وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا...

 

۱_مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
گاهی غبار جاده ی لیلا، کنی مرا

کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست
قطره شدم که راهی دریا کنی مرا

پیش طبیب آمده‌ام، درد می‌کشم
شاید قرار نیست مداوا کنی مرا

من آمدم که این گره ها وا شود همین!
اصلا بنا نبود ز سر وا کنی مرا

حالا که فکر آخرتم را نمی­کنم
حق می­دهم که بنده دنیا کنی مرا

من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام
وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا؟

آقا برای تو نه ! برای خودم بد است
هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا

من گم شدم ؛ تو آینه‌ای گم نمی‌شوی
وقتش شده بیائی و پیدا کنی مرا

این بار با نگاه کریمانه‌ات ببین
شاید غلام خانه زهرا کنی مرا

*علی اکبر لطیفیان*

 

۲_آمدم که یک یا دو بیت از شعر را دوباره تکرار کنم اما بازماندم و دیدم که همه اش تکرار است و تکرار.

آمدم نگاهی به خودم بیندازم که ببینم کجای این جهانم؟ کجای این قافله ام؟ اما جز هیچ، هیچ ندیدم!!

من میدانم که چقدر غافل بوده ام! میدانم که چقدر دور شده ام...من خوب میدانم که چقدر در این مدت خودم را اسیر و درگیر کرده ام که روز هاست تو را فراموش کرده ام، روز هاست که با تو حرف نزده ام، روزهاست که مریض دوری از تو شده ام، روزهاست که...هیچ کاری نکرده ام!!

فقط خودت میدانی که چه میگویم، خودت میدانی که چه بودم و چه شدم...خودت میدانی که وخامت حالم چگونه است...

۳_گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

"سعدی"

۴_من گم شدم، تو آینه ای گم نمیشوی

وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا

 

من گم شدم، خودم هم نمیدانم کجا هستم، فقط تویی که میتوانی پیدا کنی مرا، وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا، وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا...

 

۵_ ولادت زیبای امام زمانمون، این عید بزرگ و قشنگ، این روز پر یمن و برکت، مبارک هممون، مبارک همه ی جهان و کائنات باشه.

تو این روز از دعا کردن برای همدیگه، برای همه ی سختیا، برای همه مشکلات دریغ نکنیم، عیدی بزرگ بخوایم، از بزرگ و کریم هیچ وقت نباید کم خواست.

عیدتون پر از لبخند و التماس دعا.

  • ** گُلشید **

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan