فهمیدن یا پاسخ دادن؟!

اغلب مردم به قصد فهمیدن
گوش نمی دهند،

آنها به قصد پاسخ دادن
گوش می دهند!


هفت عادت مردمان موثر
#استیفان_کاوی

 

پ ن۱: به نطر من واقعا همینطوره، خیلی وقتا دلیل اینکه بحث کردنامون بی فایدست اینه که طرف مقابل یا حتی دو نفرمون قصدمون از بحث، فهمیدن و رفع اشتباهاتمون نیست، فقط به دنبال به کرسی نشوندن حرفامونیم. 

پ ن۲:سلااام امیدوارم که خوب باشید:)

 خیلی وقت بود پست به این کوتاهی نذاشته بودم:) برام قابل هضم نیست هنوز:))

  • ** گُلشید **

من که به قصدِ فهمیدن گوش میدم :دی 😜😋

آفرین به تو، منم همینطور😁😅

بر مُنکرش لعنت 😁

😂😂😂

کمیت واژها مهم نیست مهم کیفیته که عالین همیشه :)

ناخواداگاه عادت کردیم همه امون به این کار، باید ترکش کنیم 

آره کیفیت مهمه، و واقعا هم سخته تو حجم کم کیفیت زیادی جا بدی:)

دقیقا، خیلیامون دچار این ویژگی هستیم.

فقط کافیه هنگام مکالمه یا گفتگو با کسی، صدامون رو ضبط کنیم

و تا بفهمیم به حرف طرف مقابل گوش می‌دهیم و یا دنبال به کرسی

نشاندن حرف خود هستیم.

بله کاملا درست میگید.

سلامم عزیزم

اره واقعا همینطوره 😕😐

سلام بهارجون😘❤
:/

سلام🌹

ممنون آجی🙏🌷

خیلی جای تامل داره👌

سلامت باشید.

💚💖💙💛❤

 

 

سلام عزیزم😍❤
خواهش میکنم مهربون🌹❤

خیلی خوب گفتید👌👌👌👌👌.

 

خیلی ممنونم:)

سلام...

اره واقعا بعضیا نمیخوان بفهمن... من دیگه تهش اگه حق با اونم نباشه قبولش میکنم چون ادمی که نمیخواد بفهمه نمیفهمه دیگه...

سلام عزیزم
من دیگه سعی میکنم هیچ وقت باهاش بحث نکنم:)

سلام عزیزم:)❤

 

خیلی خوب بود:)

 

پست کوتاه دوست دارم:)

خودم دوست دارم کوتاه بنویسم ولی نمیتونم😑

سلام عشقولی😍😘

:)

منم نمیتونم پست خیلی کوتاه بنویسم مگر اینجوری پستا که جملات افراد دیگه هستن:)

سلام سلام :)

سلام به روی ماهت:)😍

اگه به قصد فهمیدن گوش میدادن این همه لجاجت و دعوا نبود..

 

سپاس از شما..

واقعا...

خواهش میکنم ممنون که خوندید.

خیلی دوست داشتم با استیون گاوی بحث کنم ببینم خودش عمل می‌کنه؟!

:))

اوهوم:)

😊😘

یاد فاطمه افتادم :)))

 

پست کوتاه خوبه بابا (:

فاطمه یه تنه همه رو زمین میزنه:)))

آره:)

سلام

دقیقا به وضوح این موضوع سرکار میبینم

سلام
چقدر بد:/

آره همینطوره

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan