بهترین فال ممکن:)

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند
باده از جام تجلی صفاتم دادند

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی
آن شب قدر که این تازه براتم دادند

بعد از این روی من و آینه وصف جمال
که در آن جا خبر از جلوه ذاتم دادند

من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب
مستحق بودم و این‌ها به زکاتم دادند

هاتف آن روز به من مژده این دولت داد
که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند

این همه شهد و شکر کز سخنم می‌ریزد
اجر صبریست کز آن شاخ نباتم دادند

همت حافظ و انفاس سحرخیزان بود
که ز بند غم ایام نجاتم دادند

 

پ ن: مگه میشه بهتر از این غزل هم واسه فال دربیاد؟ :) اونم وقتی بدجور دلت گرفته...

من عاشق این شعرم

  • ** گُلشید **

سلام عشقولیم

نبینم دلت گرفته باشه😟

شعر قشنگیه:)

سلام محیای خودم
:)

عشقولم نیستی؟😟

دیشب بعد اینکه پستو زدم گوشیم خاموش شد:/

یه چند تاجوک بنویسم اومدی بخونی بلکه یکم شاد شدی:)

دارم از بیخوابی میمرم موندم چرا بیدارم!

جوک بگم😁

دختر بچه 14ساله تویه بیوگرافیش قسمته تفریحات نوشته،سورتمه سواری.!!!😐😐

 

من تا پارسال فکر میکردم سورتمه ای جز رنگاست...!! 😐😐😐

یه تیشرت سورتمه ای هم داشتم..!! 😐😐😅😅

 

 

سورتمه ای😂😂😂😂😂

اینکه میگن مشکلات را باید از زاویه ای دیگر دید...

همش الکیه باور نکنید😕

 

من از هر زاویه ای به جیبم نگاه کردم خالی بود 😁😂😂

 

 

والا بخدا😂😂

با بابام رفتیم پالتو بخریم دونه دونه رنگاش وطرح هایی که بود رو پوشیدم میام جلوش یه چیزی میگه

مشکی: مگه بابات مرده!

سفید: مگه عروسی؟

نارنجی: رفتگر شهرداری!

صورتی: خرس گنده خجالت نمیکشی مگه بچه ای

قرمز: شنل قرمزی،شمر!

خاکستری: مگه فیلی؟

راه راه مشکی سفید: شبیه گورخر میشی!

سفید لکه های دایره ای مشکی: مگه گاوی!

سفید آستین های مشکی: فتوکپی پنگوئن شدی!

دور گردنش خز داشت: چقدر شبیه شترمرغ بودی من نمیدونستم؟

ساده ی کوتاه: همینم مونده دخترم کوتاه بپوشه

ساده ی بلند: شبیه جادوگر شهر اُز شدی!

اومدیم خونه میگه سلیقه ام نداری اینهمه پالتو هیچکدوم رو نخریدی!😂😂😐😐😐

 

 

اینو خونده بودم ولی بازم کلی خندیدم😂😂

خیرررر اصلا نمیشهههه😁😁😁😁

واقعا شعر قچنگیه😍😍

 

 

محیاااا

واااااااااای😂😂😂😂😂😂 ینی جوک‌اخریه کپی حرفای مامان منه+ دخترای ملتو ببین چجور سریع و خوشگل خرید میکنن😐

۳/۵ نصفه شب جای لالا نشستم دارم میخندم😂😂 به عروج میرسم😂😂

فدات بشم😘😘

😂😂😂

شعر قشنگیه :)

حال دلت خوب عزیزم 

ممنونم بهارجون😘
دوشنبه ۱ مهر ۹۸ , ۱۲:۴۶ دچارِ فیش‌نگار

شب یلداست؟

مگه حتما باید شب یلدا باشه؟:)

حالا نیتت چی بود که فالت این شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:))))

دیگه دیگه😉😉😅😅
دوشنبه ۱ مهر ۹۸ , ۱۵:۳۵ دچارِ فیش‌نگار

حالا نیتت چی بوده که این غزل اومده؟ :)

:)

در رابطه با یه مشکل و سردرگمی بود

این شعر فکر کنم در مورد حضرت علی (ع) باشه

 

خدا ان‌شاءالله همه‌ی ما رو از غصه نجات بده

 

حالتون خوب :)

عههه؟؟ نمیدونستم

الهی آمین

ممنونم همچنین:)

سلامممم😆

خوبی؟😍

اومدم امار احوال واقعیتو بگیرم😁😍😘

سلام عشقولیم😘

احوال واقعیم خوبه:)
تو احوال واقعیت چطوله؟

چه قشنگ 🙃🙃🙃🙃🙃

قشنگی از خودته عزیزم:)

اینجا پیام گذاشتم دیدم نیستی تلگرام پیام دادم😅

اینجا جوابش زودتر اومد😅

 

خداروشکر خوبی😍

اسمان دل کمی تا قسمتی ابری بود

محلش ندادم ابراش پراکنده شد

الان صاف وپرستارس😂

😂😂
اخه فیلتر شکن باید وصل کنم حوصلم نمیاد، بعد اونجا هم کسی نیست معمولا واسه همین دیر چک میکنم

خب الحمدلله که صاف شده:)

بسم الله

سلام

واقعا جناب حافظ رعایت حالتون و کردن والا که با ما چنان خشن و بی مروت گفتمان میکنه که میبندم میرم با کلیله و دمنه مشورت میکنم :))

الحمدلله علی کل حال

سلام
:)))
 کلیله و دمنه:)))

البته جناب حافظ همیشه به ادم جواب نمیده جز مواقع خاص:)

حال دلتون خوب

عاخیی...:)

دلت چرا گرفته؟

الهی دلت روشن شه...^...^

:)
دل مشغولیای زندگیه دیگه، میگذره:)

فدات بشم پرتو جانم مرسی همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan