شما تو کدوم دسته اید؟:)

نمیدونم چی شد که یهو یادش افتادم و خب از اونجایی که این روزا دنبال بهانه هستم تا بنویسم اومدم که ثبتش کنم.

کلا من از اون اول هیچ وقت تو قرعه کشیا اسمم درنمیومد( نمیگم شانس نداشتم یا بدشانس بودم چون از گفتن این کلمه خوشم نمیاد)

زمان ما( بالاخره دهه هفتادی هستیم و کم کم به خاطره ها تبدیل میشیم:) ) اینطور بود که مدرسه از طرف خودش به شاگردای اول دوم سوم جایزه میداد و خوشبختانه چون همیشه این جایزه رو دریافت میکردم( قشنگ فهموندم منظورمو یا نه؟D: ) کمی اون عقده ی برنده نشدن تو قرعه کشیا رو کم میکرد:)

یادمه تنها باری که اسمم تو قرعه کشی دراومد اول دبیرستان بودم و اون موقع هفته ای یک یا دوبار سر نماز جماعت از بین شرکت کننده ها قرعه کشی میشد و یه جایزه ی فوق العاده نفیس مثل یه مداد نوکی یا کش مو یا جوراب میدادن:)

حالا شما فرض کنید ما در هفته سه روز شیفت بعد از ظهر بودیم و کلا هم در خوشبینانه ترین حالت۵۰ نفر شرکت کننده ی جماعت داشتیم و تو این سه سال( پیش دانشگاهی جایزه دادن تموم شد:) ) یبار اسم من تو قرعه کشی دراومد:)

اونم جریان داشت، اون روز نمیدونم چه درسی امتحان داشتیم و من خوب نخونده بودم و بین نماز خوندن تو زنگ تفریح و نخوندن و به جاش درس خوندن در آخر نماز رو انتخاب کردم و با توکل به خداوند منان رفتم به سوی ملکوت الهی:)

وقتی اسمم تو قرعه کشی دراومد اشک از چشمانم جاری گشت و گفتم دیدی؟ دیدی خدا چطور پاداشت رو داد؟

اما بلافاصله با گفتن جمله ی" امروز فراموش کردم که جایزه هارو بیارم" از زبان حاج آقا، این شکلی شدم:|

خب حاج آقا وجدانا چرا قرعه کشی کردی؟ چرا با من اینکارو کردی؟

البته حاج آقا گفت که دفعه ی بعد میارم، اما من دیگه هیچ وقت جایزه ای دریافت نکردم. خلاصه اینکه خدا پاداش بزرگتری واسه من کنار گذاشتهD:

تو قرعه کشیای نفیس دانشگاه هم به همون منوال گذشت و چیزی نصیب ما نگشت.

حالا یه نسترنی داشتیم که اسمش تو قرعه کشیا از جمله کمک هزینه ی کربلا تا دوبار قرعه کشی به ارزش ۵۰۰ تومان و فلش و هزاران جایزه ی نفیس دیگر دراومد و تا جایی که ما اسمشو گذاشته بودیم لوک خوش شانس:) واقعا دراومدن اسمش ردخور نداشت:)

تا رسیدیم به وبلاگ و همین چند وقت پیش تو مسابقه ی بلاگردون اسمم دراومد، در توصیف حالم در اون لحظه واقعا عاجزم، همچون فردی که معجزه ای در زندگی اش رخ داده باشد در حال پرواز کردن بودم.

البته بگم که تا همون لحظه ای که خود جایزه رو دریافت کنم باورش برام غیرممکن بود و هربار میگفتم نه گلشید نه، این امکان نداره اینا همش بازیه، اون تو رو دوست نداره، اخلاقش اینطوریه....اهم ببخشید اشتباه شد منظورم اینه که امکان نداره اسمت دراومده باشه ولی واقعا دراومده بود و جایزه هم بهم تحویل داده شد:)

شما تا حالا اسمتون تو قرعه کشی دراومده؟:) جزء نسترن ها هستید یا گلشیدها؟

 

پ ن: رمز مطلب قبلی هم برداشته شد.

  • ** گُلشید **

سلام

بسوزه پدر قرعه کشی😅😑

من نه حوصله اش رو دارم، نه شرکت میکنم

ولی قبلا یه بار یه برنج گرفتیم، جایزه یه همزن برقی برنده شدیم😅بگو چی شد؟😒چند بار رفتیم بگیریم، در و پنجره جایی که باید جایزه میداد رو پلمب کرده بودن و هرچی میرفتیم بسته بود، شماره هم نبود زنگ بزنیم بگیم چرا بستین😐🤦‍♂️خلاصه، حسابی خانوادگی حالمون گرفته شد😕

یه بار هم تو قرعه کشی تلوزیونی بود، کد قرعه کشی دریافت کرده بودیم، برای همراه اول بود یا ایرانسل یادم نیست، تا ساعت 1:30 شب با خانواده نگاش میکردیم😐🤦‍♂️اسم همه رو خوند، الا ما، یه قسمتش نزدیک شده بود، یعنی همه شماره ها درست، دو تا شماره اخر قرعه کشی درست در نیومد، داشتم اون لحظه حرص میخوردم😤🤐ولی برنده نشدیم، از خاب نازنینمون هم عقب موندیم🤦‍♂️😕

و خاطره سوم هم پیاده روی بود حدود 5 کیلومتر، باورت نمیشه کل شهرمون برای قرعه کشی اومده بودن، اسم همه دراومد، جز من:/، نزدیک به 50 تا جایزه دادن! ولی یکیش گیر من نیومد:/

خلاصه

من که توبه کردم، بقیه هرکاری دوست دارن بکنن😬

این بود داستان ما، تا برنامه بعد خدا یار و نگهدار شما هااا😄

سلام:)
ای بابا شما از منم بدتری که:)))
فقط حیف اون همزن برقی، الان قیمتی داره واسه خودش😂😂

توبه کردن کار خوبیه😅

اره، ما لوک بدشانسیم:)

داستان همزنه مال موقعی هست که دلار 5-6 هزار تومن بود😂😑.

عیبی نداره بابا تنتون سلامت:)

آخ آخ دیگه بدتر😅

سلام

جالبه 

الان که فکرشو میکنم هیچوقت نشده بشینم به این فکر کنم که تا حالا خوش شانس بودم یا بدشانس😐ولی احتمالاً بدشناس بودم🤔چون اگه شانس آورده بودم حتماً یادم میموند.

 

فاز حاج آقا چی بوده دقیقاً؟؟😐

سلام
آقا بیا اسمشو نذاریم بدشانسی:)
بگیم شماره هامون رند نیست احتمال انتخابمون کمه😅

نمیدونم والا😂

من که فقط وقتی معلم میخواست درس بپرسه اسمم تو قرعه کشی در میومد😂😐😐اونم اولین نفر😂🙄

الباقیِ قرعه کشی ها خیر !😶

عزیزم😂😂😂

یاد خودم افتادم ترم یک زبان عمومی داشتیم بعد هر جلسه استاد اسم منو صدا میزد واسه حالا روخونی تمرین خلاصه یا هر چی😐دیگه کار به جایی رسیده بود هر دفعه بچه ها کلی میخندیدن و منم با سلام و صلوات کلاس رو سپری میکردم😅😑
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۰۰:۵۵ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

سلام

منم یک عدد گلشیدم :))

سلام:)

سر این پست کلی هم درد پیدا کردم😅

صد البته که من گلشیدی ام!

ولی واقعیت ش اینکه که هیچگاه در هیچ قرعه‌کشی برنده نشدم. یکی از دلایل ش می‌تونه این باشه که هیچ گاه در هیچ بانکی اجازه ندادم حساب م امکان قرعه‌کشی داشته باشه یا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شماره تماس م را نمی‌دهم. به قول اون لطیفه که امام رضا به زایر در خواب گفته بود، تو برو حساب باز کن، بعد بیا اینجا متوسل شو برای برنده شدن در قرعه‌کشی.

انتظار در این مورد روح رو خراب می‌کنه. همان تلاش و توکل برای رتبه یک تا سه شدن را بیشتر می‌پسندم.

داشتن دوستان خوب بهترین جایزه است.

اما اینکه طبق تعریف خودم از بازی، بازی ترکیب مهارت است و شانس. شاید اسم شانس را بشود گذاشت نظم پنهان. اینکه این لفظ از کجا آمده، بگذریم. اما فرض کنیم یکی پشت ضربه ایستگاهی در فوتبال ایستاده است. مهارت دارد. اما شانس هم نیاز دارد. حتی اگر مسی باشد. و وقتی گل می‌شود، مسی از خدای خود، یعنی آن نظام پنهان که چشم رضایت به او داشته تشکر می‌کند. نمی‌آید از پای ش تشکر کند. بنابراین، نظم ناپیدا، چیزی است که انسان‌ها برای دانستن میزان نگاه خاصی که نظام پنهان جهان به او داشته، حایز اهمیت است. از این نظر، برای من، قرعه‌کشی، در اوج اهمیت است. و من، بسیار خوش شانسم، بسیار نسترنم، مثل گلشید. گلشیدی که از ذهنی خلاق و استعداد خوبی برخوردار است. یعنی در زمان تقسیم هوش، و فهم، اسم ش را مرتب صدا زده‌ اند.

آیا بس نیست؟

به نظرم هست.

 فقط اجازه بده اینو بگم؟!!

که بازی، تمام بازی‌ها، ریشه روانی اش، یافتن میزان توجه نظم پنهان به ماست. تصور کنیم یک بازیکن از هرجای زمین شوت ش برود داخل دروازه... هیچ کس آن بازی را نگاه نمی‌کند.

اخیش. ممنون که اجازه دادی.


چقدر کامنتای شما همیشه نکاتی توش داره:)

پاراگراف آخر کامنتتون عالی بود:)

من نه از اونایی بودم که اسمشون تو قرعه کسی در میاد
و نه از اونایی که به عنوان بهترین دانش آموزا بهشون جایزه میدن:|(من درسم خوبه ولی توی مدرسه ما خیلی خرخونن بچه ها:|)
و اینگونه هیچچچچچ وقت جایزه نگرفتم:|فقط یبار برای مقام آوردن توی مسابقه قرآئت قرآن بهم یدونه جامدادی چوبی باب اسفنجی زشت بچگونه دادن که سریع خورد شد و انداختمش سطل آشغال:|

عزیزم:))))))

به نظرم همون قرائت قران رو ادامه بدهD:

سلام 

کلی با این پست خندیدم 

من و تو چقد شبیه هم هستیم 😂😉

اخرین بار اسم من توی قرعه کشی شمعدونی دراومد

کلاس سوم دبستان بودم معلممون یه شمعدونی اورده بود. قرار شد هر کسی اسمش توی قرعه کشی در بیاد اونو ببره خونه و یه هفته بعد بیاره 

بعد یه هفته فکر کنم یه برگ کوچولو جونه زده بود 

سلام
همیشه به خنده:)))

بعد یه هفته برش گردونی؟O_o
این دیگه چه مدلشه؟😅
به من جایزه تعلق نگرفت کلا به تو تعلق گرفت ولی باید پسش میدادی😂

بله برگردوندم  :)

البته این جایزه نبود. فقط مهم قرعه کشیش بود 😂😂

:)
اره مهم قرعه کشیش بوده😂

من به سرم زده برای یه بار هم شده قرعه کشی برنده بشم 

باید حس خوبی باشه :/

برنده میشی:)

نشد هم بیا اینجا خودم یه قرعه کشی برگزار میکنم فقط هم تو رو برنده میکنمD:

من جز دسته متوسطین هستم:)

 

 

یعنی تا بخوای اسمم دراومده اما نه واسه جایزه!

 

واسه کار:/

آخیییی:)))

 تو هم تو بلاگردون مثل من اسمت دراومد:)

سلام عزیزم چطوری؟ چه خبر؟ 😘😊

والا اسم من تقریبا میانه رو...یبار یادمه بچه بودم مامانم قرعه داشت و اسم منو نوشت! خدا سر هیچکس نیاره...اسمم 3 نفر مونده ب آخر دراومد😖آقا من شکستم 😢دیگه نتونستم آدم سابق بشم 😭ب مامانم گفتم دیگه اسم لوک خوشانسامون رو بنویس نه منو😂

البته بگذریم که مامانم خودش همچین نیتی داشت و ب گفته من نموند 😐

ولــــی منم از ی لحاظ دیگه نسترنم واسه خودم...

هر جا اسممون تو قرعه باشه و من حضور داشته باشم و بگن بیا تو اسم بردار از پاکت ، بی برو برگرد اسم خودمون درمیاد 😀👍😂

سلام مرسی تو خوبی؟:)

خوبه پس شانست تو قرعه کشی خوبه:)

منم خوبم قربونت 😃

خداروشکر:)
چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ , ۱۱:۵۵ فرشته ی روی زمین

من به جز دو دفعه نسترنی ، یک گلشیدیِ محض بودم :|

بعضی موقع ها به خودم میگفتم چون به دراوومدن فکرمیکنی اسمت درنمیاد..بعد هی سعی میکردم حواس خودمو پرت کنم که قرعه کشی یادم بره و اسمم دربیاد ولی خب بازم درنیمیومد : )))

اصلا بنظرم قرعه کشی خیلی کار چیپ و بی کلاسیه(الکی و صرفا برای آرام کردن خود) : ))))

حالا قرعه کشی که هیچی ، یبار سر صف دبیرستان میخواستن به معدلهای بالای ۱۹/۵ فلش و تقدیرنامه بدن..قشنگ رسید به یه نفر مونده به من ، دیدن فلش هاشون تموم شد :| و فقط تقدیرنامه مونو دادن. گفتن بعد بیاید دفتر فلشتونو بگیر که البته هیچ وقت ندادن و میگفتن گمشده ن :/ ...یعنی فقط دوست داشتم اون تقدیرنامه رو بکنم تو حلقشون : ))

:)
والا بخدا کار چیپ تر و بی کلاس تر از قرعه کشی هم هست تو دنیا؟😅😉
ای بابا اخه چرا باید اینطور بشه:|
گم شدن یا اختلاس کردن؟😅
الان که خودمو جات میذارم دلم میخواد مدرسه رو سرشون خراب کنم😂😅

سلااام 

عهه اسمت تو بلاگردن در اومد؟ چی بردی؟!

من تا حالا یکبار هم اسمم تو قرعه کشیِ هیچی در نیومده 🤦🏻‍♀️

یادمه دبستان که بودم هر جمعه پیاده روی بود توی شهر به مقصد یکی از پارکها بعد مامانم و خاله هام به خاطر پیاده روی میرفتن بن قرعه کشی میگرفتن ،  این کاغذای قرعه کشی رو  چند تا پشت سر هم میگرفتن برای همه یه ۱۰ نفری میشد ، از قضا یه بار اعداد و ارقام مث مال ما بود ، رقم آخر قرعه من ۷ بود و نفری که برنده شد ۸ بود بعد انقدر دلشون سوخت که تفاوت من با برنده یه دونه بود 😂😂منم هی گفتم برو بابا ما که شانس نداریم 😂

سلام:)
اره هدیه کتاب دادن.
عههه پس تو هم بیا یبار خودم قرعه کشی کنم اینجا برندت کنم:)

اخ اخ این مواقعی که شماره های نزدیک برنده میشن خیلی سوز به دل ادم میده😅

منم قرعه کشی اسمم درمیومد 😊اون موقعها که سرباز بودم اخر وقت اداری که شامگاه میزدن همه توی محوطه جمع میشدیم . از بین 800نفر سرباز یه نفرو انتخاب میکردن تقریبا 3ساعت تک و تنها محوطه رو جارو بزنه 

اون سربازه من بودم 🙌

احتمال 1 به 800 .  ببین دیگه من کی بودم 😋

عه خوش اومدید آقای افغانی:)

ای واااییی😂😂😂
شما دیگه خیلییی خوش شانس بودید😂😂

مبارک باشد ان شاالله..

خیلی ممنونم.

سلام دوست جدید :)

من از مدرسه جایزه زیاد گرفتم 

یک بار هم توی قرعه کشی خانوادگی برنده شدم

یاذمه شام خونه یکی از اقوام دعوت بودیم و شب عید بود گفتن به قید قرعه به 3 خانواده جایزه میدیم

هر خانواده یک شماره داشت اگر عدد شماره اش در میومد برنده بودن

من شماره خانواده رو انتخاب کرده بودم و جالب این که شمارمون در اومد همه تعجب کردن چون شمارمون بهش نمیخورد از قرعه دربیاد :)))

خیلی خوشحال بودم این اولین و آخرین (تا الان) قرعه کشی بود که برنده شدم

سلام خوش اومدی:)
چقدر خوب:)
امیدوارم بازم از این قرعه کشیای خوشحال کننده قسمتت بشه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan