۲ و ۴ سالگی:)

همین روزا تابلوی ۲۴ ام زندگیم رو تحویل دادم و ۲۵ امین تابلو رو تحویل گرفتم!

عملا تا الان ۲۴ تابلوی نقاشی تو گالری زندگیم دارم!

زندگی ای که شبیه نقاشی کشیدنه.

ممکنه یکی ۲۴ تا مداد رنگی بهش داده بشه، یکی ۱۲ تا، یکی ۵ تا، یکی ۳۶ تا و...

درسته که هرچقدر دامنه ی انتخابای ادم بیشتر باشه اثر قشنگ تری میتونه خلق کنه ولی گاهی یکی با تعداد رنگ کمتری نقاشی قشنگ تری خلق میکنه، گاهی هم پیدا میشن کسانی که فقط با یه رنگ، اونم رنگ مشکی قشنگ ترین نقاشیا رو میکشن، بعضیا فقط ممکنه سه تا رنگ اصلی و یا دوتاشونو داشته باشن و با ترکیبشون خیلی از رنگا رو درست کنن، بعضیای دیگه هم هستن که خیلی از رنگا رو دارن اما از بیشترشون نمیدونن و یا نمیتونن که استفاده کنن!

مهم اینه که با همون تعداد رنگی که داریم و در همون حد قشنگ ترین و پر حس ترین اثر ممکن رو بکشیم.

اینکه در حد توانایی خودمون تحسین برانگیزترین اثر رو خلق کنیم.

مثل وقتایی که نقاشی ساده و ابتدایی یه بچه ی ۶_۷ ساله خیلی زیباتر از نقاشی یه ادم ۲۰ ساله هست!

میخوام به تابلوی ۲۴ ام یه نگاهی بندازم! راستش خیلی بیشتر جا داشت تا نقش قشنگ تری دربیارم، خیلی بیشتر جا داشت تا از رنگهایی که دارم بیشتر استفاده کنم ولی این اخرا یکم خراب کردم!

اما خب ادم بعد از هر تابلویی که تحویل میده یه چیز بیشتر یادمیگیره؛ ممکنه تو یه نقاشی برای ساختن رنگ سبز برگ درخت، رنگ زرد رو بیشتر از آبی بریزی و سبزت زیادی روشن بشه، اما واسه تابلوهای بعدی حواستو جمع میکنی که دیگه این اتفاق نیفته.

مثل خیلی از تابلوهای قبلی، برای تابلوی ۲۵ ام هم طرح و نقشه هایی دارم، اینکه چقدر بتونم پیادش کنم نمیدونم. اینکه چقدر رنگ بهم داده بشه، چقدر رنگ ازم گرفته بشه، این وسطا یکی پیدا بشه و کمکم کنه یا کسی پیدا بشه و ازم کمک بخواد و با کمک به اون خودمم چیزی بفهمم، همه اینا نامعلومه!

اما حداقل سعی میکنم که دانسته هام از تابلوهای قبلو به خوبی پیاده کنم و اشتباهاتمو دیگه تکرار نکنم یا حداقل کمتر تکرار کنم.

...........

سلاااام:)

امیدوارم که حالتون خوب باشه.

خب سه روز دیگه تولد وب عزیزم و همدم همیشگیم هم هست:) تولد دوسالگیش.

ولی خب من تولد خودم و وبم رو دوتا یکی کردم:) والا چه معنی ای میده تو این گرونی جدا جدا تولد گرفت؟

تازه زمان ما بچه ها اگه تولدشون به هم نزدیک بود( اگه تولدی در کار بود تازه) با هم میگرفتن:)

 شمع جدا هم نداریم ۲ واسه اون و شمع ۴ واسه من:)

ولی باید بگم که این وب با اینکه اولین وبمه، انقدررر دوستش دارم و انقدر باهاش خاطره دارم و به تک تک چیزاش عادت کردم که دلم میخواد تا سالها داشته باشمش و قد کشیدنشو ببینم:)

 از همتون ممنونم بابت اینکه این دو سال همراهم بودین و در خوشی ها و غم های من شریک شدین و خلاصه ممنون بابت حضور گرمتون و تمام مهربونیاتون.

و دلم میخواد که تو این پست اگه سوالی ،پیشنهادی،انتقادی، ناسزایی:) و هر آنچه که دل تنگتون میخواد بگید و یا بپرسید.( دیگه نگفتم صندلی داغ ولی اگه سوالی ذهنتون بود بپرسید، شدنی باشه جواب میدم)

 

  • ** گُلشید **

تولد هر دوتاتون مبارک*-*
امیدوارم زندگیت قشنگتر از همیشه بشه توی سالی که پیش رو داری:))

ممنونم عزیزم از آرزوی قشنگت و ممنون از همراهیت🌹❤

سلامممم :)))

به به مبارک باشه ^_^ ایشالا صد و بیست سالگی خودتون و وبتون😊🎂🎁🎁🎁

سلااام:)

ممنونم علیرضای کم پیدا :) ان شاللهD:
ان شالله با خبر موفقیتت کامنتای وبتو باز کنی:)

مرسییی😊😊🌹🌹🌹

بازم مبارک باشه تولدت😊😊🎁🎁

ممنونممم:))

تولدت مبارک باشه جانم💙

و

تولد توام مبارک یک جرعه لبخند که همیشه لبخند رو مهمون لبای ما میکنی😍😊

 

ان شاءالله به همه ی آرزوهای قشنگت برسی گلشید جان😘🥰

خیلی ممنونم فاطمه جانم😍❤
مرسی بابت همراهی و حضورت 🌹

ان شالله، همچنین ارزوی قشنگت متقابلا برای خودت عزیزم💖😘

سلام عزیزم 😍😐

تولدتههه؟؟؟😀

تبریک میگم گلشید جانم😀🤗😘😘❤❤💓💓💖💖💞💞🌸🌸💮💮🏵🏵🌹🌹🌺🌺🌻🌻🌼🌼🌷🌷⚘⚘🍻🍻🎂🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎊🎊🎊

 

چقدر متن قشنگ بود 😊👌👌👌

اصلاً تحت تاثیر قرار گرفتم.به قول حبیب تو لیسانسه ها تمام موهای تنم سیخ شد 😂😂😂

امیدوارم امسال قشنگ ترین اثرت رو خلق کنی🤗

تولد وبت رو هم تبریک میگم 😀

دوستی با تو باعث افتخارمه😊جدی گفتم🙃

 

بازم تبریک 

تبریک تبریک تبریک

تبریک به من

تبریک به تو 

تبریک همههه

فکر کنم خوابم میاد زده به سرم😅😂😂😂

سلام مشکات جانم😍
بله با اجازت😀
مرررسییییی😍😍😍چقدررر گل😍چقدرر قشنگ😍😘

چقدر خودت قشنگ خوندی و لطف داری:)😘

بابا خجالت زدمون نکن:) منم باعث افتخارمه دوست و همراهی مثل تو رو پیدا کردم❤

واااییی😅😅😂😂
اینو گفتی یاد خوابگاه افتادم، ماهم بعضی وقتا میزد به سرمون اینو تکرار میکردیم😅
بازم ممنونم ازت عزیزم😘
ممنون از تو 
ممنون از همه
ممنون از خودم😅😅

سلااااااااااااااااااااااااااام :))))

 

تولد جفتتون مبارک! :)

 

ایشالا صد و بیست و چهار سال به خوبی و خوشی و سلامتی :)

 

مشتاق شدم نقاشی هات رو ببینم واقعا...

سلااام سین دال عزیییزم:)

ممنونمممم💖💖💖

ان شالله ان شالله:))
جدیدا فهمیدم امید به زندگیم بالاست:))

:)
نقاشیام خیلی زیاد نیستن و چندساله که نمیکشم، خصوصا اینکه حرفه ای هم کار نمیکنم مزید برعلت( چه با کلاس شد، خودم انتظار این کلمه رو نداشتم😅) شده که زیاد نکشم ولی چشم در اسرع وقت اثرهام( نه اینکه پیکاسوام😅) بهت نشون میدم:)

ایشالله چند سال دیگه اینقدر کارت بگیره که بری به سمت نقاشی خیابانی،

شونصد تا رنگ قاتی کنی. البته یکی باید چارپایه نگه داره..!

:)
وای خیلی واقعا کیف میده رو دیوار تو یه فضای شاد نقاشی بکشی:)

سلام گلشید خانوم.

تولد خودت و وبلاگت مبارک باشه (:

به شادی بنویسی و چرخش برات بچرخه انشاءالله.

سلام
ممنونم ریحانه خانوم عزیز و ممنون بابت همراهیت:)
ان شالله و هم چنین متقابلا برای شما هم به شادی نوشتن رو ارزو میکنم🌹💖

آخی تولد وبتم نزدیک تولد خودته؟😍

تولد وبت مبایک مبایک:)❤

چرخش برات بچرخه به پاهم پیر بشید😅

 

یادگاری چی بذارم اینجا😅

هرچی درچنته  داشتم برات دیشب رو نماییدم یادگاریم صدا خش دارم😅😂

 

ازاول یه دور تولد تولدت مبارک بخونم یاشعر ؟:))😅

 

یادگاری شعر کاملی که دیشب دوسه خطشو خوندم برات میذارم:)

 

 من از عهد آدم، تو را دوست دارم

از آغاز عالم، تو را دوست دارم

 

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

 

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی

من ای حس مبهم، تو را دوست دارم

 

سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم

به اندازه‌ی غم تو را دوست دارم

 

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم: تو را دوست دارم

 

جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما

تو را دوست دارم، تو را دوست دارم💓

:)

(:

 

انشاالله بهترینا برات رقم بخوره و همیشه تنت سلامت،لبت خندون،اشکت از سر ذوق،تپش قلبت از هیجانِ خوشی واتفاقای خوب باشه:)

بازم  تولدت مبارک😘❤

 

 

اره من کلا با دی و کلا زمستون پیوندی دیرینه دارم:)
کلا تو خانوادمون دی ماهی و زمستونی زیاد داریم:)
دیگه وبم هم دی ماهی شده:)

عزیزم😍❤
تو که همیشه سوپرایزات بوده و بهترین هم بوده:)😘

این شعره هم خیلی قشنگ بود خصوصا با صدای خودت😍
منم تو را دوست دارم تو را دوست دارم😍❤

بازم مرسی از دعاهای قشنگت و متقابلا برای خودت ارزو میکنم💖🌹

قربونت😍😘💖

 

سوپرایز دووووس😍 

ولی مجازی دستو بال آدم بستس😢

 

امشب بسی خسته ام منننن مثل مرغ بالو پر شکسته امم مننن😅

بخسبم فردا صبح زود باید بپاشم بیرون کار دارم

بعد زندگانی فرصت داد بیام درمورد مداد رنگیا نطق کنم😅

 

اگه زندگانی مجال داد میخوام انقدر حرف بزنم که بامداد قرمز نقش یادگاری منو بکشی که نبودم بزنیش به دیوار😅😂

 

اینم یادگاری بعدی علی الحساب همین الان یهو اومد تو ذهنم 

میگه شاعر

 

بشکفد بار دگر لاله رنگین مراد

غنچه سرخ فرو بسته دل باز شود

من نگویم که بهاری که گذشت آید باز

روزگاری که به سر آمده آغاز شود

روزگار دگری هست و بهاران دگر

شاد بودن هنر است ، شاد کردن هنری والاتر

لیک هرگز نپسندیم به خویش

که چو یک شکلک بی جان شب و روز

بی خبر از همه خندان باشیم

بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد

کاشکی آینه ای بود درون بین که در آن خویش را می دیدیم

آنچه پنهان بود از آینه ها می دیدیم

می شدیم آگه از آن نیروی پاکیزه نهاد

که به ما زیستن آموزد و جاوید شدن

پیک پیروزی و امید شدن

شاد بودن هنر است گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد

 

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست.

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

:)

(:

💖

با مداد قرمز😂😂

به به عجب یادگاری ای دست گلت درد نکنه:)❤

تولد جفتتون مبارکککککک 

ممنونم فاطمه جان💖
شنبه ۲۷ دی ۹۹ , ۰۷:۱۸ نویسنده آشنا

سلام، تولدت خودت و وبلاگت مبارک باشه😄

همیشه دلت شاد باشه🌹:))

سلام
خیلییی ممنونم و امیدوارم شما هم همیشه دلتون شاد باشه:)

عه مباااارک باشه D:

ایول صندلی داغ ! حتما میام @-@

ممنونم استلای عزیز:)

:)

1. اگه اسلحه داشتید کیا رو میخواستید به درک واصل کنید ؟
2. تا حالا شده با یکی کتک کاری در حد له و لورده شدن همدیگه داشته باشید ؟ کی بوده ؟ نتیجه ؟
3. تا حالا از یکی از چهارپایان سواری گرفتید ؟ ( اسب ؟خر ؟گوسفند ؟ قاطر ؟ و امثالهم و...؟ )
4. لباس مارک دار دوست دارید؟ چه مارکی ؟ عینک آفتابی چه مارکی ؟
5. اگه دزد بیاد همه ی سرمایه تون رو بدزده چیکار می کنید ؟ گریه می کنید ؟
6. اگه یه روز یه خفت گیر بیاد چاقو بذاره تو کمرتون بگه موبایلتو بده چیکار می کنید ؟
7. چند بار عاشق شدید ؟ در نهایت چی شده ؟
8. سیگار نکشیدید تا حالا ؟
9. تا حالا شده یکی رو از ته دل نفرین کرده باشید ؟ چیکارتون کرده بوده ؟
10. اگه منو ببینید چه واکنشی نشون می دید ؟ ( بجز سلام D: )
11. کیو دوست دارید دیگه دنبال نکنید ولی موندید تو رو در بایستی ؟
12. آخرین سرچ گوگلتون ؟
13. بدترین فحشی که تا حالا دادید ؟
14. تا حالا از دستم ناراحت شدید ؟
15. کمترین نمره ای که تا حالا گرفتید چی بوده ؟ چه درسی ؟
16. من رو چه جوری توصیف می کنید ؟
17. از 1 تا 20 چه نمره ای به رو مخ بودنم می دید D:
18. اطرافیان چی صداتون میکنن ؟ دوست دارید چطوری صداتون کنن ؟
19. چه جوری میرید رو مخ یکی ؟ بقیه چه جور میرن رو مختون ؟ @-@
20. تو بیان دوست دارید بیشتر راجع به کی بدونید ؟ اگه بخواید با چند نفرشون برید بیرون اونا کیان ؟

اوه، جدا تا الان کسی یکجا اینهمه سوال ازم نپرسیده بود:)
با نام و یاد خدا آغاز میکنم:)
۱_حقیقتا من اگه اسلحه داشته باشم و اگه بدترین آدم هم جلوم باشه خودم نمیتونم بکشمش:)
۲_کتک کاری؟ نه بابا:)
۳_این هم نه.
۴_کلا مارک پوشیدن برام مهم نیست و اصلا هم درک نمیکنم چرا اینهمه باید مهم باشه برای بعضی.
۵_خدا اون روز رو نیاره(البته الان سرمایه من یه گوشی و یه لپ تابه😅) ولی اره اول میشینم مثل چی گریه میکنم بعدم به پلیس خبر میدم.
۶_گوشیمو بهش میدم:)
۷_عاشق شدن رو فکر نمیکنم تا حالا شده باشم ولی دوست داشتن چرا، اونم دو بار، نتیجه ای نداشت:)
۸_نه.
۹_تا مرز نفرین رفتم ولی نفرین نکردم چون به نفرین حس خوبی ندارم.
۱۰_وااااییی باورم نمیشه واقعا خودتی؟:)
۱۱_کسی نیست در حال حاضر.
۱۲_اخرین سرچم دیروز بود، جدول زمانی ازمون استخدامی وزارت بهداشت.
۱۳_جدا اینجا جای گفتنش نیست:) حالا چه بدترین باشه چه بهترین:)
۱۴_نه عزیزم تو به این خوبی.
۱۵_درس نمونه برداری و آنالیز آلاینده ها با نمره ی ۱۱:۲۵ D:
(وای دوباره یادم افتاد اعصابم خورد شد سر اون درس چه عذابی کشیدم😅)
۱۶_عزیزم من خیلی وقت نیست که میشناسمت و هنوز برای توصیف زوده ولی به نظرم دختر خونگرم و مهربونی میای.
۱۷_تا الان که رو مخ نبودی:)
۱۸_اسممو صدا میزنن دیگه( یکم ابهام داشت این سوال برام)
۱۹_نمیدونم از بقیه باید بپرسی چجوری میرم رو مخشون، ولی وقتی یکی هی منم منم بکنه یا خودشو بهتر از اونی که در عمل هست بخواد نشون بده، ادمی که در برابر هر چیزی مقاومت میکنه و ادمی که بخواد حقیقت رو ماست مالی کنه همیشه، اینا خیلی میرن رو مخم.
۲۰_زیاد در مورد آدما کنجکاو نیستم و در مورد اونهایی که دوست داشتم بدونم هم میدونم تا حدودی:)
بیرون رفتن هم با محیا و مریم بانو در درجه اول که دوستان صمیمیم هستن و مشکات و atseh و آیدا و فرشته روی زمین و سکوت شلوغ که از دوستان خوبم هستن.

از واتساپ خدافظی میکنیم میام اینور😅😂

 

اومدم جواب کامنتمو بخونم 

کامنت استلا وجواباشو خوندم

اونجا که اسممو خوندم درجواب سوال بیست

این اهنگه گرشا رضایی تو ذهنم پلی شد:))

ما میرسیم بازم به هم دنیا اگه وارونه شه😉😍

پاییز منم بارون تویی زیبایی پاییز به این بارونشه😍

باور نکن تنهاییو دل کندنو یادم نده 

از قلب من دوری نکن حالا که حال هر دوتاییمون بده

 

البته اولش میگه

هر شب تو رویا من تورو میبینمت میگی کنارم خوبه حالت😁😅

میخندی و باز من گلای صورتی میذارم عشقم روی شالت😍😘❤

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم💓

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم😢💖💔

😅😅

عزییییزمممم منو احساساتی نکن انقدر😅😍😍💖💖😘😘😘

کامنت بعدیتو تایید نمیکنم دختر بد این چه حرفیه میزنی؟ اصلا اینطور نیست.

تولدت مبارک دختر زمستون 

امیدوارم آرزوهای بزرگت یکی بعد از دیگری برات محقق بشه 

عکس تابلوهات رو بزار ببینم خوووو 

ممنونم و تشکر بسیار:)
البته کاش اسمی چیزی مینوشتید که بدونم کی هستید.

کدوم تابلو؟؟ فکر کنم ابهام ایجاد شده، بابا تابلو استعاره از سال جدید زندگی بود تو این متن:)

سوالامم بعدن میام میپرسم :))

در خدمتیم البته به شرطی که با اکانت پیام بذارید در غیر این صورت معذورم:)

سلام سلام هزارتا سلام گرم واکسیژن دار تو این هوای آلوده:)

 

حالا سلام چطور میخواد اکسژن داشته باشه منم نمیدونم! 

 

اول از همه بگم خوبی؟ 

 

دوم هم عاقا من شرمندم! یادم بود دی تولدته حتی میدونستم تولدت تاریخش نیمه دومه

 

ولی راستش تاریخ دقیقش نمیدونستم:)

 

امروز شانسی اومدم گفتم یه تبریک بگم که دیدم ای وای گویا رد شده ورفته ته دیگ کیکم

 

به من نرسیده!!

 

کلا من حافظم تو تاریخا ضعیفه فقط ماه تولدتون یادمه

 

الان محیا هم میدونم فروردینه فقط!! یا سکوت رو بهمن!

 

تولدت مبارک رفیق مهربون وآرومم:)

 

ان شاالله تنت همیشه سالم باشه و دوست بمونیم تا وقتی دندون مصنوعی بزاریم 

 

و قرص فشارمون هرشب بالاسرمون باشه!!

 

آهنگ و حالش و حرفاش هزاران بار تقیم به توباد!!

 

https://uupload.ir/view/8mrz_hojat_ashrafzade_-_sakht_nagir_(128).mp3/

 

سوالم که قبلا باید میگفتی مثلا یه ماه پیش که وقت داشته باشم از پاورقی و رفرنس طرح کنم!!

 

ولی بااین حساب اولین سوالم اینه که:

 

منو چندتا دوستم داری؟؟ من بیشتر یامحیا؟؟ :))) ( حسودم محیائه)

 

2- قرمه سبزی با خرمالو و دوغ  یا خرمالو با پیتزا و دوغ؟؟؟

 

درپایان از همین تریبون بهت یه نصیحت میکنم به عنوان فردی که 25 سالگی را  قبل تو تابلوشو

 

گرفته و تحویلم داده و احتمالا گمم شده تو انبار تابلوها!!

 

فقط خودت باش  ، اشتباه کن ، تجربه کن، یه وقتایی ناراحت شو بیشتروقتا بخند

 

فقط زندگی کن

 

بزار قطر صفحه های زندگیت تو 25 خیییلی زیاد باشه !

 

پ.ن : منظور از اشتباه کردن و تجربه کردن این نیست حالا فردا بری معتاد بشی تباه بشی بگی

 

مریم گفتا:))

 

این بود انشای من!

 

( خدا از باعث و بانی طومار نویسا بگذره که منم مثل خودش کرد ؛ محیا)

 

عه محیا سلام:))

 

بچه ها مواظب خودتون باشین تا تابستون اومدم پوستتون بکنم!

 

سلاااام به روی ماهت😍😭
حالت خوبه؟:)

دشمنت شرمنده این چه حرفیه، همین که اومدی یه دنیا ارزش داره❤

ممنون عزیزدلم، منم امیدوارم رفاقتمون تا ابد ادامه داشته باشه😍
آهنگ هم فوق العاده بود مثل همیشه.
:)
۱_به اندازه ی سلول های بدنت دوستت دارم😅
جفتتونو دوست دارم، هر کدومتون در جایگاه خودتون برام عزیزید.
۲_گزینه اول عشق من قرمه سبزی:)

چشمممم، گفته هایت را به گوش جان سپردم:)
فردا هم معتاد میشم میگم مریم گفته نگم اون گفتهD:

تو هم مواظب خودت خیلیییی باش، امیدوارم زود زود با خبرای خوب برگردی، دلم برات تنگ میشه💖

و بازم ممنون که اومدی و کلا ممنون بابت بودنت رفیق❤

از احوال من اگر پرسیده باشی که پرسیدی والا بدنیستم شکر 

 

راستی من هرشب هرشب مخم میخواره که چرا میخواستی ادرس وبت عوض کنی؟؟

 

امروزم همینجوری ادرست زدم دیدم بودی عوض نشده وگرنه خودم اماده کرده بودم واسه تجسس!

 

اینم سوال سومم:)))

 

 

ان شالله بهترم بشی.

:))
یه ناراحتیایی این وسط پیش اومده بود که برطرف شد و در تصمیمم تجدید نظر نمودم:)

تولدتون مبارک :))

انشالا بهترین ها براتون رقم بخوره از 25 سالگیتون به خوشی یادکنین:)) 

ممنونم یاسمن عزیز :)💖و ممنون تر بابت حضورت.
يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۳:۰۰ فرشته ی روی زمین

تولدتتتت مبااارککککککک😍😘💝💐🌸🌹💐

چه متن قشنگی نوشتی.. امیدوارم ۲۵ رو یجوری قشنگ نقاشی بکشی که بعد که می ایستی  نگاهش میکنی یه لبخند رضایتمندانه بزنی و بگی آخیش😌..

و انشاءالله یروز بیای بنویسی امروز اولین دندون ۱۲۰ سالگیمو دراووردم😍😂ما هم درحالیکه عینکمونو رو چشممون جا به جا میکنیم تا بهتر ببینیم کامنت تبریک بذاریم😂😂


پ.ن:🎁=🧸+🎨+🖌+🌵(یه گلدون کاکتوس🙊)   :))

مرسیییی عزیزم💖🌹❤😍😘

قشنگ خوندی فرشته جان:)
ان شالله.

وااای اولین دندون😅😅
ان شالله که همینطور باشه تا مدت ها کنار هم باشیم😍

عههه مرسیییی من عاشق گلدون کاکتوسم😅😍😍❤❤

سلام سلام سلام

زیبا و دلپذیر نوشتید...

تولد خودتان و وبلاگ،وفادارتان،مبارک باشه...صد سال به این سال ها....(فامیل دور).  :)

 

یکم فکر کنم،بر میگرد 

مبرای،سوالات....😁🌈.  :)

 

سلام:)
زیبا و دلپذیر خوندید:)
خیلی ممنونم.


:)) فقط سوالا سخت نباشه:)

سلام علیکم

ان شاء الله هر دو مبارک باشد و مسیر پیش روی زندگی، برایتان سرشار از خیر و برکت باشد!

سلام
خیلی ممنون و متشکرم از دعای خوب و همراهی همیشگیتون. و متقابلا همین دعاهای خوب برای خودتون.

سلام سلام 

مبارک باشه انشالله و آتیه بهتری از امروز که بهش امیدوارم 

فقط کلی دعای خوب همیشگی پیوست تابلوی بیست و پنجم می‌کنم

و رو به نقاش میگم خداقوت ... بیشتر خونه مون سر بزنید خوشحال میشم خواهر بزرگتر 

 

خبلی مخلصیم ... التماس دعا/ یاعلی

سلام
خیلی ممنون و متشکر از دعای خوبتون:)

:) 
ما که همیشه سر میزنیم خونتون:)

یا علی.

پست اخرت خوندم کمی دلگیرانه بود:)

 

خوبی؟ همه چی روبه راهه؟

 

آقا من پسورد بیانم یادم نمیاد:)))

 

 

سلااااااام:)❤😘

خوبم شکر:) 
اوضاع هم شکر خدا بد نیست.

تو خوبی؟ دلم برات تنگ شده❤

خسته نباشی خدا قوت پهلوان😂یعنی انقدر رمزت عجیب غریب بوده؟
من همه ی رمزام یا کد ملیمه یا شماره دانشجویی سابقم😅

شکرمنم بدنیستم کمی تاقسمتی بی حالم:)

 

اسمم وشغل و یه چندتاعدد رمزم بود ،عددارویادم نمیاد:)

درساتو میخونی؟:)

اوه چه رمزی هم گذاشتی:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan