یک جرعه فیلم:)

از هفته ی قبل تا الان چندتا فیلم دیدم و از سه تاشون واقعا لذت بردم و جالب اینجاست که خیلی اتفاقی این سه تا فیلم رو پشت سر هم دیدم، چون خیلی وقت پیش دانلودشون کرده بودم اصلا موضوعشونو یادم نمیومد.

۱_"برای تلاش انسان نباید هیچ مرزی وجود داشته باشه، همگی ما متفاوت هستیم، هر چقدر زندگی سخت باشه، همیشه کاری هست که بتونید انجام بدید و در اون موفق باشید.تا زندگی هست، امید هم هست!"

با دیدن این فیلم* و غرق شدن در جزئیات زندگی یک انسان و یا حتی زندگی یک خانواده، حقیقتا خیلی خجالت کشیدم.

اینکه فردی به نام استیون هاوکینگ جملات بالارو در شرایطی که واقعا سخت و طاقت فرسا هست و در اوج موفقیت بیان کنه، حس عجیبی به آدم میده، حسی که مرکب از امید و انگیزه و خجالت و چاشنی های دیگه ای هست!

و یا حتی همسرش"جین" که سالها در کنار استیون بود و البته خودش هم موفقیت های زیادی رو کسب کرد.

۲_نیل آرمسترانگ** دخترکوچولو و عزیزدردونشو از دست داد، اما غم از دست دادنش اونو از تلاش منصرف نکرد، حتی تلاش های زیاد و شکست های متعاقبش هم اونو ناامید نکرد و شد اولین فردی که پا روی ماه گذاشت!

۳_اِستِلا*** چقدر دختر با انرژی و پر از امیدی بود، چقدر با برنامه بود، داستان استلا منو یاد داستانی که قبلا نوشته بودم انداخت، به نظرتون برم سراغ فیلمنامه نویسی؟:D

بعد از دیدن فیلم متوجه شدم داستانش برگرفته از یه رمانه، دارم فکر میکنم رمان هم میتونم بنویسم از روش فیلم بسازن: D( به قول دوستان خودشاخ پنداری تا چه حد آخه:))) )

۴_در مورد فیلم ها اصلا کاری به حاشیه هایی که میتونه به وجود بیاد ندارم( معمولا بعد از دیدن فیلمایی که ازشون خوشم بیاد میرم و اطلاعات بیشتری ازش کسب میکنم و نظرات افراد دیگه رو هم میخونم و چقدرررر میبینم نظراتی رو که درگیر این حاشیه ها هستن) مثل اینکه استیون هاوکینک خداناباور بوده، راستش به نظرم اون با وجود بی اعتقادیش به خدا خیلی خوب و حتی بهتر از بسیاری از ماها که خداباور هستیم شکر خدا رو به جا آورد و از نعمت زندگی که خدا بهش بخشید نهایت استفاده رو برد. و حاشیه ی دیگه مسئله ی جدایی از همسرش!

یا ادعای دروغ بودن سفر آرمسترانگ به ماه!

اصلا مهم نیست که واقعیه یا نه، اصلا فرض که کلا فیلم ها خیالی هستن، مهم چیزیه که باید ازش یاد بگیریم!

هروقت این سوال که "واقعیه یا نه؟"تو ذهنم شکل میگیره، یاد معلم ادبیات دبیرستانمون میفتم که یه بار یکی از بچه ها در مورد یه داستانی چنین سوالی رو پرسید، معلم ادبیاتمون با اون چشمای آبیش یه نگاه عصبی( که توش یه" اخه من از دست شما سر به کدوم بیابون بذارم؟" هم بود) بهش انداخت و گفت چیکار به واقعی بودنش داری؟ الان فهمیدن این موضوع چه کمکی بهت میکنه؟ به جای این فکرا سعی کن بفهمی چی میخواد بهت بگه!

*_   theory of everything 

**_first man ( بعد از فیلم intelstllar فکر میکردم دیگه هیچ فیلمی با این ژانر برام جذاب نمیشه، اما first man نه به اندازه ی اون ولی واقعا جذاب بود)

***_five feet apart

 

پ ن۱: سلام امیدوارم که حالتون خیلی خوب باشه:)

قالب وبم رو عوض کردم، شبیه اتاق بچه شده ولی من دوستش دارم:) نظر شما چیه؟ میدونم میدونم خیلی خوب شده:D

پ ن۲: گفتم معلم ادبیات، یادش افتادم، کلا ما از معلم ادبیات شانس نیاوردیم و شاید از همه بهتر همین معلممون بود، با وجود ترسناک بودنش ولی دوست داشتنی هم بود و تقریبا بیشتر بچه ها دوستش داشتن، یادمه دومین جلسه که اومد کلاس پاشد تا تمرینا رو ببینه و دفتر یکی از بچه ها رو پرت کرد تو سطل آشغال:)(

همیشه هم این شعرو برامون میخوند:" تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است":)

تو پستای قدیمی تر که گفته بودم من و دوستم رو از کلاس انداخت بیرون، همین معلممون بود:)

البته خیلی وقتا هم خوش اخلاق میشدا، اخرین جلسه هم کلا گفت بریم حیاط و بچه ها خوراکی اوره بودن و با همدیگه نشستیم خوردیم، همون روزم من بهش قایق کاغذی یاد دادم که میخواست واسه دوقلوهاش درست کنه:)

یادمه یبار بهم گفت تو طبله ی عطار منی!

نمیدونم چرا همون لحظه ازش نپرسیدم یعنی چی؟

البته الانم دقیقا نمیدونم منظورش چی بود؟:/

  • ** گُلشید **
سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ , ۲۰:۲۷ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

استیون هاوگینک خیلی بزرگه :)

بله:)

خوش اومدین:)

از فیلم استیون هاوکینگ یاد گرفتم که اجازه ندیم یه غریبه همین جوری وارد زندگی امون شه و اگه دیدیم پاش رو از گلیمش درازتر میکنه سکوت نکنیم و پرتش کنیم بیرون. والا جین با همه چی ساخت آخرش اون عفریته زندگی اش رو دزدید :/ :دی

 

قالبت خیلی قشنگه :)

از معلم ادبیاتتون خوشم اومد :)

الان این مزاح بود یا نظر واقعیت؟:)
ببین چنین احساساتی ممکنه واسه بعضی از زن و شوهرهایی که از نظر عاطفی از هم دور شده باشن به وجود بیاد.
ولی خب جین و حتی اون مرده هیچ کدوم خیانتی نکردن و وقتی دیدن دارن به هم احساس پیدا میکنن از هم فاصله گرفتن و در نهایت هم هاوکینگ بود که به زندگی مشترکشون خاتمه داد، در هر صورت واقعا جین ۳۰ سال شرایط خیلی سختی داشت به نظرم به این راحتی نمیشه قضاوتش کرد.

مرسیییی عزیزم❤
اره معلم خوبی بود:)

:)

دم همشون گرم:))

رمان،فیلمنامه ...

فرقی نمیکنه مهم نوشتنه :)

حتماً بنویس چون استعدادشو داری:)❤

 

غیر واقعیو واقعی بودنش فرق نداره؟ چرا بنظر من داره؟:(:

بنظرم آدم برا باور به تونستن گاهی نیاز داره به اطمینان اینکه داستانی که داره میشنوه یه افسانه وتخیل زاده افکار نویسنده ای که برای پرفروش شدن کتابش خلقش کرده یا فیلمسازی برا مشهور شدن اسمش ساختتش ،نیست

 چون شعارو همه بلدن بدن

حرفای قشنگو همه بلدن بزنن

فرق نمیکنه آیا کسی که این حرفارو میزنه واقعیت خودش چی بوده واصلا واقعی بوده یانه

شعاراش حرفاش عملین یانه؟

اصلا قراره همه موفق بشن؟ خوشبخت بشن؟

وبنظرت مهم نیست خداناباوری هاوکینگ؟ تاثیری به نوع نگاه وحرفاش نداره؟

ما خدا باورا مگه اعتقاد به این نداریم که ته تهش همونی میشه که خدا میخواد؟:)

تلاش میکنیم میجنگیم ولی تهش همونی میشه که خدا میخواد

ولی حالا هاوکینگو نمیدونم ولی اکثر این سبک انگیزشیا کتابایی که خوندم چیزی که توشون هست اینه که معتقدن ما هرکاری بخوایم میتونیم بکنیم هرکاری وموفق بشیم وبشه همونی که میخوایم که با ذهنیت وچیزی که باور ماست فرق میکنه

اگه اشاره کردن به خدا ناباوری هاوکینگ احتمالا ازاین نظره

البته من فیلمو ندیدم شاید دیدم درک کردم :D 

 

+درحالی نوشتم که قلبم تیر میکشید وازبی خوابی درحال مرگم وافکار مختلف لگد میکوبن به مغزم:))

نمیدونم چه اصراریه تواین حالت بنویسم😐


+ناپلئونیمونم ندادیا،فک نکن یادم رفته😉😛😂

:)
اون قسمتو که شوخی کردم فضا عوض بشه:)
من نویسنده بشم نویسنده ها کجا برن؟:)

شاید یکم مهم باشه و به ادم بیشتر انگیزه بده ولی به نظر من اونقدرام مهم نیست.البته شاید واسه یه شخصی مثل من که خیلی تلاشگر نیست مهم باشه اما واسه ادمی که خیلی پرتلاشه نه قطعا مهم نیست.
من فکر میکنم فرق آدمای موفق با غیر موفق اینه که سد ذهنی واسه خودشون درست نمیکنن و دنبال چیزای غیر مهم نیستن. اون آدم موفقه اون نکته رو میگیره و میره سمتش ولی اونی که میره سراغ واقعی یا غیرواقعی بودن به فرض اگه غیر واقعی باشه میگه خب پس الکیه و همچین چیزی امکان نداره و خب معلومه که هیج وقت هم موفق نمیشه اما اون ادم اولیه حتی اگه داستان غیرواقعی هم باشه چون تلاشو میکنه یه روزی خودش میشه نمونه ی واقعی اون داستان.
یه فرقشونم به نظرم اینه که ادمای موفق نگاه نمیکنن ببینن چه کسی حرف میزنه و اصلا بهش عمل میکنه یا نه، سعی میکنن که نکته رو بگیرن، امام علی هم در این مورد میگن که نگاه نکن چه کسی حرف میزنه ببین چی میگه.
یه چیز دیگه اینکه اکثر داستانای غیرواقعی هرچقدرم تخیلی باشن بازم اون ته تهش یه الهامی از واقعیت گرفتن یا نتیجه ی تجربه های نویسنده بودن.
شعار چون شعاره و از دل برنخواسته و چون فیکه هیچ وقت به دل نمیشینه، اما تو اثار بزرگ رو که خیلی هم تاثیرگذار بودن نگاه کن، همشون واقعین؟ نه، چون از دل بلند شدن به دل میشینن و تاثیر میذارن، کسی هم اصلا به این فکر نمیکنه که نویسنده بهش عمل میکنه یا نه.تو همه ی کتاب هایی که میخونی اول مطمئن میشی نویسنده خودش بهشون عمل میکنه بعد خودت بهشون عمل میکنی؟ اصلا چنین امکانی هست؟
در مورد خداباوری یا ناباوری هم حرفتو قبول ندارم:)
تلاش یه انسان ربطی به اعتقادش نداره، انسان تلاش گر در هر صورت تلاششو میکنه منتها خداباوره نتیجه رو میسپاره به خدا و توکل میکنه و اون یکی نه.
تازه از نظرم اعتقاد به خدا خیلی میتونه کمک کننده تر باشه و این بستگی به نوع فکر ادم داره، درسته هر چی خدا بخواد همون میشه اما قبلش به اون راهی که انسان انتخاب کرده بستگی داره و به نظرم خدا هیچ وقت تلاش بندشو ضایع نمیکنه.
اون خواستن توانستنه هیچ منافاتی با خداباوری و اراده ی خدا نداره و در طولشه، به نظرم اون کسی که میخواد از زیر بار تلاش در بره میگه تهش اونی میشه که خدا میخواد پس دیگه ولش کن.
هاوکینگ کسی بود که با اینکه بهش گفته بودت دو سال بیشتر زنده نیستی اما بازم رفت سمت تلاش، اون کسی که به خدا باور داشته باشه هم همین کارو میکنه، از نظرم این ربطی به اعتقاد ادما نداره بیشتر مرتبط با تلاش ارادشونه.

+چرا چی شدی مگه؟:(

+محفوظه:)
حقوقمو گرفتم شیرینی برات شارژ  جای ناپلئونی میخلم:)
شایدم خود ناپلئونی رر برات پست کردم:)))

سلام، من این فیلم ها رو ندیدم، ولی با تعریفی که شما کردید، باید جالب باشه:))

قالب وبتون هم خیلی خوب شده:)) اتاق بچه؟😂😂یعنی ما بچه ایم میایم وبلاگت دیگه، دستت درد نکنه😄

بله واقعا قشنگ و جالب بودن:)

ممنونم:)
اول از همه خودمو بچه فرض کردم فکر کنم😅
نهههه ناراحت نشید، مگه ادم بزرگا نمیرن اتاق بچه؟😅
تازه بچه ها که خیلی خوبن از ادم بزرگا هم بهترن😂

یعنی تو طبل عطاریشی!

 

:)

 

فیلم جنایی معرفی کن (:

 

مرسی:)

 

 

طبله ی عطار:)
دقیقا همینجور که نوشتم خونده میشه:)
تو میدونی یعنی چی؟😅

جنایی زیاد ندوس:)
ولی یه فیلم دیدم اسمش Anna بود جنایی اکشن جاسوسی بود، اولین فیلم تو این ژانر بود خوشم اومد:)

ممنونم^-^

خواهش میکنم:)

بانود وهشت درصد حرفات به محیا جانم موافقم

 

دودرصد دیگه اش مخالف نیستم ولی موافقم نیستم!

 

بنویس خوب مینویسی :)

 

یه معلم داشتم دبیرستان بهم میگفت تو علامه دهری!

 

فکرمیکردم تعریفه

 

بعدافهمیدم هم تعریفه هم نقد تلخیه

 

یکی دیگه بهم گفت تو هیچی نمیشی  دعامیکنم خدابهت یه شوهر

 

مومن وپولداربده ! منظورش خوب نبود 

 

یکی دیگه بهم گفت تو سیاه لشگر هیچ فرقی باهم ندارید

 

 

:)
طبیعیه دیگه دو نفر کاملا مثل هم فکر نمیکنن:) البته گاهی هم اشتباه در برداشت باعث این اتفاق میشه:)
حالا با کدوم دو در صد موافق نیستی؟:) 

مرسیی❤ترشی نخورم یه چی میشم نه؟😅

الان برو همشونو پیدا کن مُهرتو بکن تو چشمشون😂بعدم بگو بچه هات چی قبول شدن؟😂

البته اون معلمم منظور بدی نداشت، کلا منو دوست داشت منظورش خوب بود ولی نفهمیدم چی بود😅

برو طبل عطاری!

 

یکمم مثل آنه شرلی متنات من هی به سختی جلو خودم میگیرم اذیتت نکنم:)

 

ان شاالله گیلبرت تو هم میاد با یه طبل عطاری:)))

طبل عطاری چه شکلیه حالا؟😂😂😂

اکچال نداره اذیت کن ناراحت نمیشم:))

گونه هایش گل می اندازد و در دل الهی امینی می گوید🙈😅

آینه رو نگاه کن میفهمی چع شکلیست:)

:)))))

محیا نیست عجیبه:)

 

 

فکر کنم خوابیده:)

منم برم بخوابم دوتا مگس کش کنارم جاساز کردم واسه پشه ها 

 

(:

با مگس کش پشه میکشی؟میشه مگه؟:)

شبت بخیر❤

نمیشه ولی مگه مترسک میزارن تو مزرعه ها واقعا زنده میشه کلاغا رو فراری میده؟؟ 

 

ترس همیشه جواب داده!

 

نه بابااااا؟؟:)))

منم از فردا شب همین کارو میکنم😂😂

بله:)

 

تادادن راهکار علمی و فرا هوشی دیگر شب بدرود!

منتظر راهکارهای بعدی شما هستیم مادام:)
بدرود:)❤

دیگه از دستم در رفته چند بار این ساعت خواب یه فضاییو میبینم که همیشه هم یه شکله شبیه زیارتگاهه ولی همچین جایی نرفتم تاحالا بعد میرم که نماز جماعت بخونم ولی اینجاش بیدار میشم😢

نمی دونم خوابه چرا انقدر تکرار میشه برام همیشه هم یه فضاس😟

 

اینکه آدم بخواد چک کنه ببینه واقعی یانه که نه امکان پذیر،نیست

ولی،اصولاً داستانا واثعی تاثیر گذارترن یعنی شعارگونه نیستن

ودقیقا حرفتو قبول دارم به دل میشینن ولی مشکل اینجاست کتابا وفیلما این سبکی به دلم نمیشینن:)))

کلاً من نمیدونم چرا نسبت به این فیلما وشخصیتا خارجیو کتابا انگیزشیشون زاویه دارم:/ یعنی پیدا کردم ه!!مش احساس میکنم اغراق گونن

اگه چهارتا مثالوشخصیت ایرانی بود بیشتر درک میکردم:))

ولی،الان نمونه هایی از ماه عسل اومد تو ذهنم که فهوای پستتو گرفتم و دیگه خیلی زاویه ندارم فهوا یافحوا ؟ همون مهمه:)

بعضی وقتا وقتی عصبیم به شدت منفی نگرم:))

 

شایدم من ازاون آدم تلاش نکنام دنبال بهونم؛))

 

یکی یه بار بهم گفت همش تو خیالاتت به سر میبری:))

بااینکه من خودمو اصلاً آدم خیالپردازی نمیبینم واتفاقا دوست دارم باشم

نمیدونم چرااینو گفت ازامید زیادم نسبت به شدن یه اتفاق یا؟

الان که دقیق نگا میکنم همیشه ازبیان امیدام ترسیدم چون تعداد آدمایی که درک کنن ومسخره نکنن کمن...

چرا اینارو میگم چون کلاًاحساس شعار دارم به بیان این سبک امیدا😐

واسه همین میگم واقعی وغیرواقعی بودنش مهمه:(

کلا. فکر کنم انقدر بد توضیح دادم هیچکس متوجه نشه چی گفتم😐

خودمم خیلی متوجه نشدم چی گفتم:)) 

 

ولی درکل این امیدت تحسین برانگیزه:)❤

مامنفی نبودیم روزگار منفیمون کرد:))

 

+چیزی خاصی نشده بود  فقط من قاطی کرده بودم:))که احتمالاً مال بیخوابی بود:/ تازه از خواب بیدار شدم فعلاً ریست نشدم واسه همین حالم خوبه:)

+شوووخی کلدم اذیت کنم😅😂شارژ نخریا عذاب وجدان بی مبالاتیم می گیرتم  که ازاین شوخیا میکنم:))من یا میام شهرتون یا تهران انشاالله بعد قبولیت ناپلئونیو دوتارو ازت میگیرم نگران نباش😂😍😅 

 

چه جالب که چندبار برات تکرار شده:)

چی بگم والا نظرت محترمه.
به هر حال طرز فکر آدما متفاوته و هر کسی به شیوه ی خودش زندگی میکنه.

در مورد تحسین برانگیز بودن امیدم هم فکر کنم اون قسمت متنو حواست نشده که نوشتم با دیدن این افراد خجالت کشیدم:) باید بگم واقعا سعی میکنم که ادم امیدوار و پرتلاشی باشم اما هنوز نیستم😅
در مورد اون منفی مثبته هم نظری ندارم:)

+حالا یکاریش میکنیم تا اون موقع:)

واما طبله ی عطار:)

سرشب اعصاب نداشتم درموردش نطق کنم:))

یه متن حکایت گونه ،شعر طوری تلفیقی:)) میگه:

مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.

دانا چون طبله ی عطار است،هنر نمای ونادان چون طبل قاضی،بلند آوازه ومیان تهی .

 

متوجه شدید یا کلاس درسمو برپا کنم؟😂

یادش بخیر یه زمانی وب اسی همش کلاس درس بودو مسخره بازیا من،میرفتم تو ژست استاد هرروز یه حکایتی ماجرایی میشکافتم 

بعد خیلیم استاد بی اعصابی بودم به زیر ابیا میگفتم برید بیاید تخته پاک کن وگچ پرت میکنم سمتتونا یه جا بشین دیگه:))

با زیرآبیا حرف میزدم برا خودم:))

ازهیچگونه مسخره بازی ودیوانگی دریغ نمینموییدم:))

 

دیدید بعضیا چقد ازخودشون تعریف میکنن؟

راست میره چپ میان میگن واااایییی من چقد خوبم من همه چی تمومم من فلانم من بهمانم دخترایی که راه میرن از خواستگارای خداعالم واقعی یا تخیلات ذهن خلاقشون یا خوبیاشون تعریفو تمجید میکنن ! همونا! همش قمبز درمیکنن :))) و... به ضرس قاطع اینا هیچی نیستن! نه تنها همش بلوفه که اینا از اعتماد بنفس کمشونه واحساس هیچی نبودن خودکم بینی در درون خودشون که هی سرو صدا میکنن تاحداقل خود درونیشونو اروم کنن که یه چیزی هستن:))

این مسئله کاملاً روانشناختیه که درموردش مطالعه نمودم رو هوا نوموگم:))

این موضوع واین آدما همون طبل قاضین!

طبل قاضی تو ادبیات اینجوری تعریف میشه که صدای بلند ولی بدی داره توخالیه فقط صداست!بی ارزشه

اما همونطور که از متنم معلومه که گفته دانا طبله ی عطاره هنر نما ونادان طبله ی قاضی 

طبله ی عطار یجور نشون از اصالته ،خودت بودن،نه نمایش وهنر نمایی

میگه 

یعنی عطری خوبه از خودش بو داشته باشه خودش نشان دهنده ی خوبی خودش باشه

نه تعریف هایی که عطار ازش کنه تعریف هایی که صحتشون مشخص نیست

وباز تکرار میکنه که دانا اینجوریه اصالت داره خوبیش،اصالتش از شخصیتش،رفتارش مشخصه که این هنر وویژگیارو داره  نه مثل نادان پرسروصدا درحالی که توش خالیه!

حرفیه که من خیلی بهش اعتقاد دارم یه بارم یادمه تووب مریم گفتم اونی که خوبه،درسته،خفنه،نیاز نداره هی خودشو بکنه تو چشم دیگران وازخودش تعریف کنه چون همه میبنن اونی که خودشو میخواد بکنه تو چشم دیگران بگه من خوبم این طبل توخالیه هیچی نیست

مهم اینه آدما خودشون به این برسن که یه فرد چقدر خوبه،باشخصیته،درسته،پرتلاش،و...

نیاز به تعریف وتمجید خود آدم نیست! 

اونی که راستو چپ از خودش تعریف میکنه طبل توخالیه:)

اما تو طبله ی عطاری پرمغزی؛) اصالت داری نیاز به تعریف تمجید خودت نداری چون وجودیتت خودش نشون دهنده ی کمالته:)

 

این بود برداشت وتعریف من:))

کسی بهتر بلد بود یا تعریف کامل تری داشت من اعتراضی ندارم😬

تا کلاس ادبیات دیگری بدرود:))

 من اگه معلم میشدم ازاون معلمایی میشدم که انقدر سرکلاس داستان وحکایت زندگی میگفتمو حرف میزدم که همیشه از درس خودمون عقب بودیم:)) 

خداروشکر معلم نشدم:))

ولی خیلی دوست دارم هم رشته ادبیات فارسی هم روانشناسیو بخونم:):

نهههههه؟؟:))
محیا چقدر قشنگ توضیح دادی:)
اصلا تو باید معلم ادبیات بشی:)
مرسی از توضیحات کاملت واقعا مثل معلما توضیح دادی❤😘

حالا همه برید کنار طبله ی عطار داره میاد😎😂😅

عفریته مونثه

و منم گفتم جین با همه چی ساخت

اسم اون زن رو یادم نیست

هاکوینگ هم تقصیر داشت ولی خب اونشون هم خوب مخش رو زد :/

البته با در نظر گرفتن اینکه نمیدونم وافعیته یا نه

 

 

نظر واقعی ام+ اندکی مزاح

 

عه اره راست میگی عفریته مونثه.
ولی از اونجایی که من گاهی واسه مذکر هم به کار میبرم( اخه ادبیات من خیلی خاصه😅) فکرم رفت سمت اون مرده:)

اینکه کاوکینگ بلافاصله با اون خانمه ازدواج کرد حقیقته.
منم مثل تو فکر میکردم.
ولیییی
بیا الان یجور دیگه فکر کنیم، بیا اینطور فکر کنیم که شاید هاوکینگ دلش واسه ی جین سوخته بوده و از علاقه ی زیادش به جین دیگه نمیخواسته جین بیشتر از این خودشو وقف اون کنه و تصمیم گرفته خودش بکشه کنار تا جین طعم زنگی عادی رو بچشه.
البته این یه طرز فکره شاید واقعا اینطور نبوده باشه ولی من حس نمیکنم یه ادم درست جواب سی سال علاقه و زحمت همسرش رو اینطوری بده!

+همون ":دی" که اخرش گذاشته بودی منو به شک انداخت که مزاحه یا واقعیت:)

من این فیلم هارو ندیدم،اما واقعا خیلی خوبن👌.نباید امید رو از دست داد...

این قالب جدیدتان هم خوبه.خیالی و دوست داشتنی.

 

بله همینطوره:)
خیلی مچکرم و ممنون از توجهتون.

خاله گلی اوجایی:(

نه تلگرام هستی نه اینجا

اوجایی اوجایی توبی من اوجایی من بی تو اوجاییم:))

من از صبح رفتم کلی بیرون کار کلدم خرید کلدم چنددور اومدم خونه 

بعد دیگههه اومدم خریدارو جاگیری نمودم شستم

ولو گشتم گفتم تاالان دیگه جواب داده قوت قلبم 😍😁یکم خستگی درکنم مخشو بخولم با ذوق اومدم دیدم نیشتی هنوژ:)):

فک کنم بیان بیشتر تلگرام سر میزنی آره؟

چون دیشب اینجی بودی ولی اونجی پیام دادم نبوتی:))

(ادبیاتو بااین حرف زدنم نابود کردم:/)

دیگه منم اینجا اومدم مختو بخولم

یه چیزی برات فرستادم اینستا ببینش بامژش:)) بچه فسقلیه:))

رفتم مداد طراحی بخرم

گفتم مداد ‌B6 میخوام

دراورد بهم بده نگام کرد گفت براکنکور میخوای؟

من😐😯😟گفتم نه براطراحی میخوام😐 فک کرد کنکوریم😐:))

 

برات تعریف کردم رفتم کارت ورود به جلسه کنکورمو بگیرم کافی نتیه با چه تعجبی نگام کرد؟

گفتم کارت ورود به جلسمو میخوام نگام کرد ابروهاشو انداخت بالا چشماش گرد شد ودهنش باااز مونده بود انگاز ادم فضایی دیده گفت اااااررررررشددددد؟

گفتم؛ بله😐

دیگه انقدرم بچه نمیزنم😕

اینا هچی

چقدر همه وسایل طراحی گرونه😢

حساب کردم هرماه یه ابزارشو بخرم انشالله دوسال دیگه همشونو دارم😐😂😂

منتها اینایی که الان خریدم تموم شده واینجوری من هیچوقت به همشون نمیرسم باهم😐😞😂

۳تا مداد کنته چرا باید ۸۰تومن باشه چراااا:(

تازه ارزونشونه یکی دیگه یدونش۵۶ 😐

رفتم۲تا مداد معمولی B6 ویه پاک کن خمیری خریدم۱۸تومن سرمو انداختن پایین اومدم 😂😂😅😖 گفتم تورو چه به به مداد کنته وزغالو سیاه قلمو محو کن وپاک کن شارژی بشین سرجات باهمینا ادوشیتو بکش زیادتم هست۱۸تومن 😒😖😅

 داره پروژه ادوشی کشیدنم با شکست بدی مواجه میشه الان مدادم تموم بشه نقاشیو میذارم کنار😂😂😂

دیگه اومدم تلگرام توضیحاتو بهت دادم:)
:))))
فکر کرده کنکوری هستی؟:)
ولی مگه مداد طراحی رو میشه واسه است زنی استفاده کرد، صفحه رو سیاه میکنه که:/
😂😂😂میخواستی بهش بگی نه دکترا😂😂یکم بیشتر شاخ دربیاره:)))

چقدر گرووون میشه روز به روز😢
منم الان و کلا از اول تمام وسایل طراحیم یه مداد طراحی و یه محو کن بوده و بس😂😂
از بس که وسایل نقاشی گرونه منم هر سری پروژم با شکست مواجه شد😂

سلام گلشید جون 

به به مبارکه چه قالب قشنگی 

فیلم اول رو دیدم و منم خیلی تحت تاثیر قرار داد تو اون تایم هر چند نمی دونم چرا درس های مهم زندگی رو زود یادمون میره و فقط وقتی تو ذهنمون می مونه که چندبار به خاطر رعایت نکردنشون حسابی ضربه بخوریم. 

سلام هیوا جانم
مرسی عزیزم چشمات قشنگ دیده❤
اره متاسفانه، کلا ادم فراموش کاره و همه چیو زود یادش میره:/

ادبیاتت خیلی خیلی خاصه پس! :))

 

 

دیدت رو دوست دارم :)

تو واقعیت ممکنه اینطور باشه

ولی تو فیلم نه قضیه این نبود :/

 

اره خیلییی😅

دید منم تو رو دوست داره:)
نمیدونم شاید...

سلام طبل عطاری 

 

محیا منم همین مشکل خواب رو چندین سال پیش داشتم

 

یه فضای تکراری یه حس ترس تکراری یه ادم های تکراری یه پایان تکراری 

 

خیلی بده تو خوابم میدونستم خوابم :/

علیکم السلام:)

@محیا

طبله ی عطارجان:)

کلاً ذهنم بدجور مشوشه حرفا منو جدی نگیر کلاً باهمه چی مخالفم درحال حاضر:)) فقط مخالفتم میاد:)) 

فقط برااین گفتم یه کامنت بذارم بگم اتفاقا بنظر من تو خیلیم پرتلاشی😍

 

خودم کامنتا طولانیمو میبینم میگرخم😐😖

 

من عاشق ادبیاتم آخه😍 

 

فروشندهه عتیقه بود چون فردا کنکوره منم کوشولویم فکر کرد برا کنکور میخوام میگم بی۶ که نرم باشه😐😂

 

باالاخره ماهم یه روزی  پولدار میشیم  ادوشی میکنیم اونم با رنگ روغن😍😂

شایدم یه هاوکینگی ازمون دراومد کسی چه میدونه😎😂

بعد بقیه ازمون نوشتن😐

البته من خودم هاوکینگو میذارم تو جیب کوچیکم😅😂😂

منتها هنوز تلاشاوزجرام ثمر نداده

وقتی ثمر داد میگم همشو کتابشون کنی برام😂😅

شاید شوخی بگیریا ولی واقعا هنوز توهم ازمن یه چیزایی نمیدونی بعداون همه گفتن😑😅

 

 

عیب نداره مخالفت کن چیه مگه؟:)
همیشه که نباید موافق بود:)

نه اونقدرام:)

هعیییی رنگ روغن جانم کجایی دقیقا کجایی😅😍😢
ان شالله ثمر میده:)

نه شوخی نگرفتم، هر کسی یه صندوقچه ی اسرار و حرف تو دلش داره که فقط خودش و خداش خبر دارن و درک میکنن!
ولی واقعا حس میکنی هاوکینگو میذاری تو جیبت؟
به نظرم هیچی بدتر از این نیست که ادم بیفته رو ویلچر و حتی کارای خودشم نتونه انجام بده و از یه جایی به بعد حتی حرفم نتونه بزنه!

منم یه عالمه اسرار دارم ! به هیچکدومتونم نگفتم!!

 

حسودم خودتونید:)

 

ایش همش باهم حرف میزنن!!

نمیشه یدونشو به من بگی؟:)
من عوضش دو تا از خودمو بهت میگم😅

دیشب با پشه ها خوب خوابیدی؟:)

اول تو دوتاتو بگو:) جات خالی(:

چی میخوای بدونی؟:))

نوش جونشون:)

من ازکجابدونم اسرارتو چیه که درموردشون حق انتخاب هم داشته باشم؟؟خودت دوتابگو

خب چیزایی که تو درموردم نمیدونی میشه اسرار دیگه😂😂
منو بگو اصلا بهت حق انتخاب دادم😅

باشه:)

 

تو هر صدسال یبار مهربون میشی  بپرسم؟:)

خیلی بدجنس شدیا:)))
هر صد سال؟:)))

اره خصوصی بپرس:)

اولی دارم ولی هنوز ندیدمش، سومی رو هم قبلا دیده بودم و خیلییییییی زیاد دوسش داشتم😍❤

:)
آره سومی هم خیلی قشنگه❤

سلام گلشیدجان خوبیی

چه قالب خوشگلی من که خیلی ذوق کردم :))

من فیلم بین نیستم ولی پیشنهادای بقیه رو سعی می کنم حتما ببینم

مرسی معرفی شون کردی

به به سلام معصومه جان😍
خوبم شکر خودت خوبی؟
مرسی چشمات خوشگل دیده عزیزم😍😘
خواهش میکنم❤

قالب گوگولی مبارک ^____^

ممنونم گوگولی جانم😍😅

نبابا شوخی کردم من اصلا نمیدونم هاوکینگ که بودو چه کرد😂😂😂دمش گرم:)

 

به منم بگو خاله گلی اون رازاتو که به مریم میگی😢😅😂

اصلا به من هیچی نگفتی من فقط گفتم😢

 

باهات قهرم اصن😐

 

مریم بیا بخلم 😚

😂مثل این دختر لوسا که میخوان لج دربیارن مثلاً میرن بایه دوست دیگشون😂

😂😂

تو قبلا پرسیده بودی ازم میدونی:))


اصلا من با دوتاتون قهلم😐
همش به من میگید هیچی نمیگی🙁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan