۱۶ مرداد ۱۳۹۹

گاهی تو روزای مهم، کوچکترین اتفاقات خوب به آدم انرژی میده و ذهن آدم رو فعال میکنه که همه ی اونا رو به فال نیک بگیره!

اینکه دیشب برخلاف هر وقت دیگه که تصمیم میگیرم زود بخوابم اما دیر تر از همیشه خوابم میبره،  زود خوابم برد رو میشه به فال نیک گرفت.

اینکه صبح خیلی زود تو هر دوتا مسیرم بر خلاف وقتای دیگه در لحظه تاکسی اومد رو میشه به فال نیک گرفت.

اینکه تو مسیر دوم بر خلاف خیلی از راننده ها، راننده منتظر نموند تا ماشینش پر بشه و همین که گفتم کجا میخوام برم گفت که امتحان داری؟ و راه افتاد به سمت حوزه و تو راه از خاطره ی ثبت نام دخترش تو شهر دیگه و مشکلی که داشتن و کمکی که از فرد دیگه دریافت کرده بودن گفت، گفت که خلاصه هنوزم تو تمام این بی رحمیا خیلیا هستن که کمک میکنن و به فکر همدیگه هستن و آرزوی موفقیتی که لحظه ی پیاده شدن برام کرد رو میشه به فال نیک گرفت.

اینکه بدون کوچکترین استرسی( که معمولا همیشه بابت پیدا کردن جا دارم) و بدون هیچ مشکلی تونستم جامو پیدا کنم رو میشه به فال نیک گرفت.

۴۵ دقیقه وقت تا شروع آزمون، فرصت خوبی بود برای تنهایی فکر کردن و حرف زدن با خدا...

تمام روزهای پر استرسی که گذرونده بودم و اینکه چطور خدا کمکم کرده بود از جلوی چشمام گذشت و همین کافی بود تا چشمام پر از اشک بشه و فقط یه جمله تو ذهنم تکرار بشه که هر چی تو میخوای، یه کاری بکن که همون بشه، همون که تو بهتر میدونی، حتی اگه من دوسش نداشته باشم...

به این فکر کردم که تمام این پروتکل ها و محدودیت ها اگه یه مزیت هم داشته باشه اینه که قبل از آزمون مجبور نیستی کلی سر و صدا و پرحرفی های دیگرانو تحمل کنی!

شاید یه روزی اگه میگفتن که باید نزدیک به چهار ساعت تو لحظات مهم و شاید سرنوشت ساز ماسک بزنی، برامون خنده دار و کاملا غیرقابل باور بود.

اما حالا داریم غیرقابل باورترین لحظات زندگیمونو تجربه میکنیم و شاید سخت اما داریم با این محدودیت ها کنار میایم و بهشون عادت میکنیم.

آدما، بعضیا زودتر و بعضیا دیرتر، نهایتا به همه چی عادت میکنن.

همیشه دیدن شرایط سخت و غیرقابل باور وقتی از دور بهش نگاه میکنی برات نشدنیه، اما وقتی که واردش میشی میبینی که چطور باهاش سازگار شدی و در کنارش داری زندگیتو ادامه میدی و به محض خروج ازش و یاداوریش برات عجیبه که چطور از پسش براومدی!

مثل الان که برام عجیبه چطور روز ها و ساعت ها از تفریحاتم کم میکردم و به درس مشغول میشدم!

 

پ ن۱: بالاخره پرونده ی این کنکورم بسته شد:)

و حالا نیاز دارم به یه برنامه ریزی که بتونم به همه ی کارام برسم.

کلی کتاب نخونده و فیلم ندیده و ورزش وووو و البته کلی ستاره ی روشن تو پنلم دارم که باید به همش برسم.

پ ن۲:امروز که داشتم وسایلمو مرتب میکردم چشمم خورد به کارت پستالی که سال ۹۵ وقتی از طرف انجمن اسلامی دانشگاه اردوی مشهد رفته بودیم و روز عرفه و عید و قربان هم اونجا بودیم و بچه های تدارکات اینارو درست کرده بودن و دادن بهمون.

جملاتی که خوندم انگار برام جدید بود و البته قشنگ!

داشتم به این فکر میکردم که اون اردو با وجود تشکیلاتی بودنش و سختیاش و نبودن دوستای خودم چقدر بیشتر از اردوی سال اخری که با دوستای خودم رفتم و کاملا هم آزاد بودیم، بهم خوش گذشت.

پ ن۳: عید غدیر و امامت مولای عزیزمون پیشاپیش مبارک همگیمون:)

 

 

 

  • ** گُلشید **

سلام 

 

خسته نباشی :) 

 

چالش تو تموم شد من ازشنبه استارت میخوره :)))

 

ان شاالله خبر قبولی تو رشته دلخواهت:)

سلام

مرسییی❤

ان شالله چالش تو هم با موفقیت و به زودی تموم میشه:)

ان شالله:)

من ازبعدازظهر میخوام بنویسم ولی خستم😖

حال تایپم ندارم😖

برامن کاملا. برعکس تو اتفاق افتاد😁

ولی من ازاونجا که بچه پروام به فال نیک گرفتم:))

چون کلاً آدم استرسیم

وقتی امروز ماشین گیرم نمیومدوگریم گرفته بود😂 به خودم گفتم باید یاد بگیری توکل کنی یاد بگیری توکل کنی که حتی اگه پشت در بسته رسیدی ونشد اگه صلاح خدااین بود اینجوری بهم نریزی :/

باید توکل وآرامش داشتن وقتی بهش توکل میکنیو یاد بگیریواین برا یاد گرفتنته که یه ربع ماشین دیرتر میرسه اینجوری نشی😁

 

من تا ازمون شروع بشه چرت میزدم تو رازو نیاز میکردی؟خوش به سعادتت:))

من یا چرت میزدم (درجریانی دیگه تاصبح نخوابیده بودم خوابم میومد خیلی چشمام پرخواب ومغزمم خواب بود😐)

یا پاهامو تکون میدادم بینگیلا اویزون از جولافامو (جوراب) وکفشا گُل منگلیمو نگا میکردم 😐😅😂و به خودم میگفتم مثلاً تو اومدی براارشد کنکور بدی۲۵سالته؟

این تیپا چیه؟ کفش گل منگولی وجوراب اویز دار چی میگه کودکم؟😐😅😂

بینگیلم منظورم گلای کوچولوئه آویزون دور مچ جولافه که میریزه رو کفش گل منگلیم خیلیم ست میشهو قچنگه😅😆😐

#کودکی که رفته بود کنکور ارشد بده😐😅

 

خوبه حس تایپم نداشتم😐

 

انشاالله موفق بشی وموفقیتات روزافزون باشه😍😘

 

:)))
آفرین به تو، خوب کردی به فال نیک گرفتی:)

منم مثل تو صبح بیدار بودم چرت میزدم:)
باز تو پاشدی رفتی آزمونو دادی من جات بودم همونم نمیتونستم😅

جورابات😂😂

مرسی تو هم همینطور😘❤

راستی عیدتم مبایک😘😍💕

انشاالله نتیجه زحمتاتو ببینی😘

قربونت❤😘
انشالله و همچنین تو🌹❤

زندگی با همین فال های نیک کوچیک قشنگ میشه :)

 

اوهوم:)

آی خوبه الان. کیف کن،

بخور، بخواب، خودت رو تو رختخواب کش بیار و لبخند بزن و خدا رو شکر کن..

 

:)
دقیقا این خواب بعد کنکور خیلی میچسبه:)
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۰۸:۵۲ فرشته ی روی زمین

انشاءالله که یه نتیجه ی قشنگ میگیری : )

این جمله ت چقدر خوب بود : "آدما بعضیا زودتر و بعضیا دیرتر نهایتا به همه چی عادت میکنن"

 

+ کلی خوابِ نرفته از همه چی مهمتره : )))

انشالله❤
مرسیییی🌹

+آره والا:)))))

سلام

بسلامتی کنکور هم دادین تموم شد:)

امیدوارم رتبه ی دلخواه و مطلوبی رو بدست بیاری:)

جمله ی قشنگی بود، داخل عکس، ما هم از این اردو ها زیاد میرفتیم ، یادش بخیر!

هر کاری کردی خبرش رو داخل وبلاگت بده:) تا ما هم خبردار بشیم!

 

سلام
سلامت باشید:)
خیلی ممنونم انشالله.
چشم حتما، ممنونم از همراهیتون:)

خدا رو شکر که تموم شد بالاخره :)

با آرزوی موفقیت 😘⚘🌹

آره:)

ممنون عزیزم❤🌹
جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ , ۱۵:۰۳ زندگی به شرط سید

ابرو بادو مه و خورشیدو فلک در کارن

بچه جان  درس نخوان  ...ارشدیاش بیکارن:))

 

موفق باشی گلشید جونم...

:)))))


مرسی سید جونم تو هم همینطور❤

خب به سلامتی اینم از این 

عیدتون مبارک امیدوارم از اینجا به بعد خوش بگذره حسابی

سلامت باشی هیوا جان

مرسیییی عزیزم ان شالله:)

سلام

به سلامتی ان شاءالله به هدفتون برسید الان وقته استراحته

عیدتونم مبارک :)

سلام
سلامت باشید آقا آرش خیلی ممنونم.
آره واقعا الان فقط وقت استراحته:)
ممنون:)

سلام عزیزم

ان شاءالله نتیجه عالی بگیری

عیدتم مبارک

سلام همراز جانم
مرسیییی عزیزدلم❤🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan