زندگی کن

 

مردن چیزی نیست، 
زندگی نکردن هولناک است ...


 بینوایان
ویکتور_هوگو


پ ن: به نظرتون زندگی کردن چیه؟؟
زندگی رو هممون وقتی بچه بودیم تجربه کردیم؛
وقتی که بی بهانه میخندیدیم و قهقهه میزدیم، وقتی که با کوچکترین چیزا، با یه خوراکی خوشمزه، با یه اسباب بازی هرچند ساده، با یه لباس نو و ...اونقدری خوشحال میشدیم که انگار دنیا رو بهمون دادن.
وقتایی که حتی درس و مشقای سنگین هم نمیتونست تفریح و شادی رو ازمون بگیره.
وقتایی که هیچ غم و غصه ای برای آینده و گذشته نداشتیم...
اون موقع هم مشکلات بود، سختیا بود، خلاء ها بود، حسرت ها بود، ولی اون خندیدن های بی بهانه هم بود، نگرانیامون دائمی نبود...
هنوزم داریم زندگی میکنیم؟؟
هنوزم میتونیم با وجود تمام مشکلات و سختیامون بی بهانه بخندیم؟؟
جوری زندگی میکنیم که ده سال دیگه وقتی به این روزا نگاه کردیم حسرت نخوریم؟
شاد بودن رو مثل بچگیامون تمرین کنیم، حتی با کمترین امکانات.
شیوه ی شاد کردن خودتو بلدی؟؟
اگه بلدی پس کو لبخندت؟؟
بلد نیستی؟؟
پس یالا پاشو، بلتد شو و بگرد دنبال راه های شاد شدنت:)

برای شاد شدن نیاز نیست کار عجیبی انجام بدی..

یکی با یه خوراکی خوشمزه خودشو خوشحال میکنه، یکی آهنگ شاد میذاره و حرکات موزون میره، یکی نقاشی میکشه، یکی لحظاتی رو با دوستاش میگذرونه، یکی میره یه جای خلوت و اهنگ رو تا ته زیاد میکنه و تا میتونه باهاش همخوانی میکنه و جیغ میزنه،یکی میره اماکن مذهبی و اونجا آرامش پیدا میکنه و شاد میشه، یکی به بقیه کمک میکنه:) و هزاران راه و روش دیگه که واسه هر کسی مختص به خودشه.

پیشاپیش عید همگی هم مبارک باشه:)

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته:)

پایان منبر:D

  • ** گُلشید **

جوکر:حاضری برام بمیری

هارلی:آره

ــ اینکه خیلی آسونه، برام زندگی هم میکنی

 

خلاصه اینکه زندگی کردن واقعا سخته

با تک تک کلماتت موافقم

 

+عید توم مبارک

اوووم جالب و قابل تامل بود...

موتوشکرم❤❤

تکبییییییییییر

والا منکه اخیرا خوب زندگی میکنم انشالله که خوشیم پایدار باشه..

امیدوارم همه مردم خوشی تو زندگیشون داشته باشن 🙌

😅

انشالله که همیشه خوش باشی عزیزم.

انشالله

من که خیلی هپی م😅

هپی کردن خودمم بلتم😅

اوه مای گاد معنی هپی  فورگتم‌  شد😅😂

شما به هپی چی میگفتید؟!😅

 

واقعا زندگی کردن سخته....

عیدتوام مبالک عزیزدلم😘

ورررری گود هانی😅

اووووی مای گاد تو چه لاکچری شدی 😅میگم تو بیا برو کانادا واسه من دعوت نامه بفرست😅😂

قلبونت😘

هااای هانی🙋😂

 

اوکی اوکی همین امروز میرم😅

 

فقط من برم کانادا ،کانادا کجا بره😅😂

هااای😅

😂😂😂😂
کانادا هیچ جا، مگه میتونه جاییم بره؟؟😅

اره بنظرم کانادا هم از دست من یکی فرار میکنه😅

 

آقا میخوام پستتو شلوغ نکنم نمیشه انگار

دیگه سکوت میکنم😯😂😅

درعوض خصوصی پیام میدم 😅

:)))

گلی میدونستی هروقت حتی یه خط از شعر کوچه باغ مشیری رو میخونم با صدا تو ،توی ذهنم خونده میشه:)

الان داشتم میخوندمش صدا تو ،توی ذهنم تداعی میشد:)

 

 

واقعااا؟؟:)
من خودم یادم رفته چجوری خوندمش:)))

دلم خواست شعر بخونم ویس بگیرم

عیدتون مبارک :)

تشکرات:)

آرههه واقعا:)

خب بخون ضبط کن😍

 

:)

باجه:)

قشنگ بود خواهری😘😍

چرا که نه؟!

درسته بزرگی دغدغه هاش زیاده.....ولی دل تو هر حالی میتونه شاد باشه و بخنده😊

دلت همیشه شاد و لبت خندون عیدت مبارک عزیزم😘😍🌹

قربونت😘
آفرین خیلیم خوب:)
مرسی عزیزدلم همچنین❤❤❤

 محیا!!!!!

 

پس چرا صفحه گپ نمیای؟؟؟ من فکر می کردم که کلا نیستی!!!!! 

عههه سلام خاله سهیلا
منور کردی وب مارو:)

سهیلااااا😍😍😍😘😘😘سلااااام

چطورررری؟😍

دلم برات تنگ شده بوده خاله سهیلا😍

نه هستم مگه دل میشه کند!!نمیخوام به گپ باز وابسته باشم

بعد حذف وبلاگ اسی ضربه روحی خوردم😂😂😂

دیگه به جایی نمیخوام وابسته باشم:)

چه خبلا خاله سهیلا؟😍

کجا رفتی یهو غیبت زد؟😟خیلی خوشحالم باز برگشتی وهستی😍

عیدت مبالک😅😍😚

:))

خاله سهیلام نیومدیو😅

 

هانی دَلام😚میسی خبرم کردی😚

هرچند خودم یه پام وب خودمه یه پام اینجا😂

خونه دوممه اینجی😅

های عجقم😚
منم از این بوسه خوشم اومده😅😅

راحت باش😂😂

به قول سهراب که میگه زندگی فهم نفهمیدن هاست . یا یک جای دیگه که میگه زندگی باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ . 

یه شعر از سهراب سپهریه که تعریف واقعی از زندگیه بنظرم 

آره این شعر سهراب خیلی قشنگه

کلا شعرای سهراب رو میدوستم 

شماره پلاک ایران_تهران۳۷.۲۷..

توقف کن آقا یاخانوم بزن بغل بزن بغل

کارت ملی ومدارک لطفا😎😂

 

مثلاً من پلیس نامحسوسم😆

پلیس فتا کی بودم من😆

 

بیا رو آب آشنا بشیم خب😎چه کاریه همینجوری اروم نظاره میکنی

ولا😅

بامن غریبی نکنید😅

😂😂😂
دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ , ۱۴:۱۶ ... به دنبال حقیقت ...

چرا تا الان بهش فکر نکرده بودم...؟

واقعا زندگی کردن ینی چی؟

 

سلام و احترام

سلام خیلی خوش اومدید:)
و ممنون از توجهتون

:) بهش فکر کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan