نود و نهی که می آید.

یا مقلب القلوب و الابصار

اکنون که خورشید ۹۸ در حال بی فروغی و افول است و دیگر جانی برایش نمانده،حالا که تمام کائنات دوباره دارد زنده میشود، حالا که زمین بار دیگر طواف به دور محبوبش را میخواهد آغاز کند، من نیز آماده ام تا برگه ی امتحانی ۹۸ را تحویل دهم و بهاری نو را آغاز کنم.

 در این اندک فاصله ای که میان تحویل برگه ی قبلی و دریافت برگه ی جدید ایجاد میشود، استرسی تمام وجودم را فرا میگیرد، می اندیشم به حاصل برگه ی قبل وتمام کارهایی که میخواستم انجام دهم و انجام ندادم، می اندیشم به تمام نقاشی هایی که میشد بر برگه ی زندگی بکشم و نکشیدم و می اندیشم به تمام سختی ها و دشواری های آن.

استرس، عرق سردی بر کف دستانم مینشاند، دستهایم را در هم غفل میکنم و نگاهم به مراقبی که در حال توزیع برگه های جدید است می افتد و ضربان قلبم آرام تر میشود.

نفس بلندی میکشم و خیالم آسوده میشود از داشتن فرصتی دوباره، لبخندی بر صورتم مینشیند از استشمام دوباره ی عطر بهار و زندگی.

دست هایم را که حالا دیگر لرزشی ندارد از هم باز میکنم و قبل از رسیدن برگه ی جدید با انگشت سبابه ام در هوا مینویسم:

من اینجا هستم

در ابتدای این جاده

مقصد نه، مسیر مرا فرا میخواند

چرا که مسیر زیباتر از هر مقصدی است

من اینجا هستم

آماده تر از هر زمانی

برای گذر از فراز و نشیب ها

هراسی ندارم

مسیر تو

امن ترینِ مسیرهاست

دستم را زیر چانه ام میزنم و می اندیشم به ۹۹ ای که در راه است.

۹۹ ای که متفاوت تر از هر سالی است.

می اندیشم به متفاوت بودنش.

۹۹ دوست خوبی است، چون قرار است چیز ها به من بیاموزد.

که بدانم قدر کوچکترین داشته هایم را، که بدانم همه چیز همیشگی نیست، که بدانم ناشکر بوده ام، نسبت به همان جمع های کوچک خانوادگی، به بی ترس و بی دغدغه در هوای بهاری قدم زدن، به یک دست دادن ساده و آغوش گرم عزیزانم و به تمام داشته هایی که حالا از آن ها محرومم.

با خود فکر میکنم، شاید تا به حال بار ها تصمیم گرفته ام که برگه های جدید را زیباتر بنویسم، شاید بار ها تصمیم گرفته ام جور دیگر نقاشی بکشم وهر بار به عهدم وفا نکردم.

اما باز هم تصمیم میگیرم، باز هم نقشه میکشم، باز هم مینویسم که میخواهم امسال را متفاوت تر طی کنم.

و میدانم،

که اینبار متفاوت خواهد بود!

اینبار راه زیستن برایم مشخص تر از هر زمانی است.

اینبار میدانم و میبینم این منی را که در این یک سال و نیم گذشته چقدر دگرگون شده است و میبینم نهال امیدی که در من جوانه زده بود در حال شکوفا شدن است و میشنوم صدای راهی را که نام مرا تکرار میکند.

شاید همه چیز مثل قبل است، فراز و نشیب ها، گره ها، بن بست ها...

اما من آن من قبلی نیستم.

این من حالا چیزی فراتر از یک منی است که فقط زنده بود ولی زندگی نمیکرد.

این من میداند که زندگی همیشه زیباست و این من است که زندگی را باید زیبا ببیند.

و این من میداند که باران این واپسین لحظات زیباترین نشانه است.

........................................

پ ن۱: عکس ها متعلق به فروردین ۹۸

پ ن۲: دوستان بیانی ، دوستان عزیزی که تو این مدت همراهم بودید و خیلی وقت ها ازتون حس های مثبت و امید گرفتم، دوستانی که خیلی وقت ها غم ها و شادی هامو باهاتون شریک شدم، دوستانی که از خوشحالیتون خوشحال و از ناراحتیتون ناراحت شدم  و دوستانی که با وجود کیلومتر ها فاصله قلبامون نزدیک تر از نزدیکه، از صمیم قلبم براتون آرزو میکنم که همیشه زیبا زندگی کنید و سال ۹۹ شروعی برای زیباتر زندگی کردن و پر از امیدواری و حس های خوب براتون باشه.

پ ن۳: بیاید این متفاوت بودن این سال رو هم به فال نیک بگیریم، چرا که بهتر از هر وقت دیگه ای قدر داشته هامونو میدونیم.

پ ن۴: سال نو همتون پیشاپیش مبارک و پر از برکت

  • ** گُلشید **

 سلام

من هم برای شما سالی پر از خیر و برکت آرزومندم

انشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید

عیدتون هم پیشاپیش مبارک:))

سلام
خیلی ممنونم ازتون:)
انشالله سال خوبی برای همه باشه.

سلام جانا😍😘

یه متن ازاین قچنگاهم برامن مینوشتی پست کنم😁😅

 

انشاالله که سال خوبی براهممون باشه:)

پیشاپیش عیدتوهم مبایک😘

پیشاپیش بیا بخلم 😍😘😅

 

سلام جانم:)😘😍
تو خودت قشنگ تر از من مینویسی که:)

انشالله
میسیییی😘😘
باشه، پیشاپیش نداریم از همین الان میام بخلت😅😍

ایشالا امسال از همه ی سال ها بهتر باشه برات عزیزم :)💜

ممنونم فاطمه جان  ❤
انشالله برای هممون بهترین سال باشه:)

آخ از کارایی که میخواستم امسال انجام بدم و ندادم نگو که اشک تو چشمام جمع میشه :(

خیلی خوشگل نوشتی متنای اینجوری خیلی میدوستم 

دوست بیانی منم برای تو یه دنیا سلامتی و خوشبختی آرزو میکنم 

باید قدر همین قرنطینه هم بدونیم یهو میبینی تو خونمونم نمیتونیم بمونیم از بس که اتفاقای عجیب غریب افتاد برامون :/

از پیشاپیش تبریک گفتن خوشم نمیاد واسه همین میذارم وقتی عید  شد تبریک میگم 😂😉

اشک تو چشمات جمع نشه عزیزم، همه ی اینا تجربس، تا وقتی که چندبار شکست نخوریم نمیتونیم موفقیت بزرگی به دست بیاریم، بهشون به عنوان شکست های قبل از موفقیت بنگر:)
چشات خوشگل دیده عزیزم، متنای اینجوری هم تورو دوست:)
ممنونم لبخند جون
دقیقا:/
عزیزم:) هر وقت دوس داشتی تبریک بگو:)

خیلی مهمه که کارهای نکرده، با چه هدفی بوده، که انجام نشده. خیلی کارها که ظاهر بسیار مثبتی داره، نیت ش چندان خالص نیست. پس چه بهتر که انجام نشده.

خدایا این سرافکندگی را از ما نگیر.

خدایا این پریشانی صبح بهار را از ما نگیر.

خدایا این بازی لحظه لحظه با تو را که اوج لذت حیات است در قلبمان حفظ کن.

خدایا، ما آمدیم که افسوس بی تو بودن را تجربه کنیم. آنقدر کم کاری ها و ناشکری های مان را به رخ مان بکشان که از غصه بترکیم!

پوف ش چ ک چک هو و...

 

حرفتون درسته ولی خب بعضی از کارها مثلا مربوط به خودسازی ادم یا برنامه ریزی های روزانه بوده که ادم نتونسته از پسش بربیاد و شرمندگی واسه این چیزاست.
:))

امیدوارم همونطور که میخواید در سالی که داره میاد لحظه هاتون متفاوت تر رقم بخوره 

 

سالی سرشار از خنده و شکوه و موفقیت :)

 

آرزومندم :))

خیلی ممنونم:)

متشکرم همچنین:))

چ عکسای قشنگی

متن هم که قشنگتر : )

انشاءالله سال جدید بهتراز چیزی باشه که تصورمیکنی

+عید تو هم پیشاپیش مبارک : )

چشمات قشنگ میبینه عزیزم:)

مرسی فرشته جون❤🌹

نود و نهت مبارک

ممنونم عزیزم همچنین:)

خیلی با حس نوشتی:)

 

سال نو مبارک با کلی آرزوی خوب (:

 

 

مرسی عزیزم با حس خوندی😘😘😍😍

ممنووون مریمی همچنین ❤❤😘😘

سلام علیکم

ان شاء الله در سال پیش‌رو در مسیر رشد پویاتر و استوارتر از همیشه (گذشته) باشید!

سلام
خیلی ممنونم، به همچنین:)

سلام 

سلام 

 

لایک 

 

سال نو ، مبارک بر شما و خانواده گرامی.

 

انشاءالله سالی پر از برکت و نعمت برای همه. 

سلام 

خیلی ممنون آقای ارشادی
همچنین برای شما
انشالله که تنتون سلامت باشه و سال خوبی داشته باشید

سلام گلشید

سال نو مبارک

انشاءالله که به خواسته هات برسی

سلام
مرسیی سال نو شما هم مبارک
همچنین انشالله پر از اتفاقای خوب و سال پر برکتی برای خودت و خانواده باشه.

سلام عزیزم

سال نو شده مبارک

ان شاءالله یه سالی باشه برات پر از رنگ های قشنگ و اتفاقای قشنگ تر و با کلی لبخندای زیبا

سلام همراز جون
چه تصادفی همین الان میخواستم بیام وبت تبریک بگم که دیدم پیام دادی😍😍
ممنون عزیزم همچنین
سال نو تو هم مبارک انشالله سال خیلی خوب و پر برکتی در کنار خانواده داشته باشی😘😘

سلام..

 

عرض تبریک

ان شالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید..

سلام و درود

خیلی ممنونم
سال نو شما هم مبارک و ان شالله سال خوبی در کنار خانواده داشته باشید.

سلام

سال نو مبارک

ان شاءالله سال خوبی داشته باشی

 

 

 

سلام آقا آرش
خیلی ممنونم انشالله که شما هم سال خوب و پربرکتی در کنار خانواده داشته باشید

سلام 🥳

بِیرامیز موبارک 🌺🌺🌺🌻

سلام
خیلیییی ممنون سال نو شما هم مبارک
ان شالله سالی پر از اتفاقای خوب در کنار خانواده داشته باشید:)

عاقا بازم ما:))

 

عیدت رو تبریک میگم ، ان شاالله شاهد حال خوب وموفقیتت باشیم تو 99:))

 

 

عزیییزم😍😍😍

مرسی مریم جونم😘😘ان شالله که همیشه لبخندا و شادیاتو ببینم🌹❤

سلااااااااااااااام 

سال نو مبارک

امیدوارم سال خووووبی داشته باشی:) 

سلاااام سکوت جان:)
مرسیییی همچنین
امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب برات باشه

قربانت ممنون 

🌹🌹

سلام 

 

نوروزتان زیبا و فرخنده باد.

عیدتون مبارک.

سلام

خیلیی ممنونم
عید شما هم مبارک، ان شالله سال خوبی داشته باشید

سلام.

...

سال خوبی داشته باشید!

سلام

ممنونم آقا عرفان
امیدوارم شما هم سال خوب و پربرکتی در کنار خانواده داشته باشید.

سلام

سال نوی شما هم مبارک. امیدوارم سالی خوبی پیش روی هممون باشه.

سلام
خیلی ممنونم
انشالله که همینطور باشه

مبارک^^

 

مرسیییی:)
بر شما هم مبارک

سلام عزیزم 

عیدت مبارک 

انشالله سال خوبی داشته باشید. 

ایام شعبانیه مبارک ^_^

سلام نیلو جان ممنونم عزیزم❤
من به تو تبریک نگفته بودم؟
اخرش یکی دو نفر جا موندن:(
انشالله که تو هم سال خیلی خوبی داشته باشی عزیزم.
ممنون همچنین:)

احترام از ماست عزیزم ^_^ 

من تازه دارم اعلام هامو چک میکنم ❣

موفق باشی عزیزم. 

سال خوشی در کنار عزیزانت داشته باشی عزیزم 

اختیار داری نیلو جان.
مرسی عزیزم همچنین🌺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan