربون مثل چراغای نورانی وسط سیاهین

میدرخشن همه جارو قشنگ میکنن حتی اگه تو دل سیاهی باشه 

سیاهی رو ازبین میبرن چون خیلی قشنگن مثل تو:)❤

اصن وقتی سیاهیه میشه دیدو فهمید چین:) وسط غما وسط سیاهیا تلخیا ...

 

خوشحالم خدا منو دوست داشته سرراهم قرارت داده شدی رفیقم خواهرم که لحظه هام با وجودت قشنگتر شد سختیاش کمتر شد 😍❤

 

اینجام بگم که تا همیشه حتی اگه روزی سختیا یاحتی شادیای زیاد زندگی فاصلمونو زیاد کرد یا نه اصلا تعدد نی نیات وونگ ونگشون و خونه داری وهمسرداری فاصلمونو زیاد کرد تاهمیشهههه یه برگ سبز قشنگی تو کتاب زندگی من که یادتم قشنگه ودوست داشتنی ولبخند میاره به لبم ودلمو گرم میکنه جوجه رنگی:)❤

همیشه همینجوری امیدوار بمون خوب بمون قوی بمون

برات بهترینارو آرزو میکنم انشاالله زندگیت مثل همین نوشتهات پراز قشنگی و نور وسبزی باشن خنده هات از ته دل باشه اشکات از سر ذوق تنتم سلامت باشه همیشههه😍😘

انقدر اتفاق خوب برات بیوفته انشاالله اتفاقای خوبی که خودتم فکرشو نمیکردی که ندونی چطوری ری اکشن نشون بدی:)❤

ودرنهایت خدایا جوجه رنگیمون امسال ازدواج کنه چندتا جوجه رنگی دیگه به دنیا اضافه بشه حیف نیست یدونه بمونه؟:))🐥🐤🐣

 

دوستت دارم عزیزدلم تولدت خیلی خیلییییی مبارک باشه😍😘❤🍰🎂🎈🎁🎊🎉

 

محیاااااا
من الان واقعا هنگم نمیدونم چی بگم دختر!!

فقط چیزی که به زبونم میاد اینه که واقعا ممنونم و ذوق زدم به خاطر این همه دعاهای قشنگت از خدا میخوام چندین و چند برابرش رو نصیب خودت بکنه❤❤❤امیدوارم انقدر اتفاقا و حال خوب نصیبت بشه که این روزا مثل یه نقطه ی کمرنگ تو دفتر زندگیت بشن و به چشم نیان تو لحظه های خوبت❤

خراب دعای اخرت شدم یعنی😂😂😂

فدای این همه مهربونیت بشم عزیزم منم خیلییی دوستت دارم😘😘❤❤

یادم دفت بگم

اگه نتونستم حسمو منتقل کنم بگم چقدر دوستت دارم یجوری که دلت غش بره وباور کنی خیلی دوستت دارم(نمیدونم چرا فکر میکنم دوست داشتنم انقدر مهمه که دلت غش بره ولی به هرحال😐😛)بذار پا عدم تمرکزو سردرد و حال بدم خیلی تلاش کردم تو این بی تمرکزی حس قلبیمو منتقل کنم

اگرم تونستم حسمو منتقل کنم که ما اینیم دیگه :)))

 

یدونه از شیرینیاتم به ما میدادی من الان خوابم نمیبره شیرینی خوش عطرتو میخوام😐😆

 

و درنهایت خط آخر غلط نوشتاری موجود میباشد

خوبه سرمم درد میکنه این همه دقت از کجا اومد 😐

 

خانوم اجازه؟خانوم ما که غلط نوشتاری پیدا کردیم جایز داریم یا کتک؟:)))

 

این چه حرررفیههه محیااا؟؟؟
تو همه جوره برای من با ارزشی همه جوره حرفات برای من قشنگ و پر از احساسه❤❤😍😍
و اینو بدون هیچ فرقی با سالهای گذشته برای من نداره.

وااای😂😂😂😂این چه اشتباه تایپی ای بود که من داشتم اخه😂😂😂کلی دارم بهش میخندم😂

حیف که پیش هم نیستیم وگرنه خودم پا میشدم برات شیرینی میاوردم حتی شهرامونم نزدیک نیست که بشه پست کرد بدتر وسط راه کپک میزنه😂😂

جایزه داری معلومه:) چی میخواط بهت بدم؟:)

تولدت مبارک باشه عزیزم (:

الهی همونی بشه که میخوای😊

ممنون بابت آهنگ زیبا🥰

ممنونم ریحانه ی عزیزم😍❤😘

خواهش میکنم:)🌺

قشنگ بود √

ممنونم.

چه زیبا:) تولدت مبارک پس❤️ امیدوارم آخرین شب همه سال های زندگیت اینجوری حالت خوب باشه😍😍

+پس چرا من در مرحله ای هستم که هی میگم خدایا چرا من رو آفریدی:)) :((

زیبایی از خودته:)
ممنونم ویانای عزیزم❤

:)
بعدا باید مفصل در موردش حرف بزنیم.
فقط خلاصه بگم که نگاهت باید به زندگی تغییر کنه:)

فدات بشم😍

 

اصل دعا همون آخریه بود اصن😅

 

اره اشتباه تایپیت خیلی فانو بانمک بود:)))

 

شوخی کردم شیرینیا گوشت بشه به لپات:) نوش جونتون انشاالله شیرینی عردسیتو بخوریم دیگه😅 

گیر دادم 😂

 

 

تو کتکم بزنی مشکلی نیست اخه چوب معلمه گله هرکی نخوره خله:)))

ولی حالا که جایزه میدی جایزه بگل وموچ موخوام:))

 

 

خدا نکنه😘

وای یعنی یادم میفته خندم میگیره😂😂

:)))

نه من کتک نمیزنم:)
بگل و موچ( به قول خودت) نگی هم هست دیگه چی میخوای جایزه؟:)

تولدتتت با تاخیر مبارک

ممنون عزیزدلم💚💚

تولدت مبارک امیدوارم روزهای خوبی بسازی برای خودت

ممنون مریم جان امیدوارم تو این روزای تلخت خدا بهت صبر بده عزیزم❤

تولدت مبارک :*)

برات عمر طولانی و پر از برکتی رو آرزو میکنم🤍

ممنونم عزیزم، مرسی از دعای قشنگت همچنین برای خودت❤❤

اه یادم دفت بیام جایزه بگیرم 3روز گذشت😐 نمیفهمم زمان جطوری میگذره

 

مریمم موچ کن:)

کلا جز موچ وبخل و گاز چیزی دوست ندارم گاز خیلی خوشحالم میکنه که کی دلش میاد تورو گاژ بگیره:))

 

:))


اشکال نداره جایزت سر جاش محفوظه:)❤

سلام. سلام.سلام

با نفس هایی افتاده،دیر رسیدم،تولدتان مبارک،۱۳۰۰سال به این سالها😅

 

سلام
نفستون گرم:)
خیلی ممنونم:)

 (。◕‿◕。) 

چه لبخند زیبایی:)

تولدت پساپس مبارک عزیزم 😘❤️

ممنونم یاسمن عزیزم😍😘

من هر زمان با خدا هستم، سن را فراموش می‌کنم.

تو هم مثل من باش. 

منظورم حال به هم زن نیست، منظور م بی خیال بودنه!

چقدر خوب و چقدر ویژگی خوبی دارید:)
منم سعی میکنم که بی خیال باشم.
نفرمایید دور از جونتون این چه حرفیه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan