تلنگرانه

 

شـمر نمازش را میخواند،

روزه‌اش را هم میگرفت،

قرآن هم میخواند،

معاویه و ابن‌زیاد و عمربن‌سعد هم همینطور...

 

یادمان باشد،

زیارت عاشورا که میخوانیم

وقتی رسیدیم به «وَ لَعنَ الله...»هایش؛

 

لحظه ای به خودمان گوشزد کنیم:

نکند این «لعنة الله...» شامل حال ما هم بشود؟

 

مایی که گاه خودمان را

"ارزانتر" از شمر و عمر و ابن‌زیاد میفروشیم...

 

جمله ای بس سنگین از شهید آوینی:

 

"کربلا"به رفـــتن نیست...

به شـــدن است ...!

که اگر به رفـــتن بود!

شمر هم "کربلایی" است!

 

..................................

گفتم :

اگر در کربلا بودم 

تا پای جان برای حسین(ع) 

تلاش میکردم 

 

گفت:

یک حسین(ع)زنـده داریم 

نامـش مهدی(عج) است 

تاحالا برایش چه کرده ای؟

........................................

 

پ ن: این حرف ها رو اول از همه و بیشتر از همه خطاب به خودم گفتم، حجم رو سیاهی و شرمندگی خودم اونقدر زیاده که حرفی رو برای گفتن باقی نمیذاره😞😢

 

پ ن۲: در این شبها برای خوب شدنمون و خوب موندمون دعا کنیم.

 

منبع متن: montazeran313313@

 

  • ** گُلشید **

یک جرعه لبخند

دارد همه چیز آنکه تو را داشته باشد

دلم آنگاه خوش گردد که تو دلدار من باشی

مرا جان آن زمان باشد که تو جانان من باشی

به غم زان شاد می‌گردم که تو غم‌خوار من گردی

از آن با درد می‌سازم که تو درمان من باشی

"عراقی"

Designed By Erfan Powered by Bayan