اندکی صبر، سحر نزدیک است.

به نام خداوند آرزوهای قشنگ

 

کیمیاگر پاسخ داد: آنچه باید می دانستی این است:

همواره پیش از تحقق یافتن یک رویا، روح جهان تصمیم می گیرد تمام آنچه را که در طی طول طریق آموخته ای، بیازماید.این کار را به خاطر بدخواهی نمیکند، به خاطر آن است که بتوانیم همراه با رویامان، بر درس هایی که در مسیر آموخته ایم هم تسلط یابیم. در این لحظه است که بخش عظیمی از مردم منصرف می شوند. چیزی است که در زبان صحرا آن را "مردن از تشنگی، درست در لحظه ای که نخل ها در افق ظاهر می شوند" می نامند.

یک جست و جو همواره با بخت تازه کار آغاز می شود و همواره با اثبات فاتح بودن پایان می گیرد.

 

کیمیاگر_پائلو کوئلیو

 

..................

پ ن۱: کتاب کیمیاگر یکی از  قشنگ ترین رمان هاییه که خوندم. یه داستان خیلی قشنگ و همراه با مفاهیم جالب که برای رسیدن به آرزو رو شرح میده.

پ ن۲: امام علی(ع) می فرمایند:

 الْعَمَلَ الْعَمَلَ ثُمَّ النِّهَایَةَ النِّهَایَةَ وَ الِاسْتِقَامَةَ الِاسْتِقَامَةَ ثُمَّ الصَّبْرَ الصَّبْرَ وَ الْوَرَعَ الْوَرَعَ إِنَّ لَکُمْ نِهَایَةً فَانْتَهُوا إِلَى نِهَایَتِکُم
کار کنید و آن را به پایانش رسانید و در آن پایداری کنید ؛ آن گاه شکیبایی ورزید و پارسا باشید.

پ ن۳: واسه رسیدن به آرزو ها و هدف هامون شاید هزاران بار به در بسته بخوریم، هزاران بار اتفاقای بد برامون بیفته، اما فرق اون آدمای موفق و ناموفق تو صبوری و تلاش در برابر همین سختیا مشخص میشه. دنیا با همین سخت گیریاش آدمای بلند همتو غربال می کنه. خیلی وقتا باید حواسمون باشه که:" اندکی صبر سحر نزدیک است."

پ ن۴: لحظاتتون پر از تلاش برای رسیدن به زیباترین آرزوهاتون.

  • ** گُلشید **

خیلی لازم و دلنشین بود ...مرسی ازت گلشید جان

خواهش میکنم خواهرجون، مرسی که خوندی❤

برای آرزوهای قشنگت و قشنگمون الهی آمین

 

 

 

😘❤🌹

سلام گلشیدجونم یعنی عاشق این کتابم خیلی خوبه دیوونه میکنه ادمو

سلام پریناز گلم
آره خیلی خوبه
سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ , ۰۶:۱۴ مُسـافِــــ ـری ا‌ز دِیـــارِ بِـــــی کَسِیــ

:)

:)

به امید اینکه زود سحر بشه :)

پر امید باشید :)

الهی آمین:)

ممنونم همچنین

:)❤❤❤

هوم؟؟

چی شده؟ چرا کم حرف؟

سلام😘

خوبی؟❤

 


سلام محیای عزیزم❤❤فدات بشم خوبم خودت چطوری؟😘😘

خدانکنه عزیزم😍خداروشکر خوبی:)❤

منم بد نیستم شکر:)

یکم تلاش کنم حرف بزنم:)

این کتابو نخوندم وحتما همین روزا شروعش میکنم آخه قبلاً هم تعریفشو کرده بودی

متنش قشنگ بود:)

 

درمورد آدمای بلند همتو غربالو اینا موافقم باهات:)

 

ولی نه صادقانش بنظرم همه چیم تلاش نیست...خودتم قبلاً توحرفامون بهش اشاره کردی ...

 

ولی مطمئنم تو موفق میشی❤

 

آره آفرین تلاش کن:)
بهت افتخار میکنم:)
باید عالی بشیا😘

حتما بخونش هر چه زودتر

میدونی محیا
شاید بیشترش تلاش باشه، یه چیزی بیشتر از بیشتر
همیشه هم قرار نیست به اون چیزی که میخوایم برسیم، گاهی دنیا مارو تو یه مسیر دیگه قرار میده
کتابو بخونی متوجه میشی چی میگم.

امیدوارم بشم:)❤

 

میدونم چی میگی

یکی میگفت برای رسیدن به یه هدفی همه ی تلاشتو همممه ی تلاشتو بکن ولی درمورد نتیجه تسلیم باش

این راز خوشبختی وآرامشه:)

آرهههه عزیییزم❤❤

افرییین زدی تو خال:)

سلام 

خیلی خوبه و ممنون که منرو با این کتاب آشنا کردی. پس کیمیاگر نوشته پائلو کوئلیو ، کتاب یا رمان خوبیه. 

در پی نوشت ها به حدیث گرانبهایی اشاره کردی و واقعا ممنونم ازت. همچنین به مواردی در پ.ن سوم اشاره کردی که با جمله‌ی اندکی صبر که سحر نزدیک است واقعا زیبا ختم کلام کردی. لذت بردم از نوشتنت ، ممنون 

من رمان خیلی کم خواندم و مثلا رمانی مثل « ساداکو و درناهای طلایی » رو از قبل خواندم و الان کتابش رو ندارم ولی کاملا داخل ذهنم هست، همین دیروز با عنوان « ساداکو و درناهای طلایی » نوشتمش .

خوب این چکیده کاملی از رمان میشه ، البته تمام سعیم کردم که کامل بنویسم و تاریخ‌های ذکر شده رو دوباره با نکته‌های یادداشت شده تطبیق بدهم. نکته برداری‌هایی که کردم اکثرا برگ برگ و قاطی پاتی هست. دفترهام همینطور شده. الان سعی دارم این وب رو با دقت بنویسم و از حدیثی که آوردی نهایت استفاده رو ببرم و کار رو برای سروسامان دادن و پایان مشخص و خوب انجام بدم. 

انشاءالله به رویاها و آرزوهات برسی. 

وبت رو خیلی دوست دارم و این قالبت هم خیلی جذابه. کلا وبت همیشه به من یه حس عجیبی میده که گفتنی نیست. کلا وبت رو خیلی دوست دارم. 

اگه دیر سر میزنم چون بقیه بچه‌ها رو هم میخونم و نظر میدم. خوب فکر کردم کلا میخوای بخش نظر رو ببندی که فهمیدم اینطوری نیست. 

در پناه خدا باشی. 

سلام آقای ازشادی
خواهش میکنم
ممنونم که مبخونید.
بله کیمیاگر رمان فوق العاده ایه.

خیلی ممنونم شما لطف دارید نسبت به وبم.

اتفاقا اون پستتون رو خوندم، یعنی تا جایی که بتونم همه ی پستاتونو میخونم ولی راستش این روزا واسه کنکور ارشد یکم درگیرم و کلا وقت زیادی ندارم که به همه ی وبا سر بزنم و کامنت بذارم.

ممنونم شما هم در پناه خدا باشید.

سلام و عرض ادب 

خیلی ممنونم از حضور و نظر ارزشمندی که می گذارید. 

خواستم عرض کنم که : 

لطف شما ثابت شده هست و بهترین کار و عمل همینه که به کنکور ارشد توجه کنید و تلاشتون رو در این زمینه بگذارید. اینکار باعث خوشحالی من میشه. من هرچند تاکید بر روی تحقیق و خودآموختگی دارم ولی بسیار برایم مهمه که بچه‌های ایران تا اونجا که میشه تحصیل کنند و این ادامه تحصیل شما برای من از صدتا نظر ، ارزشمندتره!!! پس تمام تلاشتون رو روی کنکور بگذارید و باعث افتخار و خوشحالی منه که تحصیلکرده ای مثل شما از مطالبم بخواند! 

همچنین اگه اسم پست ساداکو رو آوردم بخاطر حالت داستانی و رمانی آنست و شما هم نسبت به رمان ، علاقه برای خواندن دارید. 

همچنین ارسال نظر در وب اختیاری هست و من هم بیشتر میل دارم که به درس و کنکور توجه کنید و ذهنتون معطوف به کنکور و ادامه تحصیل باشه و اتفاقا اگر از وقت درس بزنید بخاطر نظر دادن به من!!! ناراحت میشم. راحتی خوانندگان برای من از همه‌چیز مهمتره. به کنکور ارشد و ادامه تحصیل توجه کنید که مایه‌ی خوشحالی منه. مطلب هیچوقت کهنه نمیشه و هرموقعی میشه به مطلب نظر داد، من به خانم میم هم که درس داره همینو گفتم که در تعطیلات نوروز هم میشه به مطالب نظر داد و مطلب برای نظر گرفتن هیچوقت کهنه نمیشه! ، پستهای کمی مثل جشن تولد و مثلا تبریک همین ارشد و... محتاج به نظر در زمان خودشه! که حتما در صورت قبولی پست بگذارید تا ما هم خوشحال بشیم. 

اصلا ناراحت نمیشم که نظر ندید که همیشه انصافا داده اید. 

بیشتر از این وقتتون نمیگیرم و اگه به پستهاتون نظر دادم دیگه لازم نیست برام نظر بگذارید. من همیشه نوشتم شما دختر منطقی بیان هستید « سلام بر گلشید خانم دختر منطقی بلاگستان بیان » پس الان منطقیترین کار توجه و تلاشتون به درس و زندگیه!!! 

میدانم که وبها زیاده و با کمبود وقت نمیشه به همه‌ی وبها توجه کرد. 

اصلا هم فکر این چیزها رو نکنید که مثلا : الان نظر منرو جای دیگه ببینه ناراحت میشه. ذهنتون رو آرام نگه دارید و اصلا از این فکرها نکنید و راحت باشید. 

پس منطقی . 

در آخر هم تشکر و عرض قدردانی و آرزوی توفیق برای شما 

آخ که خیلی خوشحال میشم ارشد قبول بشید. 

در پناه خدا باش

سلام و عرض ادب 

خیلی ممنونم از حضور و نظر ارزشمندی که می گذارید. 

خواستم عرض کنم که : 

لطف شما ثابت شده هست و بهترین کار و عمل همینه که به کنکور ارشد توجه کنید و تلاشتون رو در این زمینه بگذارید. اینکار باعث خوشحالی من میشه. من هرچند تاکید بر روی تحقیق و خودآموختگی دارم ولی بسیار برایم مهمه که بچه‌های ایران تا اونجا که میشه تحصیل کنند و این ادامه تحصیل شما برای من از صدتا نظر ، ارزشمندتره!!! پس تمام تلاشتون رو روی کنکور بگذارید و باعث افتخار و خوشحالی منه که تحصیلکرده ای مثل شما از مطالبم بخواند! 

همچنین اگه اسم پست ساداکو رو آوردم بخاطر حالت داستانی و رمانی آنست و شما هم نسبت به رمان ، علاقه برای خواندن دارید. 

همچنین ارسال نظر در وب اختیاری هست و من هم بیشتر میل دارم که به درس و کنکور توجه کنید و ذهنتون معطوف به کنکور و ادامه تحصیل باشه و اتفاقا اگر از وقت درس بزنید بخاطر نظر دادن به من!!! ناراحت میشم. راحتی خوانندگان برای من از همه‌چیز مهمتره. به کنکور ارشد و ادامه تحصیل توجه کنید که مایه‌ی خوشحالی منه. مطلب هیچوقت کهنه نمیشه و هرموقعی میشه به مطلب نظر داد، من به خانم میم هم که درس داره همینو گفتم که در تعطیلات نوروز هم میشه به مطالب نظر داد و مطلب برای نظر گرفتن هیچوقت کهنه نمیشه! ، پستهای کمی مثل جشن تولد و مثلا تبریک همین ارشد و... محتاج به نظر در زمان خودشه! که حتما در صورت قبولی پست بگذارید تا ما هم خوشحال بشیم. 

اصلا ناراحت نمیشم که نظر ندید که همیشه انصافا داده اید. 

بیشتر از این وقتتون نمیگیرم و اگه به پستهاتون نظر دادم دیگه لازم نیست برام نظر بگذارید. من همیشه نوشتم شما دختر منطقی بیان هستید « سلام بر گلشید خانم دختر منطقی بلاگستان بیان » پس الان منطقیترین کار توجه و تلاشتون به درس و زندگیه!!! 

میدانم که وبها زیاده و با کمبود وقت نمیشه به همه‌ی وبها توجه کرد. 

اصلا هم فکر این چیزها رو نکنید که مثلا : الان نظر منرو جای دیگه ببینه ناراحت میشه. ذهنتون رو آرام نگه دارید و اصلا از این فکرها نکنید و راحت باشید. 

پس منطقی . 

در آخر هم تشکر و عرض قدردانی و آرزوی توفیق برای شما 

آخ که خیلی خوشحال میشم ارشد قبول بشید. 

در پناه خدا باشی. 

ی. 

سلام
خواهش میکنم.
خیلی ممنونم از لطفتون، حرفاتون کاملا درسته.
ممنونم از آرزوی خوبی که برای قبولیم کردید.

ان شالله که شما هم موفق باشید.

سلام اگه امکانش هست وبلاگ ما رو دنبال کنید ممنونم

سلام باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan