این من هستم.

این من هستم:)

۱_ من آغشته و عجین هستم با هنر( از هر نوع آن که باشد)، ارتفاع و هیجان( این دو مورد بی ربط به همدیگه هم نیستن. از آرزوهام تجربه ی بانجی جامپینگ و سوار شدن بالنه:) )

 

۲_یک عدد انسان تودار!

(معمولا اینطوره که تا وقتی نخوام کسی از حالات درونیم چیزی نمیفهمه)

 

۳_جمع و شلوغی برام لذت بخشه( همیشه یه پارک، یه مهمونی یا یه مشهد شلوغ رو به نوع خلوتشون ترجیح میدم) اما دوست ندارم از نظر روابط با آدم ها دور و برم شلوغ باشه و هیچ وقت هم اینطور نبوده( امیدوارم متوجه منظورم شده باشید)

 

۴_من یک دیمیتر هستم:)

عشق و مهرورزی از زیباترین چیزها برای منه.

 

 

ممنونم از عزیزانم، همراز دل و مریم بانو، برای دعوتم به این چالش.

 

 

  • ** گُلشید **

هنر ♥_♥

احتمالا تو کانال هستید از جریانات هنر با خبرید #_#

 

چه شخصیت خوبی دارید ^_^

بعله:)
زندگی سرتاسر هنر است و بس:)


ممنونم از شما ولی در کل نه والا اینطورام نیست:)

هنرتومخ رفتنم داری:))

 

 

جدا؟؟:)
نمیدونستم:)

نه شوخی کردم:)

:)

سلام

 با این خصوصیاتی که تعریف بیشتر هستیا هستی تا دیمیتر 

خیلی شبیه خواهرمی گلشید😍اونم خیلی مهربون و آروم و خوش خنده و خوش سلیقه اس😍بیا نصف شبی دلم براش تنگ شد.

ولی کلاً اینا که تعریف کردی همش از خصوصیات هستیا تایپ ها بود👌

 

سلام

مشکات تو چقدر خوب ارکتایپ هارو میشناسی:)
من چندبار تستو انجام دادم و کلا ارکتایپ اصلی نداشتم، هر بار سه تا رو درصدای بالا داشتم که متفاوت بودن ولی تو هر سه بار هم دیمیتر بیشترین درصدو داشت و هستیا و افرودیت و هرا با اختلاف کم بعدش بودن:) 
اولش میخواستم بنویسم هستیا و دیمیتر ولی دیگه به همون دیمتر رضایت دادم:) دوز دیمیترم بیشتره:)

آخی خدا حفظش کنه خواهرتو😍

ای باباااا نگووو

بچه ذوق مرگ شد😅

ولی بنظرم کلاً شخصیت متعادلی داری و بیشتر آرکاتایپ هات بالاس.نمیشه دقیق گفت کدوم بالاتره.تستها همیشه جواب دقیق نمیدن.خودت اگه وقت کردی کتابشو بخون یا مطالب تو نت رو بخون‌اونوقت متوجه میشی کدوم غالبه

چون آتنات هم بالاست.خیلی اهل درس و کتاب و کاری

 

من به هستیا تایپها حسودیم میشه.آرامشی که هستیا تایپ ها دارن یه گنجه 

من خدای استرسم😐خیلی تمرین میکنم هستیامو بالا ببرم.

😂😂

آره کلا درصدام تو همشون تقریبا بالا بود😅
مطالب تو نت رو خوندم ولی کتابشو نه.

جدا استرسی هستی؟ بهت نمیاد:)

سلام،شخصیت بسیار جالبی داری🤔

مبارکت باشه😄

سلام
مچکرم😅🙏

آره بد جور

ولی سعی کردم کمترش کنم وگرنه ۱۸ ۱۹ سالگی افتضاح بودم 😐 البته هرچی سنت بالا بره هستیا تقویت میشه.واسه همین بزرگترا آرومتر و صبورتر از جوونا هستن.

بیا تعریف کردی ازم دیگه معلوماتمو رو کردم😅😂

خوبه به تلاشت ادامه بده تو میتونی:)

عهههه آره راست میگیا...

😂😂چقدر ولی واقعا تو این موارد بلدی، بیا یه کلاس مجازی برامون بذار😅

فکر خوبیه😀

بازاریابیش با تو

سودش نصف نصف

بزن قدش😅

از فردا پوسترهای تبلیغاتی رو میچسبونم در و دیوار😂

چه «تو» زیبایی :)

زیبایی از خودته صنما جانم:)

منم گزینه یک و هستم باهات

جای شلوغم ندوست

 

:)

ولی من دوست:)

سلام

دیمیتر چیه ؟

سلام
دیمیتر یکی از انواع آرکتایپ یا به نوعی شخصیت های زنانه هست، به اصطلاح بهش شخصیت مادرگونه هم میگن.

سلام :)

چه خوب، به جز نقاشی دیگه چه هنری بلدی :)

سلام:)

هنر آشپزی😉😅

به جز نقاشی یه دستی تو هنر چرم دوزی هم دارم.

به به خیلی هم عالی :))

تشکرات:)🙏

اها از این تست های شخصیت شناسی

کجا تست دادید؟

دوبار تو سایتای روان شناسی تست دادم.
یک بار رو هم یه کارگاه روان شناسی وقتی دانشگاه میرفتم برامون گذاشته بودم اونجا تستشو پر کردم که همشون مشابه هم بودن.

سلام گلی جانم 

ولی بهت نمیاد تودار باشی

سلام عزیزم
هستم:) چند نفری هم بهم گفتن تا حالا:)

خوشبختم :)

:)
من نیز (:

هنر که خیلی عشقه XD

منم تو دارم ... بعضی موقعها اذیتم میکنه .... !

همینطوره:)

اممم اره بعضی وقتا اذیت کنندست...

+خوش اومدی:)

بیشتر اوقات هم میشه گفت ! مخصوصا اون موقعهایی که حالتو میپرسن و الکی میخندی و میگی خوبم :/ یا یه یکی میخوای یه چیزی بگی و کلی با خودت کلنجار میری که چجوری بگی و آخرشم نمیگی :///

 

+ ممنون =)))

اوهوم همینطوره:)

+:)

سلام عزیزم خیلی هم عالی 😍😍

همیشه و همه جا موفق و موید باشی گلم 😘❤😊

سلام عزیزم😍
مرسیییی تو هم همینطور🌹

خیلی هم عالی :)

مرسی عزیزم:)

سلام سلام سلام.

چه شخصیت خوبی دارید.👌.

پرواز با بالن خیلی خوبه😄

سلام:)
ممنونم.
بله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan