برای همتون_چالش دستخط:)

ریحانه عزیزم منو به این چالش دعوت کرد. و من نیز شما را دعوت می‌کنم:)

خیلی تکراری میشه بیام بگم دستخطم خوب نیست و فلان:)

به قول دوستام با اینکه خوشگل نیست ولی خوانا هست:دی

بله اینگونه از درون کاستی ها نقاط قوت بیابید:)

کی بود گفت خوانا هم نیست؟؟بیاد جلو، زنده می‌خوامش:)

تو پرانتز بگم که نامه خطاب به همه خوانندگان این وبلاگه ولی خب تعدادی از اسامی هم درش اورده شده.

اینو یادم رفت تو نامه بنویسم که بدونید هر وبلاگی رو که دنبال میکنم قطعا خوانندش هم هستم حتی اگه حرفی نزنم و در سکوت باشم.مگر گاهی اوقات که به خاطر مشغله ها کلا از وبلاگ فاصله بگیرم.

 

  • ** گُلشید **

هم زیباست و هم خوانا...

وبلاگ شما را از وقتی دنبال کردم همیشه می خوانم... هرچند که ممکن است حرفی برای نظر دادن نداشته باشم...

ممنون که اسم بنده رو هم آوردید.  

ممنونم نظر لطفتونه البته انتظار تعریف نداشتم:)
باز هم ممنون از همراهیتون باعث افتخارمه.

خواهش میکنم.

سلام.خیلی هم عالی (:

کیف کردم از دستخطتت ^_^ 

به قول خودتت خواتا و مرتب و تمیز 👌

مرسی که شرکت کردی (:

سلام ریحانه بانو.
ممنون عزیزم از تعریفت:)❤

مرسی از شما بابت چالش قشنگ.

سلام علیکم

بسیار خوب، هم خط و هم متن!

سپاس که می‌نویسید و به اشتراک می‌گذارید و سپاس که آن‌چه می‌نویسم می‌خوانید.

سلام
ممنون از نظر لطفی که دارید.
خواهش میکنم. قطعا مطالبتون خوندنیه که میخونیم:)

سلام گلشید جان 

از اینکه منو جز خانواده‌ی مجازیت میدونی به خودم می‌بالم 

یکی از اون دوستان جوانم هستی که بسیار حس نزدیکی با خودت و نوشته‌هات دارم و اختلاف سنی باعث نشده فکر کنم از افکارت دورم :)) البته من خودم هنوز ۱۴ سالمه😂

شاد باشی و دلخوش❤️

سلام آرامش عزیز

خوشحالم که بهم حس نزدیکی داری:)❤

:)))  آره بابا هیچ خانمی از ۱۴ سنش بالاتر نمیره:)

ممنونم همچنین بانو🌺❤

سلام:)❤

 

اول اینکه دست خطتت خیلی خوشگلو کیوته :)

 

دوم اینکه مرسی برام نامه نبشتی😍😘

 

سوم اینکه خودت میدونی که این خواسته وتمایل که حالا شده آرزو دیدن ازسمت منم همونقدر شدید وقویه وامیدوارم وانشاالله خیلی زود محقق بشه ومن تو رو ازنزدیک ببینمو بغلت کنم😢😍❤

 

چهارم اینکه از لاو طوریات بگذرم :)))

 

رفتم وب مریم اعتراضات حسودانمو نوشتم اینجام جا داره بگم که برا مریم هم نوشتی زیبا هم نازنین

من فقط دوست داشتنی 

این همه تبعیض تا به کجا تا به کی اصلا نوموخوام میلم قهل:))

 

حسودو لوسم مخاطباتن وولا:))😛

 

خانوادم میگن از وقتی عمل کردی جا کلیه انگار مغزتو عوض کردن

انقدر که ننرو لوس وبداخلاقو غرغرو شدم و تقی یه توقی میزنم زیر گریه عررررر عرررر😂

دیگه شمام به لوس شدنم عادت کنید همینی که هست😛

 

ودرنهایت دوست ودوستدارت محیا:)❤

 

سلام به روی ماهت:)

الکی؟😁😅

ان شالله امیدوارم که همینطور بشه.

:)))
خوب میشی به زودی ان شالله اثرات داروها برطرف میشه.

درستش این بود که قبول نکنم و بگم جواب نامه رو با نامه بده ولی تو این شرایط همینم از تو قبوله:)
خوشحالم که دوباره کامنتات اینجا رو نورانی کرد:)

آها اینو میخواستم بگم:)
یاد اوندفه افتادم تو وب اسی دستخطامونو فرستادیم بعد تو گفتی دستخطت بامزس چقدر اون سری خندیدیم سر دستخطا😂

سلام ، مرسی گلشید عزییییزم❤️❤️😍

سلام عزیزم.
قربون تو:)❤

نه جدی جذابه دستخطت:)

 

اره یادمه کلی اول مسخره دستخط اسی کردم  :)))

بعد تو دستخط فرستادی بنظرم اومد شبیهن ولی هیچی نگفتم

بعد اسی گفت بهت چقدر دستخطامون شبیهه:))))

منم گفتم اره بنظرمنم شبیهن ولی انقدر دیگه مسخره دستخط اسی کرده بودم نمیخواستم به رور بیارم😂

البته بیشتر سربه سرش داشتم میذاشتم 😅

 

بعد اینکه دستخطت نسبت به اون نوشتهه اینجا خیلی بهتره وخوبه 

اونجا فک کنم بی حوصله نوشته بودی

واقعا دستخطت خوبه خواناست:)

 

اره هی مسخره کردی اسی رو بعد به من گفتی بامزس دستخطت😂😂

نمیدونم من اصلا یادم نیست چه شکلی نوشته بودم😅

ولی در کل اره تو نوشتن بی حوصلم یکی از دلایل خوشگل نبودن دستخطم هم همینه:)

آخ جون بغل:)))

 

دست خطاتون میبینم تو افق محو میشم:)

 

دیگه ببین چجوری ام که محیا بنده خدا اومد گفت نتونستم بخونم:)))

 

آقای افغانی گفت رسم خط جن:))))

:))

فکر کنم چون کمرنگ بوده نتونستن بخونن وگرنه من که از عهده ی خوندن هر خطی برنمیام راحت واسه تو رو خوندم:)

فکر کنم باهات شوخی کردن:)

حداقل قیافش از مال من بهتره:)
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۵:۳۹ پسر خیلی مجرد

سلام.

چه جالب خیلی ذوق زده م همیشه دوست داشتم برخی از کاربران خانواده برتر رو ببینم و با اون ها صحبت کنم که میبنم چند نفر شون اینجا هستند . خیلی خوبه خانم ایا اجازه هست؟

سلام
خوش اومدین.

از خانواده برتر اومدین؟:)
پس خوش امدگویی ویژه:)

اره خب ما جرقه ی دوستیمون از همون خانواده برتر زده شد که الان اینجان.

چه چالش و چه پست قشنگی :*)

من هم همیشه خانه‌ی گلشید رو میخونم و ازش لذت می‌برم ** 💛

قشنگی از خودته:)
خوشحالم از این بابت و باعث افتخارمه:)💚

سلام. سلام.سلام:).

عجب دست خطی،فکر کردم مال میرزا کلهره!

سلام :)

😂😂😂😂شوخی باحالی بود:))
جمعه ۱۷ دی ۰۰ , ۱۵:۳۷ پسر خیلی مجرد

شما کی با خانواده برتر اشنا شدید؟

۹۶ بود اگه اشتباه نکنم
يكشنبه ۱۹ دی ۰۰ , ۲۱:۱۸ یاس ارغوانی🌱

سلام :)

چه خط قشنگی دارید :)

سلام:)
مرسی عزیزم قشنگی از خودته:)❤

سلاممممم 

اییی جانممم اتفاقی وقتی داشتم دست خط زیبات رو میدیدم چشمم به اسم خودم افتاد کلیییی ذوق زده شدم 

دورت بگردم عزیزجان :))

سلام به روی ماهت:)
:)
خوشحالم از خوشحالیت:)❤

سلام

خوب هستین 😊

ما چجوری میتونیم تو این چالش شرکت کنیم ؟!!!

سلام
ممنونم شما خوبین؟
چجوری نداره همین که نامه رو خوندین یعنی دعوتین فقط کافیه مثل همین پست یه نامه برای خوانندگان وبلاگتون بنویسید:)
فکر کنم قبلا وبلاگ داشتین درسته؟ یا اینکه با یکی دیگه اشتباه گرفتمتون؟😅

نه درسته

یعنی باید تو وبلاگ خودم بنویسم ؟!!! 🙂

بله دیگه دقیقا مثل همین پست یه نامه با دستخط خودتون بنویسید و بذارید وبلاگتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan