عنوانی که بود و دیگر نیست.

به نام او که همیشه هست

 

"فرا رسیدن روز دانشجو بر مجاهدان سنگرهای دانش و بینش، دانشجویان با ایمان و حقیقت جوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گرامی باد."روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه"."

این پیام امروز برام از دانشگاه اومد:) هنوز هر پیام تبریک یا اطلاع رسانی جشن ها و مراسم ها میاد برام.

داشتم به این فکر میکردم که چه زود همه چیز برای آدم به حسرت تبدیل میشه.

فکر و خیالاتم با این پیام، راه و افتاد و تو این چهار سال گذشته به حرکت درومد.

از اون روز اولی که وارد دانشگاه مورد علاقم شدم تا روزای امتحانی و جشن هایی که عاشقشون بودیم.از جمله جشن ۱۶ آذر و جشن شاخه نبات( همون ازدواج دانشجویی)

یاد پارسال که سر کارآموزیامون چقدر خسته میشدیم و حرص میخوردیم اما الان همون لحظات هم برام آرزو شده.

یاد جشن روز دانشجوی سال ۹۵ که وقتی جشن طبق رول ساعت ۹ تموم شد و بچه های خوابگاهی و خیلی از بچه های تهران بیرون تو اون هوای سرد و برفی منتظر سرویسای خوابگاه وایمیستادیم و برای بار چندم همه غرغر میکردیم که چرا ع پ شهید بهشتی، مجمع الجزایره و هر کدوم از دانشکده ها و خوابگاهاش یه گوشه ی شهره و هر وقت هرجا میخوایم بریم باید معطل سرویسا باشیم.

حالا خیل عظیمی از اتوبوسا رسیدن و تا جفت و جور کنن دو ساعت باید وایستیم.

حالا یکی یکی اتوبوسا داد میزنن:

خوابگاه الزهرا

خوابگاه نرگس

خوابگاه امام علی...

....

ای وااای چرا خوابگاه ما نمیاد

و بالاخره، خوابگاه سمیه، و ملت همیشه حاضر در صحنه ای که داد میزنه: سمیه نرووووو:)

یاد اون روزی که بچه های کلاس برای دومین سال تولد بهترین و صمیمی ترین استادمونو بهش تبریک گفتن و بهش گفتن استاد شیرینی بدید:) و اون بنده خدا هم که نه نمیگفت و گفت من امروز باید برم جلسه و خودتون برید بوفه هرچی خواستید سفارش بدید و بگید من میام حساب میکنم و بچه ها به سان گرسنگان سومالی هر آنچه دوست داشتن سفارش دادن و ۲۵ نفر آدم ۲۰۰ تومن به حساب استاد زدن و بعضیا اگه جا داشت صبحونه یه هفته شونو هم رزرو میکردن:)

یاد اون شب امتحانی که تو ماه رمضون نسکافه خوردیم و نمیدونم اون نسکافه چی بود توش که بچه ها تا ساعت۵_۶ خوابشون نبرد و من کلا تا صبح خوابم نبرد و بدون اینکه ثانیه ای خوابیده باشم صاعت ۷ بلند شدم و ادامه درس و چه نمره ی درخشانی آوردم، ۱۳:/

یاد امتحان زبانی که فکر میکردم میفتم ولی ۱۵/۷۵ شدم:)

حالا فکر نکنید شاگرد تنبل بودما:) درسم خوب بود:)

یاد سال آخری که دانشکده ی مارو به عنوان اولین دانشکده از دانشکده های دور افتاده به ولنجک منتقل نمودن و چقدر ذوق کردیم:)

و خیلی از روزای خوب دیگه.

 

+دانشجویان بیانی روزتون گرامی باد، من که امسال دانشجو نیستم، اون پیام بالایی تقدیم به شما:)

++امروز دفترچه ی داداشمو که دانشگاه بهشون داده بود ازش گرفتم، گفتم مال من:) حتی نذاشتم چیزی بگه چون گفتم تا الان یه عالمه چیز میز از من گرفتی حالا نوبت منه:)

 

 

  • ** گُلشید **
شنبه ۱۶ آذر ۹۸ , ۲۳:۴۴ مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ

خخخ مبارکهههههه

:)) مبارک باشه بر دانشجویان:)
شنبه ۱۶ آذر ۹۸ , ۲۳:۴۶ مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ

همون ک تو میگی

:)

دانشجو یه سِمَت رسمی نیست. یه مقامه....مثل شهادت...یه لباسه که هرکسی اگه دنبال دانستن باشه می تونه تنش کنه و اندازه هر کسی هم نمیشه.

 

پس اسیر اسم ها نباشید و روزتون مبارک.

بله درست میگید.
همونطور که الان من از دوران دانشجوییم بیشتر دارم علم میجویم:)

ممنونم و همچنین:)

به به گلشید جان هم دانشگاهی ما بودی که دختر 😀

راستی اهل کدوم شهری 

من چرا هیچی ازت نمیدونم 😍😌

عهههه؟؟؟ جدی میگی؟؟:)
میگم من چرا یه حس همزاد پنداری باهات دارم پس بگو واسه اینه:)

خصوصی خدمتت میرسم سر وقت:)

 

:)

انشاالله سال دیگه این موقع اگه بودم ودوستیمون پابرجا بود روز دانشجو رو بهت تبریک میگم بااین جمله 

که خانوم اجازه؟

خانوم معلم روز دانشجو رو بهتون تبریک میگم خانوم:)❤

اگه نبودمم که انشاالله بازم تبریکا روز دانشجورو بشنوی

انشاالله همون رشته ای که میخوای سال دیگه دانشجوی ارشدی همچین روزی:)❤

 

 

محیاااا نگو اینطوری
حرف رفتن نزن حالم گرفته میشه😢

تو تا ابد هستی

و ان شالله:)

پس حیاط خونه ثروتمندا این شکلیه! 

از تو یه تیکه عکس معلوم شد ما ثروتمندیم؟:)

خدایا شکرت که ما ثروتمندیم:)

سلام

من هم دلم برای روزهای دانشجو بودن تنگ شده.

سلام عزیزم

آره اون روزا فقط خاطرست

😁😁اره خواهر

میبینی دست تقدیرو

باشه هر وقت دلت خواست بگو 😚😚

آره امان از این تقدیر😁

😚😚

سلام.

 

عاقا ما کماکان دانش میجوییم بسی!

 

کسی هم نه یادش بود نه بهمون تبریک گفت:/

 

البته خودمم یادم نبود!

 

من هنوز نفهمیدم رشته تو چیه؟؟:)

 

 

سلام

ای جونم به تو که باید تبریک ویژه گفت:)

روزت خیلی مبارک دانشجوی خفن مملکت:) 😚❤

:)میگم بهت.

سلام علیکم

با همه‌ی این اوصاف روز دانشجو بر شما مبارک!

پس احتمالاً حدسم درباره‌ی شیب تندی که در یکی از مطالب پیش نوشته بودید درست بود. :) شیب بهشتی بود. دوچندان مبارک!

سلام
خیلی متشکرم.
بله شیب بهشتی معروفه:)
بازم ممنون بر شما هم مبارک
يكشنبه ۱۷ آذر ۹۸ , ۰۹:۵۶ دچارِ فیش‌نگار

متن رو دوست داشتم :) سمیه نرو

ممنونم:)

دوباره دانشجو بشید تا رسماً به شما تبریک بگیم :)

ان شالله سال بعد:)

سلام گلی جانم 

خوبی عزیز دلم ؟

 

سلام بهاری😍😍
خوبم شکر خودت خوبی؟😘😘
کم پیدایی

خدا رو شکر 

منم خوبم الحمدالله 

هستم قشنگم ولی عیر فعالم :)

خداروشکر

زودتر فعال شو:)

ما که دیگه نیستیم ولی خب روزشون مبارک

خوشحال میشم به من هم سر بزنی و دنبال کنی

ممنون

چشم حتما:)

سلام 

یا من دیر رسیدم ، یا پیروی اینکه گفتی ذهنت درگیره کنکور ارشده نیامدم. اتفاقا دوست داشتم در مورد پست سنجاق شده جدیدم و تصویری که آخرش آپلود کردم نظر بدی. 

خوب پانزده و نیم که عالیه ، چطور فکر میکردی میفتی. خوب آدم گاهی اونهایی رو که درست نوشته ، فکر میکنه غلطه. ولی درست نوشته. 

خوب نسکافه ، کافئین داره و مثل قهوه ، خواب رو به تعویق میندازه. 

روز دانشجو واقعا مبارک ، مبارک بر همه‌ی شما 

از دوران دانشجوییم که خیلی میگذره ، ولی با شما شاد میشم. مبارک باشه این روز عزیز. 

سلام
بله ۱۵.۷۵ نمره ی بدی نیست، آخه اون امتحان رو احساس میکردم خیلی بد دادم.
کافئین اون نسکافه دیگه فکر کنم بیش از حد زیاد بود.
خیلی ممنونم

دانشگاهت سمیه اصفهان بود؟

نه عزیزم
خوابگاهمون اسمش سمیه بود:)

خخخ سمیه نرووو:)

مبارک باشه دانشجوی دیروز

:)
ممنونم لبخند عزیزم

اها خخخخ

:))

سلام 

برای یلدا ، پست بگذارید ، دیگه آجیل و هندوانه و انار دانه قرمزی ما هم این پستها میشه دیگه ، با نظراتی که بهم میدیم. 

موفق باشی. 

سلام
چشم اگه حرفی برای گفتن داشتم پست میذارم.
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan