ما نیز پاسخ میدهیم:)

1_ راست دستین یا چپ دست ؟

راست دست.

دست چپم به عنوان کمکی دست راست عمل میکنه همیشه:) 

2_نقاشی تون در چه حده؟

نقاشیم از وقتی که یادم میاد و مامانم تعریف میکنه( یعنی از همون ۴_۳ سالگی) خوب بوده و همیشه همه بهم میگفتن که چقدر قشنگ میکشی و یادمه وقتی سوم ابتدایی بودم فامیلامون نقاشی هنر سوم راهنماییشو میاوردن من براشون بکشم:) و کلاس پنجم بودم که یه دوره ی دو ماهه ی نقاشی رنگ روغن رفتم ولی خب شرایط اجازه نداد که ادامه بدم.

3_اسمتونو دوس دارین ؟

من دوتا اسم دارم که هر دوتاشونم عاشقشونم، یکیش مذهبیه و یکیش هم فارسی. یکیش رو مادربزرگم انتخاب کرده و یکیش رو پدربزرگم و ممنونم ازشون بابت اینکه اسمای قشنگی برام انتخاب کردن:)

4_شیرینی یا فست فود ؟

بین این دوتا قطعا فست فود، کلا زیاد میونم با شیرینیجات جور نیست. 

تبصره: ولی خب غذای خونه و ترشیجات رو به این دوتا هم ترجیح میدم:))

5_دوست دارین قد همسر آیندتون تقریبا چند سانت باشه ؟( سانت )

خب اینجا یه بازه ی توقع وجود داره که مثلا من میگم حداقل ۸_۹ سانت از خودم بلندتر باشه یا دیگه از ۳۰ سانت بیشتر نباشه که بخوام چارپایه بذارم زیر پام تا نگاش کنم😅

ولی یه وقتی مثل این سوال بحث دوست داشتنه که من دوست دارم ۱۸۰ مثبت منفی دو سانت باشه:)

اما خب عشق این چیزا سرش نمیشه و خاصیت عشق تغییر دادن معیار های آدمه و ختم کلام آقا فقط اخلاق و ایمان😅

6_عمو یا دایی؟

از هر کدوم یکی دارم و برام تفاوتی ندارن.

7_خاله یا عمه؟

قطعاااا خاله. خاله بوی مادر رو میده.

شاید عمه ی های من سردن که نمیتونم زیاد دوستشون داشته باشم.

8_عدد مورد علاقتون؟

۵،۸، ۱

9_اولین وبی رو که زدین حذف کردین ؟

خیر، اولین وبم همین وب عزیزمه:)

10_با کی بیشتر از همه صمیمی این ، تو بیان ؟

محیا و مریم.

11_بابا و مامانتون تو بیان، کی عه؟

آقا من اینجا یتیم هستم باید برم بگردم ببینم کسی اینجا منو به فرزندی قبول میکنه یا نه😅

12_رو جنس مخالف کراشی؟

خیر.

13_مترو یا قطار؟

قطعا قطار.

قطار برای من یادآور شبهای سفر به مشهده. عاشق صدای قطار و خوابیدن تو اون تختا صبح زود بیدار شدن و رفتن به ایستگاه و نماز خوندن و خلاصه همه چی قطارم دیگه:)

14_بنظرت شادی یعنی چی ؟

شادی یعنی اینکه قلبت آروم باشه و بتونی از هر آنچه که در لحظه داری حس خوب دریافت کنی.

15_سه تا از صفاتت؟

خوب: با گذشت، مهربون، مثبت اندیش

بد: کم طاقت، تودار، دیرجوش

16_ اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

جای هیچکس، اگه خدا هدفی بابتم نداشت که منو نمی آفرید:)

17_الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟

الان بیشتر از این کرونا و این غیر معمول شدن زندگی ناراحتم:/ و البته در کنارش دیدن اینکه زندگی برای عده ی زیادی واقعا سخت شده خیلی اذیتم میکنه.

18_به چی اعتیاد داری؟ 

گوشی:)

19_ اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟ 

هر کسی به اندازه ی خودش و شرایط خودش میتونه به بهترینِ خودش برسه، پس هیچ وقت نه خودتو با کسی مقایسه کن و نه حسرت کسی رو بخور و نه مایوس شو، تو بهترینِ خودت بشو و به اندازه ی خودت برای بهتر شدن این دنیا قدم بردار. تو فقط خودت رو با خودت مقایسه کن.

( چقدر هم یه جمله شد😅)

20_ پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

۱_رفتن کرونا و عادی شدن زندگی.

۲_شنیدن خبر ازدواج😁

۳_پیامک واریز پول:)

۴_مشهد

۵_اینکه وضعیت اقتصادی کشور بهتر بشه و مردم بتونن زندگی حداقل عادی ای رو تجربه کنن.

21_ اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟ 

اگه به دبیرستان برمیگشتم خودمو مجبور میکردم که به جای تجربی برم انسانی، به خودم میگفتم با توجه به شرایطی که داری انسانی بهترین گزینه برای توئه.( اون موقع حتی پدر و مادرمم نتونستن با توجه به شرایطم به من راهنمایی درستی بکنن و در واقع من هیچ راهنمایی نداشتم)

22_ چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟ 

اینکه گاهی لحظه ای عمل میکنم.

23_صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟ 

مامان : گلشید... گلشیییید....دیگه کم کم صداش میره بالا و میگه بلند شو دیگه.... حالا یکم ولوم میاد پایین بخواب اصلا من دیگه صدات نمیزنم😅

بابا کلا با بیدار کردن من کاری نداره اگه هم بخواد بیدار کنه دوبار اروم میگه گلشید..گلشید باباجان پاشو دیگه. و تمام😂

24-کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

اول بگم من چقدر از این کلمه ی کراش بدم میاد:/

بعدم اینکه ما خودمون کراش بقیه بودیم😁😎😅

بعدترم اینکه من تو مدرسه فقط رو دو نفر کراش داشتم اونم شهاب و علی تو رمان های همخونه و زمستان داغ بودن😅

25_ تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟ 

نه نشده امیدوارم هیچ وقت هم اتفاق نیفته.

26_یه جمله تاثیرگذار برا مخ زنی؟

استغفرالله، اینو بدونید ادمی که با یه جمله مخش زده بشه بهش نمیشه اطمینان کرد😁😅

27_ چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟ 

فکر نمیکنم خیلی تفاوت آنچنانی وجود داشته باشه، مثلا اینکه تو واقعیت اجتماعی تر هستم و اینجا یکم ارتباط برقرار کردن برام سخته و اینجا آروم تر هستم و تو واقعیت شلوغیم یکمی بیشتره.

28_ یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟ 

دروغی نگفتم.

29_ تو بیان چندتا اکانت دارین؟ 

دوتا، دومی رو پارسال زدم و یه وبلاگ هم باهاش زدم که بعضی چیزا رو اونجا کاملا خصوصی بنویسم ولی بعد یه ماه پشیمون شدم و پاکش کردم و الانم بدون استفادس اون اکانت.

30_ اولین دوستتون تو بیان؟ 

یه دختری بود با اسم کاربری فان که خیلی هم با هم صمیمی شدیم همون اول ولی خب یکسالی میشه که رفته از بیان و با اینکه شمارشم دارم ولی دیگه در ارتباط نیستیم.

 31_چند بار تو وبتون ناله گذاشتین؟ 

تعداد نمیدونم ولی چندین بار گذاشتم و بیشترشونم موقت بوده و الان هم اصلا ناراحت نیستم بابت گذاشتنشون و هر وقت هم لازم باشه بازم میذارم:)

 

ممنونم از محیای عزیزم بابت دعوت.

  • ** گُلشید **

والا ما هم از دست چپمون استفاده میکنیم ننداختیمش دور😐😅

وای چقد شبیه محیایی نکنه عشق هله هوله هم هستی؟ ://

جواب سوال 16 عالیست :)

:)))

😂😂وایی چه سوتی ای دادم😄😅

عاشق هله هوله هستم ولی شکمم رو باهاشون سیر نمیکنم:)

مرسی:)

۵ و ۲۴ و ۲۶ خیلی قشنگ بود :)

البته همش قشنگ بود :))

قشنگ خوندی عزیزم:)

مرسی که شرکت کردی جوجه رنگی😍😘💖

چه باحاااال من نمیدونستم اولین دوستت فان بوده

قبل اینکه بیای وب اسی توخانواده برتر؟:)

 

واینکه توداری صفت بدیه؟:))

بنظر من خوبه😁 

 

خبر ازدواج کی؟😅

 

فعلاً همینا 😅

فضولم نیستم هیچم اصلام😅

قربونت❤😘

نه همون موقع که اومدم وب اسی فان هم همزمان اومد و به طور اتفاقی با هم زیاد حرف میزدیم و صمیمی شدیم. و در واقع اولین دوست مجازیم اون بود.
البته من قبل تر تو خانواده برتر یه پستی گذاشته بودم که فان اونجا برام کامنت گذاشته بودم و حس خوبی بهم داده بود و ازش خوشم اومده بود.

اره خیلی وقتا خوب نیست...

کلا خبر ازدواج منو خوشحال میکنه:)

:)

آهاااا😍

فان خیلی جیگره منم خیلی دوستش دارم😍

آیدی تلگرامشو داری؟

 

چندروز پیش برا تولدش پیام دادم بهش اینستا ولی دایزکتم باز نمیشد تا چندروز بعد که پیامشو بعد چندروز خوندم باز پیام دادم حالشو بپرسم درجوابش که ازاون موقع تاالان دایرکتم باز نمیشه:/

راه ارتباطی دیگم ندارم

نمیدونم چرا دایرکتم اینجوری شده پیاما نمیان:((

 

جالبه توواقعیت معاشرتی تری من فکر میکردم همینقدر ارومی:)

پس گزینه خوبی هستی برادوتایی آتیش سوزوندن😂😉

 

 

انشاالله خبر علوسی خودت؛)

منم خوشحال میشم میفهمم دونفر بهم رسیدن:)

 

اره ایدیشو دارم یه پیام خصوصی بده ایدیشو بنویسم برات

نه تو واقعیت بهترم.
کلا من با چت زیاد کیف نمیکنم
زیاد حوصله ی ارتباط غیر رودر رو ندارم
حتی تلفنی حرف زدن
ولی ارتباط رو در رو خسته نمیشم از حرف زدن:)


میسی و همچنین علوسی خودت😍
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۲۳:۴۵ دچارِ فیش‌نگار

مطالعه شد

خانواده برتر چیه ؟ :)

ممنون که خوندید.

خانواده برتر یه وبلاگه با کلی کاربر فعال و خاموش که هر کسی سوالی یا دغدغه ای داره مطرح میکنه و بقیه میان نظراتشونو میگن. البته الان دیگه خیلی از کاربرای قدیمی نیستن من خودمم مدت هاست سر نزدم.
اینم آدرسش
Khbartar.blog.ir

فیض بردیم :))

ممنون که خوندی:)

یکم سطح سوالا اسون بود،از پاورقی و رفرنس سوال ندادن

 

آزمون وزرات بهداشت رفتی؟

چون آسون بود تصمیم گرفتم جواب بدم:))

اره رفتم😅شرح ما وقع رو هم تو پست محیا گفتم😅
بعد فکر کن تو شهر ما رشته منو دونفر میخواستن اونم تو دوتا کد محل جدا که فقط تو یکیش میشد ثبت نام کرد😐😅

بگذریم . اومدم بای بای:)

 

خوبی بدی دیدی حلال کن شاید تو حرفام یا رفتارم ناخواسته رنجونده باشمت

 

ان شاالله به هدف های زندگیت برسی و همیشه همین آرامشی که ادم حتی ازخوندن پست هات

 

حسش میکنه داشته باشی

 

مراقب خودت باش خدانگهدار

یعنی چی بای بای؟
مگه قرار نبود بعد ازمونت برگردی؟

سلام

بالاخره یکی پیدا شد که عین خودم ارادت خاصی به شیرینی نداره😁

من بعد این چالش تازه فهمیدم شیرینی چقدرررر خاطرخواه داشته😐

خداییش پفک چه کم از نون خامه ای دارد؟

آقا چشم ها را باید شست

 

یه جمله به جهانیان توام خیلی قشنگ بود👌👌

فان رو یادمه.دختر باحالی بود.فکر کنم اونم آتنا و آرتمیس بود.

 

سلام عزیزم.
تازه داداشمو ببینی چی میگی، اون کلا از شیرینی خوشش نمیاد تا همین چندسال پیش که لب به شیرینی خامه ای نمیزد.
اره والا چشم ها را باید شست😁
من یه کاسه ترشیجات رو به پفک هم ترجیح میدم😋ولی حیف که فشارم زود میفته:/

قشنگ خوندی مشکات جان.

اوهوم آتنا و آرتمیس بود:)
امروز بعد مدت ها یه سر به خانواده برتر زدم دیدم بازم همون بحثا و جنجالای تکراری:)

سلام عزیزم خوبی؟

جواب سوال 16 و 19 خیلی حس خوبی بهم منتقل کردن

سلام همراز جان خوبی؟ کم پیدایی؟

خداروشکر که اینطور بوده:)

ممنون خوبم

یه مدت گم شده بودم😁

خداروشکر.

خوشحالم دوباره برگشتی:)

مرسی

منم خوشحالم که دوباره اینجام دلم برای بیان و شماها تنگ شده بود حسابی

منم دلم برات خیلی تنگ شده بود. منتطر نوشته هات هستم:)

جواب سوال ۱۶ ((((("=

😁😊❤

سلام علیکم

سپاس فراوان بابت تذکرات خوب در پاسخ به سؤال 19.

سلام
خواهش میکنم ممنون از توجه شما.

سلام جالب بود 

منم تو این چالش شرکت کردم 

سلام ممنون که خوندی یاسمن عزیز.
چقدر هم خوب:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan