به تو دل ندهم به که دل بدهم؟

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی

دیوانه ی تو هر دو جهان را چه کند

 

چقدر خوشبختن اونایی که با تمام وجودشون، با تمام سلول هاشون، تو تک تک ثانیه های زندگیشون اینجوری با تو عاشقی میکنن.

هیچ وقت تنها نیستن، هیچ وقت غمی ندارند، هیچ وقت دل مرده نیستن، چون تو رو دارن، چون تو از فضل خودت بهشون میبخشی!

اگه من احساس تنهایی میکنم،،اگه تناقض میبینم، اگه دو رویی میبینم، اگه چند رنگی میبینم، همش مشکل از منه!

مشکل از منه که از تو غافل میشم و رو به آدما میارم!

این بار از خودت میخوام!

که از فضل خودت بهم بدی، هر چیزی که نشون دهنده ی فضلته، حتی آدم هایی که شبیه تو هستن و شبیه تو میخوان باشن!

از این آدم ها که رنگ و بوی تو رو دارن بهم بده!

از اون اتفاقات که تو رو نشونم میدن نشونم بده!

از اون عشق ها که پُلیه برای رسیدن به تو!

من از این چیزا میخوام، که شبیه تو هستن، که رنگ و بوی تو رو دارن...

.................

پ ن: این آهنگ محمد معتمدی چقدر دلنشینه و چقدر بعضی از آهنگا از جمله این آهنگ حس خوبی به آدم میدن، انگار یه بیت تو میخونی و یه بیت معشوق.

 

+به تو دل ندهم به که دل بدهم؛ تو بگو چه کنم دلتنگم؟
نه کنار توام نه قرار توام نه برای خودم میجنگم…
آه از این بی خوابی از عمری بی تابی؛ این بوده تقدیرم
روزی از فرداها شاید در رویاها دستت را میگیرم

_دستم را بگیر چشمت را ببند؛ با من گریه کن همراهم بخند
عمر رفته را رها کن تو فقط مرا صدا کن…

+اشکم را ببین غرق بارانم؛ هم پر از دردم هم پریشانم
_عمر رفته را رها کن تو فقط مرا صدا کن

 

 

 

 

  • ** گُلشید **

اون قسمتِ روزی در فرداها شاید در رویاها دستت را میگیرم، رو خیلی دوست دارم :)

اوهوم، من همشو دوست دارم:)

پروفایلت چه بانمکه😍

‌😢😢😢😢💔

چقدر پستت حال دل من بود حرف دل من بود...

چند وقت پیش باگریه سرسجاده همینارو میگفتمومیخواستم ازخدا...

 

😢😢😢

اون وقت میگم باگلشید وارد فاز معنوی عرفانی میشیم میخندی!

:))

و باز هم میخندم😂😂😂

چقدر این اهنگ اینجا به جا بود !

عزیزم !

همه اینایی که گفتی نصیب دل مهربونت ؛ )

 

آهنگشو خیلی دوست دارم.

ممنونم عزیزم😍😍😘😘

چه عجب یه مطلبی نوشتی که بشه فهمیدش😂😂

 

آهنگ آن رومی از همایون شجریان رو بشدت توصیه می کنم.... 

 

بیا کز عشق تو دیوانه گشتم

وگر شهری بدم ویرانه گشتم

ز عشق تو ز خان و مان بریدم

به درد عشق تو همخانه گشتم

چیان کاهل بدم کان را نگویم

چو دیدم روی تو مردانه گشتم

چو خویش جان خود جان تو دیدم

ز خویشان بهر تو بیگانه گشتم

فسانه عاشقان خواندم شب و روز

کنون در عشق تو افسانه گشتم

 

:))
خیلیم قابل فهمن پستام:D


دانلودش میکنم حتما.
چه شعر قشنگی.
جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ , ۰۷:۱۷ در حوالی اریحا...

و همچون کسانى نباشید که خدا را فراموش کردند و خدا نیز آن‌ها را به «خود فراموشى» گرفتار کرد (حشر/19)

 

+سید محمد معتمدی فوق العاده ست

😢😔


+بله فوق العاده هستن ایشون.

به به. به به.

به به..

:)

مرسی :* بانمکی از خودته جانا 😍

😘😘

چرا کامنتم خصوصی شد؟ :/

عه من فکر کردم خودت خصوصی فرستادی😂

حتما حواست نبوده دستت خورده به تیک خصوصی:)

سلام گلی جان

خیلی وقته نیومدم اینجا. دلم تنگ شده بود‌ 

فکر کنم موسیقی برای سریال سرباز هست که برخلاف موسیقی اش حال به هم زن بود سریالش😄

سلام بانو جان خوبید؟
منم دلم براتون تنگ شده بود🌹❤ البته بهتون سرمیزنم هرچند کامنت نمیذارم:)
آره واسه فیلم سربازه:)

سلام خوبید؟

سلام:)
ممنونم شکر:)

چه خوب نوشتید👌.

حرفتان کاملا متینه.اونه که همیشه با ماهاست.

منم این آهنگو خیلی دوستش دارم.عالیه👌‌.

خیلی ممنونم از لطفتون.
بله همینطوره.
:)

بسی عالی ؛) 

😊😘❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan