ذوق مرگی( بماند به یادگار)

تا حالا براتون پیش اومده انتظارتون زودتر از موعد سر برسه و یجورایی غافلگیر بشید؟

خیلییی کیف میده:)

طبق اطلاعیه قرار بود ۱۵ ام نتایج بیاد و خب باتوجه به سالهای گذشته احتمال زیادی بود که یک روز زودتر نتایج اعلام بشه و خلاصه من روی فردا تمرکز داشتم.

صبح به یکی از دوستام پیام داده بودم که حالشو بپرسم و تا شب قضایایی پیش اومد که دیگه به اینترنت دسترسی نداشتم و شب که تلگرام رو باز کردم دیدم گفته نتایج اومده!

آقا من چقدر استرس های کوتاه مدت اینجور لحظات رو دوست دارم:))

خیلی دوز هیجانش بالاست:)

الان یاد کنکور کارشناسیم افتادم که از اوج استرس و هیجان تو راه رفتن به کافینت نمیدونم چجوری راه میرفتم که یهو کفشم از پام درومد:)))

کد ملیم رو هم وسط گفتن به آقای کافینتی یادم رفت:)

ولی خب اینبار هیچ کدوم این اتفاقات نیفتاد چون خودم با گوشی داشتم میرفتم تو سایت.

خلاصه سرتونو درنیارم، بسی خوشحال گشتم از نتیجه و جیغ کوچکی هم سردادم و پریدم و اولین کسی که نزدیکم بود یعنی مامان رو ماچ باران نمودم.

رتبه ی گرایش مد نظرم بین ۲۰ تا ۲۵ شده بود و بهترین رتبم هم بین گرایش های دیگه ۱۲ بود.

و حالا یه نفس راحت کشیدم و خدا رو شکر کردم و مطمئن تر شدم بابت راهی که انتخابش کردم.

امشب تو همین پنل چیزی رو خوندم که برام یه نشانه بود .

مثل پارسال همین موقعها که داشتم تو سردرگمی دست و پا میزدم و دنبال نشانه هایی بودم برای پیدا کردن اون چیزی که برای منه و خدا چه مهربانانه کمکم کرد تا اون نشانه هارو ببینم.

و چقدر زود گذشت یکسالی که برام یه راه طولانی به نظر میومد.

پارسال یکی بود که بهم کمک کرد و خدا اونو به طور عجیبی سرراهم گذاشت و اون هم یه نشانه ی بزرگی برام بود و کاش الان هم بود تا بتونم ازش تشکر کنم.

این لحظه اون قدر برام شیرین بود که نتونستم اینجا به اشتراک نذارم، جایی که برام مثل یه پناهگاهه و افرادش نزدیک ترین افراد به کلبه ی افکارم...

 

این گلهای خوشگل رو هم ببینید لذت ببرید:)

 

  • ** گُلشید **
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دست دست عروس چقد قشنگه انشاالله مبارکش باد نه چیزه😛منظورم اینه نخبه چقد قشنگه رتبه خفن مبارکش باد 😂😂😂😍😘😘😘

شله شله شلههه😅😅😅

 

همیشه فکر میکردم این رتبه برتریا همشون عینک ته استکانی دارن بسکه درس میخونن تو دیدگاهمو عوض کردی چه نخبه قچنگیییی😉😂😍❤

 

برات خوشحالم که خوشحالی که به هدفت رسیدی دوباره بهت تبریک میگم😍😘❤ انشاالله همیشه به همه خواسته هات برسی وهمینجوری خوشحال وذوق مرگ باشی😍😘

خوشحالم یه سال ور دلتم وبه آرزوم رسیدم که بهت تبریک بگم😂 یکسال پیش همینجا نوشتم انشاالله برسه اون روزی که بیام بهت تبریک بگم وچقد زود گذشت امروز خودم ناخواسته خبر اعلام نتایجو گفتم 😂 وفک کنم بعد خانوادتم اولین نفر بودم خبر دارشدم😎😁 

معلومه میخوام پز بدم دوست نخبه هستم؟😂😂😂😂😅😅

 

*** *** ** *** **** *** *** ** ***** **** *******

** ** ****** ** ******* *** **** ***********

 

درسته الان به شدت برا خودم غمگینم 😖!ولی هم اون ادم هم تو باعث شدید یکم من از اون ناامیدی دربیام وبعد۳سال بفکر ادامه تحصیل وکنکور دادن بیوفتم وهمین امیده برام ارزشمنده یاهمین رتبه ! که همینم باعث شده به خودم به اینده به دوباره ادامه دادن امیدوار بشم:)

ومیسی که هستی ❤اوشونم که میسی که بود براش دعای خیر میکنیم بجای تشکر؛)

 

ومنم مثل تو دنبال نشونه هام فقط گیراییم پایینه:))))

 

خلاصه خیلی مبایک باشه قچنگم😍😘❤

 

 

 

 

محیااا😂😂😂😅😅😅

نخبه چیه بابا خدایی نخبه ها خندشون میگیره نگو لطفا دیگه😂
قربون مهربونیت برم منم خوشحالم که یک سال دیگه کنارهمیم😍
و واقعا امیدوارم که تو هم اونچه به صلاحته اتفاق بیفته🌹
مطمئنم به زودی اون روزی میاد که منم ذوقتو کنم و بهت تبریک بگم:)

لانتی😂😂
تو هم میسی که هستی❤

وقتش که برسه خودت میبینی نشانه هارو:)

💖🌹😘

سلام

به به ، به سلامتی 🌹

ما شیرینی میخوایم کو عکس شیرینی😅؟

مبارک باشه، انشاالله خوشبخت بشی 🙏

سلام
ممنونم سلامت باشید:)
بفرمایید اینم شیرینی:)



بازم خیلی ممنون:)

دلم روشنه یه چند وقت دیگه  هم واقعی میخونم عوعو شله شلههه عروس چقد قشنگه انشاالله مبارکش باد😂😂😂😍

 

میگم نگو نداره😅😂

تو نخبه طبله ی عطار منی😁😍

 

خدا ارزبونت بشنوه😢😭

مگر اینکه یه لانتی دوباره پیدا بشه انقدر نخبه باشه مثل همون که من از حسادت موفق بودنش بترکم وبفکر درس خوندن بیوفتم بلکه یه چیزی شدم😂😂😂😂

ولی واقعا چقد زود گذشت :((

 

من که تواین مدت فقط بدبیاری اوردم نشونه ای جز اینکه این رشته صلاحم نیست پیدا نکردم

خدایا دستت درد نکنه چه رشته ای به صلاحمه رو بوگو میسی😅❤

 

ولی اگه تهران درمیومدم

دوتا شیرینی ازت میگرفتم😆 خدا چقد دوستت داره 😅😂

😅😅😅از دست تو

انشالله دوباره یه نخبه ی لانتی پیدا بشه تو رو تو مسیر بندازه:))
پیدا نشد هم خودم به زور یه طرفی میبرمت:)

واقعا میبینی چقدر زود گذشت؟ انگار همین دیروز بود.

اره محیا شاید واقعا به صلاحت نبوده!
بعدا در موردش بازم حرف میزنیم حالا:)

تو بیا من صدتا شیرینی بهت میدم❤:)
جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ , ۰۸:۰۵ فرشته ی روی زمین

وااااااااای گلیییی😍😍😍مبارکههه💐🌸

همیشه به ذوق مرگی😂😍

شاید سختیها و سردرگمی های پارسالت فقط برای این بود که الان خوشحالتر و غرق لذت تر بشی و قدر جایگاهتو بیشتر بدونی و شاید اگه اون سردرگمی که میگی رو تجربه نکرده بودی و از اول میدونستی که میخوای این راه رو بری ، تو امروز و آیندت ، هیچ چیز به کیفیتی که باید باشه نبود(چی گفتم🙊)

+شنیدم میخوای بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی ، به جای شیرینی یه گیگ اینترنت بدی ولی چون سیستم بیان به هم ریخته نتونستی تو پست بنویسیش.... پیشاپیش مرسیی ، دستت دردنکنه😂😂❤

 

وااای فرشتههههه😍😍😍مرسیییی❤🌹
همچنیییین😅😍
اوهوم حرف جالبی زدی، شاید واقعا همینطور باشه( من گرفتم چی گفتی:) )

😂😂😂
باشه یه گیگ اینترنتم میدم بهتون:))

سلام

مبارکا باشه...

چه گلهای خوشگلی اند.

سلام
خیلی ممنونم:)

بله گلهای خوشگلی ان.

هیچ چیزی زیباتر از یک زن خوشحال نیست.

هزار آفرین به تو.

خیلی ممنونم:)
سلام
تبریک میگم موفق باشید :)
سلام
خیلی ممنونم آقا آرش:)

بح بح ^___^

مبارکا.

من شیرینی میخوام یالا 

مرسییییی^__^
به چشم شیرینی هم میدیم:)

سلام :))

 

من یکی که هنوز نفهمیدم تبریک گفتن خوبه یا بد :| مثلا وقتی اطرافیان یه موفقیت یا دست یافتن به یه چیزی رو‌بهم تبریک میگن باعث میشه در اون مسیر تلاشی که به کار می برم کمتر بشه :(  در حالی اگه همونو به اصطلاح توی سرم می کوبیدن باعث میشد از تموم دنیام مایه بذارم تا حس تحسین اونا رو دوباره برانگیزم...

 

 

حالا اگه نمی خواد از تلاشتون کمتر بشه منم تبریک میگم...🌸🌷

کاش روز اعلام نتایج کنکور سراسری منم اینقدر خوشحال باشم:((

سلام

قطعا تبریک گفتن همیشه خوبه.
اما اینکه میگید در مورد شما اینطوریه من حس میکنم چون شما به دنبال به دست آوردن تحسین دیگران هستید چنین اتفاقی میفته و با تبریکشون حس میکنید که تحسین اونا رو به دست اوردید و تلاشتون کم میشه و برعکس.
اما اگه فقط به خاطر خواسته های خودتون تلاش کنید این اتفاق نمیفته.
البته این فقط یه نظر بود شاید هم اشتباه باشه.

خیلی ممنونم از تبریک^___^
ان شالله شما هم خوشحال میشید اون روز:)

تبریک :)

انشالله که حسابی موفق بشی :)

دعا کن اعلام  نتایج ما هم به خ.بی و خوشی بگذره...

 

 

 

آقا من کامنت های محیا رو می بینم خجالت میکشم کامنا برارم میگم من که حرفی ندارم چی رو ارسال کنم؟

ممنونم:)
امیدوارم تو هم موفق باشی.
ان شالله که نتایج خوبی میگیرید همتون.

@محیا
:)

سلام عزیزم

تبریک ان شاءالله همیشه لحظه به لحظه زندگیت سرشار از موفقیت های ریز و درشت باشه البته بیشترش از اون درشتا باشه:))

عجب عکس روح بخشی دلم خواست الان وسط یه عالم گل باشم

سلام همراز مهربونم
ممنونم عزیزم، ان شالله و امیدوارم که برای خودتم همینطور باشه❤
آره خیلی گلهای قشنگین، من که دلم نمیخواست از بینشون بیرون بیام:)

سلام کلی تبریک:)

سلام
کلی مرسییی:)

سلام علیکم:)

نمیذارید که من پرحرفی نکنم که:))

اسممو میارید مجبورم مجبور بیام مختونو بخورم😛

فلذا یا فلهذا؟ :))

یه بار خواستم یکم ادبی حرف بزنما یادم نمیاد😑😟

یعنی بنابراین:))

اِهم نطق مینماییم😅😂

 

مقدمه بوداینا😐😅

 

سین دال عزیزم:)❤

خداشاهده من خودمم ازاین همه حرف زدنم خجالت میکشم 😅بدتر اینکه همیشه میبینم این همه حرف زدنم براهمه تعجب برانگیزه وبه رو میارن که تعجب میکنن کامنتا منو میبینن 

ودوست دارم باکلاس باشم مثل شما کوتاه سخن بگویم چون دُر😅

ولی نمیتونم سخته برام😐😅 جور دیگه ای بلد نیستم انرژی وهیجانمو جز زیاد نوشتن ابراز کنم 

توواقعیت مثلا از دیوارراست بالا میرم یادرهمچین مواقعی طرفو میگیرم میچلونم یکمم جیغ جیغ میکردم تبریک میگفتم هیجانم ابراز میشد :)) 

ولی درکل شماها که کوتاه مینویسید کم گوی وگزیده گوی هستید چون دُر؛) ودُر قچنگم خجالت نکش هرکی یه مدله😉😍😘❤

 

 

فلذااااا از دست تو محیا😂😂😂

تو فقط حرف بزن حرف نزنی من مریض میشم😂😂😍😘

@سین دال
:)

سلام گلشید جون 

کلی تبریک میگم امیدوارم همیشه تو همین حالت ذوق مرگی باشی و از تک تک لحظاتت لذت ببری :)

سلام عزیزم
خیلییی ممنونم هیوا جانم منم برات بهترینا رو آرزو میکنم:)

سلام 

چه حس جالبی داشت این پست😊قشنگ انرژی و حال خوبت رو میشه حس کرد😀

منم تبریک میگم🌷🌷🌷🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎊🎊🎊همیشه به شادی و ذوق زدگی😄

سلام
به به خوش اومدی مشکات عزیز:)

خداروشکر حس جالبی داشته:))

خیلی ممنونممم و همچنین برای خودت🌹🌹🌹

گلی گلی انقدر نگو رتبه دو رقمی کار شاقی نیست بفکرمنم باش که باید بگم سه رقمی شدم خب😟😢😭😂 تو میگی دورقمی شاق نیست مثلاً مریم میاد میپرسه رتبت چند شد آلبرده :))))من با چه رویی بگم چند شدم😂😂😂

بگو که کار شاقیه خیلیم هست اصلا کار هرکسی نیست

تازه سه رقمیم خوبه 😭😂😯😢

 

این استاد اسی همش سانسور لازمه😛😂

 

چون تلسیدم یوقت مریض بشی برگشتم مختو بخورم😅😂

😂😂😂

استاد اسی حرفمو پس میگیرم رتبه ی دو رقمی و سه رقمی اوردن کلا کار شاقیه و هر کسی از پسش برنمیاد😂😉

میسی هسی😅😍😘

مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه 

 

انشالله موفق باشید و خوشبخت 

خیلی ممنونم سلامت باشید:)

سلام عزیزم خواهری خیلی خوشحال شدم برات....از صمیم قلبم میگم مبارک باشه این نتیجه و این ذوق زدگی 😘😍🌹🌷🌼🌻🌺

نگفتم ؛منتظر موفقیتهای بعدیت هستم😉پس هیجا نمیرم همینجا منتظر نشستم😅

خیییلی خییییلی تبریک...ان شالله رو قله پیروزی درخششت رو ببینم عزیزم😍😊

سلام عزیزم😍😘
مرسییییییییی🏵🌷🌹❤🌸امیدوارم تو هم همیشه ذوق زده باشی❤😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan