کاش میشد...!

کاش میشد لحظه ای دنیا شبیه خیالات و رویاهامون میشد...

کاش میشد گاهی دست کودک احساس رو تو باغ سرسبز زندگی رها کرد تا آزادانه واسه خودش بدوه و صدای قهقهش کل فضا رو پر کنه...

کاش میشد گاهی دست منطق رو گرفت و با اخم تشری بهش زد و بهش گفت یکبار هم که شده کاری به کار احساس نداشته باش، یکبار هم که شده بذار اون پیروز این میدان باشه....

 وقتایی که حس ششم خبری رو بهت میده و احساس مثل همیشه رویا میبافه و خداخدا میکنه که خبر درست باشه و وقتی مثل همیشه سر و کله ی منطق تو اوج این پرواز پیدا میشه و تصویر رویا رو خاکستری میکنه و میگه نه بسه ادامه نده، شاید اینطور نباشه، اصلا امکان نداره اینطور بشه، زندگی بی رحم تر از این حرفاس و شروع میکنه به نظریه چیدن...

و کودک احساس مظلومانه گوشه ای کز میکنه و بغض گلوش نمیذاره حرفی بزنه...

کاش میشد تو این مواقع رفت و کودک احساسو به آغوش کشید و بهش اجازه داد که پرواز کنه؛ اما قدرت و تحکم منطق تو رو هم وادار به کز کردن میکنه و مجبور میشی که قانع کنی خودتو، مجبور میشی که آروم کنی کودک زودرنج احساس رو...و مجبور میشی که به خودت و احساس بقبولونی حرفای منطق رو، هر چند که دلت باهاش نیست.

مجبور میشی چون چاره ای نداری...

  • ** گُلشید **
شنبه ۶ مهر ۹۸ , ۲۲:۲۶ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

قشنگ بود

سلام
ممنون نگاهت قشنگه:)

خوش اومدی

شاید بهتره که همیشه به همون منطق توجه کرد

کودک احساس فقط گول میزنه...

خیال بافی به هیچ دردی نمیخوره

وقتی از خیال دربیای وباواقعیت آدم روبرو بشه ضربه سنگینی میخوره.همون بهتر وکاش اصلا کودک احساس من یکی دهنشو کلا ببنده :/چون اصلاً به دردنمیخوره...نه رویانه خیال...

به درد که نمیخوره هیچی باعث ضربه هم میشه...

 

ولی قشنگ نوشتی عزیزدلم مثل همیشه😍😘

 

 

قشنگ خوندی محیاجونم😘😘

ولی من طرف احساسم😊هر چند که هیچ وقت طرفشو نگرفتم ولی بالاخره یه روز کار خودمو میکنم:)
میدونم شایدم واقعا احساس ادمو گول بزنه، ولی اصلا از منطق خوشم نمیاد:/
الان منطق میگه بشکنه این دست که نمک نداره😅
اره ایشالله بشکنه دستت😅

عکس پستم خیلی ناژه😍

 

مثل خودت که خیلی ناژی😍😘

ناز بودن از خودته😘😍

اگه به من بود دردهن احساسمو گِل میگرفتم:)))

حیف نمیشه از دستش راحت بشم😤

من عاشق منطقی بودنم

اصلا یکی از چیزایی که توی تو تحسین برانگیزه همون منطقی بودنته بنظر من که کمه تو من😑

من همش بااحساس تصمیم میگیرم،حرف میزنم،اقدام میکنم!

دست منطقت دردنکنه از من به تونصیحت همین فرمون منطقو برو

:)

من دارم سعی میکنم احساساتم کم کنم هرچند سخته برام

منطق خوبه😢

نه گناه داله در دهنشو گل نگییییر

خب بیا جاهامون عوض کنیم😅

میدونم که منطق حرف درست رو میزنه واسه همینم هست که پیروشم ولی گاهی دلم باهاش نیست و دلم میخواد احساسم هر کاری دوست داره انجام بده

ارههه ، خییییلللللییییییییییییییییی قشنگ بود گلشید جوووون .....

عالی بود .♥_♥ اونجوری شدم ؛ ))))

متنش از خودت بود ؟؟؟؟:)))))

قربونت برم عزیزم
ممنون قشنگ خوندی❤❤

اره از خودم بود:)

حسرت یک بار تایید شدن به دلش مونده...

دل رو می گم.

 

می‌گن این دو جدای از هم نیستن...می‌گن باید عاقلانه دل بست.

اما...

 

اصل کار توی همین اما خلاصه میشه اصلا...

 

گر عقل پشت حرف دل اما نمی گذاشت

تردید پا به خلوت دنیا نمی گذاشت...

 

گر عقل در جدال جنون مرد جنگ بود

ما را در این مبازه تنها نمی گذاشت

 

ای دل بگو به عقل که دشمن هم این چنین

در خون مرا به حال خودم وا نمی گذاشت...

 

 

با این همه، می دونیم که عقل درست تر می گه شاید...

و این بی رحمانه ترین چیزیه که می دونیم... .

گر عقل در جدال جنون مرد جنگ بود
ما را در این مبارزه تنها نمی گذاشتای دل بگو به عقل که دشمن هم این چنین
در خون مرا به حال خودم وا نمی گذاشت

 

بیچاره دل😢

امان از این اما هایی که عقل میگه...

چه شعر قشنگ و سوزناکیه😢😢
شاعرش کیه؟

جناب فاضل نظری

جستجو کنید کاملش رو بخونید، پیش رهبری هم خوندنش.

خیلی شعرش قشنگه...

+حتما

کاش میشد ....

من دلم میخواد کلاً قلب نداشتم😐

 

دارم از کم خوابی بیهوش میشم:((

هر یه خطونوشتم یه ۵دقه خوابم برد😐

اگه قلب نداشتیم که دیگه مسئله ای نبود:) اینهمه ای کاش هم وجود نداشت...

الان فکر کنم دیگه خواب باشی:)

کاش میشد من سر عقل بیام😅😅😅

:))))
يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۰۱:۵۲ فرشته ی روی زمین

عاالی نوشتی...

 دقیقا بعضی وقتا دلم میخواد به منطقم بگم دو دقیقه حرف نزن :/  

مثلا الان چندروزه تو یه تصمیم گیری موندم..دلم نصف مسیرو رفته و داره ادامه میده اما منطق همون اول راه ایستاده و مدام اِرور میده...

ممنونم:)

اوهوم میفهمم چی میگی:/

نه اتفاقا تازه بیدار شدم:)) ساعت۱۲خوابیدم

نمازمو هنوز نخوندم :/

برا نماز بیدار شدی؟

یعنی تو کلا بیداریا:)))
ولی باز خوبه شب زود خوابیدی

اره واسه نماز بیدار شده بودم کامنتارو جواب دادم دوباره خوابیدم:)

نمازمو خوندم:))

 

من موندم این وقت صبح۵نفر تووبلاگ چیکار میکنن

بگیرید بخوابید بابا:))

یکی نیست بگه خودت چیکار داری ۶صبح تووبلاگ پس ماهم مثل تو:))

 

دیشب شام نخوردم از خستگی بیهوش شدم الان گشنمه دلم میخواد گوشیمو گاز بزنم بخورم انقد گشنمه:/ 

:))))))

خب چرا شام نخوردی؟؟؟

جواب دادی رفتی ظاهراً:)

منم برم:)

چرتو پرت گویامم پاک کن پستت خراب نشه😘

اره جواب دادم رفتم:)

خیلی قشنگ بود

من که متن بالا دوست

گرچه یذره (به قول این ادبیا) محزون بود ولی خب

متن هم تو رو دوس:)

زدی تو فاز ادیباها:)

قربونش برم

 

من قبل از اینکه بیام بیان ادیب (ادیبم نمیشه گفت ولی خب) بودم... چند تا شعر داغونم گفتم... تو انجمن شاعرام

خدا نکنه

بابا ایول:)

سلام:)))

اره من درعین اینکه خیلی میخوابم همیشه هم بیدارم:))

 

دیشب بیهوش شدم از خستگی به شام خوردن نرسید:))

 

سلام به روی ماهت

اعجوبه ای هستیا:)

کی کودک احساس میخواد بزرگ بشه پس؟:/

 

اینو عقلم گفت:(

کم عقل خودم رو اعصابه، عقل تو هم اومد وسط؟؟ بهش بگو میام کله های دوتاشونو میکوبم به همدیگه ها:)

فکر میکنم من مثال خوبی ام. در منطق رو کلا گل گرفتم خلاص! :)

مثل من باشید! :) :) :)


نوشته تون فوق العاده بود.

:))) راز موفقیتتون چیه؟:)

خیلی ممنونم نظر لطفتونه:)

کاش.........

ممنون از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan