تو پیدایم کن...

خدای من!
نمیدانم گاهی کجای دنیا گم‌ات میکنم
در هیاهوی بازار...
در خستگی هنگام نماز!
در وسوسه های نفس ام…
نمیدانم؛ اما گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده و به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…!
به کودکی ام بنگر…
هرچند خودم تو را گم میکنم
اما تو پیدایم کن…
  • ** گُلشید **
😍 چقدر قشنگ
❤❤
سلام دوست عزیز. پست بسیار زیبایی ارسال کردید. منتظر پست های بعدی شما هستیم.
یه زمانی اگه خواستید فایل های گرافیکی در زمینه افترافکت و فتوشاپ درست کنید. یه سری به وب سایت ما بزنید.

دانلود تمامی فایل ها رایگان است.

www.videopic.ir
سلام ممنونم از شما
چشم حتما
خدا جونم، تو رو خدا دستمو ول نکن تا گم نشم😭😭😭
الهی آمین
من  خدارو گم کردم هرچند در عین حال حسش میکنم میدونم هنوزم حواسش بهم هست هرچند من ازش دور میشم ولی خدا من رو رها نمی کنه
خدایا تو باتمام بزرگیت من را فراموش نمی کنی ولی من باتمام کچکیم تورا فراموش کردم😭😭😭😭
خدا خودت برم گردون به سمت خودت


سلام خواهری ممنون بابت متن زیباتون
التماس دعا🌹


سلام عزیزم 
ممنون از توجهت😘
خیلی قشنگ بود...همیشه میترسم خدا رهام کنه به حال خودم...
خدا انشاالله دست هممونو بگیره ورهانکنه...🙏
خدا هیچ وقت بندشو رها نمیکنه.
جتی وقتایی که ما بهش پشت میکنیم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan