حفره های کوچک

وقتی که شروع میکنی به ورق زدن دفتر خاطرات ذهن و با هر ورق میری عقب تر و عقب تر، اون قدر که میرسی به اون دور دورا، اون جایی که شاید الان ازت دور باشه ولی نزدیک تر از هر جایی توی ذهنته.

تو این صفحه ها پر از نقاشی های رنگارنگ و پر از دست خط های متفاوته!

دست خط هایی که هر کدوم متعلق به یک نفره، کسانی که برات لحظه ها رو ساختن، یه جاهایی میرسی به دست خط هایی که روشون خط خورده، شاید بعضی کلماتش قابل خوندن باشه ولی تو هیچ میلی به تلاش برای تشخیصشون نداری، چون خودت اونا رو از دفتر ذهنت خط زدی!

این نوشته های خط خورده متعلق به کسانیه که تو اونا رو از زندگیت خط زدی!

بعضیاشون هنوز تو زندگیت هستن و هنوزم تو دفترت برات خاطره مینویسن، ولی دیگه قلمشون جوهری نداره و چیزی برای تو ثبت نمیشه!

حین ورق زدن میرسی به دست خط هایی که یه چیزی بیشتر از یه دست خطه!

یه چیزی بیشتر از خاطره و لحظه های نابه!

بعضیاشون هنوزم برات مینویسن ولی بعضی از دستخط ها دیگه هیچ وقت تکرار نشدن و فقط متعلق به همون صفحاتن.

بعضی از آدما زمان کمی در کنارت هستن ولی به اندازه ی یک عمر برات حس خوب میذارن.

اینا همونایی هستن که نگاهشون، حرفاشون و یا حتی نوشته هاشون تا اون عمق قلبت نفوذ میکنن و یه جایی هر چند کوچیک، یه جایی حتی به اندازه ی یه حفره، اون ته قلبت واسه خودشون باز میکنن.

بعضیاشون برات میمونن ولی بعضیاشونو دیگه نداری!

و سهم تو از اونا فقط میشه یه حفره ی خالی تو قلبت که هیشکی جز خودشون نمیتونه پرش کنه!

واقعی و مجازی نداره!

بعضیاشون رو شاید کمتر از کمی باهاشون دمخور شده باشی، ولی طوری قلبتو حفاری میکنن که با گذشت زمان به خودت میای و میبینی قلبت شده پره حفره!

نگاه میکنی و میبینی خیلی از این حفره ها ترمیم شده، شاید با گذشت زمان، شایدم با صاحبان حفره های جدید، هرچند که اثرشون تا ابد میمونه!

ولی این وسط تک و توک حفره ای هست که تو تا مدت ها کارت میشه امید داشتن واسه اینکه شاید یه روزی صاحبشون رو ببینی، بشنوی و یا حتی بخونی...

حفره هایی که شاید همیشه همونجور بمونن!

  • ** گُلشید **

خدا حفره های دلتونو پر کنه یجوری که خودتونم تشخیص ندین ... همین

 

روزای خوب زندگی نصیبتون ... عاقبتتون به خیر و خوشی انشالله

اون که بله، اگه خدا رو نداشتیم که دیگه کارمون زار بود.

ممنونم از دعای خوبتون، انشالله و همچنین برای شما.

😍😍😭😭😭

چقد قشنگ نوشتی 

خط به خطش آدم اومد تو ذهنم وحسش کردم...

 

ولی من الان کدوم ازاینام برات😟

نکنه جوهرم تموم شده؟😭

قشنگ خوندی😍😍😘😘

:))
نه تو جزو اونایی هستی که هنوز تو حفرشون نشستن:)

خاطرات.

یک بار یک لبخند، یک نگاه، سال‌ها در گوشه ذهن میمونه. از بس که احساس می‌کنی اون چیزی که از او شنیدی،اون چیزی که از او دیدی،همونی هست که باید باشه،تسلیم میشی و تا ابد جایی رو در بهترین نقاط جزیره قلب ت اختصاص میدی به اون. یک کلبه ای مشرف به دریای بیکران که دوست داری یک روز بیاد و کلیدش رو ازت بگیره.

من حدس میزنم منظور این متن را تا حدودی تجربه کرده باشم. اینکه همواره امید به پهلو گرفتن قایق بازی داشته باشی که سراپای وجود تو را درک می‌کند.. خیلی شیرین است اینکه انسان قلبی داشته باشد که امیدوار باشد به یک چنین پیوند نابی. دل پرمهر می‌خواهد و بخت بلند.

چقدر خوب نوشتید.
بله دقیقا همینه.

سلام 

 

روزتون بخیر 

 

دلتون شاد.

سلام

روز شما هم بخیر

خیلی ممنونم همچنین

😍😘

من حالا حالاها توحفرم هستم 😅

 

آفرین تو دختر خوبی هستی، از جات جم نخور😅😘😍

چشم چشم😍😘

گلی منم یه حفره عمیق دارم خیلی عمیق شده😢

بتونه سیمان نداری بهم قرض بدی پرش کنم؟😢😂

عزیییزم😢

با بتون و سیمان پر میشه؟؟
اگه پر میشه واسه خودمم پر کنم😅

نه بابتونه سیمان درست نمیشه😢

یکی باید بیاد جا حفره بمونه تا درست بشه...


 

درست میشه غصه نخور...

قلبه یا شرکت ملی حفاری ایران؟؟ :))

 

ولی اینبار رو باهات موافقم‌...متن خوبی بود

:))

ممنونم:)

قشنگ بود ...

 

مثل یه دیوار که هر بار بازدن یه میخ و در اردنش جاش میمونه!

 

البته قلبای سنگی توشون حفره ایجاد نمیشه!!

 

باید تی ان تی بزنی و بووووووم خودش و قلبش باهم پودرکنی:)

قشنگ خوندی😘

اوهوم دقیقا.

همون قلبای سنگی هم بالاخره یه جا کم میارن

😂😂😂اره همین تی ان تی راسته کارشونه😂

سلام عزیزم

قشنگ و پر حس

تو دفتر زندگی هر کسی پره از این دست خط ها با انواع و اقسام مختلف که هر کدوم حس مختص خودشون رو دارن و برد با صاحب دفتریه که دست خط های زیباش بیشتر از دست خط های بد و کم رنگ و کج و کوله ش جمع شده در دفترش باشه و حفره هاشون اون قدر عمیق باشه که حتی با وجود نبودن ها با ورق زدن لبخند به لب بیاره

ان شاءالله همیشه دفتر ذهن و دلت پر از دست خط های زیبا باشه

سلام همراز جون
ممنون عزیزم
کاملا درسته، عاشق این پر حس بودن کامنتاتم:)

ممنونم عزیزم همچنین:)

یعنی الان دلم میخواد برم همه اون ادمایی که رفتن رو پیدا کنم برشون گردونم بزارم سرجاشون تا دیگه حفره ای نمونه :((

عزیزم
خوبی عطسه؟

دقیقا منم همینطور:(

اره خوبم مثل همیشه

تو خوبی؟!!

 

:(

خداروشکر
منم خوبم:)

چرا انقدر کم فعالیت شدی؟


چیه چرا اینجوری ای؟

خداروشکر

 

نمیدونم دلم به نوشتن نمیره اصلا نمیدونم چی بنویسم دو سه تا پیش نویس دارم ولی به نظرم واسه پست شدن قشنگ نیستن

 

خو ناراحت شدی منم ناراحت شدم

اوهوم میفهمم منم گاهی اینجوری میشم
ولی پست بزن کم کم نوشتنت میاد

عزیزم❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan