محیا جان تولدت مبارک❤❤❤


🏵🌹🏵امروز هوا حس قشنگی داره.
نم نم عشق و مستی از آسمون میباره.
سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت در آسمان قلبمان جشن میگیریم🏵🌹🏵


❤❤❤
محیا جان
آرزو میکنم
هرروز برات رویایی باشد در دست ،نه دوردست.
عشقی باشد در دل،نه در سر.
و دلیلی باشد برای زندگی،نه روزمرگی.
امیدوارم ورود به ۲۵ سالگییت مصادف با بهترین و زیباترین اتفاقات باشه.
و شاهد برآورده شدن آرزوهایت باشی.
❤❤❤
😘😘😘😘😘😘
🎉🎉🎉🎉🎉🎉
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
❤❤❤❤❤
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
👏👏👏👏👏👏👏
  • ** گُلشید **
تولدش مبارکه ^_^ 
:)
تولدشون مبارک. بالاخره سنشون ۲۴ تصویر میشه یا ۲۵ متن! 
۲۴ رو تموم کردن وارد ۲۵ شدن  :)
ٺفلـــــــــــــــــد ٺفلــــــــــــــــــد تفلــــــــــــــــدت مبارڪ😍
حالــــــــــــــــــا دســــــــــــــــــــــ دس دس دس دس دس جیــــــــــــــــــغ هوراااااااااا 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
بسه دیگـــــــــــــــــــه، کیکو بفوت بخورم برم😍😢

پ.ن منم ازین تفلدا موخوم😿 سال بعد نگیرین گیس و گیس کشی را میندازم گفته باشــــم دوست و اشنا و عزیزم مزیزمم حالیم نی 😠 حسود هم خودتونین :)))))))))
نمیدونم بچه ها کجان.نمیان یه ذره شلوغ کنیم.
محیا خودشم نیست
میگم بیا تو کیکو به نیابت از محیا فوت کن دوتایی بخوریمش😂😂
از دیشب خیلی خودمو کنترل کردم به کیک دست نزنم.😂
چشممممم یه تولدی برات بگیریم.

حالا باز تو یه تولدی دلشتی.
من چی دقیقا ۵ روز بعد تولدم اومدم وب😢
سلام عسل مسلا چطورید؟😘😙😍
خواهری دستت طلا عزیزدلم خوب پستی گذاشتی😍😁🌹
ما همچنان مهمون داریم.....مجبورم برم تو کار تدارکاتم قاچاقی اومدم ایفای نقش کنم و تبریک بگم و برم😂
مجبورم مجبوررررررر😭😭😭😭

تولد تولد تولدت مبارک🌹🌹🌹🌹🌹
مبارک مبارک تولدت مبارک🌸🌸🌸🌸🌸
بیا یه آرزو کن🌷🌷🌷🌷🌷
بعدش شمعاتو فوت کن🌼🌼🌼🌼🌼
فوووووووت …..🌻
فووووووووت ….🌻
فوووووووت …..🌻
فووووووووت …🌻
فوووووووت ….🌻
بیا شمع ها رو فوت کن !!!🌺🌺🌺🌺🌺
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈👏👏👏👏👏👏👏👏
محیا جونم تولدت مبارک😘🎂🎂🎂🎂🎂
صد سال ب این سالا.....💖😍😊

فان عزیزم تولدت تو هم سنگ تموم میذاریم....😍😘
خواهری عمری باشه تولد تو هم همینطور....😘😍
سلام عزیزم
خوبیم به خوبیت😘
خدا قوت خسته نباشی.
باش عزیزم برو به وظیفه ی بخش تدارکات برس😂😂
جمعه ۹ فروردين ۹۸ , ۲۰:۵۰ فرشته ی روی زمین
💮🌸💮محیاجون تولدت خیلییییی مبارک💮🌸💮
انشاءالله برات یه تولد دوباره باشه و بهترینها پیش بیاد😍
این شعر هم به نیابت از کودک درونم😅 :
بزرگ شدی
گل🌻 شدی
شدی مثل عروسک👧👶🤗
عزیز من  ، گل من ، تولدت مبااک😍😂

گلشید دستت طلا😍
قربونت عزیزم😘
منتظر تولد خودت هم هستم😊
واااای منو این همه خوشبختی محاله محاله محال😍😘
شرمنده کردید😳
کلی سوپرایز شدم😍😍
مررررسی از همتون😘😘😘😘قربون دل مهربونتون برم😘
خیلی ذوق زده شدم وسوپرایز😳😍
مرسی از محبتتون 😘

انشاالله جبران کنم
شرمنده دیر سرزدم
اصلا انتظارشونداشتم😳

عزییییزم
خوشحالم که خوشحال شدی😘
دشمنت شرمنده این چه حرفیه
از آقا محمد جواد و ناشناسم خیلی ممنونم🌹

بچه ها بازم ممنون خیلی گُلید🌹😘
عزیزمی😘
اینم بگم
فرشته شعر کودک درونت عالی بود😍😘

ممنون بابت دعاهای خوبتون
منم بهترینارو از خدا براهمتون میخوام❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan