به تو از دور سلام

دلم که می‌گیرد نام تو آرام می‌کند مرا.

بی پناه که می‌شوم فکر بارگاهت امنیت می‌دهد مرا.

اینکه می‌گویند: 

"دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت

جایی ننوشته است گنهکار نیاید"

امیدوار می‌کند مرا.

پ ن:این عکس برای حدودا دو سه هفته پیش است، آن روزها که در سرگردانی و ترس و واهمه و غم بودم( البته که هنوز هم ترکش هایش در جانم مانده) و دلم بودن در بارگاهش را فریاد می‌زد!

وارد سایت زیارت نیابتی اش شدم و هر چه میخواستم نوشتم و دوسه روز بعد این عکس برایم پیامک شد.

البته که از هر کجا او را بخوانی و دلت با او باشد همه چیز حل است اما من دلم می‌خواست حرف ها و فریادهایم در آنجا ثبت شود، دلم می‌خواست نامم را در آن بارگاه ببینم...

حالا هر بار که به او سلام می‌دهم با یادآوری نوشته ی این عکس چشمانم اشکی می‌شود.

  • ** گُلشید **

سلام علیکم

دقیقاً در زمانی که آدم به سخت‌ترین شکل کم می‌آورد، به گرم‌ترین و مهربانانه‌ترین شکل او را درمی‌یابند و به دادش می‌رسند.

https://iqna.ir/fa/news/3923824/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%7C-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A6%D9%88%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85

سلام
بله واقعا همینطوره...
خیلی ممنون از اشتراک گذاری ای کلیپ، تو سخنرانی های تو حرم زیاد چنین چیزهایی رو شنیده بودم که از امام رضا اخلاق خوب بخواید و واقعا هم تاثیرگذاره...

خواهش می‌کنم. منظورم از اشتراک این ویدیو، بیشتر موضوع «حسی بودن رأفت امام رضا (ع)» بود.

بله درسته.

چقدر خوب بود این عکس و متن🌷

زیارت قبول گلشید جان

التماس دعا...

هر چی که مربوط به امام رضا باشه خوب و قشنگه:)

ممنونم محتاجیم به دعا.

عه...

نمیدونم اون شما بودین یا نه

ولی از این زیارت نیابتی ها ، تو یه وبی خوندم

تازه پی بردم همچین چیزی وجود داره =))))

اره خلاصه ، برای اولین بار فرستادم ، هیق :"

احتمالا تو وب فرشته ی روی زمین خوندی، چون منم خودم اون موقع فهمیدم:)
پس قبول باشه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan