در همین حوالی

به نام تنها مسکّن قلب ها

 

سومین هفته از شروع مسیرم رو به سپری شدن است و زمان میرود و میرود و گاهی نیز میدود...

هفته هایی که با ۶ ساعت شروع شد و حال به ۸ ساعت رسیده.

روزهایی که با رویاهایی زیبا عجین شده که سختی قدم زدن در این مسیر شاید سخت را شیرین میکند.

هر چند که گاهی مجبوری قسمتی از آن را کنار بزنی، هر چند که دلت پافشاری بر ادامه دادن به آن دارد اما چاره ای نیست...

روزهایی که اغلب بارانی و ابری بود و تو در حسرت قدم زدن و به آغوش گرفتن باران تنها سهمت گوش سپردن به نوای آن باشد و دقایقی کوتاه تماشا کردن از پشت پنجره ی اتاق.

و بی اختیار یاد روزهای بارانی خوابگاه بیفتی و حرفی که بچه ها میگفتند: اگه مامان و بابات میدونستن تو انقدر عاشق بارونی اسمتو میذاشتن باران.

و این روز ها که تماشای در و دیوار اتاق و تابلوی نقاشی طبیعت روی دیوار هم تفریحی است برای خودش.

روزهایی که گاهی مثل قبل تر ها وسط درس خواندن به افق خیره شوی و غرق در خیالاتت و ناگهان با به یاد آوردن یک جمله خنده ات بگیرد و جمله ی بعدی و بعد از آن صحنه های ثبت شده در ذهنت چنان تو را به خنده بیندازد که محکم جلوی دهانت را بگیری تا با شنیدن صدای بلندت نگویند درس خواندن دیوانه اش کرده و در خلوت بلند بلند میخندد.

هر چند که گاهی هوای دل بارانی میشود و شاید ابر ناامیدی در آسمانش سایه بیفکند اما ...

اما کسی هست که مثل همیشه این دل را آفتابی و رنگین کمانی کند...

همیشه همینطور بوده، بعد از یه بارون شدید، هوا رو آفتابی میکنه و سرسبزی و طراوت رو همه جا پراکتده میکنه...

آسمان دلم آفتابی است چون او در همین حوالی است.

 

....................

پ ن۱: این روزا تنها تفریحم شده بیان و دوستای بیانی، تنها محیط اجتماعی که تو فاصله ی کوتاه درس خوندنم هم میتونم بهش پناه ببرم.

پ ن۲: نمیدونم چرا دیشب یه لحظه به سرم زد که وبلاگو غیر فعال کنم تا مدتی، حتی واسه چند دقیقه هم همینکارو کردم ولی خیلی زود پشیمون شدم و بعدش پست گذاشتم:)

با خودم فکر کردم این یه جا رو دیگه نباید از خودم دریغ کنم.

پ ن۳: این روزا شدم وسیله ی تفریح داداشم:) هر از گاهی میاد در اتاقو باز میکنه و سر به سرم میذاره که چطوری کنکوری؟ یا هر کاری میخوام بکنم میگه درساتو خوندی اومدی اینکارو انجام میدی( حتی غذا خوردن) و من هیچ جوابی ندارم جز اینکه نوبت تو هم میشه، میرسیم بهم:)

پ ن۴: نمیدونم این چه جور سبک نوشتنه که بعضی جاها محاوره ای و بعضی جاهاش کتابیه:)

پ ن۵: روز دانش آموز رو به همه ی دانش آموزان بیانی تبریک میگم:)

پ ن۶: درج تصویر دچار مشکل شده؟ میخواستم تابلوی نقاشی ۱۱ سالگیمو براتون بذارم ولی نشد:)

 

  • ** گُلشید **

سلام 

حالا اگه دوست داری ، همون بارون هستی. 

 

ممنون که با نظرات خوبت مرا یاری میکنی. سپاس 

سلام
:)

خواهش میکنم ممنون از شما:)

می‌خوام از آینده بهت خبر بدم.

تو موفق میشی. یک موفقیت جوندار. میری بالا. نه اینکه مغرور بشی، ولی میری بالا. از دسترس خیلی‌ها خارج میشی. 

این کل چیزی بود که بر دلم وارد شد.

بعداً دستت میاد که دل من در چیزی که حس می‌کنه، اشتباه نمیکنه...

نکنه این مدت نبودید رفته بودید آینده؟:)
:) 
چه خبر خوبی برام آوردید:)
ممنونم بابت امیدی که میدید

سلام علیکم

خندیدن که نشانه‌ی سلامت است. حالا بر فرض هم بگویند «درس خواندن دیوانه‌اش کرده». خودش بهانه‌ی دیگری می‌شود برای خندیدن.

ان شاء الله موفق باشید!

سلام
بله درست میگید
به هر حال ما برای خندیدن محدودیتی واسه خودمون ایجاد نمیکنیم:)
ممنونم  همچنین

سلام گلشید جان.

چه نوشته ی قشنگی بود. پر از امید و انرژی بخش.

میگم شیطونه اگه گفت وبتو ببند دیگه حرفشو گوش نکنی ها. پس ما چی اخه؟؟

برای ارشد درس میخونی یا دکترا؟

در مورد خودت یه کوچولو خصوصی برام حرف بزن.

😚

منتظریم نقاشی ۱۱ سالگیتو ببینیم هنرمند

سلام لبخند ماه عزیزم
ممنونم نگاهتون قشنگه
اره دیگه اصلا نمیذارم شیطونه این طرفا پیداش بشه:)

واسه ارشد اگه خدا بخواد
چشم😊

اگه بیان اجازه بده میذارم براتون، فعلا که هرروز تو یه قسمت بازی درمیاره
دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸ , ۰۸:۴۸ دچارِ فیش‌نگار

درساتو خوندی که میخای تایلو آپلود کنی برامون؟ :)

:)))
آره خوندم:)
فعلا که بیان اجازه ی آپلود نمیده

عاشق متن بالا شدم خیلی قشنگ بود البته یه برداشتایی کردم که بماند

 

واقعا بچه های اینجا مثه ماهن هر چی هم که بگی هیچی نمیگن تازه کمکتم میکنن، با حرف زدن باهاشون سبک میشی

وایی گلشید نکن ازین کارا دلت میاد وبتو ببندی

😂😂 داداشا کلا همینجورین... انگار با این کارا عشق میکنن

من که اینجوریشو بیشتر دوست دارم

ممنون عزیزم «:(( نمیشه منم تبریک بگم... عادت شده کسی تبریک گفت منم بگم»

هر چند وقت یبار اینجوری میشه بعد یکی دو روز مثه اول میشه 

متن بالا هم عاشق توئه
چه برداشتی کردی کلک؟😉خصوصی بگو:)

آره واقعا بچه ها خیلی ماهن
نه دیگه از این کارا نمیکنم:)

دقیقا😂کلا همش در حال سربه سر گذاشتن منه
آره عزیزم تو هم تبریک بگو:)

آره:/

من راحت عکس میزارم چرا😂

جدا؟؟
من هر کاری میکنم نمیشه
یعنی صفحه سفید میاد و مینویسه صبر کنید

ان شاالله موفق باشی

ممنونم عزیزم همچنین
در مورد خصوصی هم دیگه چی دوست دارید بدونید خصوصی بپرسید بگم😊

همین عکس پسر مو فرفری رو امروز گذاشتم..

فیلتر شکنت رو خاموش کن. 

اره اتفاقا الان دیدم😍

موفق باشی انشالله💗

مرسی مریم جونم همچنین❤

متنت خیلی قشنگ بود 

یه وقت غیر فعال نکنیا 😑

موفق باشی :)

نگاهت قشنگه بهار جونم🌹🌹

نه بهار جون غیر فعال نمیکنم

مرسی همچنین:)

سلام دلبرم😍

چطوری؟:)

یکم از احساساتتو به من قرض نمیدی منم قچنگ قچنگ بنویسم؟😉😁❤

 

پ.ن۱: من نیز همینطور:):

پ.ن۲: آرههههه؟ توهم گلی؟:)))

اثرات دوستی بامنه ها توهم مثل خودم نکنه موجی کردم:(((

دیگه ازاینکار نکنیا😟

پ.ن۳: داداش باید اسمش موجود سربه سرگذارنده میبود:)

داداش اذیت نکنه کی اذیت کنه؟:))

پ.ن۴:همینجوری مخلوط دومدله هم جذابه😉

پ.ن۵:باتاخیر مبالک مبالک😁

پ.ن۶: نومودونم امتحان نکردم

وای درست شد حتما بذار تابلو نقاشیتو هنرمند😍

منم داشتم تابلو نقاشی مال دوران راهنمایی اون سنی ولی نمیدونم چی شد:/

اون موقع تواون سن هنر بود که فوران میزد که اهمیت ندادم 

الان درحال حاضر بی هنر خالص خدمتتون هستم:)))

به بهههه سلام خانوم خانوما😍
تو خودت خیلیم قشنگ مینویسی

۲_ موجی :))))
۳_ آره واقعا:)
۴_ قربونت😘😘
۵_ نه بابا الان امتحان کردم هنوز درست نشده واسه من:(
انشالله تو پست بعدی:)

دقیقا مثل من :( من از ابتدایی اینقدر به هنر مشتاق بودم ولی حیف و صد حیف که نشد ادامه بدم وگرنه تا الان پیکاسویی شده بودم😅

کی؟من قشنگ مینویسم😂

من فقط بلدم مسخره بازی دربیارم😐😂

 

انشاالله پست بعدی هنرتو ببینیم😉😍

آرههههه منم همینطور پیکاسویی ونگوگی چیزی میشدم اگه ادامه میدادم😅😝

آره تو تو فقط تو😅
خیلیم خوبه:)

:)))) گفتی ونگوک یاد اون ماجرا افتادم:))

قربونت😍😘


😅😂😂😂 

به روم نیار بذار فاز هنری بردارم😅😂

😂😂😂

"و بی اختیار یاد روزهای بارانی خوابگاه بیفتی و حرفی که بچه ها میگفتند: اگه مامان و بابات میدونستن تو انقدر عاشق بارونی اسمتو میذاشتن باران."

 

این قسمت رو که خوندم تصمیم گرفتم دو تا پیشنهاد داشته باشم براتون.

1. اگر به خوندن....و بعد از کلی خوندن، نوشتن، علاقه دارید و اگر نمایشنامه نخوندید و به نمایشنامه های دیالوگ محور علاقه دارید خوندن نمایشنامۀ کم حجم "مهمانسرای دو دنیا" از اریک امانوئل اشمیت رو بهتون پیشنهاد می کنم. اینجا یه چیزایی در موردش نوشتم.

 

2. دو بمونه برای وقتی 1 انجام شد، ان شاءالله.

راستش تا حالا نمایش نامه نخوندم
یعنی تا حالا موقعیتش پیش نیومده و منم سمتش نرفتم
متن لینکی که گذاشتید رو خوندم
و حتما در اولین فرصت میخونم این نمایش نامه رو.

ممنونم بابت پیشنهادتون

برادرا همینن... البته من خودمم در حق برادرام برادری کردم(! ) :d

منم عاشق بارونم

:)
دقیقا منم بیشتر از خودش در حقش برادری نکرده باشم کمتر نکردم:)
بارونم عاشق توئه:)

سلام

موفق باشید

سلام
ممنونم آقا آرش همچنین

بسم الله

سلام 

بارونم شما رو دوست داره 

خدا از برادری کمش نکنه ماشالا همشون سنگ تموم میزارن ..

تموم میشه .. این نیز بگذرد

سلام
:)
ممنونم، بله واقعا هم خیلی خوب سنگ تموم میذارن:)
دعا کنید که به خوبی بگذره...

سلام 

منکه دارم چندین مطلب رو پیشنویس می‌کنم تا بعداز پست رفع ابهام ، منتشر کنم. 

بهت سر میزنم ، پست جدید گذاشتی میام. 

وب قشنگی داری. 

سلام
بله پست جدیدتونو خوندم

ممنونم

سلام 

عرض تشکر 

من این پست رو برای عموم گذاشتم ، خدای ناکرده به خودتون نگیرید. ببخشید اگه ناخودآگاه سوتفاهم شده باشه. 

احساس وظیفه کردم اینرو بگم. 

خلاصه به وبت سر میزنم ، وبت حالت و بوی شمال رو میده ، اقلا من اینجوری احساس کردم. 

خلاصه ببخشید.

سلام
نه خواهش میکنم این چه حرفیه
:)ممنونم
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan