از جنس مثلا های امروز.

یا ارحم الراحمین

 

مثلا بعد دو هفته که نه حس و حال نوشتن داری و نه ذهنت چیزی واسه گفتن داره، یهو دلت بخواد بنویسی.

مثلا بعد مدت ها با دو تا از بهترین دوستای مجازیت دور هم مهمونی مجازی بگیرید و یه عالمه حرف بزنید و بخندید و دلت باز بشه، بعدش خداروشکر کنی که اگه تو واقعیت چنین دوستانی نداری حداقل تو مجازی داری.

مثلا از همین تریبون اعلام کنی مریم و محیای عزیزم عاشقتونم:)

مثلا بعد چند وقت یه روز رو یکم به خودت استراحت بدی و یکم با درس نخوندن کیف کنی:)

مثلا دلت نقاشی کشیدن بخواد و بشینی نقاشی یه دختربچه رو بکشی و به جای آهنگای جدید لیست آهنگای قدیمیت رو پلی کنی.

مثلا آخرای نقاشی گردنت درد بگیره و از انگشتای دختربچه صرف نظر کنی و زودتر جمعش کنی.

مثلا مداد طراحیتو پیدا نکنی و با مداد معمولی سایه بزنی و نقاشی تمیز از آب درنیاد.

مثلا عزیزجون و آقاجون ناهار بیان خونه و موقع ناهار همش از دستپختت تعریف کنن و ذوق مرگ شی:)

مثلا بعد دوهفته شایدم بیشتر یهو راه اشکات باز بشه و بباری و بعدش حسابی سبک بشی.

مثلا آینه رو بگیری دستت و کلی با خودت حرف بزنی و آخرشم کلی قربون صدقه خودت بری و به خودت انرژی بدی.

مثلا دلت گرفته باشه و دلت بخواد خدا باهات حرف بزنه و قرآنو چند بار باز کنی و هربار خدا از مهربونی و قدرتش برات بگه و تو شرمنده ی خدا بشی.

مثلا داداش بهت بگه واسه تولدت چی بخرم؟ کتاب میخوای؟ و تو هم بگی آره، مهمانسرای دو دنیا رو برام بخر:)

مثلا تا افکار منفی و غم ها دوباره میخوان بیان سمتت چندتا بزنی تو دهنشون و بهشون بگی برید گمشید.

مثلا اینکه زندگی زیباست.

مثلا اینکه آرزویی تو دلت باشه ولی به تحقق پیوستنش شک کنی ولی نتونی فکر کردن بهشو کنار بذاری.

 

 

 

 

پ ن۱: سلام دوستان حالتون چطوره؟:)

پ ن۲: باید بگم که علیرغم میلم تصمیم گرفتم یه خداحافطی موقتی داشته باشم، دیگه زمان زیادی نمونده به کنکور و خودتون میدونید که وبلاگ فکر آدمو مشغول میکنه، شایدم این وسطا یه وقتایی بیام و یه سری بزنم ولی خب خیلی کم.

تا اول دی هستم و از اون موقع برای اینکه وسوسه نشم بیام نظرات وبو میبندم.

خیلی محتاج دعاهاتونم.

  • ** گُلشید **

ولی با اینکه این همه فشار رو تحمل میکنید

الحق و والانصاف نقاشی خیلی زیبایی شده :)

انشالله همه دل مشغولی هاتون حل میشه :)

:)
با اینکه زیاد تمیز نشده ولی خودمم خوشم اومد ازش:)

ممنونم، ان شالله دل مشغولیای همه حل بشه.

خوبه پس یه چن ماهی از دستت خلاصیم :)) خداروشکر

 

برو که موفق باشی

:))

ممنون:)

سلام ای گلشید خرخون

 

جمعه ها غروب دوساعت بزار واسه وبلاگت.

 

کنکور ارشد تاریخش کی میشه؟؟

 

من نیز اخرین پست یلداییمو بزارم و برم پی زندگیم:))))

 

+ مانیز عاشقت بودیم وهستیم وخواهیم بود:)))

سلام عشقولیم:)

آخه بدبختی اینه که فکرم بعد اون وقت گذاشتنه هم مشغول میشه:)
حالا شاید بیام ولی خیلییی کم شاید.

۲۸ فروردین

تو کجا میخوای بری؟؟ بشین سر خونه زندگیت بچه:)

+😘😘

عزیییزم😍

دلام😍😘

منم ازاین تریبون  میگم منم عااااااشقتم 😍😘

منم دلم خیلی باز شد وخداروشکر دارمتون😍😘❤یادحرفامونم میوفتم الان باز خندم میگیره😂

زده بودم سیم آخر😂

 

چقد نقاشیت خوشگله هنرمندم😍😍😍

کدبانوی کی بودی تو😍😘 

اخی داداشت:)چقد بامحبته:) دمش گرم

مهمانسرای دودنیا چقد اسمش برام آشناست😑

وب آقا رضا دیدمش فک کنم شایدم اشتباه میکنم😐

به هرحال پیشاپیش مبارکت😍😘

 

خوب کردی زدی تو دهن افکار منفی:)

انشاالله آرزویی که تو دلته هم اگه به خیرو صلاحته وباعث اتفاقای خوب میشه برات رقم میخوره مطمئن باش بخاطر دل پاکت خدا هواتو داره😍😘❤

 

آهنگه رو نتونستم درست گوش بدم خونه نیستم

به محتواش نشد دقت کنم

عشقولانه بود؟😁😅😉😂😂

 

پ.ن۱: دوباره دَلام من چطورم تو چطوری؟😅

نه یعنی من خوبم توخوبی؟😜

پ.ن۲:خب من دلم تنگ میشه این که کاملاً معلومه ولی بهترین کاره الان برات چون میدونم وبرامنم همینجوریه وبلاگ خیلی وقته گیره وانشاالله ببینم روز موفقیتتو😍😘❤

به یادتم عزیزترینم والتماس دعا❤

 

سلام عزیزم😘😘
اره خیلی خندیدم😂😂
تازه یه چی به مریم گفتم یه خصوصی بده به تو هم بگم یکم بخند😅
خوشگل دیدی😘

آره کتاب رو ایشون معرفی کردن:)
میسی گلم

ان شالله هر چی خیره همون بشه.

آهنگه آره یه نمه عشقولانه بود😁😅

😂😂
منم خودم خیلی دلم تنگ میشه ولی خب از تو و مریم زود به زود خبر میگیرم:)

مثلا چه تصمیم خوبی...

و مثلا چه کتاب فوق العاده ای رو پیشنهاد دادید.

 

 

:)
کتاب رو شما پیشنهاد دادید دیگه:)

بروم پی دو لقمه نون حلال وکار:))

هوم آره زندگی خرج داره:))

عاشق لحن مریمم😂

گلشید خرخون😂😳😅😅😅😳😳😳

 

اقا قبول ندارم منم میخواستم پست یلدایی بذارم برم

لوس بازی درنیارید زودتر من برید😂😂😂

😂😂😂

حالا یکم گیس و گیس کشی راه بندازید خاله ببینه:))

واقعا؟ چه کتاب خوبی پیشنهاد دادم!

معلق کردن وبلاگ هم تصمیم منطقی و خوبیه...موفق هستید.

ان شاءالله.

آره:) یادتون نیست؟؟
ممنونم، دعا کنید.

نه گیس وگیس کشی نمیکنیم مریم شاغله باید باهاش مهربون بود

هوا ما رو داشته باشه تولد دوتامون توراهه:)))))

اصلاً هرچی مریمم بگه:)))

:)))))

آره مریم عشقم هر چی تو بگی:)))

گلشید میخواستیم واسه تولدت یکیو واست کادو پیچ کنیم پست کنیم

 

بری که نمیشه:))

 

محیا بارفتن پاییز من نیز باید برم!!!

 

گلی چه نقاشیت خوشگله

 

گلشید 5  ساله از ...:))))

 

 

خدا خفت نکنه😂😂😂😂

خوشگلی از خودته:)

:))

من یکم ازاین هوشو حافظمو تو درسخوندن بکار میگرفتم الان این وضعم نبود

گفتم یه ربطی به اقای مسلمان داشته کتابه:))

خودشونم یادشون نبود من یادم بود:)))

همون دیگه یکم این سربه هواییاتو کنار بذاری یه چی میشی:)

واسه گلشید تولدش که کادوش معنوی وجانیه:)))

 

فقط نمیدونم چجوری باید کادوش کنم!!

 

بندازم تو گونی:)))))

 

محیا تو 99تولدته!!

 

تااون موقع برم پایگاه بسیج ببینم چیزی برات میابم:)

 

کتابی ، تسبیحی و..:))))

گونیییی😂😂😂😂😂

بسیج😂😂😂خدا بگم چی کارت نکنه مریم تنگی نفس گرفتم😂😂

مریم تولد من پس چی؟:))))

 

منم که کلاً وبلاگم اسمش عصر پاییزیه ،پاییزم که تموم بشه میرم:))))

انشاالله باعصربهاری خدمت دوستان برمیگردم

زمستون برم خواب زمستونی😳😳

 

گلی من سربه هوام اخه به این تیزبینی وباهوشی؟:)))

درسا خیلی رومخن:/))) مقاومت میکنن:)))

گفت دیگه کادو برات پیدا میکنه😂😂

عصر بهاری😂😂کم کم بذار عصر جدید:)

نه من سربه هوام:))

واییییییییی مریم😂😂😂😂

آقا متفرق بشید آبرومون جلو ملت نره😂😂😂😂

خواهرم میگه چتهههه انقد میخندی؟😳😂😂

گونی😂😂😂

 

توروخدا رفتی پایگاه بسیج یه تسبیح خوبشو بردار برام😂😂😂😂

 

😂😂😂😂والا بخدا دیگه بسه یکم سنگین باشید😅

زرررنگ:))))

اسم وبلاگت بزار خوب زمستونی محیا

 

کجامیخوای بری؟؟؟؟

 

اصلا هرکدومتون جز من بره خره:))))

نه دیگه چون تو میری به عشق تو ما هم بیانو ترک میکنیم:)

آره یوقتم ازدواج کردم اسم وبلاگمو گذاشتم عصر جدید:)))

😳😳😳😂

 

باتشکر از دوستان باز کلی خندوندینم 😂

من ازاین مکان دوری میگزینم جهت حفظ آبرو😅

بدرود🙌😂

خوبه موافقم:)))

😂😂😂
تا درودی دیگر بدرود😘😘

من شوخی کردم !!

 

باشه محیا یدونه تسبیح شاه مقصود پایگاهو برات میارم:)))

 

گلی روانشناسی میخوای بخونی؟؟؟

اینکه وبتو ببندی رو؟

:))))

نه خصوصی میگم بهت الان

 

مریم منم جهت یه هدفی میخوام فاصله بگیرم:) اون ۱۰روزم بخاطر همین فاصله گرفتم همون خواب زمستونی😂😅

البته سر میزنم ولی خب خیلی کم هرموقع بیدار شدم😳😅

 

جهت چی؟

وای مریم نمیذاره بی تفاوت باشم:))))

تسبیح شاه مقصود پایگاه

😂😂😂

قربون دستت جبران میکنم:))))

 

آقا من رفتم دیگه😂❤

😂😂😂😂😂

برو که ایشالله یه جنس خوبشو برات بیاره😂

سلام علیکم

مورد تودهنی به غم‌ها و افکار منفی بسیار نشاط آور بود. سپاسگزارم.

ان شاء الله در آزمون پیش‌رو و تمام ‌آزمون‌های زندگی، سربلند و پیروز باشید!

سلام
:) خواهش میکنم، خداروشکر نشاط آور بود.
خیلی خیلی ممنونم همچنین.

محیاجهت دار فاصله میگیری!!

 

 

بلدی جهت دار فاصله بگیری؟:)

نه من کات دار بلدم فاصله بگیرم!!

 

ولی کارخوبی میکنی.

 

برو به درست برس.بعد کنکور باز بیا ور دل خودمون.

 

 

:))

خیلیم نمونده، چهار ماه:)
مواظب خودت باش و حتما برگرد :)
تو هم مواظب خودت باش عزیزم.
دلم براتون تنگ میشه، حتما برمیگردم

آفرین، خیلی خوب کشیدین =)

متن زیبایی هم نوشتید =)

ان‌شاءالله موفق باشید =)

خیلی ممنونم لطف دارید:)

ممنونم، همچنین:)

سلام 

انشاءالله موفق باشی. 

سلام
تشکر آقای ارشادی شماهم موفق باشید.
منم دلتنگت می شم
❤❤

سلام

عجب نقاش ماهری هستی، خیلی خوشگله هم سوژه هم طرحی که ازش کشیدی

ان‌شاءالله روزهات پر از موفقیت باشه و کنکورت هم عالی بشه

سلام
مرسی همراز عزیزم:)

ممنون بابت دعای قشنگت عزیزدلم❤❤

جالبه تقریبا اکثر وبلاگ ها رو که دارم باز میکنم همشون این روزا یه حداحافظی موقتی کردن فصل خاصی هست ؟

بله متاسفانه خیلیا رفتن.
ولی قطعا برمیگردن، هیچ بلاگری تا ابد نمیتونه بی وبلاگ سر کنه:)

نقاشی خودته؟

آفرین. آفرین.

اصلا کلا آفرین. آفرین. آفرین.

ایشالله که چهل روز بیان رو می‌گذاری کنار. اما مثل این نقاشی و آشپزی مفصل به خودت استراحت بده. در ضمن میزان درس خواندن چندان مهم نیست. طریقه درس خواندن مهم تره. اگر چیزی رو یاد گرفتی و فراموش کردی و دوباره خواندی، بر مسیر حرفه‌ای نیستی.

دو روز. پنج روز. ده روز. یک ماه. و یک و نیم ماه یک و نیم ماه مرور کن. دفترچه‌ای بگیر و هر روز که چیزی مطالعه کردی، نوبت‌های مرورش را بنویس. به اندازه استراحت کن. برای سبک شدن هم اشک نریز، تو موفق هستی. موفقیت یعنی مهربان شدن. یعنی روح نازک داشتن. خدا دوستت داره. از این ایام کیف کن. خداوند در زمان علم‌آموزی از هر زمانی بیشتر به ما نزدیک تره. اینقدر با افکار منفی هم بر نباش. شاید بر مسیر تعالی ما بی تاثیر نباشند. مهربان باش که هستی. بازم آفرین.

بله خودم کشیدم.
ممنونم
بله هم به استراحت اهمیت میدم و هم به مرور درسا. اتفاقا به همین شیوه درسا رو مرور میکنم.
خیلی ممنون از حرفاتون.
جمعه ۲۹ آذر ۹۸ , ۱۳:۲۰ فرشته ی روی زمین

به به خانوم هنرمنددددد *_* چه خوشگلهههههه

آفرین تصمیم خوبی گرفتی البته بشرط اینکه دوباره برگردی : )

انشاءالله هرچی دوست داری قبول میشی♡

❤❤❤
خوشگل دیدی:)

فکر کن یه درصد برنگردم:)

ان شالله

از هر انگشتتم که هنر میباره😍😍

کم کم دارم کشفت میکنم😍  

 

خب یه کتابم که به صورت نه خیلی تابلو معرفی کردی😂 حتما میرم میخونمش

 

گلییییییی نمیشه تا آخر دی بمونی:((

6 ماه خیلیه  

سلام عزیزم خوبی؟ کجایی دلم برات یه ذره شده بود.
:))

😂😂کتابو آره به نظرم کتاب خوبی باشه:)

۶ ماه نیست عزیزم ۴ ماهه:)
اخر فروردین، زودی تموم میشه:)

سلااام گلشید جون حالت چه طوره ؟

چه مثلا های باحالی  و چه شباهت هایی تو بعضی هاشون .چه قدر شما هنرمندی ؛ ))))) حسودیمان شد 

راااااستی از ته قلبم امیدوارم همون نتیجه ی دل خواهت حاصل بشه ؛ )

 

سلام عذرای عزییییزم، خوبم قربونت❤
:))عزیزمی تو
حسودی نداره که چیز خاصی نیست:)

مرسییییی مهربون😘

سلاممممم

 

خیلی هم عالی 

 

یلداتون پیشا پیش مبارک.

سلام

ممنونم

خیلی متشکر یلدای شما هم خیلی مبارک:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan