آینده ی روشن

 

دلم میخواد برسم به روزی که با لبخند در حالی که اشک شوق از چشمام میچکه سرمو بگیرم رو به اسمونت و فریاد بزنم خدایا شکرت، خدایا عاشقتم، خدایا چقدر خوبه که تو رو دارم...

اونوقت تو با مهربونیت بهم لبخند بزنی و بگی دیدی؟ دیدی بالاخره زحمتاتو بی نتیجه نذاشتم، دیدی جواب توکل کردناتو به بهترین شکل دادم، دیدی دعای شب و روزتو که میگفتی خدایا منو به هدف خلقتم برسون به استجابت رسوندم، دیدی چقدر هواتو داشتم؟ یادته چقدر واسه چیزی که بهت ندادم الکی غصه میخوردی؟ فکر میکردی به خاطر چیزی که بقیه دارن و تو اونو کامل نداری نمیتونی به خیلی چیزا برسی، ولی من در ازای اون چیزای بهتری به تو دادم، اون نداشتنه تو رو ساخت مگه نه؟ هیچ وقت تنهات نذاشتم حضورمو حس میکردی؟
و من سیل اشکام بیشتر و بیشتر میشه و میگم اره معبود من اره محبوب من.اون نداشتنه منو ساخت، منو بیشتر به تو نزدیک کرد..
وقتایی که تو دوراهیا و سه راهیا و چندراهیا سردرگم میموندم و از همه جا ناامید میشدم و فکر میکردم این نداشتنه منو از همه جا محروم کرده و نمیدونستم چی قراره بشه، چشمامو میبستم و دستمو میذاشتم تو دستت و تو با نوری که به چشم دلم ساطع میکردی راه میفتادم

و حالا اینجام

در سیطره ی عشق تو
تو اغوش امن تو
تو بهترین نقطه
من رسیدم به اون نقطه ای که تو منو به خاطرش خلق کرده بودی و چه جایی بهتر از اینجا و چه کمالی بهتر از این.

 

پ ن ۱: به نظرم بیایم یاد بگیریم که بهترین دعا در حق خودمونو دیگران این باشه که خدا کمکمون کنه تا به هدف خلقتمون برسیم 
این دعا تو دلش هزاران دعای دیگه هم داره که شاید مهمترینش همون عاقبت بخیریه باشه، نه؟
چون هدف خلقت شر که نمیتونه باشه
ممکنه یکی عاقبت به خیر بشه ولی به ته اون هدفه نرسه

ممکنه یکی در آرامش و خوشبختی باشه ولی به اون هدفه نرسیده باشه.

ولی وقتی به اون هدفه برسیم همزمان هم خوشبختیم هم عاقبت بخیر.

پ ن۲: میگن با عقل و منطق تصمیم بگیرید، اما من میگم با دل، مگه دل جایگاه خدا نیست؟ اگه با دقت به نوای دلمون گوش کنیم هیچ وقت راه غلط بهمون نشون نمیده، مگه میشه کشتی ای که ناخدای اون خداست مسیرو اشتباه بره؟

چند وقتیه عجیب گیر کردم بین چندراهی، واسه خوندن ارشد و مسائل پیرامونش،

آدم سردرگم که نمیدونه ادامه ی مسیرش کدوم طرفه مثل آب راکدی که یکجا مونده میمونه و هرچقدر این سکون و بی مسیر بودن طولانی تر بشه ....

برام دعا کنید که صدای دلمو درست و کامل بشنوم و راهمو درست برم..

 

بی ربط نوشت:) 

پنجشنبه جشن فارغ التحصیلیمون بود، خیلی حس خوبی داشت خصوصا لحظه ی خوندن سوگندنامه و پرتاب کلاه.از این حسای خوب برای همتون آرزو مندم.

 

  • ** گُلشید **

(((((: عزیزم!تبریک میگم بت!

اتفاقن من همیشه دعا میکنم تو مسیر خودم بیفتم.برای بقیه هم دعا میکنم یک!همسر مومن گیرشون بیاد چون خیلی خوبه و دو! بفهمن چرا هستن و مسیرشون چیه

کاش از این دعاها واسه هم بکنیم(: تا خدا نجاتمون بده!به قول نشر الگو بر شانه غول ها بایستیم

مرسی ریحانه ی عزیزم:)
دقیقا این دعا بهترین دعاست.
انشالله که همیشه تو مسیرت قدم برداری با یه همراه خوب:)

عزییییزم 

چقد قشنگ مینویسی😢😍

برات ارزو میکنی همونی بشه که صلاحو‌خیرته همونی که اشک شوق براش میریزی:)

انشاالله صدای دلتو کاملو درست میشنوی وراه درستو میری😍😘

درمورد پی نوشت اول خیلی موافقم باهات وخیلی بهش فکر میکنم

...

 

منم بادیدن عکساتون وفیلم لحظه پرتاب کلاهاتون کلی ذوقتو کردم😍😍

بازم تبریک میگم بهت وامیدوارم موفقیتای بیشترتو ببینم😍😘

تو لایق بهترین حساو ارامشی عزیزم😍

قربونت برم محیای قشنگ
قشنگ میخونی
ممنونتم انشالله که برای همه اونچه که خیر و صلاحشونه پیش بیاد.

فدات بشم عزیزم مرسی😘😘😚😚❤❤

منم دعا میکنم هممون ب هدف خلقتمون برسیم,حقا که بهترین دعاعه

اگه بعضیا غیره خدارو به دلشون راه ندن قطعا تصمیمی که دلی گرفته میشه بهترینه

سوگندنامه پزشکی؟

حالا هرچی,مهم اینه موفق شدی گلشید جونی

همیشه موفق باشی آبجی

انشالله
آره واقعا همینطوره.

پزشکی نه، ولی علوم پزشکی بودم.
قربونت برم عزیزدلم انشالله که تو هم موفق باشی آبجی خوشگلم😘😚

سلام:)

عاقا می‌گم یه وقت زشت نباشه من اون عکس گوشه سمت چپی وبلاگتو گذاشتم پروفایل تلگرامم:)

چقده خوشگل و خوبه آخه^_^

سلام عزیزم خوش اومدی:)
نه هیچ اشکالی نداره:)
چشمات خوشگل میبینه

با دل تصمیم بگیریم👏🏻👏🏻👏🏻 

تا حالا نشنیده بودم

 

بنظرت یبار دیگم اینجا تبریک بگم خبلی دیگه شورشو در میارم؟؟😂😂

❤❤❤😘😘


بذار نوبت خودت بشه منم همه جا چند بار چندبار بهت تبریک میگم.تازه همین الانشم کلی رتبه ی ۵۰۰ شدنتو به همه پز دادم😅

💕💕💕💕

به همه پز دادی؟! به کییییا؟! نگا تو رو خدا من غصه میخوردمااا بعد شما پز میدادی، چقد من اوسکولممم چقددد😂😂😂😂

به دوستان آشنایان😅
بیخودی غصه میخوری دیگه:)

متن قشنگی بود تامل برانگیز 

تبریک می گم عزیز جان

 

قشنگ خوندی عزیزم
مرسی بهار جونم😘

تبریک میگم^^

فدای تو عزیزم۰😘❤🌹

تبریک میگم عزیزم، خیلی برات خوشحالم، حس قشنگیه کلاتو بندازی بالا

ممنونم قربونت برم😘😘
آره حس خوبیه😊قسمت خودت:)

خدا نکنه😍

حالا کو تا اون موقع  

😚

اووووه انقدر زود میگذره که فکرشم نمیکنی
منم این جمله رو چهار سال پیش به یه بنده خدایی گفتم ولی مثل برق گذشت

تبریک میگم :) با آرزوی موفقیت

ممنونم آقای دکتر همچنین:)

عزیزدلم ان شالله ب زودی شاهد همچین روزی باشی تو زندگیت که واقعا لایقشی😘😍😊

 

نبینم تو چند راهی بمونی😃

خودتو ب خدا بسپار بعد میبینی راه هموار و مسیر روشن....‌‌موفقیتت روزافزون خواهر نازنینم❤😊

انشالله
مرسی عزیزم😘❤

قربونت برم خواهری😘

گلشید ورودی 94 بودی؟

بهت تبریک میگم به جمع فارق التحصیل های بیکار خوش اومدی 😂😝😘😘

آره عزیزم:)
مگه تو هم ورودی ۹۴ هستی؟
ممنونم😂😂😂
فعلا دارم وارد دوره ی افسردگی بعد از تحصیل میشم😅

واای دیدی فارغ با قاف نوشتم دوباره هی خدا 😂😂

نه من 93 بودم 👀

ارهه افسردگی هم داره ما اونو پشت سر گذاشتیم 😂

انشالله شمام پشت سر میذاری روزهای خوبی در انتظار توست (الکی روحیه بدیم 😁)🌸🌸🌸

نچ نچ اینجوری مدرک میگیرما😅😉
عههه پس گذروندی😂😂

مرسی بابت روحیه ای که میدی😂😂😘😘

منم تا یه هفته پیش ، نا امید ترین بودم ، انقدر نا امید که یه شب گفتم ارزومه همین الان همه چی تموم شه .

از فرداش ادمایی اومدن تو زندگیم که انگار پرتوی نور زندگیم بودن ... روز بعدش بهترین خبر امسالو بهم دادن ... 

و بعدش هم که محرم اومد ... اصلا انگار با محرم دوباره متولد شدم ...

خودم همیشه این دعا رو میکنم که خدایا به هممون ارامش بده ... چون هیچی بالاتر از ارامش با یاد تو نیست :) 

اسم شما هم رفت تو لیست اسامی برا دعاهام :) 

خوش اومدی نارین عزیز
چقدر خوب:) خداروشکر که اتفاقای خوب برات افتاده:) خیلی خوشحال شدم
ممنون عزیزم لطف میکنی:)

تبریکات فراوان :)

ان شاءالله که نور خدا تو دل همه بتابه :)

شادی هاتون مستدام

خیلی ممنون جناب منزوی
انشالله:)
باز هم تشکر و همچنین:)

جمله افسردگی بعد از تحصیل را هیچگاه بر زبان نیاور.

بقیه چیزها، همه درجه یک و عالی.

هرکه داناتر نزد خدا محبوبتر.

ارشد رو با این هدف شروع کن، ولی حسابی خوش بگذرون.

یه ذره مفرحانه تر.. نه علمی تر.

موفق هستی.

البته شوخی بود ولی درسته جمله منفی رو نباید به زبان آورد.
ممنونم
فعلا دارم روش فکر میکنم، خودمم نظرم بیشتر اینه که دنبال رشته ای برم که علاقه دارم بهش بدون توجه به آینده ی کاری و این چیزا.

فارغ التحصیلی ت مباارک...:)

ممنونم پرتو جان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan