قشنگ ترین آدم ها

 

قشنگ ترین آدم‌هایی که می‌شناسیم کسانی هستند که شکست، رنج، مبارزه، و خسران را شناخته‌ و راه خود را از اعماق بازیافته‌اند.
این افراد قدردان زندگی‌اند و نسبت به آن حساسیت و درکی دارند که آنها را از همدردی، مهربانی، و نوعی توجه دوست داشتنی و عمیق سرشار می‌کند.
آدم های قشنگ اتفاقی به وجود نمی‌آیند...

الیزابت_کوبلر_راس

  • ** گُلشید **

دقیقا 

انشالله همیشه موفق باشی عزیز جان ^_^

قربونت برم نیلوی خوشگلم، همچنین🌹❤❤

چقد جمله درستو خوبی بود👌👌👌❤❤❤😚😍

قربونت😚😚

اخییی چه اشاره مستقیمی به من داشت😂😂😂

اعتماد به سقفم خودتونین😁😁😁

اعتماد به سقف نیست
واقعیته قشنگ😚

اعتماد بنفس نیست واقعا تو وگلی همینجورید😊😚

 

لطف داری عجیجم😘

یکی از دلیلایی که من بااین روحیه حساسو زودرنجیم ودِلنازکیم

باشما دوتا درعین نزدیکی به مشکل وناراحتی نخوردم همینه

که درک بالایی دارید:)😘❤

همین درک وهمدردی ومهربونیتون باعث شده من که خیلی زودرنجم باشما احساس آرامش کنم:)

❤❤❤🌹🌹🌹

صد البته

:)

قشنگ 🌸

قشنگ خوندی عزیزم🌹🌹

خیلی قشنگ بود....هم متن هم عکس عالی بود خواهری😘😍😍😍

دلم برات تنگ شده هوارتااااا....دوست دارم خیلی زیاد مراقب خودت و خوبیات باش عزیزم😘😙😍😊

قربونت برم قشنگ دیدی😘😘😘
منممم دلم خیلییی برات تنگ شده بود خواهری😚😚😚❤❤❤تو هم همینطوز

خیلی آدما هم هستن قشنگن اما ما هنوز اونا رو نشناختیم یا دیر میشناسیم . بدتر همون دیر شناختنه ، بخصوص وقتی که دیگه زمان از دستمون در رفته

دقیقا
اتفاقا اکثرا هم همینطوره، دیر میشناسیم اینجور ادمارو

اون موقس که میگن گاهی خیلی زود دیر میشه..

برزویه دوبار کامنتش ارسال شده نکرده یکیشو پاک کنه😅😛

 

یکی نیست بگی تو فضولی تو کار دکتر مملکت دخالت میکنی😅😳

😂😂😂😂از دست تو😂😂

چه حرف قشنگی زده برزویه ها...

امان از دیر شدنا....

 

اوهوم

چه جمله باحالی ...

راستی چرا تصویر تو آینه برعکس اون چیزیه که باید باشه؟...مگه نباید دستش تو آینه با این زاویه دید ما دیده بشه؟

!!!

:)

یه سوال...پس آدمای قشنگ چجوری بوجود میان؟...من فک میکردم تمام آدمای قشنگ اتفاقی ان....چون تمام زندگیشون یه اتفاق بزرگ وقشنگه...

:)
هوم؟؟؟ درسته دیگه، دوتا دستش بالاس

نوشته تو همین متن چجوری به وجود میان، همون ادمایی که قدردان زندگی هستن و...
همه ی ادما اولش یه جورن منتها نحوه ی ادامه ی زندگی باعث میشه که قشنگ بشن یا نه
خوش اومدی ادی جان:)

بسیار زیبا بود! :) ... واقعاً همینطوره...

ممنون از توجهتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan