پروژه ی فیلم دیدن.

یه زمانی از خودآزاریام این بود که فیلم ترسناک ببینم و تا یه ماه مثل جن زده ها رفتار کنم و شبا از ترس خوابم نبره.

که خب به این نتیجه رسیدم که هرچی بیشتر خودمو درگیر جن کنم آخرش یه روز جن زده میشم:) این شد که فیلمای ترسناکو بوسیدم و گذاشتم کنار.

و حالا رسیدم به این نوع خودآزاری که بشینم سریال های عاشقانه ببینم و تو فراز و نشیب هاشون های های گریه کنم و آخر فیلم هم اشک شوق بریزم( جهت عدم تخریب روحیه فیلم هایی میبینم که پایان خوش دارن:) )

شاید از پارسال بود که بعد از مدتی فاصله از فیلم( به ویژه فیلم های ایرانی) دوباره به فیلم دیدن رو آوردم و بیشتر هم فیلم های ایرانی.

اما دوباره رسیدم به فاصله گرفتن از فیلم های ایرانی!

فاصله گرفتن از تمام اون تراژدی ها و غم های اجتماعی که شاید به راستی بیانگر واقعیت جامعمونه.

ولی مگه کم از این تراژدیا تو دور و اطرفمون میبینیم؟ حداقل دیگه نمیخوام مثل متری شیش و نیم ها، شبی که ماه کامل شد ها و بدون تاریخ بدون امضا ها رو تو فیلم ها ببینم!

دلم میخواد همین عاشقانه های عجیب و غریبی که شاید به راستی به دور از واقعیت باشن رو ببینم که حداقل لحظاتی حالم خوب باشه.

سالها بود که هیچ فیلم کره ای ندیده بودم ولی از وقتی که یانگوم رو دوباره نشون دادن و من با عشق اون فیلم رو برای دومین بار( این بار از نگاه یک انسان ۲۳ ساله دیدم که خیلی متفاوت تر از نگاه یک دختربچه ی ۱۰ ساله بود) نگاه کردم، باعث شد برم سراغ فیلم های کره ای.

این چند موضوعی بودن فیلماشون که هم طنز هم غم هم عشق هم هیجان هم معما همم درس زندگی و هم امید و تلاش رو با هم و کنار هم نمایش میدن برای من واقعا لذت بخشه:)

و خب اون امید و نگاه مثبت به زندگی که تو فیلم منعکس میشه واقعا حس خوبی به آدم میده و چون فضای فیلماشون و فرهنگشون خانوادگی طور تره نسبت به اون یکی فیلمای خارجکی آدم خیلی احساس تفاوت و فاصله نمیکنه:)

 

ولی یه چیزی، کاش چندتا از این فیلم سینمایی های خودمون رو هم بدن دست اون سانسورکننده های فیلمای کرده ای:)

جدا من حس میکنم اون فیلمای خارجی رو راحت تر میشه در کنار خانواده دید تا بعضی از این فیلمای داخلی:)

 

+مدت هاست دلم میخواد یه سریال درست و حسابی ایرانی باشه که در کنار خانواده بشینیم و نگاش کنیم...یه سریالی مثل در چشم باد، مثل روزگار قریب، مثل شوق پرواز، مثل...

  • ** گُلشید **

راستش من خیلی فیلم کره ای دوست دارم و چندان از فیلم های ایرانی خوشم نمیاد!
میدونی درسته درس زندگین ولی خیلی هاشون هم زیادی آبکین:|

میدونی من حس میکنم کیفیت فیلمامون واقعا داره میاد پایین، تعداد فیلما و سریالایی که محتوای درست و حسابی داشته باشن و آدم تهش نگه "خب که چی؟" واقعا کم شده.

آره تو متن هم گفتم که دور از واقعیت باشن شاید:)

شما یه ماه درگیر میشدید ما یکسال :/ چقدر از لحاظ روحی صدمه خوردیم. تا این که تو واقعیت هم اتفاق افتاد :/

خوشبختانه یا متاسفانه سینمای آسیای شرقی فوق العاده عمیق و کاریه و خیلی تاثیرگذاره :) یکی از دلایلی که به نقد انیمه روی آوردم همین تاثیر گذاری که داره + تمام ویژگی ها و آموزندگی های مثبتی که داره :)

یعنی چی تو واقعیت اتفاق افتاد؟؟ جن زده شدید؟😳😱😅

بله انیمه ها هم خیلی نکات مثبت دارن:)

سلام

یکی از مشکلاتم که نمیدونم علتش چیه و فکر کنم روانشناس لازم باشم اینه که سخت میتونم یه فیلم رو تا آخرش ببینم😐😐😐

یعنی شاید چند ساعت بشینم و یه مقاله یا کتاب بخونم ولی نمیتونم دو ساعت کامل بشینم و یه فیلم رو ببینم.انگار بی قرار میشم 😐وات د فاز؟؟

 

گلشید پست بعدیت خیلی خوب بود👍👍☺

سلام
دختر چرا رو خودت عیب میذاری؟ روان شناس چی آخه؟:)
بعضیا اینجورین به فیلم دیدن کشش ندارن.
من خودمم علاقم به فیلم دیدن کاملا مقطعیه، یه وقتایی انقدر به فیلم و سریال علاقه پیدا میکنم یه وقتایی جذاب ترین فیلمم بیارن حوصلشو ندارم، حتی یه وقتایی به سریال دیدن کشش پیدا میکنم و یه وقتایی به سینمایی.
نسبت به کتاب خوندن هم همینطورم و این دوتا دقیقا مخالف هم هست برام یعنی وقتی به کتاب کشش پیدا میکنم به فیلم بی علاقه میشم و برعکس.


مرسی عزیزم خوبی از خودته:)🌹

سرلام 

عجب وبلاگی دارید 

رفت تو فیوریتم 

 

سلام
:)
شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۱۶:۲۱ فرشته ی روی زمین

 منم دوباره یانگومو دیدم😍😅خیلییی خوب بود...واقعا دوباره دیدنش تو این سن و سالمون لازم بود...(آقا لباساشوووون😭)

+واقعا فیلم خانوادگی با محتوا سخت پیدا میشه...بعد منم تنها فیلم دیدنو دوست ندارم..برای دانلود فیلمی که مناسب خانوادگی دیدن باشه و موضوعش هم آبکی نباشه قششنگ رنج دوران میکشم🤐

فکر کنم خیلیا دوباره دیدنش😅

+منم زیاد تنهایی فیلم دیدن بهم نمیچسبه.
کلا خانواده هم زیاد اهل فیلم نیستن:(
پارتنر واسه فیلم دیدن ندارم😅

سلام

 

فیلم کره ای و رمان اصولا نمیبینم ونمیخونم

 

ادمو فانتزی پرداز میکنن 

 

فیلم ایرانی هم به لعنت خدا نمی ارزه

 

ولی مینی سریال خارجی اینا هستم :)

 

پست بعدی هم  که حرف حق جواب نداره...

 

دوست اصلی اونه که چشم دیدن موفقیت و شادیتو داشته باشه

 

:)

سلام

آره قبول دارم که آدمو فانتزی پرداز میکنن خصوصا رمان.
البتهبه سن و سالی که آدم بهشون میپردازه هم بستگی داره.
تو نوجوونی آدم با اینا حسابی فانتزی پرداز میشه:)

سریال و فیلم خارجی هم هستم:)

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan